Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SityiSXT

    őstag

    Eheti termés:
    - Oktatás van, az oktatóterem foglalt, mert másik tanfolyás lett oda szervezve. Segáz, egy tárgyalóba kipakolunk laptopokat, aztán hajrá. Első etap lemegy flottul, öröm, bódottá. Második turnus jön, user beszól: én ezzel az izével (fordítok: tapipad) nem tudom és nem is akarom irányítani a gépet... Megj.: ha ennyire utál tapizni, remélem, nem okostelefonja van...
    - Új ember esetén amikor a helpdesk rendszerünk userekre tartozó részét ismertetem, mindig elsütöm azt a poént, hogy "Az első lépés az, hogy eldöntsük, igényről vagy hibáról van szó, mert akkor ennek megfelelően kell az igénybejelentés vagy a hibabejelentés gombra kattintani. Sajnos nem mindig sikerül a helyes kategóriát kiválasztani..." Friss user, akit én oktattam le és hangosan heherészett ezen képest volt az imént igényként bejelenteni, hogy a monitorával gondok vannak...

Új hozzászólás Aktív témák