Hirdetés
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- iPhone topik
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- Kezünkben a mélynyomóval szerelt Redmi K90 Pro Max
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Szakított a OnePlus és a Hasselblad
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Realme GT 2 - aláírjuk
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
7Heads Drago
#115
üzenetére
apa, az auto ami leegett akarmilyen okbol, annal mar igazabol qrva mind1, hogy el lehet oltani 1-2perc alatt vagy nem
amikor leeg egy auto, a karosszeirat formazo lemezek kilágyulnak a melegtol, es b4szhatod kategorias lesz az egesz bode ugy ahogy van
nagyon nem eleg csak masik egy belsot dobni bele a bontobol, meg ratusszenteni egy uj szint... az kuka ahogy van -
7Heads Drago
veterán
-
válasz
7Heads Drago
#118
üzenetére
Ja, értem, szóval nekiálltál szalmabábozni, oké, miszerint azzal a senki által nem tett kijelentéssel vitatkozol, hogy valami miatt holnaptól minden autó elektromos lenne (de úgy, hogy közben nem lesz minden autó elektromos, ha jól értem).
Ez egyre bénább csapkodás, tényleg, írd ide, hogy utálod az elektromos autókat, MERT CSAK!!44! és ne fárassz minket azzal, hogy megpróbálod ezt valamiféle racionalitásba csomagolni, aminek csak az a vége, hogy tátott szájjal rohangálsz.
-
válasz
7Heads Drago
#115
üzenetére
Teljesen összefüggéstelenül beszélsz. Az autók életkora hogy jön ide? Mit változtat ezen a statisztikán (hogy arányosan is 20x gyakrabban kellett belső égésű autót oltani) az autók öregedése majd?
Az oltáshoz: mire a tűzoltó kiér, minden autótűznél már lényegtelen a dolog, totálkár. Nézd meg mi maradt a BMW-kből az EGR tűzesetek után: [link]
Tűz esetén megállni és kiszállni nem nehezebb az elektromos autóból, mint a hagyományossal. Nem értem miért lenne veszélyesebb.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Sidorovich
#112
üzenetére
Gondolom szerinte a lerúgott, öreg füstölő hangos sz*rokkal való veretés a városban előrébb való alapjog, mint a tiszta levegő és a nyugodt alvás.
Ezt hol is írtam???
Sőt én az ilyen embereket börtönbe is záratnám azzal együtt aki érvényes forgalmit is adott hozzá.
Miért nem oldja ezt meg? Biztos nem csak trollkodsz?
Aki tuningol egy nagy köbcentis veretős verdát az jövő héten vesz szerinted egy e-autót? Vagy az aki elhanyagolt autót tart fent és messziről ordít hogy semmilyen eu normának nem felel meg az hogy cseréli ki a pár 100.000ft érő verdájából átülni a 4-5-7 millás használt e-autóba? De ahogy tudom jelenleg a szállítmányozás is gyerekcipőben jár ezen a téren. Nagyon sok évig lehet még hallgatni a dízeleket. Alig van még csak kint 1-2 példány az utakon és azok is csak rövid távra jók.
Mit oldd meg szerinted? -
válasz
7Heads Drago
#115
üzenetére
Ez kezd egyre összefüggéstelenebb lenni.
-
worxland
addikt
válasz
7Heads Drago
#110
üzenetére
"A közúti forgalomban lévő zaj nagy része nem a hétköznapi autókból jön" - a zavaró része tényleg nem. A monoton alapzaj igen.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Sidorovich
#106
üzenetére
"Elektromos autókban (ide értve a hibrideket is) 2022-ben mindössze 23 tűzesetet jelentettek, ami a 611.000 elektromos járműből álló svédországi flottának mindössze 0,004%-át teszi ki. Ezzel szemben ugyanebben az időszakban mintegy 3400 olyan tűzesetet regisztráltak, amely Svédország 4,4 millió benzin- és dízelüzemű autóját érintette, vagyis 2022-ben a hagyományos autók 0,08%-a égett ki."
Kíváncsi leszek melyik tűzeset fog téged érdekelni az amit el lehet oltani vagy az amit nem és érintett akár csak egy családtag is. Biztos vagyok benne hogy pont a % lesz a legkisebb bajod. Nálunk az autók átalagéletkora sokkal rosszabb, mint a svédeknél. Szóval ez a mutató mindkét oldalon csak rosszabb lehet. -
doooo
veterán
válasz
Sidorovich
#112
üzenetére
Érdekes, hogy hogyan tudnak az emberek ennyire nyíltan maguk ellen beszélni. Ezért vagyunk itt, ahol. Túl sokáig hagytuk az önkárosító hülyeséget szó nélkül.
-
válasz
7Heads Drago
#110
üzenetére
Miért nem oldja ezt meg? Biztos nem csak trollkodsz?
-
Erre én is kíváncsi lennék.

Ha megoldható a nagyvárosi közlekedés helyi szennyezés nélkül, töredék zajterheléssel, miért is ne tennénk?
Gondolom szerinte a lerúgott, öreg füstölő hangos sz*rokkal való veretés a városban előrébb való alapjog, mint a tiszta levegő és a nyugodt alvás.
-
válasz
7Heads Drago
#110
üzenetére
A közúti forgalomban lévő zaj nagy része nem a hétköznapi autókból jön. Ezek a nagy része a nagy köbcentis tuningolt és vagy elhanyagolt autóktól vagy pedig az áruszállításból keletkezik ez. Ezek egyikét se oldja meg az elektromos.
De, ezek mindegyikét.
-
7Heads Drago
veterán
-
válasz
7Heads Drago
#108
üzenetére
sok a füst az orrod alatt, persze nem akarsz rá megoldást inkább mások oldják ezt meg úgy hogy ne füstöljenek oda.

És ezzel az a baj, hogy?...
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Sidorovich
#106
üzenetére
Vagy az lenne szerinted a megoldás, hogy azt a 2 millió embert aki a fővárosban és környékén él szórjuk szét egyenletesen az Alföldre falvakba, kisvárosokba?
Mondtam ilyent? Ellenben te írtad hogy sok a füst az orrod alatt, persze nem akarsz rá megoldást inkább mások oldják ezt meg úgy hogy ne füstöljenek oda.
-
Norb79
addikt
válasz
Sidorovich
#106
üzenetére
Arról nem is beszélve, hogy a belső égésű motor esetén a “füst” szennyezéssel összemérhető módon káros a “dübögés” is az emberi szervezetre. A csend is komoly előrelépés, nem csak a füst kitelepítése a városból mondjuk a szénerőművekhez, ha mondjuk nincs otthon napelem.
-
válasz
7Heads Drago
#94
üzenetére
Most linkeljek én is ilyeneket ahol belső égésű autó gyulladt ki? BMW tüzek? Norvégia, Svédország szerinted lángokban van már a sok villanyautó miatt? Úgy gondolod, statisztikailag több esélye van kigyulladni egy villanyautónak? Akkor itt egy kis olvasnivaló, több értelme van statisztikailag vizsgálni ezt, mind linkgyűjtő versenybe kezdenünk: "Elektromos autókban (ide értve a hibrideket is) 2022-ben mindössze 23 tűzesetet jelentettek, ami a 611.000 elektromos járműből álló svédországi flottának mindössze 0,004%-át teszi ki. Ezzel szemben ugyanebben az időszakban mintegy 3400 olyan tűzesetet regisztráltak, amely Svédország 4,4 millió benzin- és dízelüzemű autóját érintette, vagyis 2022-ben a hagyományos autók 0,08%-a égett ki."
"Téged csak az érdekel hogy ne az orrod alatt legyen a füst"
Nem csak az érdekel, de értelemszerűen fontosabb ez, mert közvetlenül érinti az életminőségem, a többin ráérek utána aggódni. Nem lehet a világ összes problémáját egyszerre azonnal megoldani. De olyanokat állítani, amit én nem mondtam, azt persze lehet.
De ahogy más is írta, bármilyen ma használt korszerű erőmű hatásfoka jobb, mint egy autóban üzemanyagot égetni. Ez tény, millió tanulmány kimutatta, hiába vergődsz ezen.
Arról nem is beszélve, hogy jobb az így keletkező károsanyagokat az ország levegőjével elkeveredve kis koncentrációban lélegezni, mint közvetlenül a kipufogógázt tüdőzni a buszmegállóban. Ezzel megint nem tudom hogy lehet vitatkozni."Mellesleg senki se köteles a füstöt szívni. Úgy kell munkahelyet és lakóhelyet választani."
Ennek a baromságnak amit ide büfögtél a világon semmi értelme. A világ népességének többsége városokban él, a legjobb munkahelyek, szolgáltatások, kulturális kikapcsolódási lehetőségek nagyvárosokban vannak, és a tendencia az, hogy ez egyre inkább így lesz. Vagy az lenne szerinted a megoldás, hogy azt a 2 millió embert aki a fővárosban és környékén él szórjuk szét egyenletesen az Alföldre falvakba, kisvárosokba? Egyéb zseniális ötlet?Hogy neked milyen személyes, érzelmi töltetű ellenérzésed van Budapesttel (vagy a villanyautókkal) szemben, az egyéni szoc. problémád.
-
válasz
7Heads Drago
#101
üzenetére
No offense, de ez miért érv a hibridekkel szemben? Kb. még egy félkegyelmű is tudja, hogy a hibridek városban tudják megmutatni fogyasztási előnyüket. Én például azért vettem turbo dízel 2.2 verdát, mert városban alig járok, cserébe hosszúkat megyek pályán. Az, hogy a közeli rokonod ennek nem nézett utána, az nem a termék hibája, hanem az ő hülyesége.
Ugyanez igaz az EV-kre is. Még Vályi Pista is elismeri, hogy városba/elővárosba a legjobb választás. Barátaink most vettek egy vatta új elektromos Niro-t, imádják. Én is nyilván EV-t veszek majd az asszonynak a környéken krúzolni.
Ez a tréleres/vontatásos dolog is egy marhaság. Tegyük fel, hogy igaz. De ki az, aki manapság kocsit vontat? Illetve ahova bevontatnád (legközelebbi szerviz), oda a tréler se lesz drága. Meg úgy összességében ezt felhozni az EV-k ellen. Nemár!
-
válasz
7Heads Drago
#102
üzenetére
Éppenséggel te teszel olyan állításokat folyamatosan, amiket aztán nem nagyon sikerül alátámasztanod semmi komollyal.
Új hozzászólás Aktív témák
- Thinkpad P16v Gen1 16" FHD+ IPS i7-13800H RTX A500 32GB 1TB NVMe ujjlolv gar
- Latitude 3450 14" FHD IPS Ultra 5 135U 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam gar
- P16 Gen2 16" QHD+ IPS i9-13950HX RTX A1000 32GB 1TB NVMe magyar vbill ujjolv IR kam gar
- iPhone 17 Pro 512Gb
- HP EliteBook 820 G4 i5 7300U/24GB DDR4/256GB SSD/HD620/Win10Pro
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 16e 128 GB Black Apple Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3086, 94% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3209, 94% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i3 10105F 16GB DDR4 512GB SSD RX 590 8GB ZALMAN T4 Plus ADATA 600W
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest







