- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
warcat
veterán
válasz Drenadar #240 üzenetére
Ehhh ,ezt baromi hosszú még összefoglalni is,szinte végig kellene menni a patch notes-on.
Gyakorlatilag a birodalom/néped legyártása a játék előtt is már teljesen megváltozott:Eddig volt 8 különböző ethosz és a fanatikus verziójuk,különböző bónuszokkal,az ezekre elköltött pontok pedig meghatározták,hogy a kormányzati formák közül mit választhatsz,ezeknek szintén fix bónuszaik voltak.
Utóbbiak helyett bejöttek civic-ek,azaz miután kiválasztottad a kormányzási stílust (birodalmitól demokratikusig) választhatók lettek a bónuszok.2 extra játékstílus is megjelenik itt:
-a hive mind,ez az ethoszok helyett választható,ilyenkor nincsenek frakciók vagy boldogtalanság,hiszen csak te vagy az egyedüli értelmes lény, a néped drónokból áll,az uralmad alá kerülő idegenek automatikusan elfogyasztásra kerülnek,az esetlegesen elvesztett alatvalók meg elpusztulnak idegen uralom alatt,egyfajta zerg játékstílus ez belpolitika vagy boldogságmanagement nélkül.
-fanatical purifier meg jelenleg egy választható civic, extrém bónuszokat kapsz a haderőre,cserébe semmi diplomácia,idegen alattvalók automatikusan mennek a darálóba és mindenki gyűlölni fog, ha kicsit is sebezhető helyzetben vagy az elején már érkezik is a DoW, a legdurvább warmonger fenyegetésre emlékeztetően az egész galaxis hajlandó összefogni ellened,persze ha jól szervezed a dolgokat,az is kevés lesz,a végére átmész endgame crisisbe.Ethosztól függően fajonként állíthatod,hogy milyen szerepet tölthetnek be a birodalomban,ez befolyásolja ki mennyire termelékeny/boldog.
A Civilization szériából átvett tradíciók (7 ág van) megint csavarnak a dolgokon,egyrészt van egy új resource amit termelni kell (unity) másrészt nem mindegy milyen sorrendet találsz ki magadnak.Van egy azonnali bónusz,választható perkek,valamint egy ág teljesítésért is bónuszt kapsz + 1 db ascension perk slotot.A belpolitikát a frakciók szimulálják és egyrészt jó sok influencet lehet beszedni rajtuk keresztül ha elégedettek a követeléseikkel,másrészt lehetőséget adnak arra,hogy játék közben átalakítsd a birodalmadat helyzettől függően,ugyanis ha kellően a kedvükre teszel,akkor felkarolhatod őket,és ekkor megváltozik a választott ethoszod.Békés pacifistából így lehetsz pl külső fenyegetés hatására akár militarista birodalom is,vagy pl levetkőzheted menet közben a xenofóbiát és átalakulhatsz egyfajta föderációvá stb.
Végjátékos célokra ugye az ascension perkek adnak lehetőséget,a hive mind mondjuk pont ki van zárva a többségéből,de olcsó terraformálással+ a drónok génmódosításával optimalizálhat minden bolygót magának.
Többet nem írok,mert főleg a hive mindot csiszolgatom,még mindig insane-n játszok és bár még nem kaptam ki,de sokkal nehezebb élre törni.Két szomszéd bedöntése után beindult a dominó effektus,de most sokkal nehezebb ezt elérni.
EA: It's in the crate!
-
Habugi
addikt
válasz Drenadar #303 üzenetére
Hát bizony de, ezt külön figyeltem amikor a másodikat felhúztam mivel az első után meglepett h benépesítés után nem számolta bele/hozzá a core systemek közé és ennek okán érdekelt h azt a bizonyos -10%ot rábünteti-e a fejlesztésre vagy csak a Popokkal kalkulál és mind kiderült csak az utóbbi.
Egy 12 Popos bolygó esetén a penalty 10+12% lenne, Habitat esetében a másodiknál kiderült h "csak" 12%, szóval nem olyan dráma az közel sem szerencsére.
Fejlesztésre egyébként már bőven késő olyankor rámenni amikor a Habitat belépő szinten elérhetővé válik, ez a mostani játék ahogyan írtam is korábban egy tesztjátéknak indult, sokmindent próbálgattam, többek közt azt is mekkora hax 2-3 Meticulous tudóssal nyomulni Science hajó szinten..
+10% Anomaly Discovery Chance ugye, namost viszonylag hamar feltornászható ez az érték 25%-ra, később és/vagy mákkal korai Curátor modullal még feljebb.
Miért hax..?!
Basszus, folyamatosan jönnek az anomáliák, az embernek csak az tűnik fel, hogy a környező rendszerek kb mindegyike dugig van/lett pakolva kutatási pontokkal de valami eszméletlen durván..!Ennél olcsóbb és főleg a játék elején hatékonyabb módszer kb nincs, egyedül influencebe kerül mert folyamatosan érdemes a Leader poolt túrni hogy meglegyen a minimum 2db Meticulous a Science/Survey hajókba.
Már az az alap 10% is többet számít mint azt az ember gondolná.., egy 10+ objektumos rendszer esetén adja a garantált 1db anomalyt.[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Habugi
addikt
válasz Drenadar #317 üzenetére
Az teljesen normális olyankor, amikor az ember nagyon "föléjük nő"..
Btw.., 1.6.1 kint, friss és ropogós, itt a changelog: [link]
Itt (#29 @Jamor) pedig az olvasható, hogyan lehet működésre bírni az achievementeket, ezt meg kell csinálni egyelőre mert az 1.6.1 erről nem gondoskodik.
Egyébként ha rám hallgattok a sorrend az legyen hogy az offical 1.6-ra ráengeditek az integrity checket ahogyan Jamor írja, majd csak ezután updatelitek manual 1.6.1-re a játékot.
VAGY..
Pár nap várakozás az offical 1.6.1-re és abban már remélhetőleg minden meg lesz oldva.
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Giovan!
addikt
válasz Drenadar #611 üzenetére
Mi azt vettük észre hogy a pop naponta át számolja magát hogy mit szeretne csinálni és melyik frakcióba szeretne lenni.
De ez nem azért kell, hogy mikor elkészül egy épület, amibe mondjuk specialist kell, akkor ne kelljen várni vele a hónap végéig, mire használatba veszi a nép? Bár erre megoldás lehetne, ha az épületek elkészülési idejét is hónapokban számolná napok helyett, és így a popoknak sem kellene annyit gondolkodnia.
Speak softly and carry a big stick, you will go far.
-
Giovan!
addikt
válasz Drenadar #613 üzenetére
Igen, ez szerintem is pocsékság. Valamit kezdeniük kellene ezzel, mert ez a mostani patch szétverte még azt is, ami az előzőben már javítva lett (az nekem nem akadt medium mapon endgameben sem, ezzel a mostanival meg igen).
A többszálon futást már megoldották elvileg, úgy emlékszem épp az új kieggel érkező patchben.
Speak softly and carry a big stick, you will go far.
-
-vitya-
őstag
válasz Drenadar #661 üzenetére
nem tudom, h haverod hogy oldotta meg, hogy ilyen erős legyen 2407-ig - én is voltam már ilyen, de akkor csaltam, és átírtam pár dolgot
Persze a flotta beszabehu, de azért leverhető, ha nem egyszerre próbálja az ember leverni... Épp csak belegondoltam, hogyha mondjuk van 6db 180 ezres flottám, akkor azok jól helyezésével, mozgatásával (no persze komoly veszteségek árán) de sikerülhet a győzelem ez ellen.
--- más ---
Nekem az admin cap a legnagyobb gondom, most pl ironmenben játszom, a legnehezebb fokozaton, de tökre meg vagyok lőve a fejlődésben, a hülye admin cap miatt... És nem is adja be a szemét játék az admin cap fejlesztéseket - szerintem direkt szívat-=Витя=-
-
-vitya-
őstag
válasz Drenadar #747 üzenetére
az automata management szerintem is vacak és gáz, egyszer kipróbáltam, de elrontotta minden tervem, minden bolygóm... Mostanában akármekkora birodalmat építek, 15-20 (maxmaxmax) élőhelynél többet nem építek, ezeket meg tudom kézzel intézni. így minden oké.
Szektorokat se töltöm fel cuccokkal így, hiszen majd én mindent intézek a közösből. Fixen 0 (nulla) cucc van a szektoraimban.
Szerintem ilyen kis birodalmakkal lehet a legjobban fejlődni (megjegyzem, körülöttem mindenki a vazallusom):
Itt 10 lakható helyem van (8bolygó, 2 habitat) - és nem is kellene több.
[ Szerkesztve ]
-=Витя=-
-
Giovan!
addikt
válasz Drenadar #749 üzenetére
Leszarják, de mást nagyon nem is tehetnek, azon kívűl, hogy tall empire-t tolnak. De ha valaki, mint pl. én, szereti az egész galaxist
az emberiség uralma alá hajtani és kiirtani vagy rabszolgasorba taszítani az összes többi ún. "értelmes lényt"elfoglalni, nos neki nem igazán állnak a rendelkezésére eszközök, amikkel az admin capet növelhetné (kivéve azt a pár technológiát, de azok meg ezekhez a méretekhez képest jelentéktelen hatást fejtenek ki). De mintha erről is szó lett volna valamelyik dev logban, elvileg már dolgoznak a megoldáson a fejlesztők.[ Szerkesztve ]
Speak softly and carry a big stick, you will go far.
-
Capricornus
aktív tag
válasz Drenadar #750 üzenetére
Személy szerint én jobban élvezem egyedül.
Egyszer megpróbáltam kevés bolygót kolonizálni és nem elfoglalni mindent. Nem sikerült. :-D Úgyhogy általában bekebelezek mindent, amit tudok és kolonizálom az összes bolygót, amit csak lehet. :-) Van egy pont, amikor az ember elengedi az admin cap-et.Per aspera ad astra!
-
Giovan!
addikt
válasz Drenadar #786 üzenetére
Én nem mondom hogy rendben van a játék, csak azt, hogy nem szólhat minden arról, hogy mennyira szar állapotban van és mennyit kell dolgozni hogy ismét játszható legyen. Valamikor novemberben az egyik dev diary-ben beszéltek róla, megmondták, ráállítottak egy teamet a performance körüli problémákra, és részben ezért nem adják ki az új kieget sem, mivel az, mint minden eddigi kieg, egy új ingyenes patch-el egyidőben fog megjelenni, ami orvosolni igyekszik majd a játék jelenleg kétségkívűl komoly teljesítménybeli gondjait.
[ Szerkesztve ]
Speak softly and carry a big stick, you will go far.
-
BoB
veterán
válasz Drenadar #824 üzenetére
Én ezeket el szoktam felejteni mert vannak fontosabb dolgok is, de például amire emlékszek:
Lithoid-ok megjelenésekor tökre örültem mert általában mindig gépekkel játszom akiknek nem kell kaja. Végre még egy másik különböző faj akinek nem kell.
Játék indít, láss csodát kellett nekik egy bug miattNekem ilyenkor instant kilépés és várás patch-re ami érkezett is később.
Vagy amikor nem lehetett terraformálni bolygót. Persze lehet úgy játszani hogy arra gondolok ez nincs is itt Csak én mindig minimumra húzom a lakható bolygók számát így egy bolgyó is jelentős.
Vagy amikor csata közben otthagyta a flottát az admirális.
Ésatöbbi. Ezért írtam hogy biztos van aki tud ezekkel játszani, én nem szeretek.
Vagy pl ez: [link] [link] , amikor leaálltak az artizánok ha 500-nál kevesebb ásvány és 500-nál több consumer cucc volt.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz Drenadar #892 üzenetére
Mekkora birodalomban? 460 körül van az empire sprawl-om, viszonylag be vagyok szorítva egy nem túl nagy helyre.
Egy ideje nem játszottam a játékkal, az empire sprawl-al eléggé visszafogták a növekedést úgy érzem.
A research is csak ilyen 2k összesen. Valahogy nem jól jöttek össze a dolgok.Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
BoB
veterán
válasz Drenadar #894 üzenetére
Nem mindegy mekkor a birodalom, mert lehet játszani huge map-on is extra sok bolygóval, meg tiny-n 50% lakható bolygóval. Nyilván nem ugyanaz a mérce a kettő esetén.
Én pl csak kis pályákon játszom 50% bolygó mennyiséggel, és ennyi alloy termelés nem szokott összejönni.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz Drenadar #894 üzenetére
Jah, itt minden 10x akkora, mint nálam.
Normál galaxisban játszottam, de lehet a következőben le kell vennem kicsit a dolgok méretét, mert 2400 felé már azért érezhetően lassult a játék sebessége.
Az épület az admin cap-ra megvan, van is kb. minden bolygómon legalább 1. Az elején lassan szaporodtak a népek, lehet rögtön rá kellett volna startolnom a habitatokra és nem pár bolygóval nyomulni.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz Drenadar #897 üzenetére
Úgy amúgy milyen diff-en játszotok?
Alap nehézségen egy pillanat alatt mindenkit lenyomok, midgame már unalmas. A többi opciónál meg arcátlanul nagy bónuszokat kap az AI. Nem szeretem az ilyen megoldást, hogy bónuszokkal kompenzáljuk az AI-t, de ez már csak ilyen...
Viszont találtam egy dynamic difficulity modot, ami x időnként csekkolja, hogy hol tartanak az egyéb népek a játékoshoz képest és szükség esetén emeli vagy csökkenti a nehézségi szintet. Ha nagyon elhúz a player, akkor emeli a nehézséget.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz Drenadar #905 üzenetére
Teljesen mint a Civilization VI. Ha minden igaz, 1 ember csinálta az egész AI kódolás abban a monumentális alkotásban, most már évek teltek el a megjelenése óta, kb. mostanra lett normális az AI.
A Civ-ben is pont így lehet nehézséget állítani, több csalással a gépnek.Na most kezdek egy új játékot, hagyom a nehézséget alapon agresszióval, de a kezdetektől futni fog a dynamic diff. mod. Aztán megpróbálom a shattered ringworld kezdést végre értelmesen kihasználni technokrácia építésére.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
Diopapa
addikt
-
warcat
veterán
válasz Drenadar #908 üzenetére
Nyilván azért, mert amikor alád kerül egy AI, azonnal elveszíti a bónuszait amit mindenre kapott korábban.Sajnos egy grand admiral AI-nak nincs is szüksége szinte gazdaságra, annyi bónuszt kap arra ami van, abból meg eltartja a navcap körüli flottáját.
Másra visszatérve. az alloytermelés királya az ecumenopolis.Ha nem elérhető a civilizációddal, akkor is koncentrálni kell rá teljes bolygókat, minél több bónusz egybe- és egymásrahalmozásával (mint minden másnál is)
Sorozatban érdemes őket gyártani, és persze előre rákészülni, általában két kisebb planétát készítek elő rá az elején (ahol kevesebb city districtnek kell felépülnie), az egyikre az alloytermelés települ át, a másikra pedig a consumer goods+unity gyártás, miközben a háttérben felkészülnek a 20+ districtes jelöltek.[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
-vitya-
őstag
válasz Drenadar #921 üzenetére
több megastructure csak akkor lehet ironmanben, ha arra hajtasz, hogy ahol van a ruined verziója, azt megszerezd, + magadnak építesz egyet. Azaz max 2-t tudok elképzelni...
De javíts ki ha tévednék... mert ott lehet hibám, hogy az utóbbi pár játékban a békés diplomata kereskedőt játszottam, aki ha belekötnek is inkább csak alattvalóvá pofozta a bárkit, így területszerzésem nem annyira volt, szóval lehet ha minden birodalom megépíti a matter decompressort, akkor lehet akár 20 is nekem, ha ezeket mind szépen elfoglalom... Ezzel most nem vagyok tisztában, bevallom.
-=Витя=-
-
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz Drenadar #930 üzenetére
Még kacérkodom a gondolattal, hogy a következő népem olyan lesz, akik megeszik a leigázott népeket. Azt bírom, hogy van olyan genetikai módosítás, amivel ízletessé lehet tenni ezeket a szerencsétleneket.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz Drenadar #933 üzenetére
Nem, a fanatic xenophobe-nál van olyan hogy a slave populationt beállítod livestock-nak és megeszed őket. Mint Lathland "Massza birodalom" végigjátszásában: [link]
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
Amartus
senior tag
-
Amartus
senior tag
válasz Drenadar #1058 üzenetére
Félre érthetően írhattam.
Az automatikus építést úgy értettem, hogy a gyarmaton(lakott bolygón) nem építek automatikusan, ezekre értettem a "kiegyensúlyozott" építését a kerületeknek. Ezt kell átgondolnom és módosítanom az általatok írtaknak megfelelően.
Viszont "automatán" építem az építőhajokkal a bányákat, kutatólaborokat a galaxisban, illetve a felségterületemen.
Erre értettem, hogy nem automatán építed ezeket a bányabolygókat? Mert akkor ezt is át kell gondolnom. Úgy néz ki, hogy az eddigi koncepciók mind gyenge lábakon álltak.Istenem, tele van csillagokkal...
-
.:bld:.
csendes tag
válasz Drenadar #1060 üzenetére
Igazából a különbségek úgy jönnek elő ha multiban játszol valakivel.
Mióta megint visszatértem a Starnet AI-hoz kénytelen vagyok kicsit rácáfolni. Szégyen vagy sem, de az előző meccsemben csúnyán elkalapáltak (captain). Pedig "úgy játszottam, mint soha", 4 construction ship várt a határoknál éberen figyelve ki hol terjeszkedik, ásványom sose volt, mert azonnal felhasználtam stb, maxira kiélezett és nagyon élvezetes run volt, kőkemény diplomáciával. Ilyen helyzetben mutatkozik meg a játék igazi szépsége, és derül fény az apróbb részletekre.
Egyébként a vanilla AI-t leszámítva (ami eleve rossz állapotban volt, és az új patchel még jobban romlott) a játék hosszú idő óta most van a legjobb állapotban, visszajöttek 2.0 előtti emlékek/élmények.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sweet.tv - internetes TV
- Gran Turismo
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Politika
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vallás
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...