Hirdetés
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Milyen okostelefont vegyek?
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi: Android 16 zápor, zivatar
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Legendás helyszínen mutatkozik be a kamerákra rágyúró Galaxy S26
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Google Pixel topik
- Még nincs is Vivo X300 Ultra, de már a nemzetközi kameratrónra pályázik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Krystal_s
addikt
szia, nem kell hozzá semmilyen program. én sem használok soha és mégis működik a másolás stb.
a telcsin engedélyezted a Bluetooth láthatóságot ?
a Windowsban és a Telefonon is be kell kapcsolnod, hogy lássák egymást. telcsiről azért működik, mert ha ott küldésnél megadod, hogy bluetooth-on keresztül, akkor magától bekapcsolja... -
benvolio
őstag
-
mr_ricsi
veterán
"Az a gondom hogy nincs róla semmi írás csak telefonon beszélgettünk"
Amikor az elállási szándékodat (szóban vagy írásban) jelezted, a boltnak írásban (email vagy posta) kell visszajeleznie, hogy küldheted a cuccost. Addig nem is szabad nekik visszaküldeni, és marad a nálad a bolt visszajelzése bizonyítékként.
Csomagolást, doksikat meg egyáltalán nem követelhet vissza.Ha jól értem, visszakaptad a korábbi gépedet megjavítva, és még el is veszett a visszaküldött doksi egy része?
-
mr_ricsi
veterán
"Meg kaptam egy könyvecske szerűt ami megint ugyanaz a méret mint a többinél"
Az a "Felhasználói kézikönyv/Korlátozott jótállás", amit keresel. Kb. 8 mm vastag.Szerintem a céggel a kommunikációtokat sürgősen írásos alapra kell helyezni (email, vagy papír), mert a szó elszáll, utólag bármit letagadhatnak.
Írásban kérd tőlük, hogy mi az álláspontjuk.
Ha leírják, hogy azért nem veszik vissza a notit, mert hiányos a csomagolása és a dokumentációja, akkor nyert ügyed van. Felnyomod őket a NFH-nál, és az [link] leírtak alapján nyert ügyed van.
"Követelheti-e az eladó elállásunk esetén, hogy a terméket az eredeti csomagolásban és az eredeti okmányokkal (számlával) együtt küldjük vissza?
Nem, ilyen feltételektől nem teheti függővé az eladó az elállási jogunk gyakorlásának elfogadását, de javasoljuk, hogy a termék csomagolását óvatosan bontsuk fel és azt őrizzük meg a számlával és egyéb okmányokkal (például a jótállási jeggyel) együtt az elállási határidő lejártáig."Mindenképpen neked kell kezdeményezni, mert a cégnek semmi oka erre: nála van a pénz is, és a noti is. És ne menj bele semmi vitába, mert neked nem kell indokolni az elállást, nem számít, hogy utólag lett-e bővítve, vagy hogy futtattad-e a memtestet.
-
dunc
nagyúr
Ez a bolt ,nem gyengén cigànykodik !!!!
Egyszerüen nem akarjàk visszadni a pénzed,megvan a véleményem errõl a szànalimszínt boltrol.
És a hibàs géppel mi van ? Javitjàk ,bontott doboz volt a rambõvités miatt,lehet nem is jàr,és benne se volt..... Ebbõl fogyasztòvédelem lesz ? -
whiteman0524
aktív tag
Igen a körítés attól függ általában hogy milyen gépet veszel, meg persze a gyártótól. Olcsóbb típusokhoz nem adnak szinte semmit se, csak pár papírfecnit. Szóval nem hagytak ki semmit se a dobozból ne félj. Az enyémhez se adtak semmit se, még driver CD-t se, de engem nem is izgat, mert úgy se bontom ki soha őket, a gépet meg tudom hogy hogy kell használni nem kell hozzá véginyálazzak egy 2000 oldalas kódexet. Persze aki nem ért hozzá, annak jól jöhet só se róla, de én annak örülnék a legjobban ha a dobozban csak a laptop + a töltő lenne és kész.

-
mr_ricsi
veterán
Szia!
Egyetértek veled a következőkben:
- jól tetted, hogy nem szedted szét a gépet
- szerintem is a cég utólag bővítette a RAM-ot 6GB-ra
- helyes, hogy ez a bővítés neked nem teszik
- helyes, hogy nem kértél cserét, mert akkor egy másik ilyen utólag bővített készüléket kaptál volna
- helyes, hogy nem kértél javítást, mert akkor meg esetleg egy megbontott cuccot kaptál volna vissza, ha mégsem csak a RAM hibás.Javaslom, hogy ezeken a jövőben lendüljünk túl, közös nevező, nem kell tovább csócsálni.
"Na ekkor jött nekik az az ötlet hogy küldenek futárt és bevizsgálják a gépet. Ezért 5000ft kértek volna..."
A noti 10 kg-nál könnyebb, ezért a garihelyre juttatása a vevő kötelessége, ill. költsége.
A futár volna 5e Ft? Az egy kicsit drága, nem? Azt meg tudnád mondani, hogy melyik futárcég vitte ki a notidat?"... azt nem tudom ott mit csináltak volna vele és azt mondhatták volna hogy okés a gép és már jött volna csekk. Mivel én nem láttam milyen a ram benne így nyugodtan cserélhették volna és már jó is talán."
Ha rosszhiszeműséget feltételezel róluk, akkor igen, ezt megtehették volna.
(És ha a gépet megbontottad volna, és a RAMokat kiszedet, azt még jobban ellened tudták volna fordítani.) -
mr_ricsi
veterán
(#9267) NÓPARA:
Ha egy garis és gyárihibás gép bevizsgálásáért pénzt mernének kérni, az akkora törvénytelenség lenne, hogy már szanaszét bírságolta volna őket az NFH. Emiatt nem hiszem, hogy ennyire pofátlanok mernének lenni.(#9268) dunc:
"ez nem a márka hibája, hanem a bolt mohósága ,hogy 6gb rammal adhassa a notit"
Éppen azon gondolkodtam tegnap, hogy ennek a notinak a garanciális javítása hogyan működne, ha a hiba 1 hónap múlva jelentkezik
Ugyanis a cég honlapja szerint a Toshiba viszi el, de a Tehnotrade biztosan nem cseréli gariban a bolt által belerakott RAM-ot.
Akkor hogy is lenne ez? Egy második körben a boltnak kellene saját költségen visszaküldeni, hogy kicseréljék a RAM-ot?(#9269) polip:
"csak el kell olvasni és értelmezni a törvényt"
Ott van az is, hogy "amennyiben a terméket nem rendeltetésszerűen használtuk, az eladó kártérítést követelhet a termék esetleges meghibásodása, károsodása és értékcsökkenése miatt. "(#9272) VANESSZA1:
"Egyáltalán tisztában vagy azzal amit leírsz?"
Persze, hogy tisztában. Még a szükséges eszközeid sincsenek meg egy szakszerű RAMcseréhez.Úgy küldtem, és nem egyszer vissza gépet,hogy merevlemez lett SSD-re cserélve, akkor hogy is van ez??
Ha kijelzőhibával ment vissza a gép, akkor a szerviz nem láthatott összefüggést a merevlemez kiszerelése és a hiba között. De megnéznék egy olyan esetet, amikor mondjuk az alaplapon a HDD vezérlő van meghibásodva."Ha veszek valamit akkor szeretném tudni, hogy az én hibámból (telepítés vagy egyéb) vagy gyári hibából ered ez."
Tudd meg, de mindezt szétszedés nélkül.(#9275) TIT
"Ja de hallottam olyat,hogy iponról vették,kértek tesztet aztán otthon be se kapcsolt a gép"
Nem kell előzetes tesztet kérni. Van a Garifutárjuk, ha nem működik, akkor ingyenesen visszaviszik, és küldenek helyette. -
rizso
addikt
Én még a laptopszalon.hu-t is ajánlanám, több gépet is vettem már tőlük, minden okés volt velük.
Vadászmenyét: nekem a kistesó P750-12U van. Szuper "kis" gép, jól össze van rakva, kényelmes a billentyűzete (és ráadásul háttérvilágításos), a kijelző is nagyon jó (brutál fényerő, jó betekintési szögek), a hangszórói is szépen teljesítenek. Melegedéssel szerencsére nincs gond, egész hűvös masina. Viszont játékra a nagyobb felbontás mellé jobban járnál egy erősebb vga-val. Én még elvagyok 15,6"-en 1366*768 vagy 1280*720p felbontáson a mai játékokkal is, de nagyobb felbontáshoz már ajánlott egy erősebb vga...
-
mr_ricsi
veterán
"Bizonyítsa be hogy szereltem műszálas ruhába? De akkor én is mondhatnám hogy rossz gépet kaptam és ezt jeleztem is."
Rossz a hozzáállásod!
Te állítod ezt, a szerviz állítja azt. Egy állítás van egy másik ellenében. A pénzed pedig náluk van! Szerinted itt kinek áll a zászló?
Tehát lehet pereskedni, és a számodra jó esetben pár év múlva visszakapod a pénzedet, meg az ügyvédi és a szakértői költségeidet. De addig megy majd a "ki tud több szakértőt megfogadni" vetélkedő, és aki anyagilag ezt jobban bírja, azt fogja a bíróság a végén nyertesnek kihozni."Sőt még le is akartak venni a garancia ellenére is engem. Ez ugye nem baj ?"
A sztoridnak ezt a részét ebben a formájában nem hiszem el.
Szerintem nálad is a "szokásos" szervizes szöveg volt, vagyis hogy bevizsgálják, és ha mégsem bizonyul hibásnak, akkor 5000 Ft-ot kell a vizsgálatért fizetni. Általában így riogatják az ügyfeleket a felesleges reklamálástól, és a feleséged valószínűleg ezt hallotta félre."kérdem szerinted az normális ha beteszem azt a Memtest86 progit és kb fél óta alatt az errorsnál kiír 1.500.000?"
Nem, ez egyértelműen memória hibára utal, és jól tetted, hogy szétszerelés nélkül a gépet visszaküldted.
És mivel úgy néz ki, hogy egy gyárilag 4GB-os gépet bővített a bolt 6GB-osra, szerintem azt is jól csináltad, hogy nem kértél javítást, vagy cserét egy másik ilyenre. -
mr_ricsi
veterán
"Köszönöm a hozzászólásod bár két nappal hamarabb írtad ezt volna akkor lehet megpróbáltam volna "
És azzal buktad volna a 3 vagy 8 napos elállási vagy csere lehetőségedet.

Csak a javítást választhatnád.De ha a bolt rosszindulatú, rádgfogja hogy műszálas ruhában szerelted a notit, és statikus elektromossággal te vágtad tönkre az alaplapot vagy a memóriát, akkor még a javítás is fizetőssé válik.
-
VANESSZA1
őstag
Szerintem nem a bolt hibája. Ha jobban megnézed, ezt sokan egy megbízható boltnak tartják.
Nem egy Radium, ami lépten-nyomon átver mindenkit, játszik a billentyűzetekkel, magyarnak állítja be azt ami angol lokalizációs..stb.
És a gép amit választottál nagyon szép és jó, erős gép. Inkább cserét kérj, ha még megteheted.
A memóriák, ha valaki egy kicsit is konyít a számítástechnikához, eléggé sokszor problémát tudnak, és okoznak is.Néha olyan hülye hibákat, hogy az ember szinte az ablakon vágná ki a gépet. Mikor rájössz , hogy csak egy ilyen modul a felelős elmosolyodsz magadban. -
VANESSZA1
őstag
Akkor itt semmi más nincs, mint a memória modulok közül az egyik nem jó.
Ez 99% . A gép ettől még biztos hogy működik, csak azt kellet volna tenned, hogy leteszteld külön külön a modulokat. (kiveszed az egyiket) bent hagyva egy modult, és elindítod a MEMTEST86-ot.
Amelyiknél nem jelez hibát azt bent hagyod, és azzal felmegy minden Windows.
Szerintem még azt is megtudtad volna beszélni, hogy kéred a hibás modul cseréjét,és csak azt küldöd vissza.Én továbbra is ragaszkodnék a Toshibához. Attól függetlenül, hogy egyik beszállítójuk egyik terméke megadta magát.Szerintem Samsung modul, mert általában azok vannak beépítve, bár már láttam mást is.
-
VANESSZA1
őstag
Nyugtasd meg a nejed, hogy a Toshiba jó. És ezt úgy merem állítani, hogy Toshiba készüléket az elmúlt időszakban ( 4év ) 11 db-ot vettem, és mindegyik működik, és jól működik.
Jobb mint az Asus, vagy bármi más.
Az hazugság lenne, ha azt állítanám,hogy nem volt egyik se szervizbe. Sőt meglepő, de pont a legdrágább a Qosmio volt ami oda került, de nagyon jó a Toshiba szerviz, segítőkészek, és nem lerázni akarnak hanem megoldani a problémád, hogy később ismét ilyen gép mellett kötelezd el magad.
Egy jó magyar szervíz nagy támogatás.
Bizonyos más notebook gyártók termékei az EU más országában szervizelnek csak, és Magyarországról utaztatják oda a gépeket.A memória burkolatot meg nyugodt szívvel leszedheted, és kiveheted a memóriát , cserélheted, csak egyiket bennhagyva tesztelheted MEMTEST 86-al.
Ez nem jár garanciavesztéssel. -
whiteman0524
aktív tag
Nem kell a linuxot telepíteni. Lehet belőle Boot CD-t csinálni. Keress rá a neten hogy hogy kell. Nem nagy szám. Ha kiírtad, akkor beteszed a meghajtóba és bebootol az operációs rendszer a CD-ről vagy DVD-ről amire írtad egyenesen a memóriába. Így ki tudod próbálni hogy jó-e a RAM. Mellesleg a linuxon magán is tudsz futtatni különböző teszt programokat ha esetleg hiba nélkül menne a dolog.
Egyébiránt is különösen ajánlom egy Linux Boot CD beszerzését, mert tesztelésre nagyon jó. Nem mellesleg merevlemez formázásra is használható, vagy partíciók pakolgatására/méretezésére ha esetleg arra lenne szükség. Mielőtt visszaküldöd feltétlen próbáld ki.

-
dunc
nagyúr
Ennyi döglött a ram ! Vagy memória foglalat azonnal telefon ,csere ! Mond nekik, hogy mentest kivágja hibával,a ha zsír új gép akkor ne engedd a ram cserét,full ujjat kérj (gyári szám alapján ellenőrizd )
Hol vetted,mert vannak "szup" webshopok akik a visszavitt sz@rt simán kipostázzák ! -
dunc
nagyúr
Megfelelő adathordozóra tenni,és bebootoltatni !
Ha gázos 72 órán beül visszavihető.
Új hozzászólás Aktív témák
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Milyen okostelefont vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Gumi és felni topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- iPad topik
- sh4d0w: Kalózkodás. Kalózkodás?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- Dell Latitude 5450 14" FHD IPS i7-1355U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Lenovo Legion 5 brutális gamer laptop munkaállomás, i9-14900HX, RTX 4060, szép állapotban
- P14s Gen5 14.5" 3K IPS Intel Ultra 7 165H RTX 500 Ada 32GB 1TB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam gar
- X1 Nano Gen2 13" 2K IPS i7-1260P 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- ThinkPad T14 Gen3 14" FHD+ IPS i5-1235U 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló rugged
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB DDR5 RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Törött Apple iMac 19.2 i5-8500 Radeon Pro 560X 4GB 16GB 256GB SSD 21.5" 4K Retina
- AKCIÓ! Asus ROG STRIX Z490-G Gaming WiFi alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s G1 - i7-10G I 16GB I 512GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest



Ugyanis a cég honlapja szerint a Toshiba viszi el, de a Tehnotrade biztosan nem cseréli gariban a bolt által belerakott RAM-ot.

Mondtam,hogy a ram a döglött !
memtest 86 al nézd meg a ramokat ! )
Janou

