- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Google Pixel topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
woryz
senior tag
válasz
nagybá #22977 üzenetére
Szoftveres? Mire gondolsz? Bármiféle tipp jöhet.
(mielőtt indítom a játékot, újraindítom a gépet és feladatkezelőben lövöldözök fölösleges(nek vélt) alkalmazásokat, stb.)
Az még hozzátartozik az igazsághoz, hogy használok néhány modot, de semmi HD jellegűt (ELFX és COT esetleg foghatja?).
-
Bicskás
senior tag
válasz
nagybá #22394 üzenetére
Szépjóestét, kedves topiklakók !
Ugyanaz a Winkler Oszkár féle Morrohun nevű csapat készítette a fordítást, aki a Morrowindet is lefordította nekünk annó ?
Ezért örök hálával tartozom nekik, hogy megismertettek életem legjobb játékával.
Komoly volt a lefordítandó szöveg mennyisége, ezúton is rwspect !
Amúgy remélem nem valami összecsapott játék lesz a következő a sorozatban mert sem a birodalmi sem a nord meg sem közelítette azt az irgalmatlan mennyiségű tartalmat amit a Morrowindbe beleraktak.
De előtte még a Skywind természetesen várós nekem nagyon.
Üdvözlettel: Oreyus
-
Piszkos-Fred
aktív tag
válasz
nagybá #21821 üzenetére
Ez a tweet kb 2 éve jött, amikor kiadták az egész eddigi TES sorozatot magába ölelő antológiát. Ezért örült meg mindenki akkoriban ennek a mondatnak, mert akkor még javában azt hitte mindenki, hogy az ESO - amit összemosnak folyamatosan velük -, miatt ugrik a következő TES rész.Ami a másik részt illeti. Persze, vehetsz fel embereket, nem ezen múlik dolog, igazad van. Viszont a jelek szerint a BGS-nél van egy masszív és állandó csapat, minimális cserével, akik egyik projektről "vándorolnak" a másikra, főleg ha azonos a director, mint jelen esetben Todd Howard. Ha visszanézed a híreket, akkor a Skyrim fejlesztését követően (direkt be is jelentették, csoportképpel, mindennel a végét) írták, hogy a csapat nagy része egy ismeretlen (azóta tudjuk, FO4 - bár ez sosem volt titok
) projekten fog dolgozni tovább.
Az általad felsorolt játékok a Bethesda Softworks (mint kiadó) neve alatt futnak, de ezeket többnyire a Bethesda által felvásárolt fejlesztő stúdiók fejlesztik, nem a Bethesda Game Studios (ami a teljesen a sajátjuk), amely viszont egymaga viszi a teljes Fallout és TES (singleplayer) projekteket, és nem egy időben.
A Morrowind 2002-es, Az Oblivion 2006-os, a Skyrim 2011-es megjelenésű, most pedig 2016-ot írunk. Az általánosságban tippelt 2017-18-as év, mint a TES VI megjelenés ebben az esetben annyira nem tűnik valószerűtlennek, főleg annak fényében, hogy a Fallout IV már idén kijön, és a kiegészítője is feltehetőleg megérkezik a rá következő 1-2 évben, még pont a következő TES rész előtt. De mindez csak tipp, ahogy írtam is korábban, nem tudja ezt senki sem.
A "Skyrim 2" féle nyilatkozatot pedig érdemes megnézni élőben, azokat az arckifejezéseket, mert ha valamitől, akkor ettől a falra másznak, amikor a "Skyrim folytatásra" kérdeznek rá az emberek
-
Piszkos-Fred
aktív tag
válasz
nagybá #21799 üzenetére
Szó sem volt ilyenről, sosem, sőt...
1, A TES sorozatot és a ESO-t két különböző cég fejleszti (csak a tulajdonos Zenimax Media és a kiadó Bethesda a közös, a büdzsé és a személyzet nem), az egyik a BGS a másik a ZOS.
2. Pete Hines jelentette ki anno twitteren, hogy nem a TES V. volt az utolsó rész, ne aggódjon senki sem, pont az olyan "rémhírek" miatt, amibe vagy belefutottál, vagy te kezdted el hinni magadtól2017-ben tippre érkezik a következő TES, de most az a csapat, aki a Skyrimet csinálta, a Fallouton dolgozik (kezdve a vezető fejlesztővel, Howarddal, aki miatt lett a TES az, ami manapság). Ennek ellenére már fejlesztik a TES VI-t is, de csak minimális létszámmal, jövőre fog begyorsulni.
-
frem1790
őstag
-
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
nagybá #13579 üzenetére
Nincs mindig feltétlen végzetes baj a quest commandek használatával, de mielőtt használod, és ezt rá is mented, javasolnám az UESP-en tanulmányozni a questek működését, hogy mikor nem szabad, mikor lehetséges illetve biztonságos elléptetni, vagy kényszerítve complete-ezni. Pár szóban: Minden questnek vannak előfeltételei, valamint abban résztvevő NPC-k, tárgyak. Ezek állapotát befolyásolhatják más questek eredményei, vagy egyéb események. Ha valami hiányzik/más állapotban van/valami feltétel nem adott, akkor a quest léptetéskor esélyes, hogy nem úgy változik minden, mintha normális keretek között megcsináltad volna a küldetést.
Egy jó példa a Blood on Ice c. küldi, a windhelmi sorozatgyilkosos. Ezt a questet befolyásolja mind a main quest állapota, mind a civil war quest állapota, sőt még a DB is. Mert a történetben szereplő NPC-k közül egyik-másik érintett a nevezett küldetésekben IS. Ha ott az illető meghal (pl Nilsine Shatter-Shield) akkor, ha a Blood on Ice a DB küldik után indul be, eleve képtelen lesz továbblépni, mert mondjuk Nilsine a Mournind Never Comes (DB) küldi alatt meghal. Ugyanez vonatkozik minden másra, tárgyak, quest állapotokra is. Ennek reverze, ha kényszerítve fejezteted be, el fog állítani olyan változókat, paramétereket, amelyek ugyan a küldi rendes befejezésekor is így állnának be, viszont a jelenlegi (ahonnét complete-zel) és a legvégső quest stage közötti történések, változások nem lesznek érvényesítve. Érdemes ilyen kényszerítés előtt az UESPek megnézni, melyik questek melyik lépcsője milyen változást hoz. Valamint lehetőség szerint nem egyből completequest, hanem setstage-val lépésenként végigléptetni. Ezzel elkerülhető, vagy minimalizálható a mentésbe kerülő (kényszerítés miatt) fals információ. A logikát akartam érzékeltetni, talán sikerült, talán nem. Ha konkrét questes kérdés van akkor ird be és megnézzük.
-
Tirexi
addikt
válasz
nagybá #13569 üzenetére
Nálam is ez szokott lenni ilyen környezeti modoknák. Töltés végén CTD.
De azóta megtaláltam erre a megoldást.
SOHA nem szabad elsőre betölteni olyan mentést ami kinti vagy nagyobb benti (barlang stb) helyen lett elmentve.
El kell menteni a játékot egy apró kicsi házban vagy még jobb ha a Review Studio-ban mentjük el. (ott biztos, hogy nincsen semmi)
Ha betölt utána már ingame töltjük be azt a mentést amit szeretnénk.
Ezzel a módszerrel nekem megszűnt a játék indításánál betöltött mentés CTD-je és mind1 milyen modot rakok fel azóta nem fagy ki a game. Nálam ez működik. -
-
kiskornel
addikt
válasz
nagybá #13504 üzenetére
Naaaa... sokszor van olyan cucc, amit csak manuálisan lehet telepíteni, mégis zip-ben van, és felajánlja, hogy NMM-mel telpítsd, holott a főoldlon kint van, hogy nem lehet azzal telepíteni. Az összes ENB ilyen pl.
Én mindig ezt csináltam, és sose volt gondom:
- lementeni az összes fájlt. (C:\Users\kornel\Documents\My Games\Skyrim\ ; C:\Users\kornel\AppData\Local\Skyrim\ ; C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\skyrim\ )
(telepítéstől / oprendszertől függőn eltérhetnek a könyvtárak, meg kell őket keresni).
- felteszed az új mod-ot
- indítasz egy BOSS-ot
- elindítod játékot, és 1 órá keresztül random futkozol úgy, hogy a modot használod. Ha az egy ruci, akkor azt veszed fel és úgy futkosol
- ha nincs baj, örülsz
- ha para van, akkor NMM-ben uninstall mod, majd visszamásolod a régi fájlokat, és örülsz, hogy megúsztad.
- visszatérsz a telepítés előtti utolsó mentésedhez.Amúgy ez nem egy egyszerű telepítésű cucc. 4 előtelepített mod tökéletes működésére épül...
-
kiskornel
addikt
válasz
nagybá #13491 üzenetére
??? minden egyes mod-hoz adnak readme.txt vagy install.txt... vagy info, esetleg important.txt vagy valami olyan fájlt, ami szöveges dokumentum. És mindben benne van, hogy kell telepíteni.
Egymással ütközhetnek mod-ok, vagy van mod, ami másik mod-ra épül, és ha nincs a "requirements" telepítve akkor biza gondot okozhat.
Mindig 1 mod-ot kell telepíteni, majd teszelni. És persze előtte biztonsági másolatot kell készíteni a fontosabb fájlokról.
És éppen ezért gáz, ha nem értetted amit válaszként kaptál. A "csak úgy telepítünk, semmit nem olvasunk el" dolog szinte biztos, hogy gubanchoz vezet!
Nem akarunk téma összefoglalót írni, mint a főbb fórumokon, ahol az első hsz mindig látható lenyitható formában...
-
genndy
addikt
válasz
nagybá #13491 üzenetére
Próbáld meg még egyszer leszedni, és főleg leellenőrizni, hogy mindent a jó helyre tettél-e.
Azért dob ki rögtön a logó után, mert valami alap dolgot keres (indítófájlt (.esm, .esp), vagy adatfájlt (.bsa)), de nem találja.
Ha az alapjáték nem talál valami ilyet, akkor is így viselkedik. -
Tirexi
addikt
-
Lidl
senior tag
válasz
nagybá #13334 üzenetére
Hali,
szerintem a Nexus-szal nem lehet ENB-t telepíteni. Mivel a manager a DATA könvytárba másol(gat) alapból, az ENB-k viszont a játék főkönyvtárába kell, hogy kerüljenek.
Én legalábbis ezt tapasztaltam eddig, de már régen csináltam ezt. Lehet, hgoy azóta változott a NMM. Igazából már hónapok óta nem nyomtam, mert várok a magyarításra, hogy tesztelhessem.Lidl
Új hozzászólás Aktív témák
- Playstation Pulse 3D
- Asus Vivobook Oled 15.6 ryzen i5 5600h 16gb 1tbm2 ssd 3050 4gb video kari az ár fix !!!!
- Eladó/Asus P1504F /I5-8265U/12GB DDR4/Win 11Pro/15,6" FHD/256GB M.2 Sata!!!
- MacBook Pro 16' M1 Pro/16GB/1TB, magyar billentyűzet
- iPhone 16 Pro MAX 512 GB, Kártyafüggetlen - Makulátlan állapot! + AJÁNDÉK TOK - 3 ÉV GARANCIA
- Hordozható Gamer Számítógép / PC! HP Omen X 1000P / I7 7820HK / GTX 1080 8GB / 16GB DDR4
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8130U 8GB 256GB 14" FHD 1 év garancia
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3054, 96% Akkumulátor
- MSI CreatorPro Z16P RTX A5500 TOUCH! (vapor chamberrel)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest