Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MK VII

    veterán

    válasz dugo_ #316 üzenetére

    Már beleírattam a jegyzőkönyvbe, hogy utoljára küldtem fel a szervizbe a készüléket.

    Egyébként a Huawei FB oldalán is folyamatosan jelzem nekik ezt az egész történetet..
    Ha valakit érdekel.

  • MK VII

    veterán

    válasz blizzrd #314 üzenetére

    Telekomnál vettem... Másodszor viszem vissza hozzájuk.. (Háromszor küldtem fel én a szervizbe, mert a Telekomos ügyintéző simán rávágta, hogy a garanciális ügyeket nem az ő dolguk intézni.. Ezt azóta már tisztáztam a Telekom üzletvezetőjével, hogy hogy mondhatott ilyet az ügyintéző.)
    Másodszor kértem csereutalványt, hogy levásárolhassam a készülékem árát illetve egy teljesen új bontatlan ugyan ilyen készüléket kapjak helyette..
    Csereutalványt csak a szerviz írhat amit a szolgáltatómnál válthatok be. Ha a szerviz ilyen kis gyennyzsák, hogy telibeszarja a pofám sorozatosan akkor mit csináljak? Nem kapok csereutalványt.
    Békéltető testülethez fogok fordulni ezután már az biztos. Sőt.. Még lehet, hogy most megindítom a dolgot amíg a szervizben van a telefonom.

  • MK VII

    veterán

    Na.. Ismét itt...
    Kész vagyok már a Telemaxtól.
    Negyedszerre kaptam tőlük vissza rossz készüléket.
    Most utoljára csereutalványt igényeltem, persze nem kaptam, de örülhettem, mert küldtek egy "új" készüléket..
    Örültem is.. Egy napig.. Egy nap után vettem észre, hogy sorozatosan elfelejt a giroszkóp működni a telefonban. Kamera módban nem fordítja a képet, ha fordítom a telefont.. Fejjel lefelé vagy féloldalasan készíti a képeket, böngészőben nem fordul a kép, ha elfordítom a telefont, hangszórója behalkul játékokban..

    Köszi Telemax, rohadjál meg...

    Meddig szórakozik velem ez a telibekúrt szerviz?
    Most megint visszavittem a szolgáltatómhoz. Ismét csereutalvány kiállítását kértem, de úgy látszik a Huawei is szórakozik velem és azt akarja, hogy a békéltetőhöz menjek a problémámmal..

    Huawei válasza egyik levelemre.:
    "Szeretnénk tájékoztatni, hogy a készülékét a kérésének megfelelően be fogjuk vizsgálni. Több tesztelésen át fog esni. Amennyiben az illetékes ügyosztályunk jóvá hagyja a csereutalvány kiállítását, akkor ez meg is fog történni.
    Amennyiben a teszteléseinken a készüléke átmegy és a márkaszervizünkben töltött idő alatt kifogástalanul működik, akkor sajnos nem áll módunkban csereutalványt kiállítani.
    Természetesen az Ön elégedettsége a legfontosabb számunkra, ezért kiemelten kezeljük az ügyet.
    "

    Tehát akkor most megint visszakaphatok egy javított készüléket..
    Nagyon szép.. Ötödször küldtem most vissza a készüléket. Hatodszor is kapok egy szart mit csináljak? Kit jelentsek fel? Vagy le kell nyelnem mint fogyasztó ezt a fajta bánásmódot?
    Békéltető testülethez fordulhatok már, ha jól tudom, mert nem tudta teljesíteni a szolgáltató a kérésemet miszerint csereutalvány kiállítását kértem?

  • MK VII

    veterán

    válasz Yogibear974 #292 üzenetére

    Emailban azonnal jeleztem a huawei és a Telekom felé. Hétfőn bemegyek és megoldást keresek erre a helyzetre, mert ez így nem kóser.

  • MK VII

    veterán

    válasz MK VII #288 üzenetére

    Ilyen csodálatos képet lehet vele csinálni...
    [kép]
    Ez ám a minőségi szervizelés. :D

  • MK VII

    veterán

    válasz pajszer91 #287 üzenetére

    +1 negatív nekik.
    Másodjára érkezik úgy vissza hozzám a készülék, hogy használhatatlan a kamera..
    Most már komplett kamera modul csere volt a papír szerint amit kaptam a javítás mellé. Ismét poros a kamera lencse, folyamatosan fókuszál, közben berreg és sávokban éles csak a kép.
    1 hét híján két hónapja nem tudom használni a készülékem. Még jó, hogy pont a kamerája miatt vettem a P9-cet.
    Kezd a tököm tele lenni ezzel a minőségű munkával amit a szervizben végeznek.. :(((

  • MK VII

    veterán

    válasz MPite #283 üzenetére

    Nem nagyon tudsz velük mit csinálni.. Közevetlenül a szerviz nem érhető el.. Illetve konkrétan azok az emberek aki javítják ( tönkreteszik ) a készülékeket. Mert ugye a külön márkák ügyintézőivel tudsz beszélni akik majd továbbítják az üzenetedet vagy amit szeretnél a szervizeseknek.. Vagy nem..
    Én a Huawei P9-cemmel szoptam be... 1 hónap 3 hete nincs készülékem.. Másfél hónap után úgy kaptam vissza a telefonom, hogy kamera nem fókuszál, poros mindkét lencse előtt belülről az üveg és a kijelzőn fekete sávok jelennek meg és vibrál..
    Természetesen azonnal visszaküldtem... Legközelebbi alkalommal már biztos nem megy vissza, hanem egy teljesen új készüléket fogok igényelni.
    Ráadásul nyilvánvalóan trükköznek a javítási munkalapokkal.. Nekem komplett hajlott a készülékház és a kijelző tört.. Munkalapon annyi van feltüntetve, hogy hátlap csere 56779ft. Pedig nyilvánvaló, hogy kijelző+érintő + akku + hátlap csere volt rajta.

  • MK VII

    veterán

    Na..
    Másfél hónap után visszakaptam a P9-cet.. Biztosítóval egyeztettem ugye és elfogadták a kárigényemet. Elvileg egy új készüléket kellett volna kapjak, ehelyett egy javított készüléket kaptam.
    Csodálatos tehetségüket ismét megcsillogtatták..
    Javítás után, kamera nem fókuszál, kamera lencse előtt belülről csupa por, kikapcsolásnál fekete sávok jelennek meg a kijelzőn és villódzik..

    Még jó, hogy ennyit vártam rá, most megint ott lesz legalább 2 hétig..
    Harmadszorra, a Telekomhoz megyek új készülékért, mert többet biztos, hogy nem küldöm vissza ehhez a dilettáns bandához.

    Én órás vagyok.. Egy 3000ft-os órával különb mód bánok mint ezek az x százezres telefonnal. Vicc

  • MK VII

    veterán

    Üdv srácok..
    Nagyon kemény amit a Telemax művel.
    Két, két és fél hete feladtam részükre egy Huawei P9-cet, mert összetörtem. Próbáltam élni a 3 hónapos kijelzőgaranciával amit kaptam rá, de visszadobták. Ezzel nem is lenne gond. Elfogadom. DE!!
    Csütörtökön beszltem a Telemaxxal, hogy küldjék vissza a telefonomat, mert akkor biztosítónál igényelem a javítást/cserét. Megígérték, hogy még aznap feladják és pénteken nálam lesz a készülék. Ok jó.
    Csütörtökön egyeztettem a biztosítómmal, bejelentettem a kárigényemet, el is fogadták, illetve megegyeztem velük, hogy hétfőn küldi a futárt, hogy visszavigye a Telemaxhoz, mert nekik is be kell vizsgáltatni, hogy javítható-e vagy cserélik. Mondtam neki, hogy most kaptam hivatalos szakvéleményt a TMX-től, hogy nem javítható hanem csere. Azt mondta a biztosítós ügyintéző, hogy nem baj, nekik kell felküldeni a TMX-be, hogy megállapítsák ugyan ezt.. Mondom ok rendben csak történjenek már a dolgok.
    Pénteken vártam a telefont, nem jött. Szombaton írtam egy email-t a biztosítónak, hogy nem lesz jó a hétfő mégsem, mert nem kaptam meg a telefont. Hétfőn jön az MPL futár srác, hogy vigye a telefont. Mondom az jó, mert nincs nálam. Elvileg ma már meg kell kapjam. Aztán már a srác sem tudta mivan, hogy visz-e vagy hoz, és kibontotta a plombált dobozt, hogy megnézze, hozott vagy visz. Természetesen üres volt a doboz viszont mivel kibontotta, ezért vissza is kellett zárnia amit felküldtek a TMX-hez.. Be is érkezett az üres doboz. Ma beszéltem a Telemaxxal, hogy hol a telefonom amit péntekre ígértek. Azt mondja, hogy még fel sem adták.. Mondom az kurva jó, mert a futár meg már el is vitte hozzátok az általatok fel nem adott telefont. Ott van most a Telemaxnál az üres doboz amiben a telefont "vitte" fel illetve ott parkol a telefonom is. Biztosítós ügyintézővel beszéltem, hogy ne küldjenek másik futárt mostanában, mert még nem kaptam meg a telefont mivel ott van a Telemaxnál. Mondom nekik, hogy ne szórakozzunk már egymással. Tegyék ott bele a kib@szott telefont a dobozba aztán csináljanak valamit, mert 4 napja ez tölti ki a napjaimat, hogy a telefonom után telefonálgatok meg emailozok és nincs a kezemben a telefon, a futár már egyszer elvitte a nemlétező telefonomat, és azt sem tudom most mi van.
    Huawei beszél a Telemaxxal, hogy akkor most, hogy lesz elintézve. A biztosító beszél a Telemaxxal, hogy mi történt..
    Én várok mindenkire, hogy hol a picsbe van a telefonom..
    Vicc kategória...

Új hozzászólás Aktív témák