Hirdetés
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 14 5G - jól sikerült az alapmodell
- Android szakmai topik
- A piac legerősebb kameráját ígéri a Xiaomi 17 Ultra
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Billentyűzet
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Amazfit T-Rex 3 Pro – világítós dínó
- Ez lehet az Apple hajlítható telefonjának formája, mérete
- Karácsonykor nyerte meg a Honor az üzemidőcsatát
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chabe89
addikt
válasz
Capricornus
#695
üzenetére
Hétvégén lesz PDXCon, ezeket a dolgokat ott fogják bejelenteni.
-
BoB
veterán
LoL, itt a következő:

-
Giovan!
addikt
Irónikus, hogy a sins of prophets mod fejlesztője pont a napokban írta steamen, hogy valami gixer van a játékkal, mert ismeretlen okokból működésképtelennek jelzi a modját az új patch. Ha már annyira odavannak a haloért, megtehetnék hogy nem cseszegetik a halo modot. Jó, tudom hogy a kiszervezett kínaiak koppintottak és nem a paradox, de akkor is.
-
BoB
veterán
Halo-ból lopott artwork volt benne

-
Giovan!
addikt
válasz
Capricornus
#688
üzenetére
Inkább csináltak volna még egy plusz fajt ehelyett

-
Capricornus
aktív tag
-
-vitya-
őstag
válasz
Capricornus
#686
üzenetére
IGEN!

megjavították a hülye consumer goods bugot, megint minden szuper. -
Capricornus
aktív tag
2.4.1 hotfix
[link] -
Giovan!
addikt
Viccet félretéve, ezt be lehetne építeni a játékba. Ha mondjuk termelsz 100 fölötti consumer goodsot körönként, de teszem azt decent conditions-ön tartod a népet, akkor sztrájkokat kezdhetnének, meg elmozdulhatnának az egalitarian ethic irányába, egészen addig, míg át nem teszed valami egyenlőbb elosztásra a living standards-et (mondjuk social welfare-re). És ha nem rakod át, folyamatosan durvulhatna a dolod, lázadásokkal meg minden. Elvégre csak a láncaikat veszíthetik el

-
Giovan!
addikt
Gondolom az ilyen komoly problémákat hamar orvosolni fogják, nem hiszem hogy sokat ülnének rajta.
Amúgy csak én játszom mindig emberi birodalmakkal? Mondjuk azokból elég sokfélét próbáltam már ezalatt a kb. 600 óra alatt... De valahogy nem vinne rá a lelkiismeret, hogy az embernél csekélyebb fajjal (márpedig mind csekélyebb szerintem
) álljak neki meghódítani a galaxist 
-
-vitya-
őstag
patch előtt kezdtem.
tudom, h nem garantált, de
1.: a google keresésem alapján a bug újonnan indított játéknál is előjön
2.: kapják be amúgy is, mert ezt nem tesztelték ki eléggé, ha már most, órákkal a patch kiadás után százak panaszkodnak3.: amúgy is menjenek a fenébe, mert most dolgoznom kell így, h elqrvult a játék, ahelyett, hogy a Vulcan birodalomat igazán naggyá tehetném ;)
-
-vitya-
őstag
Visszatöltöttem egy régebbi állást, mikor még minden jó volt. Kiteszteltem, és mikor a military academy-k elkészülnek, akkor, abban a pillanatban lesz az összes artisan munkanélküli.
Asszem nem rakok egy ideig military academy-t le....
szerk: nem ennél bonyolultabb. Random, hogy mikor áll le a termelés. Google keresés után úgy látom, igen sokaknak lett ez problémájuk. Tuti lesz rá patch. Egyszercsak.
-
-
-vitya-
őstag
Nekem nagy gondom van az update-tel...
A civilian repli complexes-eim abbahagyták a consumer goodsok termelését, az összes artisan unemployed lett, a gyárak nem termelnek. Egyik pillanatról a másikra...
És nem jövök rá, hol lehet a gond. Crystal van elég, havi termelésem természetesen több, mint amit elvinnének a gyárak. Egyik pillanatról a másikra a +68 havi consumer goodból lett a -148
Azért ez így nem teljesen faszányos. Pedig a vulcan-jaim dolgos, rendes nép ;)

-
Giovan!
addikt
Grand admiral és aggressiv ai alatt nincs is értelme a játéknak szerintem
Amúgy valóban brutál a zroni event chain. Ha minden egykori kolóniájukat megszerzed, már a zro-termelés jelentette jövedelemforrás hatalmas pluszt fog jelenteni (ha jól emlékszem együttesen valami 20 zro-t termelnek havonta), és akkor az artifactról még nem is beszéltünk. Ráadásul még a sztorija is érdekes.
-
Giovan!
addikt
válasz
Capricornus
#671
üzenetére
Kösz a tippet, ki is próbáltam. Nem tudtam átnézni mindent, de egy korábbi állásomat betöltve az mindenképpen valósnak tűnik, hogy a lategame laggal kezdtek valamit. Ránézésre kb. a duplájára gyorsult a 2450 környékén tartó kampányom, ami nem rossz eredmény.
Az új launcher annyira nem jön be, de ez már ízlés kérdése.
-
Capricornus
aktív tag
2.4.0
[link] -
-vitya-
őstag
Eddig a zroni precursor event chain egyszer sem jött elő, utána se néztem, de most, egy teljesen békés birodalmat indítottam, totál őrültek vesznek körül, grand admiral fokozat - szinte biztos a bukás. Erre előjön a zroni, és rájövök, hogy még megmenekülhetek - ez nagyon erős csomag!
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Még hasonló sem fordult elő sosem: psyonic theory-t így már 2230 előtt kifejlesztettem

-
Giovan!
addikt
-
Drenadar
veterán
Az admin cap meg hát igen. Lehet szerezni innen onnan. Érdemes sokszor át gondolni hogy érdemes e egy területet el foglalni. Eleinte igen. De egy idő után érdemesebb a bolygót fel szabadítani vazallussa protectoratere tenni. Nem nálad foglalja az admin capet és valamennyit még adakozik neked. De ezt tudod.
-
-vitya-
őstag
válasz
Drenadar
#661
üzenetére
nem tudom, h haverod hogy oldotta meg, hogy ilyen erős legyen 2407-ig - én is voltam már ilyen, de akkor csaltam, és átírtam pár dolgot

Persze a flotta beszabehu, de azért leverhető, ha nem egyszerre próbálja az ember leverni... Épp csak belegondoltam, hogyha mondjuk van 6db 180 ezres flottám, akkor azok jól helyezésével, mozgatásával (no persze komoly veszteségek árán) de sikerülhet a győzelem ez ellen.
--- más ---
Nekem az admin cap a legnagyobb gondom, most pl ironmenben játszom, a legnehezebb fokozaton, de tökre meg vagyok lőve a fejlődésben, a hülye admin cap miatt... És nem is adja be a szemét játék az admin cap fejlesztéseket - szerintem direkt szívat
-
Drenadar
veterán

ez most milyen játék, hogy mutogatjuk?

Más:
Haverom mutatott egy képet, amint a crysis-t 5x-erőre állította be:

-
-vitya-
őstag
Valahol a midgame elejen mar lenyomok en is barkit, es onnantol nem olyan izgalmas.
Az uj kiegeszito valoban piszok jo, imadom a regeszetet...

Pont ahogy irod, megtobb diplomacia (nekem hianyzik ilyen pl: megfenyegetek/lefizetek egy birodalmat, hogy egy harmadik birodalomnak rosszabb legyen. (Pl. defense packtet mondja fel)...)
Hianyzik a diplomacia mellol a kemkedes is.A laggolas kritikan aluli, ha azon javitananak, mar sokkal jobb elmeny lenne. De igen, en is latok benne fejlodesi potencialt - es valoban az egyik legjobb strategiava valhatna. Csak nehogy elbonyolitsak! (Hearts of Iron 3 piszok jo, a 4es meg mar tulbonyolitott...)
-
warcat
veterán
Nem játszok multiplayert, 1-2 jó haverral biztos élvezetes lenne, de nincs aki egyáltalán játszana, nemhogy Stellaris-al.
Alt+tab kevés, bár valamennyi van benne, mert másodlagos monitoron szoktam Netflixet stb. nézni közben, az első ezer óra után azért már nem köt le teljesen

-
Giovan!
addikt
Én az endgame lagg miatt nem tudom sosem befejezni, azt nem birom idegekkel

Mondjuk nekem pont a mid-game a legizgalmasabb, mikor már van elég flottám, hogy nekimenjek kb. bárkinek, és még nem kell a végső krízisre tartalékolnom az erőimet.Az új kieg meg egyszerűen fantasztikus szerintem, kb. az apocalypse után ez a kedvencem. Csak az endgame laggal kezdenének valamit, meg a diplomáciát mélyítenék még kissé (esetleg a belpolitikához is hozzányúlhatnának, pl. kissé jobban felszínre hozva a parlamentáris és az anélküli rendszerek közti különbségeket), és ez lehetne a legjobb stratégiai játék amit valaha próbáltam. Csak ezek sajnos nem fognak bekövetkezni

-
gabor7th
addikt
Amúgy a játék news írja, hogy nyári pihénés után próbáltak valami új projecteket kitalálni. Klassz lenne, ha a játék begyorsítása lenne az egyik.
-
warcat
veterán
válasz
gabor7th
#649
üzenetére
Nem amiről beszélek, az Gray
Itt a videó róla : Stellaris - Gray Mechanics (The Most Overpowered Thing In The Game)
-
-
gabor7th
addikt
Amúgy ilyen kormányzó van máshol is, az a háttértörténete, hogy volt egy nép, aki azt hitte, hogy egy felsőbbrendű lény vezérli az életük minden lépését, de aztán kiderült, hogy csak egy AI és miután kikapcsoljuk a biztonsági rendszereit választhatunk, hogy szétdaraboljuk és hasznosítsuk, vagy megtartjuk. Én nem tudom mindenről, hogy mi mihez tartozik, mert kettesével vásárolgattam DLC-ket és nem tudom mindegyikről mi tartozik össze, csak mondom, hogy esetleg lehet, hogy az amiről írsz egy másik DLC tartalma.
-
-
warcat
veterán
válasz
gabor7th
#641
üzenetére
Emlékeim szerint ilyenkor van esély felfedezni egy OP governort anomáliából, a nanite civilizáció maradékaként kérheted hadihajó formában, illetve kormányzónak is, halhatatlan (10 év után visszatér ha kilövik csatában) illetve kormányzóként nagyon erős bónuszokat ad. De nem garantált, érdemes menteni a rendszerek feltárása előtt és szükség esetén load game.
-
BoB
veterán
Most nyitottam ki egy L cluster-t és semmi nincs benne, még nanite-ok sem. Sem bolygók, semmi. Sima csillagrendszerek pár ásvánnyal...

-
-vitya-
őstag
na tökönbököm magam

eddig jól elszórakoztam egyedül, ráadásul teljesen átírtam egy csomó mindent - új részeket terveztem, új hajókat, új rendszereket írtam.
Most kitaláltam, kipróbálom a multit. Persze így nem megy - oké, no para, töröltem mindent, aztán újra letöltettem a steam-el, és elindítottam nulláról.
checksum error
, fut az egyszemélyes, de se az ironman mód se a multi nem megy, mert azt hiszi módosítottam a játékot. Pedig tök friss telepítés, még a documentumokban levő mappát is töröltem.Megőrülök - mi ragadhatott bele
Most újra törlök mindent, csak most gépet is újra indítom, aztán töltöm le újra, és telepítem. Hátha. de ez már tényleg beteg

-
gabor7th
addikt
Vazalussá a hogy is hívják... felszabadító háború módban teszed, ha legyőzöd? Tudom, hogy ha erősebb vagy eleve szeretnek vazalussá válni, de nálam most pl. aki még maradt szinte mind már valamilyen szövetségben van úgyhogy hiába vagyok erősebb. Pont arra gondoltam, hogy pár szövetséget szétvernék egy ilyen politikai célú háborúval, ha jól tudom azzal ki lehet valakit szakítani a szövetségéből, meg mi határozhatjuk meg a kormányformát, meg baráti állammá tehetjük. Még ezt az opciót nem próbáltam. Én is törekszek nagy területek elfoglalására, de azért ez nem egy Sin of the Solar Empire, sok erős korlátozó tényező van.
-
Drenadar
veterán
a federáció akkor hasznos, ha multiztok
de mi se szoktuk nagyon használni -
gabor7th
addikt
válasz
Capricornus
#631
üzenetére
Köszönöm mindenkinek az infót, tök jó fejek vagytok. Amúgy én is úgy érzem, hogy hátráltatna a federáció, de vannak időszakok amikor jól jön.
-
Capricornus
aktív tag
Nem kizárt, hogy megváltozott a föderáció mechanikája mióta utoljára benne voltam egyben. Valahogy mostanában mindig úgy érzem, hogy csak hátráltatna, ha belépnék egybe.

Szerk.:
És tényleg megváltozott. Ezt írja a Stellaris wiki:Acting as the military leader of a Federation, the president is the ruler commanding the Federation Fleet. The president is the empire with most Relative Power, and any Federation member that reaches Superior Relative Power over the current president will take control of the Federation. The president has no authority in a Federation's external policy, they only design and command the Federation Fleet.
-
-vitya-
őstag
válasz
Capricornus
#629
üzenetére
Na ezt holnap meglesem, mert az utolso jatekomban eloszor federacioba kezdtem, es az eleje ota en vagyok a vezetoje... Pedig eltelt jo par tiz ev...
Raadasul kozben az eredeti 3 tagbol lettunk vagy 7en. -
gabor7th
addikt
Azt amúgy hogy lehet megcsinálni, hogy te legyél a Federáció vezető? Úgy látom csak az irányíthatja a közös flottát, de nem tudom hogyan tehetem magam vezetővé.
-
gabor7th
addikt
Hát gondoltam, hogy valami szörnyűség is várhat a túloldalon úgyhogy építettem előre ennek egy külön flottát, meg nagyon fejlett techem is volt, mert az egyik relic amit megszereztem az a fej az egyik bukott birodalom egykori kedvencétől akik innentől adnak egy kis miniflottát ha aktiválom a relicet. Használtam őket és egy részük megsemmisült, de a roncsuk ott maradt és lett dark matter-es energiaforrásom meg még pár dolog, de ettől függetlenül is próbáltam felkészülni valami szörnyűségre is. Igazi kihívás csak a központi irányító factory volt, de oda se kellett egyenlő nagyságú erő, hogy győzzek, bár igaz baromi erős flotta kellett.
Viszont abban ahogy egyenként jöttek át számomra nem volt igazi kihívás és az összes többi népség aki szövetségre lépett valakivel boldogult velük vagy egyből vagy némi erőgyűjtés után, csak az egyedül levő birodalmak szereztek brutális sebeket. Amúgy én a lehető legnagyobb pályán játszok.
A nanit mothership okozott kihívást egy okból, az pedig a szuperfegyvere ami ignorál minden energiapajzsot és páncélt és egyből a hullt támadja. Egy lövéssel egy advanced hull-lal rendelkező Battleshipet is ki tud lőni egy lövéssel ha telibetalálja. Viszont csak gagyi reaktora van, hogy működtesse, tehát nem tudja túl sűrűn használni és egyéb techek is elég gagyik, nagyon kezdetleges a hajtóműve, a pajzsa, az érzékelője; a crusiereket meg lehet enni reggelire, a mothershipek valamivel fejlettebbek.
Tőlem a galaxys-ban egyetlen egy rendszert se tudtak elvenni, Battleshipeket vesztettem, de ez ellen úgy védekeztem, hogy vettem kisebb hajókat, hogy azokra lődözzön inkább ami elég jól működött és mivel azok nagyobb eséllyel kerülik ki a lövést még jobban túl is élték.
-
warcat
veterán
válasz
gabor7th
#622
üzenetére
Valószínűleg sokat vártál a kinyitással, már akár 2230 környékén nyitható, és ha nanite flották törnek ki belőle, valószínűleg belepusztul a galaxis

Ha a nanite birodalom van, akkor kapsz tőle egy kereskedelmi egyezményt ami nyersanyagokat ad + szabad átjárás, kivéve az a rendszer, ahol az ellenséges naniteok vezérlőbázisa lenne
-
gabor7th
addikt
Köszi az infót. Amúgy a barátságos legalább ad valami high-techet vagy valamit? A DLC leírásából azt hittem, hogy ilyen ősi fajok lesznek majd akiktől nagy bónusz technikai fejlődést kaphatok, hisz még az alvó birodalmaknál is idősebbek... ahhoz képest elég light-os volt ez a gonosz nanite-os cucc és ami legnagyobb csalódás, hogy nem volt semmi jutalom tech, sőt éppenséggel több szempontból én sokkal fejlettebb voltam. Amúgy a bonusz bolygók pályája mindig ugyanaz, mert volt egy rejtett rendszer, mert a napok egymás mögött voltak alig lehetett észrevenni, nem tudom hogy ez szándékos volt-e vagy ezt dobta ki valami algoritmus?
Amúgy jó játék leszámítva néhány hibát meg pl. ezt a belassulást.
-
warcat
veterán
válasz
gabor7th
#620
üzenetére
Persze, van pár beállított helyzet ami ott lehet, az elején a pálya legyártásánál dob neked a gép kockával, hogy melyik lesz aktiv.
Lehet teljesen üres, lehet ellenséges tele nanite-al; üres de sárkányok jönnek ki a kapukból és letelepednek lakatlan rendszerekben költeni, illetve lehet egy barátságos nanite is aki 'normális' birodalomnak álcázza magát.
-
gabor7th
addikt
Én úgy tudom, hogy 5 évenként üthet be a baj és egyre nagyobb az esélye ahogy halad előre az idő. Most viszont először használtam ezt a DLC-t és pl. írták a megítélésemnél, hogy javult mert "galaxy crisis" van viszont nem számolta a megsemmisített hajókat pontokkal a victoryhoz, a Victory év meg egyre közeledik úgyhogy már nem tudtam mi lesz. Amúgy ha meg volna ez a DLC neked is... ha egy új játékot indítok akkor legközelebb lehet, hogy valami teljesen más népség lesz a galaxyson kívül? Mert a leírásban valami ilyesmi van, de még az is lehet, hogy miután végeztem az egyik néppel mehetek valami új helyre, nem egyértelmű. Nekem most így elsőre gonosz nanit népség volt akik kiírtották a kapuépítőket és most jönnek át hozzánk, hogy velünk is ezt tegyék... de annyira azért nem nagy számok, már végeztem velük és alakíthatom át a nanite worldőket amikké én szeretném nagyon olcsón, de semmi high-tech jutalom ami azért elég kiábrándító.
-
gabor7th
addikt
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy ha megvan neked a "Distant Stars" DLC és abban a nanite hajós ellenséget fogod ki a kapu másik oldalán... akkor a hagyományos galaxis krízis nem is lesz? Ezek a nanite hajók inkább csak egy mini krízist tudtak előidézni, viszont már csak 50 év van a győztes évig és nem jött újabb krízis.
-
Giovan!
addikt
Na, most játszottam egyet small mapon, 7 ai+ 1 fallen és 1 kalóz ellen, és 2400 környékén itt is elkezd laggolni. Ez azért szomorú, mert az előző patchben sokkal jobban ment, ott mediumon is csak enyhén lassult be az endgamere. Remélem most, hogy visszajöttek a szabiról, nekiülnek és rendbe szedik valamennyire ezt, mert elképesztő, hogy patchenként változik az endgame lagg állapota. Azt hiszem ki is veszem a játék mellől az auto-updatet steamen, amint megint leraknak egy stabil patchet az asztalra.
-
Giovan!
addikt
válasz
Drenadar
#613
üzenetére
Igen, ez szerintem is pocsékság. Valamit kezdeniük kellene ezzel, mert ez a mostani patch szétverte még azt is, ami az előzőben már javítva lett (az nekem nem akadt medium mapon endgameben sem, ezzel a mostanival meg igen).
A többszálon futást már megoldották elvileg, úgy emlékszem épp az új kieggel érkező patchben.
-
Drenadar
veterán
akkor se túl jó megoldás.... mondjuk ha a játék használná számításokra az összes szálat lehet annyira nem zavarna. de úgy hogy az endgame már lassabb mint startnál a normál... így azért gáz. sztem simán meg lehetne oldani hogy mikor egy épület elkészül akkor csak az az egy bolygó számolja újra a popot. de nem az hogy minden nap az összes bolygó???
-
Giovan!
addikt
válasz
Drenadar
#611
üzenetére
Mi azt vettük észre hogy a pop naponta át számolja magát hogy mit szeretne csinálni és melyik frakcióba szeretne lenni.
De ez nem azért kell, hogy mikor elkészül egy épület, amibe mondjuk specialist kell, akkor ne kelljen várni vele a hónap végéig, mire használatba veszi a nép? Bár erre megoldás lehetne, ha az épületek elkészülési idejét is hónapokban számolná napok helyett, és így a popoknak sem kellene annyit gondolkodnia.
-
Drenadar
veterán
Mi azt vettük észre hogy a pop naponta át számolja magát hogy mit szeretne csinálni és melyik frakcióba szeretne lenni. Tök feleslegesen. Jó lenne ha optamilizálnának.
A régi rendszerben jóval kevesebb volt a pop hisz egy 25 OS bolygón max 25 volt. De most egy kicsi 14 és bolygón is lehetnek 100an... -
-
Capricornus
aktív tag
-
-vitya-
őstag
-
-vitya-
őstag
ja, updatelt.
Ez lassú lett!!!! nagyon.
Nem kezdtem újat, ahol épp állok, egész galaxist látom, van sensor array-em, fullos, szóval minden mozgást is látok - viszont csak medium méretű a galaxisom.
Erre meg mostantól szaggat, konkrétan akadozva megy max időgyorsításon.
(eddig nagyon simán futott, semmi gond nem volt vele, ez most határozottan az update után jött elő)
Új hozzászólás Aktív témák
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 8700K / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- ÚJÉVI AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3614
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 128GB Space Black -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3590
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3851
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

Inkább ship set-eket csináljanak, abból kevés van és 1-2 kivétellel bénák.

) álljak neki meghódítani a galaxist











