Hirdetés
- One UI 7 frissítés: volt, nincs
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Google Pixel topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Google Pixel 9a - a lapos munka
Új hozzászólás Aktív témák
-
MuldR
tag
Ez egy utolsó tróger csürhe!
Samsung tabletet 2x "javították" mindkétszer ugyanazzal a hibával visszaadták.
Harmadszor diagnosztizálták, hogy a készülék jó.
Negyedszer amikor már a samsung különmegbízással adta le a készüléket, közölték, hogy nem rendeltetés szerű használat miatt fizikailag sérült benne az az alkatrész amit ők kétszer kicseréltek és gariban nem, csak pénzért javítják.... úgy hogy előtte 2x gariban sem tudták megcsinálni, sőt, papírt adtak róla, hogy jó.Amikor már nem tudták a samsung felé takargatni a trehányságukat valószínűleg szándékosan tönkretették. A készülék makulátlan állapotú tipp topp volt!
Senki ne vegyen Samsung telefont/tabletet, mert egyszerűen nincs rá garancia. első hiba után kuka vagy pereskedés! Szánalmas tolvaj banda!
-
erdeidaniii
csendes tag
Haly!
Szerencsére kevés meghibásodási aránnyal rendelkezem elektronikai cuccokban, és megvolt az első TMX garanciális szervizelés tapasztalatom egy Xiaomi Redmi Note 8T-vel.
Az elsődleges mikrofon elszállt egy ideje, így csak kihangosítva lehetett telefonálni, viszont most teljesen meghalt, ezzel az indokkal lett beküldve.
Nos, a sok negatív tapasztalat alapján, kissé "félve" küldtem be, főleg hogy inkább személyesen küldtem volna, ha lett volna rá lehetőség (csak a bolton keresztül, de úgy + 1-2 hét általában), de minden hibátlanul, szinte fénysebességgel történt. Lehet én nyertem meg a lottót, vagy passz, de: dec 8-án kértem moilfutárt, 10-én jött a futár (MPL) érte, másnap "beérkezett" státuszban, és még aznap javították, teljes fő + alsó alaplap/panel csere, majd egyből következő napon (szombati munkanap) hozta is a futár.
A készüléken semmilyen sérülés, összességében ledöbbentett, hogy milyen lazán ment az egész. -
abw6291
tag
Sziasztok!
Van egy Xiaomi telefon, aminek egyértelműen a töltője hibásodott meg (rövid cserebere után hamar kiderült) de a WayteQ és a TMX csere vagy javítás helyett egymásra és rám mutogat, mondván adjam be a telefont is hozzájuk, amit nem tudok annyi időre nélkülözni (csak a töltőn 2 hétig ültek). Szerintetek ez mennyire szokásos eljárás?
-
Mike0088
csendes tag
Sziasztok!
Egy Sony XZ telefonnal kapcsolatban szeretnék segítséget kérni. Ma teljesen elszállt a hang rajta, fülessel se működik. A zenelejátszó össze-vissza váltogat a számok között, de lejátszani nem hajlandó semmit, és a videokat se játsza le rendesen. A kamera felvevő funkcióba nem működik. Telefonàlni nem tudok mert rövid időn belül lefagy vagy újraindul. Más szóval bármi ami hanggal vagy mikrofonnal kapcsolatos az nem működik. Telefon újraindìtás, sony companion hiba javìtás-hard reset megtörtént. Változás semmi. Behalt rajta valami hardver? Előre is köszönöm!
-
pvt.peter
őstag
Köszönöm a választ.
1. Nem egy téglásított eszközt tudtam már visszahozni, de ennél nem sikerült.
Természetesen ez nem a gyártó hibája és / vagy felelőssége, ilyet nem is mondtam.
Elnézést, hogy éltem azzal a feltételezéssel, hogy esetleg a TMX tud segíteni ebben a helyzetben elfogadható áron. Köszönöm, hogy foglalkoztak vele.2. Értem, hol találom a publikus telefonos elérhetőséget (hisz akkor ez pont megfelelő lenne a személyes ügyintézés helyett) ?
Felütötte a koronavírus a fejét, és akkor hirtelen lekerült a telefonszám mindenhonnét? Rendben, legyen így, bár sehol nem találtam még csak cachelt formában sem telefonszámot.
A Microsoft -ot elég erős dolog felhozni példaként szerintem, illetve a személyes ügyfél fogadással nem pedáloztam. Mellesleg ha jól tudom, akkor személyesen nincs is ügyfélfogadás a TMX -nél, legalábbis nekem ezt mondta az ASUS ügyfélszolgálat, amely a TMX -et szerződteti (illetve ők sem tudtak mondani nekem telefonos elérhetőséget).
És nem utolsó sorban egy szóval sem említettem, hogy személyesen akarok ügyet intézni.
Ne keverjük össze a szezont a fazonnal.3. Értem, de ne fogjunk mindent a szállítási időre. Szinte napi szinten volt / van tapasztalatom a GLS -el, illetve más futárcégekkel, olyan drasztikus visszaesést nem tapasztaltam amiről ön is beszélt. Persze itt is könnyen belelehet keverni a jelenlegi koronavírusos helyzetet, ami valamilyen szinten biztos, hogy jogos is.
4. Igaza van önnek. Nincs meg a minimum feltétel, hogy összehasonlíthassam a TMX -et és egy elégedettségben >93% -ot elérő online árust, szemben a TMX rátájával. Elnézést.
Mellesleg ne legyen kétsége, ezek az alkatrészek már nagy eséllyel mind után gyártottak egy több, mint 5-6 éves eszköz esetében, ami már évek óta kifutott termék.
Elismerem, hogy a különféle gyártók, beszerzők árréseit nem kalkuláltam bele, és hogy ez hatással van a kialakult alkatrész árra.
Igen, rossz a forint állása, mint mindig, és én sem közvetlenül forintban fizetek Aliexpress -en.
Forint -> majd középárfolyamon átváltás euróra -> ami még átváltásra kerül dollárra, ha jól raktam össze. Kisebb vagyont mernék arra rakni, hogy a TMX által beszerelt alkatrészeken is "Made in China" szerepel. Persze ettől még minőségben létezhet eltérés.5. Ezt írtam: "Végül nem kértem javítást, így a logisztikai és bevásárlási díjat (6500 Ft) kellett kifizetnem."
Ön pedig ezt: "Ezt hogy gondoltad,hogy nincs bevizsgálási díj,hiszen egy téglásított,fizetős javításra adtál le megbízást?"
Úgy gondolom, hogy nem írtam olyat, amiben kifogásoltam volna a fentebb említett díjat.
Javítson ki, ha tévednék. Tudatában vagyok annak is, hogy nem garanciális terméket adtam le, hisz ezt le is írtam a hozzászólásom elején.Ha már az elégedettségnél tartunk, akkor hol találom az ön által említett 99% -os elégedettséget bizonyító bármilyen tartalmat? Mert ha beírom Google -ba, hogy Telemax, akkor:
- Facebook: 34% (66 vélemény alapján)
- Google Maps: 54% (639 vélemény alapján)Természetesen a végére minden hiba az USER hiba.
@GSPLR: úgy tűnik, hogy se a kezdő hozzászólásomban, se az erre kapott válaszban nincs meg akkor a teljes igazság
-
jeni
félisten
válasz
pvt.peter #577 üzenetére
Egyet tudok javasolni neked:
SEMMILYEN elektronikus eszközt ne vegyél mert csak gondod van vele!
1.Az Asus tablet TÉGLÁSÍTOTT,nem is kell ezt magyarázni tovább.Sem a gyártó sem a szerviz ezért nem FELELŐS!
Örülni kéne,hogy foglalkoztak önnel ez ügyben!
2. igenis van az ügyfélszolgálatnak telefon elérhetőség,de azzal nem számolsz,hogy megnövekedett a forgalom és így is maximálisan állnak hozzá.Az ügyfélszolgálaton többségében is kevesebben vannak most. A magyar Microsoft-nál meg egyáltalán nincs magyarul ügyfél fogadás! Tudom hol az itthoni képviseletük,magyar elérhetőség telefon
szám van megadva! Akkor most miért kell nekem ott angolul beszélnem azon?
Korlátozva vannak a járvány miatt a fogadási lehetőség mindenütt!
A McDonald's étterembe be se MEHETSZ! Zárva van az utcáról betérő, enni akaró emberek elől!
Ma kint várakoznak türelmesen akár a patika,akár az orvosi rendelők, akár az OTP előtt,nem úgy van,hogy bemegy 5 vagy 10 ügyfél és egy helyre leülnek,várakoznak.Majd ha elmúlt a járvány veszély ,majd ha elmúlt a kijárási korlátozás akkor minden visszatér a korábbi megszokott normális helyzetbe.
3. Nem a márkaszerviz felelőssége,hogy megnövekedett a szállítási idő vallum,ez okból később is szállítanak,az átlagnál jóval HOSSZABB IDŐ-vel jár ,viszik el az A pontból a B pontig! Ezzel,hogy később érkeznek be a javításra beadott hibás gépek amik lehetnek garanciális és garancia időn kívüli javítások,ide értve akár a garanciából megvont fizetőseket is. Minden cégnél korlátozva vannak a dolgozok létszáma. Itt is.Betegségek,szabadságolások,leépítések (több cégénél a teljes dolgozói gárdát elküldték ,vagy teljesen leálltak kényszer szabadságolások,stb...
4. Semelyik szerviz nem vásárol ebayról, alliexpresszról meg kitudja milyen webportálról!
Arról nem is szólva ahonnan kinézted a cuccokat a jelentős részük után gyártót vagy szétszedett ,hibás, bontott alkatrészek!
Minden szerviz a szerződött, a gyártó saját raktárától rendeli és kapja meg az általuk megadott árakon és ez nem Ft-ba hanem Euróban vagy Dollárban történik meg az elszámolás. Most nagyon rossz a Ft állása! A szerviznek legyen az bármelyik is ,nincs ráhatása, beleszólása az alkatrész árakra!
Az alkatrész árakat nem az adott szerviz állapítja meg!
5. Az,hogy nem kérted a javítást ez a szerviznek pénzbe kerül,ingyen senki sem dolgozik,mindenütt vannak költségek.
Ezt hogy gondoltad,hogy nincs bevizsgálási díj,hiszen egy téglásított,fizetős javításra adtál le megbízást?
Nem garanciális terméket adtál le vagy adtál fel a szerviz felé!
A történtek után csak egyet írhatók,SEMELYIK pontban az általad leírtak nem felelnek meg a valóságnak! Több pontban elszínezted a történetet. Lehet,hogy most haragszol,feldúlt vagy de ennek semmilyen formában semmi köze nincs a TMX-hez.
Mindezek után csak itt USER gond és felelősség van!Vannak elégedett és ez jóval többségében nagyobb mint 99%-ban vannak és lesznek továbbra is.
Az a 1% amibe bele estél sajnos ilyen jelenség a világon mindenütt vannak!
Ezt az elégedettségi mutatót mindenhol megpróbálják 99,9%-ra feltornászni a maradéktalanul az elégedett vevők, a vásárálok,és az ügyfelek érdekeit figyelembe véve.
Nagyon jó lenne az a 100% de ez sosem lesz mert az a 1 % amiben benne van, az ön nem megfelelő probléma kezelőségéből,nem megfelelő hozzá állásól adódik,adódott!
Elnézésed kérem ha valamely pontban megbántottam volna az érzéseidet!
-
pvt.peter
őstag
Ha túl hosszúnak találod az írásomat, akkor lapozz a végére, a lényeg az utolsó mondatban található.
Nos, nekem is megvolt a tapasztalatom a TMX -el, ugyanis a kezembe került egy téglásított ASUS tablet, és a magyarországi ASUS hivatalos szervizpartnere pedig a TMX.
Már az elején keresgélés közben meglepett a dolog, hogy semmilyen telefonos elérhetősége nincs a TMX -nek, értsd semmilyen. Itt kapott is egy negatív pontot tőlem a cég.
Tehát marad az e-mail, amivel semmi baj sem lenne, ha időben válaszolnának is, és nem kellene többször kérni, hogy válaszoljanak.Ebből kifolyólag a magyarországi ASUS ügyfélszolgálattól megkérdeztem, hogy van-e esetleg más partnerük a TMX -en kívül akihez lehetne vinni még ezt a készüléket szervizeltetni, ugyanis eléggé vegyesek a visszajelzések róluk (többnyire negatív).
Erre azt a választ kaptam, hogy sajnos nincs, ők is tudnak erről... "ez van".
Ennek ellenére tettem egy próbát, elküldtem nekik a készüléket (nem kellett volna).
Ennek a folyamata az, hogy egy űrlapot kitöltve, egy adott helyszínre lehet rendelni egy futárt akinek le kell adni a javításra szánt készüléket, ez meg is történt.
Amikor leadtam a készülékemet szervizeltetésre, akkor cserekészüléket nem kértem (az én esetemben nem is lehetett volna, ugyanis már nem volt garanciás a hibás készülék).
A leadás és az árajánlat beérkezése között eltelt kb. 2,5 hét. Ez azért elég hosszú idő, úgy hogy számomra ez is negatív pont.A tablet alapjára tettek egy laza 44eFt -os ajánlatot, persze a többi díj nincs még ebben benne (szerelés, frissítés, visszaküldés stb.).
Nem tudom, hogy hogy jött ki nekik ez az összeg, de ebből kifolyólag rákerestem és Ali Expressen a full gyári alaplap kb. 12eFt -ba kerül szállítással együtt (végül ez lett a megoldás).
Úgy hogy ez is számomra negatív pont, hogy gyakorlatilag több mint 3,5x -es áron akarták rám verni a szükséges alkatrészt.
Végül nem kértem javítást, így a logisztikai és bevásárlási díjat (6500 Ft) kellett kifizetnem.A visszaküldés még megér egy misét
Nagy nehezen méltóztattak válaszolni a levelemre, hogy mikorra várható a visszaszállítás amikor a további javítást nem kértem. A készülék persze nem érkezett meg az ígért időpontban
Amikor végre megjött a GLS futár, akkor úgy volt rögzítve, hogy nekem le kell adnom a rendszerben rögzített cserekészüléket, amit kaptam a hibás helyet ideiglenesen.
Természetesen nem kaptam cserekészüléket, így ment is vissza a csomag.
Utána pár nap várakozás történt, illetve e-mailezés, hogy mi csúszhatott félre.
A TMX a GLS -re mutogatott, a GLS pedig a TMX -re
A logisztikára is negatív pontot kell adnom, ugyanis nem ment zökkenőmentesen a vissza szállítás és nem gondolom, hogy csak a GLS volt a ludas ebben.Ha kellene pozitívat is adnom, akkor ezekre adnék, de csak azért, hogy ne csak negatív legyen az egész
- a készülék épségben visszaért (olvastam nem egy olyan tapasztalatot is, ahol bizony sérüléssel adták vissza a készüléket...)
- relatíve "gyorsan" ment az e-mailezés a vége felé...Összességében nem ajánlom a TMX -et.
-
RootRulez
félisten
Hááát olvastam én itt most hideget, meleget... Én a Honor 8-amat küldtem be, mert alkalmanként kikapcsolt, főleg hidegebb időben. Remélem viszonylag jól bántak vele és nem votl nagyon dobálva.
Online követtem a munkalapot. Már jön vissza a teló. Az aksi mellett kicserélték rajta többek között a fődarabot is. Ilyenkor esetleg a garancia újraindulhat/hosszabbodhat? Tekintve, hogy más IMEI szám, stb?
Köszi a választ!
-
Jabby
őstag
Xiaomi (telefon) javítással vélemények?
-
AndrisSM
újonc
Közel 1 évvel ezelőtt írtam véleményt a TMXről, ami röviden arról szólt, hogy az alig 1 hónapot laptopomat szétkarcolták "javítás" alatt.
Ismét fel küldtem a laptopomat aminek mivel elromlott a billentyűzet és őszintén szólva most pozitívan tudom értékelni a szervizt.
Nem csak a billentyűzetet, hanem az egész burkolatot cserélték (touchpaddal együtt) és mindössze 2 hétig volt fent a laptop. (mivel alkatrészre kellett várni.Annyi negatívumot tudnék hozzátenni, hogy mikor vissza küldték minden alkalommal elég koszos volt a kijelző ráadásul valami rá is ragadt. (de szerencsére vizes törlőkendővel könnyen lejött).
Szóval annak ellenére, hogy kb 1 évvel ezelőtt szétkarolták a gépet, ahhoz képest most egészen jól teljesítettek.
Gondoltam ha már régen megírtam a negatív véleményt akkor legyen egy kis pozitívum is.
-
Tomikaa.
tag
-
Tomikaa.
tag
Üdv. Nemrég lett egy Mediapad T5-öm. Arra figyeltem fel, hogy ha olyan dolgot csinálok füles nélkül, ami hangot ad ki, a lenti hangszórókból egy kis sercegésféleség (is) jön (akkor is, ha éppen le van némítva), de normál hangerőnél nem nagyon hallani, inkább alacsonyabbnál. Ha pl. leállítok egy YouTube videót, utána 1-2 másodpercig még serceg. A Huawei chates ügyfélszolgálatát megkérdeztem erről, azt írták, küldjem szervizbe. Úgyhogy postán feladtam a TMX-nek. Ma visszajött (csomagautomatára kértem és szimplán az adott postára címezték, de ez most mellékes), de még mindig sercegnek a hangszórók. Mit javasoltok? Küldjem vissza megint postán a TMX-nek? Esetleg vigyem be a FirstPhone-hoz? (Ők is hivatalos Huawei szervizpartnerek.) A hangszórót elvileg kicserélték, ha jól értem. Vagy ez a sercegés mégis normális jelenség a típusnál? Esetleg nem is a hangszórók hibásak, hanem valami más? Annyi pozitívumot azért megemlítenék, hogy külsőleg sértetlen.
UPDATE: egy Samsung tabletnél is van ilyen hiba és ott állítólag interferencia a processzorból, amihez kevés a hangszórócsere. Remek.
-
Sziasztok!
Telekomon keresztül leadtam garanciális javításra egy készüléket. Mivel nagyon vigyázok a dolgaimra, megkértem az ügyintézőt, hogy alaposan nézze meg és írja bele a jegyzőkönyvbe, hogy karc és sérülésmentes a készülék.
A mai nap vettem át a készüléket, három sarkán festék lepattogással, horzsolással. Azonnal elmentem a budaörsi ügyfél szolgálatra és panaszt tettem. Azt mondták, hogy megvizsgálják az ügyet, három munkanap türelmemet kérik.
A működését a sérülés ugyan nem befolyásolja, de érték csökkentő esztétikai hibáról van szó.
Szerintetek mi lesz a kimenetele az ügynek? Számíthatok valami jóra? -
#04441088
törölt tag
válasz
petyametyo #563 üzenetére
P30 Pro-t adott a szolgáltató nulla rafizetessel.
-
#04441088
törölt tag
Na most jöttem ki Telekomtol és közben írt a szerviz is.
Azt írták, hogy végül csereutalvanyt kaptam.
Csak akkor miért szopattak be tegnap, hogy küldtek a készüléket? Meg miért volt egy üres Huawei doboz a csomagban?
A lényeg, hogy korrektek voltak, csak kicsit megijedtem. -
#04441088
törölt tag
-
#04441088
törölt tag
válasz
petyametyo #559 üzenetére
Na szóval a fejlemények:
Egy Mate 10 Pro telefont küldtem nekik, mert meghalt. Egyszer csak elszíneződött a kijelző, kikapcsolt, bekapcsolni se tudtam onnantól.
Dobtam nekik egy email-t az IMEI számmal a postai feladás után(amúgy az is full ingyen volt, mert a Huaweinek vannak szervizelésre kijelölt postapontjai) pár nappal, hogy mi a claim number, hogy nyomon tudjam követni mi történik éppen a telefonnal.
A telefon amikor beérkezett hozzájuk csináltak róla képet, illetve minden papírról, amit mellékeltem. Kicsit felbasztam magam, hogy miért ilyen koszos, karcos minden, mikor rohadtul nem ilyen állapotban küldtem be. Aztán rájöttem, hogy a szkennerük dzsuvás és karcos, mert minden képen ugyanott vannak a karcok, porszemek.
A telefon állapota Javítás alatt-ra váltott tök hamar. Viszont napokig nem változott semmi. 2-3 nap után írtam nekik, hogy érdeklődnék milyen hibát találtak, mennyi időt vesz szükségbe a javítás. Emailben amúgy tök hamar válaszolnak. Írták is, hogy a kijelző halott, a telefon funkciói halottak, ahogy maga a telefon is és a gyártó válaszára várnak a javítással kapcsolatban. Másnap írtam ismét, hogy ez mégis meddig fog tartani, válaszoltak, hogy a gyártó elfogadta a teljes készülékcserét, megrendelték tőlük, mert nekik nincs raktáron ez a készülék.
Pontosan 7. hó 22.-én adtam postára nekik a telefont, másnap már náluk volt. Most van 8. hó 1.-je, tegnap jött az email, hogy a rendelt készülék beérkezett, délután 2 körül postára adták.
Majd ha ma megérkezik beszámolok róla, hogy tényleg egy új készüléket kaptam e.
Szóval számomra eddig pozitív velük kapcsolatban minden. -
#04441088
törölt tag
Sziasztok!
Végigolvastam az összes hozzászólást, nagyjából ugyanaz az itteni vélemény, mint google: TMX, első találat és vélemények. Ott is kb. 550 vélemény van, aminek a 10 %-a pozitív. Az összes többi arról szól, hogy nem javították a hibát, összabarmolták a telefont és a többi.Hétfőn küldtem hozzájuk a Mate 10 Pro-mat. Amióta megkapták van IMEI-m és egy munkalap számom, a telefon állapota javítás alatt van. Kíváncsi vagyok meddig marad így, mit csinálnak vele és mikor, milyen állapotban kapom vissza.
Először megijedtem a csatolt képek miatt, mert csupa por és karc volt minden, de rájöttem, hogy a szkennerük karcok és dzsuvás, mert minden képen ugyanott fordulnak elő. -
H1N1
tag
A munkalap számát mikor küldik?
-
Gedeon31
addikt
Eddig sem arról volt híres ez a cég ,hogy mindenki a jó hírét keltette. De olyan idióták legyetek ,hogy a szervizbe elküldött telefont ,aksi csere miatt és úgy küldjétek vissza ,hogy az üvegfólia a hátlapon rajta van amit én tettem fel és arra rakjátok rá a ti fóliátokat. Rá van írva a munkalapra akkufedél és aksi csere. Remélem magatoknak is így csináljátok meg a telefonotokat valami baja van.
-
bernadett79
tag
Érdeklődnék javitanak e samsung s7 edge telefont repedt a üvege de minden mükodik rajta
-
bernadett79
tag
Sziasztok szeretnék érdeklődni hogy tud e valaki esetleg 1 Samsung Galaxy S7 Edge készüléket javítani vagy tud e olyan illetőt Nekem csak az üveg repedt meg a telefon tökéletesen működik minden rajta
-
bernadett79
tag
Sziasztok meg szetetném kérdezni hogy javit e itt valaki samsung s7 edge telefont megrepedt a üveg de a telefonon minden müködik
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Archer AX23 AX1800 v1.20 Kétsávos Wi-Fi 6 Router
- Lenovo ThinkPad X395 - Ryzen 5 PRO 3500U - 8GB - 256GB
- Fujitsu Celsius R920 Szerver/Gamer 2x Xeon e5-2670 256GB Ram, 10TB tárhely, FirePro 8GB GDDR5 VGA
- Asus A15 F507NU-LP101 2 év garancia, újszerű
- HIHETETLEN! DE ÚJ DOBOZOS LAPTOPOK AKÁR FÉLPÉNZÉRT FÉLÁRON !!! ///////// FÉLPÉNZES LAPTOP //////////
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A50/Samsung Galaxy A51/Samsung Galaxy A52/Samsung Galaxy A53
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- AM 5 lapok
- BESZÁMÍTÁS! AMD Ryzen 9 7950X 16 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest