- One mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- iOS alkalmazások
- Google Pixel topik
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
Új hozzászólás Aktív témák
-
GypsFulvus2
őstag
válasz
Jack@l #19435 üzenetére
Ne feledjétek, hogy alapvető különbség van a gravitációs erő, és a tehetetlenségi erők között. Utóbbiak ún. "kényszererők" és az általuk okozott gyorsulás mértéke a gyorsított tömeggel arányos. A gravitáció esetében ez nem áll fenn, az minden testet konstans állandóval gyorsít (pl. a földi szökési sebesség tömegtől függetlenül állandó). A puskagolyó kilövése tehetetlenségi erőt indukál, és mivel az ember tömege nagyságrendekkel nagyobb a golyóénál, az ember testére ható gyorsulás nem lesz túlságosan nagy, bár nem is elhanyagolható.
-
Volfram42
senior tag
válasz
Jack@l #19435 üzenetére
Pont ezt mondom én is, hogy ott el kell löknie eléggé durván. Félre értettél.
Anno csináltak az egyik műholdra még a csillagháborús terv folyományaként egy olyan fegyvert ami kémiai kőszer alapú és nincs semmi visszarúgása. Le is tesztelték bevált. Kiszedtek vele néhány roncsot. Ha lett volna akkor ellökte volna a műholdat is a fenébe.mrfire: Igen a tömeg befolyásol, de ekkora testek között nagyon elenyészően. A gravitáció a legkisebb erő. Ekkora mérteknél nem nagyon befolyásol.
-
-
-
válasz
Jack@l #19309 üzenetére
Lehet, elvégre a játék még jó ideig nem jelenik meg, és az ember addig is igyekszik élvezni ami van. Én pl azért váltottam LN-ről 300i-re, mert simán csak jobb élmény repülnöm vele, és a fegyverei is jobbak (legalábbis azok voltak). Ez az extra számomra megérte, hogy jobban élvezzem addig a játék meglévő részeit, de nekem a Freelancer lesz a max, ameddig elmegyek.
Illetve én nem csak mesét kaptam eddig a játékból, hanem sok órányi kellemes kikapcsolódást, de nézőpont kérdése.
-
-
mrfire
őstag
válasz
Jack@l #19309 üzenetére
De hát ő támogatni szeretne.
(#19308) Flashback
Jól látom, hogy a két csomag értéke ugyanannyi? Akkor nem upgradelnék, bár nem tudom a beolvasztás után így is visszajár-e minden befektetett összeg. Csak akkor upgradelnék Aurorára, ha később még beolvaszthatom azt is ugyanannyiért. Avengerig nem állnék meg azalatt a 1,5-2 év alatt, akkor sem, ha minimális összeget fordítanék a játékra. De mindegy is, mert az LN-ről is lehet még feljebb menni. -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Jack@l #18781 üzenetére
AMD-nek a vesszőparipája a hatékonyság, szóval az alant látható értékeket elhiszem, csak adtam egy lehetséges magyarázatot. De ott a HDL is.
Sokan írják ,hogy szerintük ez kacsa, mert a 390X-nek 300W-ot kell fogyasztania, de szerintem ha hozza így is a teljesítményt akkor a 200W alatti még jobb. ezzel egyrészt beférnek az ipari szféra 225W-os tanúsítványába is, és ha ebből csináltak két GPU-s kártyát, azt még energia-menedzsmenttel be lehet szuszakolni a 300W-os határ alá.
-
-
GypsFulvus2
őstag
válasz
Jack@l #17898 üzenetére
Kipróbáltam, nálam megvan a rakéta az aurora mr-en, továbbra is a középső egérbillentyűvel lehet bemérni és indítani. A fegyverállvány is használható, legalábbis át tudtam tenni az állványról a 2. osztályú mountingot az 1-es helyére (értelme persze nincs, de működik). Fegyvert cserélni nem tudok, mivel az LX-en is u. az a Behring lézer van, mint az MR-en, ezért azt nem tudtam kipróbálni.
-
vaakuum
addikt
-
-
duvi
nagyúr
válasz
Jack@l #13921 üzenetére
Ahogy elnézem a munkavideókat, főleg kontrollert használnak a fejlesztők teszteléskor. Kicsit bíztam a V.9-ben, de úgy látszik ez most nem fért bele. Sebaj! Majd sorra kerülnek a hotasok is egyszer
Valaki tudja, hogy xml szerkesztésnél melyik rész tartalmazza a kar mozgás érzékenységét? Ezt nem találtam egyik linken se.
-
tkondor
tag
válasz
Jack@l #13887 üzenetére
tessék, az Oculus hivatalos blogjáról:
"An attractive direction for stereoscopic rendering is to have each GPU on a dual GPU system render one eye, which would deliver maximum performance and minimum latency, at the expense of requiring the application to maintain buffers across two independent rendering contexts."
az fps mérések értékével semmit sem érsz el, mivel mindkettő 70fpsel megy, most akkor nem fog 140et mutatni, vagy hogy gondolod?
-
tkondor
tag
válasz
Jack@l #13885 üzenetére
ez nem vallás, hogy hinni kell benne, ez egy tény....és szerintem a józan paraszt logika is azt mondja, hogy a 2 szemgolyód nem ugyanazt látja, a 2 külön képet az agyad "rendereli" (jobb kifejezés híján költői túlzás) egy képpé, és emiatt egy VR eszköz sem képes ezt máshogyan csinálni....
de amúgy elképesztő vagy, te magad mondtad, hogy: "olyantól, akinek konkrétan van cucca. Ők lemérték, nem csak elmélkednek róla." - erre mutatok neked egy videót ami engem támaszt alá és te továbbra is a sajátodat mondod, ergó, a saját elfogadási rendszereden belül adtam neked bizonyítékot, de hirtelen most ez sem jó neked
-
tkondor
tag
válasz
Jack@l #13883 üzenetére
hát bameg, olvass utána az Oculus fórumán, meg olyanoktól akik kipróbálták, ennek semmi köze a játékfejlesztéshez, nemcsak játékokra lehet ezt használni, sima biológia, a két szemed nem ugyanazt látja, ezért kell külön renderelni
ebben a videóban is a srác 2:50-nél mondja, hogy "...but you need hardware, that can essentially run a PAIR of 1080p screens at a locked 70 frames per second..."
-
tkondor
tag
válasz
Jack@l #13880 üzenetére
de-de, olvass csak utána, én most akartam is venni egy DK2t, 350 dolcsiért, csak előtte utána néztem a dolgoknak és inkább nem veszek
azért kell 2x renderelni mert a másik szemednek egy kicsit más szögből kell látnia a dolgokat, nem pedig 2x lemásolva ugyanazt, akárcsak a szemeid, azok sem 100%osan ugyanazt látják, elég ha csak a kezedet felváltva a szemeid elé teszed és látod, hogy teljesen más a periféria látásod....
-
Diopapa
addikt
válasz
Jack@l #12564 üzenetére
Star Citizen Patch 12.5.2
ADDITIONS
Adding poster flair items to hangars
KNOWN ISSUES
Players may experience connection issues when accessing Arena Commander Multiplayer
Becoming stuck in queue where the queue no longer decreases
Host timed out error when attempting to join the queue
Kicked back to Hangar after attempting to load into a match
No match found error after the queue counts downEz az?
-
Drenadar
Topikgazda
válasz
Jack@l #12561 üzenetére
eddig ment... majd megnézem hogy a vandulosdi megy e ...
és most volt szerencsém nekem is a 300i vs hornet csatához... tényleg brutális különbségek vannak ez így nagyon nem poén... miért ezt tették be? /azon kívül mert ez kell a single gamehez/
izgibb lenne az avanger helyette... vagy vajon az is ilyen brutál lesz? -
-
Volfram42
senior tag
válasz
Jack@l #12180 üzenetére
Allat. Koszi.
Igazi urharc az ott kezdodik, hogy a jarmuved folyamatosan mozog soha nem all egy helyben. A jatekokban mindig egy helyben vagy. A valosagban minden mozog valamilyen palyan. A nap egy millio km/oraval cammog a galaxis kozeppontja korul. Ezen belul koroz meg egy valag minden es akkor csak egy rendszert neztunk. Sg-n van egy topic ahol osszeszedtek, hogy a jelenlegi technologiaval hogya nezne ki egy urjarmu a valos fizikat beleveve. Hat nagyon nem az lett az eredmeny, mint ami a filmekben van.
-
Szőrös
veterán
válasz
Jack@l #12180 üzenetére
yepp és tényleg itten van a pöcsnótesz
-
Jack@l
veterán
válasz
Jack@l #10424 üzenetére
UI. találtam valamit, de nincs benne nagy öldöklés: https://www.youtube.com/watch?v=2EBwI7j3ZFs
-
Ó igen, és emiatt mondasz le a multimilliárdos életről
Akkor mondom, lehet hozzájuk menni, mindig keresnek embert, biztos nagyon megfizetnék a zsenialitásod
Vagy irány a sony, ők úgyis riválisok, gyorsabban kidobhatnál velük egy terméket. Vagy más hasonló cég is van. Széttépnének.
Szóval miért is nem csinálod?
szerk: szabadalmi cuccokkal meg ne törődj, pláne ha erős cég is van mögötted. Semmi olyan különösebb dolgot nem védettek le eddig szerintem, ami nélkül ne lehetne megcsinálni (elvégre kijelző a szem előtt, pozíció tracking IR alapokon... ezek már mind voltak előtte is.)
-
Jah, értem, tehát sikerült a teljes rendszer egy szeletét valamilyen szinten és minőségben reprodukálni 1 hét alatt, emiatt már szakértő vagy hogy ott ők miért nem képesek már kiadni. De sebaj, van még időd. pár hét alatt hozzácsapod a hiányzó részeket, és multimilliárdos leszel. Hajrá!. Vagy esetleg van valami oka hogy nem teszed?
-
Akkor azt nem értem miért nem jelentkeztél még hozzájuk hogy kidobd a cuccot a piacra. Sőt, ha most lépsz, hamarabb szállhatsz piacra a saját faék egyszerűségű termékeddel
Hidd el, nem egyszerű a cucc (sem a hardver, sem a szoftver rész)
Ezt látatlanban megmondom
A két kisebb kijelzőről meg pár cikkben olvastam, azt tudom hogy az eredeti dk1-ben egy kijelző volt. Akkor ezekszerint mégis maradtak az 1 kijelzőnél a dk2 esetén is.
-
aha, vagy nem. Pont hogy mindenki ezt gondolta, ők is, aztán miután az emberek sorra mondták hogy van némi bibi, kezdhették kutatni. Azóta bekerült millió dolog, úgyhogy nem csoda ha "késik". (eleve, ma már mindenhol, játék és hardver esetén is jön az idegesség az emberektől hogy nem jelenik meg a játékszerük az ígért időre, mert a készítők inkább még csiszolnák egy kicsit? szerintem pont hogy jó néha ilyet is látni. más cég már rég kidobta volna a piacra, aztán majd a 4. vagy 5. verzió talán az lenne, ami esetleg már jó is, persze addigra már a hype és a hazugságok miatt belesavanyodik mindenki)
A DK1 szép volt és jó volt, de totál újragondolták az egészet. A sima megjelenítést felváltotta a low persistence megjelenítés, ahol nem addig van egy képkocka a szemed előtt, amíg nincs újabb, hanem csak 1-2 msec-re villantják fel, aztán sötétség a következőig. Ez azért kell, mert ha a fejed mozdul addig amíg nincs kész a következő kép, abból jön a szédülés (a fej mozdul, de a szem még nem látja). Ehhez meg már nem jó az lcd, mert túl lassan jeleníti meg a képet, úgyhogy kapott oled-et. Emellett jött ugye a külső kamerás positional tracking, amit jó lett volna ha a sisakban magában oldanak meg, de mindegy. Összességében ezek nem kis változtatások sem technológiai, sem gyártás terén, emellé még készül az API, stb. Emellett még mindig nézik hogy hogy lehetne a legjobban mondjuk a szemüvegesek problémáját megoldani (legyen a belső lencse cserélhető, vagy szemüvegre kelljen rávenni, stb).
Szóval szép meg jó hogy a sony pl előhúzott zsebből egy hasonlót (project morpheus), csak épp egyrészt a sony már vagy 20-30 éve kutat és gyárt ilyen szemüvegeket, másrészt az is, meg sok más hasonló is még azon az elven működik, hogy betesznek két kijelzőt a szemed elé, ami olyan mintha egy nagy tévét látnál olyan távról, ahonnan már nem igazán látod a szélét. Az OR nem ezen az elven működik, itt a gömbfelületre való vetítés miatt a perifériádat is jobban és pontosabban leköveti, cserébe erőforrásigényesebb.
Szóval azért nem kellene azt hinni hogy ez csak két kis kijelző ami a szemed előtt van, és jónapot. Ennél egy hangyányit bonyolultabb, nem is csoda hogy pár embert felvettek, mint:
Carmack, Michael Abrash (windows 3.1 assembly kódjaitól half life-ig és directx kifejzesztéséig mindenben dolgozott), Cass Everitt (8 évig volt opengl engineer az nvidia-nál, majd besegített az id tech5-ba), Brian Hook (3dfx-nél kezdett, majd quake 2-3, zenimax, stb), és még lehetne sorolni. Nem hülye naplopók dolgoznak rajtaSzemély szerint ha következő évben jön ki, akkor következő évben jön ki
-
Ezek olyan dolgok amik még nem most fognak kikristályosodni, és nem lesz kőbe vésve
A balance-olás folyamatos dolog, ráadásul észnél kell lenni, mert egy hangos kisebbség mindig feltűnőbb tud lenni mint egy elégedett többség
League of Legends-ben is hányszor volt egyből topic hogy nerf-eljenek le egy-egy hőst, csak mert 2-3 szar meccset ment ellene az ember (és a túloldalon rutinos játékos játszott a hőssel). Én is kíváncsi leszek, milyen vonatkozása lesz a kiadás-bevétel fronton a biztosításoknak, üzemanyagnak, stb. Nem tehetik túl drágára a hajók megszerzését, de túl olcsóra sem. Nem lehetek aurora után két nappal már idris-en.
-
-
Minden szerverarchitektúra máshogy oldja meg a dolgokat. Ott ahol kevésbé számít minden msec, ott a te általad írt megoldás is jöhet, de egy ilyen jellegű játéknál mint ez szerintem már kevésbé. gyorsnak is kell lennie (20 gép a képernyőn és döglik meg minden), és marha szinkronizáltnak is. Még a WoW szerű mmo-kban is problémás volt, ha mondjuk a városban összeverődött vagy 3-500 ember, pedig milyen low polysok a hajókhoz képest.
-
az űrnek ugyanaz a szeletkéje nem csak egy példányban létezik, hanem több példányban is, így előfordulhat, hogy Te is, meg haverod is pont ugyanott vagytok, de nem látjátok egymást, mert az univerzum egy másik példányában vagytok (a gyakorlatban egy másik szerveren, vagy másik virtuális szervergépen, másik homokozóban stb.)
erre azért van szükség, mert lehetetlen lenne 450ezer játékos, vagy akárcsak 1000, egymásra hatni tudó, aktív játékos tevékenységét szinkronizálni az összes kliens-en. képzelj el egy olyan FPS match-et, ahol egy pályán 1000-en vagytok és mindenki mozog és mindenki lát mindenkit, ilyenkor a szervernek ki kéne várnia az összes klienstől jövő input infót, azok különböző késleltetéseivel, sorbarendezni, hogy hogyan történhettek azok (nagyon pontosan, hiszen ezen múlik, hogy talált-e egy lövés vagy sem), majd minden kliens-nek egyesével visszaküldeni az eredményt. eközben a kliensek vagy állnak (10mp-ként lenne egy új frame), vagy gyártják a következő adag információt, miközben még az előzőekkel sem tudtak számolni (brutális fél-1 perces lag lenne).
ehelyett sok kis dobozkába osztják az egymáshoz közeli játékosokat, hogy csak egy párat kelljen közvetlenül szinkronizálni. a nehézség ezzel az, hogy ezeket a dobozkákat nagyon jól kell tudni menedzselni, elsősorban úgy, hogy észre se vedd. pl. pont a haverjaiddal (vagy az esküdt ellenségeiddel) lehetőleg mindig megtaláljátok egymást, de legyen arra is lehetőség, hogy olyannal is kapcsolatban kerülj, akivel korábban még sose találkoztatok a PU-ban.
remélem érthetően fogalmaztam.
-
a fejlesztés nem a mai drivereken történik. A fejlesztés mindig JÖVŐBELI drivereken zajlik.
Cryengine-ben meg láttam már millió féle, forma robbanást, nem hinném hogy ez jelent bármit is. Százmillió féle implementációja lehet.Én sem úgy gondolom hogy az amd vagy az nv ilyen miatt adna ki drivert, de az simán lehet hogy ami ment mondjuk egy előző driverben, most némileg máshogy van valamelyik újban. Legalábbis mi állandóan abba futunk bele más library-knél, hogy utólag módosítgatnak olyanokat a fejlesztők, amik minket elgáncsolnak (elég csak az ios verziókra gondolni, ios 5-ről 6-ra váltva elszállt minden régi app forgathatósága, stb)
Diopapa: azt mondták, nekik kicsit másra van szükség, mint amit a Cryengine alapból tud. A motor szuperjó fps-ekre, de ha feltűnt, ez nem az. Nekik nagy területek megjelenítésére, feldolgozására van szükség, tehát nem pár pályára, hanem szép nagy űrdarabokéra. Azért kellett nekik a 64 bites pontosság, amit még ők is mondtak hogy amúgy a cryengine-be felesleges lenne betenni, mert annyira réteg igény. Ezért módosítják sok helyen. De erre lehetőség van, tekintve hogy ha előfizetsz a cryengine-re (vagy az UE4-re, stb) kapod a forráskódot is. Emellett van pár segítő kéz a Crytek-től, és várhatóan az amd és nvidia oldaláról is.
-
Nem (feltétlen) dx hiba, a vga driverrel van a gond ("Display drivers can crash when Vanduul spawn or blow up"). Az meg jön-megy, pláne ha fejlesztésről van szó, biztos valami újabb drivernél jött elő a gond.
Amúgy szerintem is kevesen vannak, ugyanakkor nem tudom arányában mennyi kell, hisz általában a tartalomfeltöltés szokott a legtöbb embert igénylő lenni, nem a core részleg (aminél hatékonyabb is, ha nincsenek sokan)
-
Diopapa
addikt
Az enyém nem szemetelt, csak simán megállt (se kép, se hang) (A típusa: R9280X-DC2-3GD5) de itt a ph-n a 280 topikban több embernek is volt, meg amikor elromlott, elkezdtem kutakodni a neten, és nagyon sok ilyenbe futottam keresőbe írd be: "asus r9 280x artifact". Már felvettük a kapcsolatot az Asus Magyarországgal, várjuk a választ. (Miért 1.6V az 1.5 helyett a az R0C-s Hynixeken, adnak-e 1.5V-s BIOS-t stb) Az összes gyártó 1.5V-n üzemelteti, kivéve az Asust.
Itt vannak a Hynix által megadott feszültség értékek az egyes típusokra:
Az Asus 280x-eken az R0C végű ramok vannak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nagyrobogósok baráti topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- One mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Futás, futópályák
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Hálózati / IP kamera
- Támadásra figyelmezteti a Microsoft a kormányzatokat és a cégeket
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- Thin GF63 12UC 15.6" FHD IPS i5-12450H RTX 3050 16GB 512GB magyar vbill új akku gar
- Sérült! Corsair Icue 5000X Fehér Számítógépház! Olvasd a hirdetést!
- L13 Yoga Gen4 13.3" FHD+ IPS érintő Ryzen 7 PRO 7730U 16GB 256GB NVMe IR kam aktív toll gar
- Samsung Galaxy S22 Plus 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Elite x2 1012 G2 Touch 2-in-1 LTE/4G Win10 Tablet billentyűzettel/Notebook, üzletből, garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA CM 750W
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB DDR5 RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone SE 32GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Billentyűzet magyarosítás magyarítás lézerrel is! 10-15ezer közötti áron! Óriási betűkészeletünk van
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest