- Magisk
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#04441088
törölt tag
válasz petyametyo #559 üzenetére
Na szóval a fejlemények:
Egy Mate 10 Pro telefont küldtem nekik, mert meghalt. Egyszer csak elszíneződött a kijelző, kikapcsolt, bekapcsolni se tudtam onnantól.
Dobtam nekik egy email-t az IMEI számmal a postai feladás után(amúgy az is full ingyen volt, mert a Huaweinek vannak szervizelésre kijelölt postapontjai) pár nappal, hogy mi a claim number, hogy nyomon tudjam követni mi történik éppen a telefonnal.
A telefon amikor beérkezett hozzájuk csináltak róla képet, illetve minden papírról, amit mellékeltem. Kicsit felbasztam magam, hogy miért ilyen koszos, karcos minden, mikor rohadtul nem ilyen állapotban küldtem be. Aztán rájöttem, hogy a szkennerük dzsuvás és karcos, mert minden képen ugyanott vannak a karcok, porszemek.
A telefon állapota Javítás alatt-ra váltott tök hamar. Viszont napokig nem változott semmi. 2-3 nap után írtam nekik, hogy érdeklődnék milyen hibát találtak, mennyi időt vesz szükségbe a javítás. Emailben amúgy tök hamar válaszolnak. Írták is, hogy a kijelző halott, a telefon funkciói halottak, ahogy maga a telefon is és a gyártó válaszára várnak a javítással kapcsolatban. Másnap írtam ismét, hogy ez mégis meddig fog tartani, válaszoltak, hogy a gyártó elfogadta a teljes készülékcserét, megrendelték tőlük, mert nekik nincs raktáron ez a készülék.
Pontosan 7. hó 22.-én adtam postára nekik a telefont, másnap már náluk volt. Most van 8. hó 1.-je, tegnap jött az email, hogy a rendelt készülék beérkezett, délután 2 körül postára adták.
Majd ha ma megérkezik beszámolok róla, hogy tényleg egy új készüléket kaptam e.
Szóval számomra eddig pozitív velük kapcsolatban minden.
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest