- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
- One mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Jövőre az Apple megérkezhet 2019-be
- MediaTek lapka köré épülne a Galaxy S25 FE?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iOS alkalmazások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
blizzrd
senior tag
Szia!
Én a helyedben az üzletben verném az asztalt, hiszen mint írtam jogilag velük vagy kapcsolatban. Az,hogy ők ezt milyen módon rendezik a szervízzel, az az ő dolguk. Ahogy többen is mondták, a harmadik szervizelés után lehet kérni már a cserét / csereutalványt, illetve én a vásárlók könyvét is megpróbálnám. Plusz ha sokáig elhúzzák a javítást, akkor lehet hivatkozni a Ptk. szavatosságról szóló részére ahol is előírják a szervizeknek az ésszerű időn belül történő javítást.
Pacsi
-
-
KisBundi
őstag
Egy sima Galaxy S6 "beégett" kijelzőjét nem tudták kicserélni és a telefont javíthatatlannak ítélték meg. Csak jelzem, hogy a készülék hibátlan volt, de sikerült javíthatatlanná tenniük. Kérdem én, hogy ha ezt nem tudják megcsinálni akkor mit tudnak?? Kapok egy csereutalványt és kocogjak el vele oda ahol a telefont vettem, cirka 300km-re. Kíváncsi vagyok, hogy a csereutalvánnyal vajon milyen készüléket sikerül elhoznom.
-
MK VII
veterán
Már beleírattam a jegyzőkönyvbe, hogy utoljára küldtem fel a szervizbe a készüléket.
Egyébként a Huawei FB oldalán is folyamatosan jelzem nekik ezt az egész történetet..
Ha valakit érdekel. -
-
MK VII
veterán
Telekomnál vettem... Másodszor viszem vissza hozzájuk.. (Háromszor küldtem fel én a szervizbe, mert a Telekomos ügyintéző simán rávágta, hogy a garanciális ügyeket nem az ő dolguk intézni.. Ezt azóta már tisztáztam a Telekom üzletvezetőjével, hogy hogy mondhatott ilyet az ügyintéző.)
Másodszor kértem csereutalványt, hogy levásárolhassam a készülékem árát illetve egy teljesen új bontatlan ugyan ilyen készüléket kapjak helyette..
Csereutalványt csak a szerviz írhat amit a szolgáltatómnál válthatok be. Ha a szerviz ilyen kis gyennyzsák, hogy telibeszarja a pofám sorozatosan akkor mit csináljak? Nem kapok csereutalványt.
Békéltető testülethez fogok fordulni ezután már az biztos. Sőt.. Még lehet, hogy most megindítom a dolgot amíg a szervizben van a telefonom. -
blizzrd
senior tag
Szia!
Én anno a kereskedőnél vertem az asztalt, és levásárolhattam az árát, ennél sokkal kisebb probléma miatt. Ha üzletben vetted a telót, szerintem oda vidd vissza, hiszen alapvetően a szakszervízzel semmilyen szerződéses jogviszonyban nem vagy.
A Honor márkaképviseletét meg ameddig lehet hagyd ki szerintem. Én is anno írtam nekik, de szerintem oltári kretének. bekértek minden papírt, majd közölték ,hogy nem vizsgálják, hogy hol került a sérülés a telóra, úgy, hogy hibátlanul adtam le és összekarcolva jött vissza a Telemaxtól.
Vásárlók könyve, békéltető, plusz rengeteg türelem...sajnos. A hazai törvénykezés szinte alig védi a fogyasztót.
Pacsi
-
MK VII
veterán
Na.. Ismét itt...
Kész vagyok már a Telemaxtól.
Negyedszerre kaptam tőlük vissza rossz készüléket.
Most utoljára csereutalványt igényeltem, persze nem kaptam, de örülhettem, mert küldtek egy "új" készüléket..
Örültem is.. Egy napig.. Egy nap után vettem észre, hogy sorozatosan elfelejt a giroszkóp működni a telefonban. Kamera módban nem fordítja a képet, ha fordítom a telefont.. Fejjel lefelé vagy féloldalasan készíti a képeket, böngészőben nem fordul a kép, ha elfordítom a telefont, hangszórója behalkul játékokban..Köszi Telemax, rohadjál meg...
Meddig szórakozik velem ez a telibekúrt szerviz?
Most megint visszavittem a szolgáltatómhoz. Ismét csereutalvány kiállítását kértem, de úgy látszik a Huawei is szórakozik velem és azt akarja, hogy a békéltetőhöz menjek a problémámmal..Huawei válasza egyik levelemre.:
"Szeretnénk tájékoztatni, hogy a készülékét a kérésének megfelelően be fogjuk vizsgálni. Több tesztelésen át fog esni. Amennyiben az illetékes ügyosztályunk jóvá hagyja a csereutalvány kiállítását, akkor ez meg is fog történni.
Amennyiben a teszteléseinken a készüléke átmegy és a márkaszervizünkben töltött idő alatt kifogástalanul működik, akkor sajnos nem áll módunkban csereutalványt kiállítani.
Természetesen az Ön elégedettsége a legfontosabb számunkra, ezért kiemelten kezeljük az ügyet.
"Tehát akkor most megint visszakaphatok egy javított készüléket..
Nagyon szép.. Ötödször küldtem most vissza a készüléket. Hatodszor is kapok egy szart mit csináljak? Kit jelentsek fel? Vagy le kell nyelnem mint fogyasztó ezt a fajta bánásmódot?
Békéltető testülethez fordulhatok már, ha jól tudom, mert nem tudta teljesíteni a szolgáltató a kérésemet miszerint csereutalvány kiállítását kértem? -
-
toompa
őstag
válasz
pajszer91 #306 üzenetére
Köszi a választ!
Elég ha a számlán szereplő személy ott van vagy nekem is ott kell lenni,mert ráírták a nevem?
Elég nagy a távolság közöttünk,azért érdekelne.
A csereutalványt el tudom neki juttatni,ő meg visszapostázza a telót. Ez megoldható,de nem kocsikáznék most több száz kilométert. -
pajszer91
tag
Heló
Ugyanebben a cipőben jártam 2 héttel ezelőtt, és sajnos a Telenor csak akkor cseréli ki új készülékre ha a számlán szereplő személy ott van. A csere utalványomon rajta volt az én nevem és azé is akinek a számlán szerepel a neve. Szóval az előző tulaj közreműködése mindenképp kell Telenornál. -
toompa
őstag
Üdv!
Segítségre lenne szükségem!
A lényeg annyi,hogy telenoros készülékről lenne szó,ami előfizetésre lett vásárolva de nem az én nevemre.
A szerviz csereutalványt adna.Be tudom én ezt váltani vagy mindenképp csak akinek a nevére szól az előfizetés? Hogy néz ki egy ilyen csereutalvány?
Névre szól? Nem gond az,hogy az én nevemre lett beadva a teló?
Még nem kaptam meg,ma megyek érte.
Köszönöm a segítséget! -
blizzrd
senior tag
Sziasztok!
Huawei márkaképviselet reakciója, a szakszervízből karcosan visszaküldött telefon esetére, azok után, hogy bekértek mindent papírt, hogy "kivizsgálják" az ügyet:
"Köszönettel vettük megkeresését, mellyel lehetőséget biztosÍtott arra, hogy teljeskörű tájékoztatást nyújtsunk az Ön számára.
Levelére válaszolva értesítjük, hogy meglátásunk szerint ebben az esetben nem bizonyítható, hogy pontosan hol és milyen körülmények között keletkezett a levelében említett karcolás, így ezt nem is kívánjuk vizsgálni.
Értesítjük, hogy bár nincs lehetőségünk jótállás, vagy szavatosság körében kezelni a készüléket, ügyének gyors és békés lezárása, valamint az Ön elégedetettségének visszaállítása érdekében társaságunk vállalja a termék méltányossági alapon történő kijavítását, egyszeri alkalommal.
Kérjük, hogy az alábbi linkre kattintva válassza ki a tartózkodási helyéhez legközelebb található leadó pontjaink egyikét, ahol átveszik a készülékét és továbbküldik azt központi szervizünkbe:
http://szerviz.huawei.hu
A hatályos jogszabályoknak megfelelően kötelességünk tájékoztatni, hogy amennyiben fenti válaszunkat nem fogadja el, a területileg illetékes Békéltető Testülethez, vagy Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordulhat, az aktuális listát a csatolt dokumentumokban találja.
Üdvözlettel,
Huawei Ügyfélszolgálat"
-
Rebell
senior tag
Sziasztok,
sajnos a helyzet nem javult. Takarítás, ki fújás stb. nem segít. (telefon még nem járt víz közelében)
Töltés hálózatról felejtős. USB csatlakozás PC-n, szintén nem működik.
Szóval marad a szerviz.
Van valakinek tapasztalata szervizzel kapcsolatban? hova érdemes be adni a telefont?
Telemax Budaörs? volt már vkinek dolga velük?
-
Yogibear974
senior tag
válasz
levente222 #301 üzenetére
Fogyasztóvédelem, Békéltető testület!...és jó sok idő!!! Ez van! Örülj neki, ha valóban cserélék, persze újra bontatlan dobozosra! Nem egy gányolt javítottat sóznak oda!
-
levente222
tag
Sziasztok!
Másfél hete lett elküldve a Tmx-nek a Samsung Galaxy S7 Edge készülékem egy Experience Store közreműködésével, mivel a hibát ők okozták egy korabbi javítással. A probléma az volt, hogy az általuk végzett kijelző csere utan folyamatosan eldobta a hálózatot a telefonom. Felküldték a Tmxhez, mivel ilyen hibát csak a főszerviz tud javítani. Ma jött a szakvélemény, miszerint a telefon hibátlan. Azonnal hivtam is a Store-t hogy mi van, azt a választ kaptam hogy ugysem fogják megcsinálni, kapok egy csere telefont, és várjak 30napot ,mert utána kapok egy masik telefont a hibás helyett. 3 kérdésem lenne: hogy lehet az hogy a garanciális szerviz kedvtelésből nem javítja garancia időn belül a telefont? Mi ez a 30 napos várakozás? Kihez tudok fordulni hogy ne szivassanak? Szerintem ez felháborító, remélem tudok valamire jutni ebben az ügyben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Házimozi belépő szinten
- Diablo IV
- Hoztunk 15+ kevésbé ismert Windows-tippet és -trükköt
- Linux kezdőknek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- LG 27 Odyssey 144Hz Gamer monitor
- 27% Számlával! HP Gaming! 16.1" IPS 144Hz / 7640HS / RTX 4060 / 16GB DDR5 / 512GB NVMe! BeszámítOK
- Samsung Galaxy S24 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo Thinkpad L13 Yoga Gen4 X360 Érintős! Ryzen 7 Pro 7730U 16GB RAM / 256GB SSD Magyar
- Asus ROG Strix XG27ACDNG - Újszerű
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Yettel függő, 1 Év Garanciával
- Huawei P30 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 13400F 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 8GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
- Telenor 5G Indoor WiFi Router (FA7550) + töltő
- LG 55G4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest