- Azonnali mobilos kérdések órája
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Légies iPhone halvány színei
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
- Itt az igazság a Samsung állítólagos Android Auto alternatívájáról
- MIUI / HyperOS topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
Gondolom Octavia lesz az, ha igen, akkor ma egy fapad Octavia úgy indul, hogy 10,7 millió, kényelmesen eléri a M3 árszintjét, ha elkezded extrázni. Minőségben pedig nem éri el a M3-at, ami pályán is lelépi a 150+ lovas autót.
Szemellenző rajtad van, ahogy a hozzászólásaidból látszik. -
hobizoli
nagyúr
szerintem ennek nezz utana ujra
kb olyan volt, mint amikor a Tesla Model S Plaid arat vetik ossze a fapad ID3-l, mintha Model 3 amugy nem is letezne, vagy csak nem tudja megkulonbozettni oket
...aztan jon a "jajajaa, jobban meg Tesla, de jaz ID3-búú 3-t lehet venni annyiéé"az ID3-t is felextrazod addig, amit a Model 3 Long Range alapbol tud, hogy alufelni, 4WD, uvegteto, borbelso stb... azaz egy szinten legyenek, akkor az ID3 mar siman tobbe kerul, pedig az EU gyartas
...az infotainment rendszere meg egy 15 eves hoki PDA szintjen van a Tesla-ehoz kepest
-
Sidorovich
senior tag
Újonnan vetted? Pontosan milyen autó ez? Márka, típus, motor, felszereltség?
A 600+ km hatótáv nekem már éppúgy felesleges, mint neked a gyorsulás. Egy nap 400-nál többet még sose mentem, és várhatóan nem is fogok, max szökőévente.
A mi pénztárcánkra lassan semmi nincs kitalálva, ez nem az elektrifikáció hibája, és nem csak az autózásban van jelen ez.Nincs itt semmiféle szemellenző, ahogy a mostani autómat is (Toyota Prius 3) hideg racionális érvek mentén (ár, automata legyen, megbízhatóság, szervizigény és árak, biztonság, fogyasztás, praktikum) választottam az anyagi lehetőségeimnek megfelelően, úgy ha 15-20 között választhatnék, 90% hogy új Model 3-at vennék. Ha 10-15 között, akkor pedig 70%, hogy használt Model 3-at.
"Mikor fog megtérülni a Tesla felára?"
Megtérülni talán sose, a különbség viszont csökkenni fog folyamatosan, az nem kérdés. Ha becsúszik 1-2 olyan hiba (ami a mai bonyolult autóknál simán benne van), mint egy automataváltó javítása, nagynyomású üzemanyagrendszer, stb., akkor pedig már szinte elhanyagolható lehet a különbség 8-10 év után. -
consono
nagyúr
Az a helyzet, hogy a benzinesek jobban drágulnak, többet drágultak, mint a villanyosok mostanában. Sőt, a Tesla árat csökkentett pont most a nagyobb kocsijain... De ha nem csak Teslában gondolkodunk, egy MG4 kb. akkora mint egy Ford Focus méretben, árban meg kb. "csak" 2-3 millióval drágább...
-
Sidorovich
senior tag
Nem kerül 2x annyiba, max ha a BMW meg a VW bénázásait nézzük csak.
Egy Model 3 ma, újonnan 17.9 millió forint. Egy 5 személyes, 4.7 méter hosszú szedán elöl/hátul is csomagtartóval, a gyakorlatban is (télen, pályán) 300 km feletti hatótávval. Nem egy városi szaladgálós matchbox 150 km hatótávval!
Egy Corolla szedán legalapabb felszereltséggel 12 millió, ami bár kétségkívűl jó autó, de kisebb, közel se megy úgy, kevésbé tágas és kevésbé felszerelt, és bárhogy is nézem, nem a fele a Model 3 árának. Van némi felára még a villanynak, de aki ilyet benyög, hogy 2x annyi, az vagy direkt ferdít vagy baromi lusta egy 1 perces Google keresésre.Megjegyzem egy olajcsere most Toyota márkaszervizben (ami kell a garancia miatt) kb. 50.000 forintról indul.
-
dabadab
titán
Ja, csak cserébe 2x annyiba kerül a villanyos. Pedig anno hogy ment a parasztvakítás: egyszerűbb motor, alkatrészek fele nem kell -> olcsó lesz, hurrá.
Tudsz példát mondani arra, hogy milyen elektromos autó kerül kétszer annyiba, mint a belsőégésű megfelelője? Mert én nem, az árkülönbség már jó ideje sokkal kisebb.
Az meg különösebben nem titok, hogy az akku az, ami megdobja az árukat, de az is látszik, hogy annak az ára szépen megy lefele és előbb-utóbb tényleg olcsóbb lesz. Ugyanaz, mint a HDD vs SSD meccsnél: az elején az utóbbiak sokkal drágábbak voltak, de most már eljutottunk arra a pontra, ahol egyrészt az SSD-k le tudnak menni abszolútértékben olyan árakra, ahova a HDD-k nem tudják követni őket, mert azokba nagyon precíz mechanika kell, aminek van egy minimumára, másrészt a nagy kapacitásoknál is elég közel vannak az árak.
-
dabadab
titán
Az, hogy kétszáznál a légellenállás miatt többet fogyaszt, teljesen független a usertől és a meghajtás típusától is.
Az viszont nem, hogy elvileg nagyjából ugyanolyan sebességgel haladó benzines autók fogyasztása között komoly különbség tud lenni amiatt, hogy milyen stílusban vezetik őket - a villanynál ez jóval kevésbé van meg, egyrészt a rekuperatív fékezés, másrészt a fordulatszámtól szinte alig függő hatékonyság miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- OHH! Dell Precision 7560 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-11850H 32/1TB NVIDIA A3000 6GB FHD
- Asztali PC , i7 6700K , 1080 Ti 11GB , 32GB DDR4 , 500GB NVME , 500GB HDD
- Asztali PC , R5 8400F , RTX 3070 , 32GB DDR5 , 500GB NVME , 2TB HDD
- Legion Go 1TB
- Lenovo LOQ 15IRX9 - i5 13450HX, 16GB, RTX 4060 8G, 1TB M.2 (Gari: 2027.03.11.)
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- HPE Aruba PoE+ L3 switch raktárról azonnal elérhető!
- Telefon felvásárlás!! Honor Magic6 Lite, Honor Magic6 Pro, Honor Magic7 Lite, Honor Magic7 Pro
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Yettel függő, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi 10 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest