Új hozzászólás Aktív témák
-
TESCO-Zsömle
titán
-
Szőrös
veterán
válasz
Jack@l #54246 üzenetére
Vagy inkább csak veszi a fáradtságot és utánanéz annak, hogy mi történt és megérti ahogy változott a scope úgy változott a fejlesztés menete és tolódott ki az fejlesztési idő. Ez rád nem vonatkozik mert nem nézel utána semminek csak hülyeséget büfizni jársz ide. Emlékeztesselek a legutóbbira amikor is közölted, hogy el fog fogyni a pénz (megint, sokadjára) és húdenagyon vége IS lesz megint a projektnek. Ja, nagyon vége lett.
Ja és félre ne értsd, felőlem gondolhatsz amit akarsz, lehetsz negatív, gondolhatod úgy, hogy ez átverés, lehúzás, sose lesz kész de amennyire jogod van neked ezt gondolni ugyanúgy joga van másnak ennek az ellenkezőjére és ezt veled közölni, bármennyire is nem tetszik neked.
-
m0h0senator
őstag
válasz
Jack@l #54246 üzenetére
Ott a bétás single playered a Cyberpunk személyében. Mondom ezt úgy, hogy mind a kettő nagy kedvencem. De inkább készüljön még 10 évig de ne ilyen startot vegyen mitn az említett játék. Én ezt könnyebben elfogadom ellenben azt nem, hogy idejön nyavajogni de annyi energiát nem vesz, hogy a roadmap-en az elmúlt 2 év rls dátumait megnézze és következtetést vonjon le belőle.
Nyugodtan lehet fikázni lehet negatív véleményt formálni de csak azért idejönni, hogy haha a gyökerek nem adják ki márciusban azt amit amúgy áprilisban szoktak az nevetség tárgyává teszi az egész mondandóját. És senki nem a 10 évről beszélt.
-
válasz
Jack@l #53981 üzenetére
Nem csak az a 36% a baj hanem hogy a kártya fel sem kapcsol boostba és két számjegyű wattokat eszik fele órajelen mint kellene. Mintha semmi adatot nem kapna, a procik meg izzanak de hogy mit csinálnak nem tudni. Mindegy, belerakok másik procit nagyobb órajellel hátha nyerek vele valamit.
-
Szőrös
veterán
-
válasz
Jack@l #52327 üzenetére
Amit keresel, az az Object Container Streaming
A "ne blokkolja a grafikai szálat a netes kommunikáció" tehát baromság, a netkód nem blokkolta a grafikai szálat, sosem szokta, csak a amatőr első játékos fejlesztők tesznek max ilyet a kis első java játékuk game loopjában. De eleve manapság már egy játék sem futtatja a render threadet ugyanott, ahol a logika többi része fut. Egyszerűen csak túl sok dolgot tartott "first class citizen" objektként a játék a memóriában, ami egyenrangú a játékos saját karakterével és hajójával, ugyanakkor több okból kell tudni számolni velük (pl scannelés), szóval ez ette a procinak egy másik threadjét és a memóriát. Bizonyos dolgokat lehetett párhuzamosítani egy szintig, ezt ekkor és így ennél jobban nem, így egy szálat teljesen leterhelt, és ez a számolgatás lassította a többi feldolgozást (elvégre bizonyos dolgokat szinkronban kell tartani).
Nem egyedi dolog az, hogy folyamatosan streamelve legyen a játékvilág (sőt manapság nem is illik töltőképernyővel váratni a usert, ha területek között vándorol), ugyanakkor itt egy kicsit bonyolultabb a helyzet annál, hogy tölts be x kilométernyi környező területet a memóriába meg rajzolj ki y méteren belül mindent és kész, lévén nagyobb a látótáv, scannelni kell tudni, és szerver oldalról is tudni kell majd átadni másik szervernek bizonyos részeit a világnak (server meshing).Szóval simán csak volt egy szűk keresztmetszet (minden játékban van), itt ez volt perpill a legsúlyosabb, ezen javítottak az OCS-el, ezzel hogy ilyen módon szeparálták szét az objektumokat, pontosabban el tudják dönteni hogy mi milyen szinten kell, mi fog kelleni és mit lehet elengedni a memóriából. Most hogy ez oldódott (nem megszűnt, tovább lehet és kell is majd javítani a konténerek szemcsézettségén, méretén, külső-belső adataikon, mint ahogy minden algoritmusra elmondható ugyanez), megint lesz valahol limit, ez lehet bizonyos esetekben cpu limit (pl AI-heavy helyeken, ki tudja), de más környezetben meg ki tudja futni már magát a vga, és ott lehet hogy vga limitbe ütközik, tehát pont a cpu vár a gpu-ra hogy befejezze a számításait. Szóval ez ilyen mindenhol, minden játékban, csak kérdés hogy épp akkor mi limitál és mit. Valahol mindig van aktuális szűk keresztmetszet.
"10 user felett már csuklott be az egész"
Honnan tudtad hogy hány ember volt az épp aktuális szerveren? Honnan tudtad hogy 12, 15 vagy épp 50 játékos volt a szerveren? -
GypsFulvus2
őstag
válasz
Jack@l #52327 üzenetére
"10 user felett már csuklott be az egész."
Akkor gondolom ezt még nem láttad. Ez egy spanyol org ingame szerkesztett videója július 31 -es feltöltési dátummal.
Ez meg július 10.-e . Nem úgy néz ki, hogy nagyon becsuklott vona.
50 fős szinkronizált kvatnumugrás.
Egy kis bányászlézeres hülyéskedés.
Mielőtt belekötnél, ezeket az ingame videókat játékosok készítették, nem CR-ék.
-
-
válasz
Jack@l #52311 üzenetére
Nem blokkolja a hálózati kód a grafikus szálat, nem így működik a motor. Nem is szokás úgy megírni.
A kliensek nincsenek sosem teljesen tökéletes szinkronban az kivitelezheteten ekkora játékosszámmal.
A gond azzal van hogy a szerver az összes játékos minden pozícióját és minden szerveren történt eseményt minden játékosnak elküldi, miközben a játékosoktól kapja a becsült dolgokat. Ez ilyen formában teljesen felesleges. És itt jön a képbe az hogy elég lenne csak a közeli dolgokat streamelni a játékosoknak, igen ám de ők azt akarják hogy több szerver összehangolva frisítgessen nagy játékosszámmal.
Tehát nem kliensoldalon van a gond hanem szerveroldalon. Azt hiszem server meshing amit akarnak és abban megoldani hogy csak az kerüljön a játékos elé ami feltétlen szükséges. Valamint ha a becslés is pontosabb akkor még kevesebb lenne a terhelés. Az ideális pl az hogy ha nincs senki egy adott távon belül akkor elég csak igen ritkán kevés dolgot szinkronba tartani.
0-ról megírni server meshinget ilyen fejlett becsléssel nem kevés feladat. Főleg hogy itt a poziciók 64bitesek. Ja meg összes fizikailag elmozdítható dolog mind pozició, hajók állapota sérülései (golyónyomok), iszonyat sok minden van. -
válasz
Jack@l #51623 üzenetére
"eight-hundred people on four different continents to spend 6-year and almost $200 Million to be made."
Jó reggelt, a Red Dead Redemption 2-őt 8 évig csinálták, és a stáblista 3000 nevet tartalmaz.
tom5598: mert ennyire képes. foggal-körömmel cherrypick-el bármit, ami egy kicsit is alátámasztja az állítását.
Illetve:
"normally it would take about 3 to 5 years to develop a game with everything already prepared beforehand: organization, human resources, game system, engine, tools, etc." - Hideo Kojima -
cskamacska
addikt
válasz
Jack@l #51323 üzenetére
Hát nézd, azért ez ennél komplexebb.
Ez a hajó az egyik legnagyobb bemutatott darab az Idris mellett, egyértelmű előnyt nyújt annak az orgnak amelyik szerez ilyet. Orgnak, mert nyilván már ilyen szinten nincs Solo keménykedés, fenntartani is iszonyatos pénz lesz, nem hogy felszerelni. És itt nem is feltétlen pénzes playboyokról van szó, a hardcore orgok tagjai simán többen összedobják, ha nem is tudják kirántani a farzsebükből.
Amúgy az, hogy a .jpg hajó képeknek tényleges USD ára van, az nem újdonság
For those wondering what these Eve ships cost in real life
csak a SC eltérő pénzszerzési módja miatt látványosabb, direktebb.De erről beszéltünk már régebben: SC csak úgy tudott összekalapolni 200 milliót, hogy jpg képeket adott el, a vevők pedig azt remélték, hogy ezért cserébe előnyhöz, de minimum kezdeti plusz lehetőségekhez jutottak. A CIG bizonyosan nagyon örült volna akkor is a 200 millának, hogy épkézláb játékot állítsanak elő, ha ehhez nem kellett volna direkt P2W elemeket kínálnia, már csak azért is, mert ezzel kimondottan nagyon nagy játékegyensúlyi terhet vettek a nyakukba, amibe később a teljes MMO rész belerokkanhat. De a játékos népség az pont olyan banda, hogy egy nyeszlett Horizons kiegészítő 30 fontos ára miatt telesírta a zinternetet, a SC elvárásait meg abból tized részig nem lehetne megvalósítani, szóval maradt ez.
CIG egyébként bármikor megteheti hogy NEM az 1650 dolláros, vagy akár az átlag 100-150 dolláros árhoz lövi be a grindot, hanem racionális döntést hoz, és más (nyomatékosan nem koreai és Fee2Pay) MMO féleségek gyakorlatához, miközben az önzetlen adakozók csitítására pluszban kiszúrja a szemét egy Ellen-Ellentengernagy Őfőméltósága címmel és Omega R9001 hajó festéssel, de közben meg nem egy befektetők és sakálok által uralt játékot kapunk.
Mármint én is örülnék ha úgy alakulna, hogy a Liberum Arbitriumnak összejönne egy Polaris, meg egy Hammerhead, és akkor így legalább viszonylagos előnyben lennénk más haveri összeröffenésekhez képest, illetve EVE mintára már kezdetben is lehetne koalíciós harcokban részt venni.
De jelenleg úgy áll a dolog a vásárlásokkal, hogy ha egy ukrán csoport úgy döntene, hogy nem tetszik nekik az org fő nyelve, meg egyébként is orosz bérencek vagyunk, és ezért ránk uszítaná a tucat Idrisét és Krakenjét, amit az egyik ukrán oligarcha fia egy heti zsebpénzéből gazdálkodott ki számukra, akkor ennek a rendszernek igen gyorsan megtapasztalnánk a hátulütőit.
-
válasz
Jack@l #51250 üzenetére
Haha, az még egy dolog hogy nem néz ki ennek az animációnak a minősége úgy, a teljesítményéről végképp nincs fogalmad sem. Tehát feltételezed hogy ez csak annyi amennyit te hiszel róla, és úgy van megoldva ahogy te azt feltételezed
Mondjuk tőled nem is vártunk ennél többet
"Just for the info this is running with 120 fps on GTX 480"
Miközben 30-ra van lockolva az editor szerint és ránézésre nyilvánvalóan is.Plusz milyen szép nagy bounding boxra megy az ütközésvizsgálat, ahogy látszik is később, amikor az emberrel ütközteti. Tényleg majdnem olyan
-
válasz
Jack@l #51068 üzenetére
Tévedés szimplán arra mutattam rá, hogy logikailag már ennyivel is el lehet söpörni azokat az állításokat, amiket napestig nyomattok
Ennyivel is rommá lehet zúzni. Nyílván egy játszható játékot várok, de ha 25 fps helyett első körben 35-öt kapok, az már egy jó lépés lesz, lévén lehet még tovább javítgatni.
Amilyen screenshotokat láttunk, igencsak megugrott sokaknál 3x-osra is a teljesítmény, de ameddig nem látjuk saját gépünkön, fenntartásokkal kezeljük a pontos százalékokat. Ahogy tettük ezt régebben is. Ugyanakkor nem lobogtatjuk a "soha nem kerül bele" lobogót már előre, mert abból látod hogy csak az orrabukás van."Sokan nem érettek meg arra hogy nyílt fejlesztést kövessenek..."
+100 -
Drenadar
Topikgazda
válasz
Jack@l #51070 üzenetére
De, és? Igen mindenki abban bízik hogy előbb utóbb megoldódik a teljesítmény probléma. Csak sokan azt hiszik hogy ez csettintesre megy. Én nem vagyok fejlesztő de gondolom ha mindent azonnal legjobban legoptimalisabban leghatekonyabban meg tudnának csinálni akkor már elsőre minden szuper lenne és nem több év lenne egy játék fejlesztés vagy bármilyen program elő állítása csak egy kávé szünet. De nem értek hozzá ezért én elfogadom hogy vannak dolgok amikhez idő kell. Idő.
Kolléga nem azt írta hogy ha. A végleges verzió 10%ot ad akkor már örül. Nem. Ő azt mondta hogy az előző prófécia ami linkelve is volt, abban az volt megjövendőlve hogy nem lesz és kész. Nem 10% nem lesz hanem nulla se. Érted a különbséget? -
válasz
Jack@l #51023 üzenetére
És ez már működni fog? Az elődjei nem voltak rosszak, de a Rebirth-öt ott hagytam abba, hogy single játékként egy 290X-en is 5 fps-em volt, illetve hajót sem lehetett cserélni. Hatalmas csalódás volt, bár a zenéje jó volt. Szerencse hogy olcsón jutottam hozzá.
duvi: ne bántsd, talált egy hasonlónak tűnő játékot, amit úgy gondolta hogy nem ismerünk, és kényszeresen próbálta az orrunk alá dörgölni. Nem is vártunk mást.
-
duvi
nagyúr
válasz
Jack@l #51023 üzenetére
Arról az Egosoftról beszélünk, akiknek az utolsó kiadott játéka (X-Rebirth) világraszóló botrányba fulladt
Szó szerint egy bughalmaz volt a játék és mégis kiadták. Két év kellett, hogy játszható állapotba hozzák a Rebirthet. Köszi, akkor inkább maradjunk az alpha teszteléseknél és addig dolgozzanak rajta, amíg valóban alkalmas lesz kiadásra.
-
-
válasz
Jack@l #50994 üzenetére
Hányszor mondtuk már neked hogy egy kissé megváltozott már a scope ahhoz képest, ami eleinte volt? Ahogy a roadmap is... Tudod, akkor amikor azt a 100 rendszert mondták, még azt is mondták, hogy a földi leszállás sokkal a megjelenés után kerül be majd talán.
És mi történt? Változás a tervek sorrendjében, prioritásában, stb. Szokd meg. Ha csak 10 rendszer lesz benne 100 helyett, akkor 10 lesz. 100 rendszer 1-1 bolygóval vagy 10 rendszer 10-10-el...
-
-
asszem78
csendes tag
válasz
Jack@l #50859 üzenetére
Még nem tudok nyilatkozni, mert én 3.2-n vettem meg az alapcsomagot. Előtte csak a free flightos hétvégeken játszottam kicsit, akkor úgy tűnt még messze nem éri meg, így nem figyeltem a fejlesztést.
Aztán az NMS Next frissítés miatt kicsit upgradeltem a gépet és ha már lúd, legyen kövér alapon utánaolvastam redditen miket írnak, megnéztem roadmapet, néztem pár youtube videót és ez alapján megvettem.
Szóval én csak innentől váltam igazán érintetté, mert eddig nem volt semmi pénzem benne. Most már van, de ezt annak tudatában költöttem, hogy a fejlesztést támogatom, nem kész játékot veszek és még annak a kockázatát is vállalom, hogy sosem készül el és akkor buktam. Benne van a dologban, így nem is bosszant.
Figyelem a roadmap heti frissítését, hogy haladnak és játszom a játékkal, hogy legyen majd összehasonlítási alapom, ha kijön októberben a 3.3.
Én nem tudom megmondani, hogy a fejlesztés üteme lassabb-e mint amilyen lehetne, mert nem látok a színfalak mögé és összehasonlítási alapom sincs. Nem is igazán tartom érdemesnek más játékokkal összehasonlítani, mert ott sem látni, mi történik.
És még abban az esetben, ha a játék lassabban készül el, mint készülhetett volna, mert ezeregy ok miatt, ha végül elkészül és lesz egy baromi jó játék, akkor azt mondom, hogy megérte várni rá.
Ahogy a No Man's Sky is elég vacak lett megjelenésekor, de most két évre rá egy abszolút jó játékot hoztak ki belőle. Szerintem jobban jártunk, mintha meg sem jelent volna, vagy hagyták volna a fenébe az egészet.
Úgy gondolom, hogy Star Citizennel is ez lesz.
-
duvi
nagyúr
válasz
Jack@l #50834 üzenetére
Ettől még mindenki szabad akarattal rendelkezik és eldönti, hogy kell vagy sem. Érdekes, hogy a Blizzard már évek óta használja ezt a rendszert a Blizzconra és az senkit nem zavar
-
tom5598
senior tag
válasz
Jack@l #50782 üzenetére
MicroTech jön még majd 2019 első felében valamikor, meg holdjai,1 aszteroida öv. de jönnek majd nyersanyag finomítók, nagyobb outpostok, városok meg űrállomásokból, közepes meg nagy méretűek.
2019 második felében meg előreláthatőlag kész lesz a server meshing 1 verziója és másik csillagrendszerbe is elugorhatunk.Crusader , gáz óriás, is elkészül rendesen, valszeg Citconon mutatják be a gas cloud techel. A mostani csak egy gömb egy animált textúrával mint más játékokban.
amúgy meg itt látható kb mikor mi jön: https://robertsspaceindustries.com/roadmap/board/1-Star-Citizen
-
duvi
nagyúr
válasz
Jack@l #50515 üzenetére
Normál esetben igazat adnék, de itt teljesen új dolog készül. Másrészt a menet közben összegyűlt Stretch Goalok miatt is sok mindent (mindent?) kukázni kellett. Folyamatos kísérletezgetések kellenek, mivel itt nincs kitaposott ösvény, amin csak végig kéne sétálniuk a célig. Soha nem látott technikai megoldásokat kell kifejleszteniük, amik szükségesek egy ilyen komplexitású játék megvalósításához. Mindeközben egy céget is fel kellett építeniük nulláról és üzemeltetniük, ami szintén nem kis feladat. Tehát, igen. A legtöbb dolgot kukázni kellett/kell (van amit többször is), hogy elérjék a céljukat. Vannak akik támogatják ezt a rendkívüli projektet. Vannak akik óvatosabbak (vagy egyszerűen nem fér bele a költségvetésükbe) és kivárnak. Végül vannak azok, akik valamilyen okból kifolyólag a vesztét kívánják.
-
Szőrös
veterán
válasz
Jack@l #50515 üzenetére
Ők is elkezdtek csinálni egy űrhajós játékot, csak aztán jött a nagy pénz és többet kezdtek el belőle csinálni és máshogy mint aminek indult az az űrhajós játék.
Egy másik fórumon írtam, meg kell nézni a '14-es arcorp leszállást, aztán a tavalyi citconon mutatott arcorp felszállást, meg ami utána volt. Elég decens különbség van a kettő között. -
válasz
Jack@l #50449 üzenetére
Ha kijön akkor eleve nagyobb erősebb gépek lesznek. Pár év múlva a 16gb lesz az alap a játékgépeknél és legalább 4 magos erős proci. Tény hogy most a netkód miatt van diavetítés, de ha azt megoldják akkor egy most mai átlagos gépen is játszható lesz. Nálam offline teljesen jól fut már réginek számító gépen.
A játékfejlesztés legnehezebb és leghálátlanabb része mindig az optimalizálás. Rohadt nagy munka van mögötte miközben mi csak annyit látunk hogy jéé nem lagol, vagy több fps-ünk van. Marketing célból egyszerűbb és látványosabb megcsinálni egy csillivili sokadik hajót. Mocsok egy dolog.
Fejetlenség van, mivel nincs kiadójuk ezért nincs aki csapkodja őket határidőkkel.
Szerintem a Singlepalyerre gyúrnak ezerrel aminek pont nem látjuk az eredményét csak akkor ha kiadják. Ha ez megtörténik akkor legalább a média meg lesz etetve egy használható valamivel amit ki lehet adni valós igazi játékként.EFRM
Előfordul nagyobb cégeknél is.
Az eredeti tos-t én sem ismerem, jogos a refund ha megválltozott.
Az engine szerintem jó irány, illetve nem tudok most nagyon mást elképzelni. Azaz Unrealban van kész streaming, Red Orchestra-ban működött is igaz bajosan -
#45997568
törölt tag
-
#45997568
törölt tag
válasz
Jack@l #50414 üzenetére
186 milliot kalapoztak eddig ossze, nem hiszem hogy aggodnak a penz miatt, foleg hogy az Amazon is ott van mogottuk es kirakat projekt meg a vilag legjobb cpu - vga gyartoja az AMD is (
), nem fogjak hagyni hogy bedoljon.
El fog keszulni, az eddig latottak alapjan a legjobb jatek lesz a piacon sokaig, a kerdes mikor jelenik meg. Aki ki akar szallni, tavaly meg ki tudott, az hogy most nem engedik azt nem tartom jo otletnek, menjen aki akar, bar ezt azert hivatalosan szeretnem olvasni Chris tolabol nem pedig ilyen gy@ker Derek Smart es hulladek tarsai agymeneseibol
A kritikus megkozelites fontos, segiti a fejlesztest, ravilagit problemakra, hianyossagokra, am van stilus amit erdemes betartani meg vannak hatarok is. Szerintem is sokaig tart a fejlesztes, bar en nem ertek a jatekfejleszteshez, emiatt nem is rovom fel nekik. Biztos lehetne jobban is szervezni a projektet, nem latom hogyan csinaljak igazabol igy nem minositem, engem az erdekel mit tesznek le az asztalra. Amit eddig latok, az tetszik, bar en szeretnem mar megkapni mondjuk ma este raerek
Fikazni nem fogom oket, en nem tudnek ilyet sem leprogramozni (nem vagyok programozo) se nem leszervezni (nem vagyok project manager), az infrastruktura - DevOps reszet megnezem majd, de azt meg ha egyszer megcsinalod jol majdnem full automatikus, ott a skalazasra kell figyelni meg kello flexibilitas kell, AWS ezt a reszet megoldja rohogve.
Banantol nem felek, aki ismer tudja h kb sz@rok mindenre, csak a barataim fontosak illetve igyekszem kello tisztelettel kezelni a tobbieket, neha nem sikerul
. Veled is eleg turelmes vagyok altalaban, mar nem apritanalak fel ha talalkoznank (na meg lehet lenyomnal
) meg nem is vagyok olyan
, szerintem egy jot soroznenk es dumalnank, szeretem a szarkazmust meg a hulyeseget
Aki nagyon hianyzik innen az Poe Dameron, oreg baratom remelem meg velunk vagy
Irj privit ha erre jarsz
udv, rupszi
-
#16729600
törölt tag
válasz
Jack@l #50371 üzenetére
Haverom berágott a 'kiscserkész csipet-csapatra és 4 hónapja ( !!! ) beindította a refund kérelmet, jelen pillanatban itt áll az ügy. Specialistára kell várni.
Remélem, ha valaki kimegy ebédszünetben segget törölni náluk, ahhoz nem kell szakértő, mondtam is neki, hogy ne habozzon, nyomja fel Ausztriában minden lehetséges jogi platformon a szektát.
-
Drenadar
Topikgazda
-
Vesa
veterán
válasz
Jack@l #50373 üzenetére
Én a project méretét, eredetiségét látva, még kb. 2 évet látok reálisnak arra, hogy legalább egy normálisabb Early Access játék szintjét már hozniuk kelljen! Ennyi időnek -beleszámítva a már eddigi fejlesztési időt is-, elégnek kéne lenni arra, hogy legalább egy játszható, stabil béta szintre jussanak, ha a tartalmi részekkel még nem is végeznek.
-
tom5598
senior tag
válasz
Jack@l #50044 üzenetére
az eso mások mmo server meshing el egyzerűbb mint az SC eltervezettje pedig kb 7 év fejlesztés után még 2 évbe került mire normális szintre hozták, annak az MMo nak a startja pedig borzalmas volt pont amiatt mert a server meshing még nem igazán működött rendesen. szóval rendes szerver meshing (azóta fejlődtek a dolgok azért ezen a téren) Sc ben ami rendesen mukszik meg amilyet elképzeltek az majd 2020 ra lesz sztem.
viszont a + pont amit azért érdemes említeni hogy CIG most úgy látszik komolyan gondolja a negyedéves updateket. evocati elvileg már megy szóval igyekeznek.
-
Szőrös
veterán
válasz
Jack@l #49879 üzenetére
Nyilván lesz, ez sztem nem kérdés. Ami igen az a mikor és hogy milyen kompromisszumok árán.
Amúgy én leginkább attól "félek", hogy az emberek az alfa/béta alatt annyi időt beleölnek, hogy a megjelenésre megunják és/vagy annyira kiismerik, hogy utána már sokáig nem köti le őket.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
Jack@l #49874 üzenetére
Szoval nem tudod es nem is akarod tudni, de azert magabiztosan kijelentesz dolgokat mint:
"Ugyanez az összevisssza ugrálás van a fejlesztésük minden területén, csinálnak valamit aztán rájönnek hogy ez nem jó, visszacsinálják,vagy átvariálják 3x. Ezért fog 3x annyi ideig tartani mire elkészül mert nincs egy rendes megtervezett koncepció, ütemezés."
Koszonom nincs tobb kerdesem
-
duvi
nagyúr
válasz
Jack@l #49864 üzenetére
Tényleg elég kaotikus ez a fejlesztés, de itt nincs kitaposott ösvény. Túl sok a bizonytalan változó, amik folyamatosan borítják az előzetes terveket. Rengeteg új dolgot kell kifejleszteniük, amit még soha senki nem csinált meg. Másrészt a legtöbb játék fejlesztésébe nem látunk bele. Ettől még bőven lehet, hogy másoknál is előfordulnak hasonló esetek, csak nem nyilvános a fejlesztésük
-
SkyS1gn
félisten
válasz
Jack@l #49864 üzenetére
Neked úgy tűnik, de ezt iteratív fejlesztésnek hívják, folyamatosan javul.
Sean Tracy meg pár tech csávó 1órás ez is jó
Épp ebben is mondják hogy eleinte az art-ot meg a tech-et mutogatták a demókban, most viszont áttértek gameplay fókuszba, mivel megvan a legtöbb rendszer és kezd összeállni a dolog.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz
Jack@l #49657 üzenetére
Hmmmmm. Az jött ki, hogy ami a Földön 1 g az a Daymaron 0.0215 g, tehát a felszíni gravitáció földinek kevesebb mint 3%-a. Kemény. Pontszerű tömegeloszlással számoltam, tehát nem a gömbszerű tömegeloszlást modellező integrálszámítással (ahhoz most valahopgy nem volt kedvem
)
-
Stilinski
aktív tag
válasz
Jack@l #49628 üzenetére
A szökési sebességeket szerintem azért nem érdemes idevenni, mert azok a jelenlegi lendületgyűjtős űrutazásnál fontosak, ma nem lehet azt megoldani a gyakorlatban, hogy egy űrhajó folyamatos meghajtással ellentartson a Föld gravitációjának, emiatt az ilyen dolgok gyakorlatilag körbezuhannak a Föld körül, tehát olyan sebességgel haladnak oldalirányba, hogy a gravitáció okozta zuhanással együtt mindig ugyanolyan magas pályán maradjanak.
A Star Citizen 900 évvel később játszódik, olyan meghajtórendszerekkel, amiknek nem okoz gondot a bolygók gravitációja, valamint a folyamatos működés. Így a szökési sebességre sincs szükség, mivel "izomból" legyűri a gravitációt.A Holdak talán tényleg lehetnének egy picit nagyobbak, de azt se felejtsd el, hogy a Daymar sokkal kisebb, mint a Hold.
-
vaakuum
addikt
válasz
Jack@l #49628 üzenetére
Feltételezem, hogy ha a fizikai testek méretét akarták kb. természetes szinten tartani, de a távolságokat meg csökkentik, akkor a tömegvonzási összefüggés miatt a tömeget/sűrűséget/méretet is kellett piszkálniuk, különben egymásba zuhannának a kisebb távolságra lévő, de azonos méretű és súlyú égitestek, vagy iszonyat sebességgel keringenének. Ez viszont valahol azt is jelenti, hogy a gravitáció sem pont g értékű, hanem valamennyi, illetve az égitestek is lehet kisebb méretűek, mint egyébként lennének.
Tuti van rá valami modelljük, amivel ezt összhangba tudták hozni.
-
Stilinski
aktív tag
válasz
Jack@l #49620 üzenetére
Pedig volt róla szó, hogy az élvezhetőségért cserébe csökkentik a méreteket. Ha jól tudom, a maximális kvantumsebességet 0,5c-ben határozták meg, de ebben nem vagyok biztos. Szóval ezekkel számolták ki a dolgot. De mivel még semmi sem végleges, így ez sem, tehát ez az alapelképzelés, ha viszont nem jön be, akkor majd változtatnak rajta.
Ja, és az égitestek közötti távolságot csökkentik tizedére, nem mindent, tehát nem 20 centis emberekről beszélünk. A bolygók mérete pedig így is megegyezhet a Föld méretével, ha egy földnél 10x nagyobb bolygóról van szó, akkor a játékban az Föld méretű lesz
Ki lehet ezen akadni, csak teljesen fölösleges.
Kb. olyan, mintha azon akadnál ki, hogy a kamionszimulátorokba nem valós távolságokat tettek be, hogy két hét legyen egy út a játékban is -
Sokimm
senior tag
válasz
Jack@l #49620 üzenetére
Rendes lépték mellett, gondolom a fejlettség elvárásával, minimum 10x gyorsabban is akarnánk repülni, hogy ne unatkozzunk ténylegesen a hónapogik tartó utazások során, ami közbe ha esetleg egy aszteroida pája van, akkor a mellettünk elrepkedő apró kavics darabok egy pillanat alatt átlyukasszák a szélvédőt (lol milyen kifejezés az űrben
), és meghalunk secperc alatt...
Izgalmas lenne realisztikusan!
-
válasz
Jack@l #49583 üzenetére
Jah ez most olyan, mint hogy 2014-ben is már azt mondták hogy pár hónapjuk van hátra a csődig?
#49592:
Jack marad Jack... infók nélkül vagy félinfókból levonni fals következtetéseket, amiket aztán egy hsz alatt le lehet csapni, annyira gyenge lábakon állnak
Az utazós videó meg durva... Ezekszerint tényleg ott vannak
Bár azt is hozzá lehetne nézni, hogy quantum jumppal elmegyünk-e valami gázfelhő mellett, ami mellett amúgy normál térben nem (értsd, hogy a jelenlegi állapotban fake-elve van ugrás körül a könyezetben látott látvány, vagy sem). Ha majd kijön az a verzió, amiben benne lesznek a füstök és csillagködök, nem fognak kelleni, de most még lehet hogy elkell.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
Jack@l #49612 üzenetére
Es meg csodalkozol ha haternek hivnak.
Akarmi lathato a jatekbol te rogton leszarozod, de utananezni tul lusta vagy szimplan inkompetens vagy a dolgoknak. Elmondtak mar parszor hogy kb 1:10 aranyban csokkentett meretek vannak a jatekban. [link]
Igy is Delamar mar 800.000k-re van a Crusadertol es ez meg mindig csak egy bolygo-hold tavolsag.
Ha meg majd megkapjuk a tobbi bolygot es 10-15 percet kell quantumban utazni a masik bolygohoz te leszel megint az elso aki kopkod majd hogy ez unalmas, es hulyeseg. -
Malibutomi
nagyúr
-
tom5598
senior tag
válasz
Jack@l #49593 üzenetére
ajánlom nézz utána mi is szükséges 1k $ feletti tranzakciók nem beszélve 10k feletti tranzakciók lebonyolításához. meg azt hogy ekkora értékű tranzakciókat hányan refundolnak egyáltalán bárhol.
(megsúgom szinte senki, ekkora összegekkel nem szoktak dobálózni meg refundolni)
azt szintén emgsígom , mostani tapasztalatom hogy pl Life is feudal MMO ra költöttem 40$ és pár óra után refundolni akartam de azt mondták felejtsem el mert elhagytam a tutorial részt. megkérdeztem máshol lehetséges , valakinek ment e az volt a válasz nem adnak vissza semmit.csak egy példa hogy sok helyen pár óra játék után még ha pár napja vásároltad is akkor is azt mondják menj a fenébe. az hogy az RSI ennyire elnéző és nyitotott arra hogy ha ki akarsz szállni akkor rendben az példátlan a játékok világában. -
Szőrös
veterán
válasz
Jack@l #49586 üzenetére
Ti haterek olyan cukik vagytok, hogy már 5 éve folyamatosan mondogatjátok, jósoljátok tutti infókra hivatkozva, hogy mostmáraztántényleg elfogy a lé és lehúzza a rolót a cig. Érdekes, ez valahogy nagyon nem akar megtörténni.
Amúgy most sztem egyetlen hátráltató tényező lehet, már ha lehet annak nevezni de még ez is túlzás talán. Ez a crytekes per, esélyes, hogy pár millát legombolnak cigről. De a bevételeket nézve még ezt is simán kibírhatják. -
tom5598
senior tag
válasz
Jack@l #49590 üzenetére
számold ki mennyi a 25k refund 35 millió$ bevétel mellet? még ha negyedmillát is vissza kérnek évente, amit nagyon kétlek, akkor se közelíti meg még a bevételük 1%-át sem. a cig bevételét pedig elég sok cég irigyelheti mert ilyen szolid bevétellel kevesen rendelkeznek [link]
-
tom5598
senior tag
válasz
Jack@l #49586 üzenetére
a fejlesztés 2012 végén kb kezdődött 10-20 fővel ez kb havonta bővült folyamatosan. Ezt mellesleg szintén felesleges számolni mert az SC és a SQ42 nem csak CIG emberek dolgoznak. kezdetben rengeteg külsős studiók dolgoztak modelleken AI, fps, concept art-on stb. azt meg rajtuk kívül senki sem tudja mennyiért és hány embert valamint most hány külsős dolgozik nekik. valamint támogatásokban meg is részesülnek /tek pl a Angliában, azt se igazán tudjuk mennyi. szóval CIG költségeit felesleges számolni mert vajmi keveset tudunk arról mi hova mennyi kinek stb.
a havi jelentéseket ha végignézed elég sok név van ott [link]
(meg a CIG max annyit költ amennyit meg is keres hajókon)
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
Jack@l #49583 üzenetére
Azt a vaslogikat.
Szoval kiszamolod hogy az eves mukodes (szerinted) elvisz 24millio dollart, ezert mar csak 2-3 evuk van hatra....mikozben evek ota folyamatosan 30-35 millio az eves bevetel.
Vegulis csak azt hagytad ki hogy:
Nem ennyi penzzel indultak.
Nem ennyi fejleszto van az elejetol fogva.
Nem nulla azeves beveteluk.
A fejlesztok negyresze EU-ban van ahol alacsonyabbak a berek.
Meg meg ugy jopar tucat tenyezot.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Eladó Vagy Csere Samsung Galaxy Z Fold 4
- EVGA SuperNOVA 750W GT 80 Plus Gold full moduláris tápegység / 53 hónap Alza.hu garancia
- Surface Laptop 4 Touch 13.5 Retina Ryzen7 4980U 4.4Ghz 16GB 512GB Radeon RX Vega8 Win11 Pro Garancia
- Gigabyte AORUS B550I PRO AX ITX Rev 1.2 / Beszámítás OK!
- HP 15 Zbook Studio G8 FHD IPS i7-11850H vPro 32GB 512GB SSD Nvidia A2000 Studio Win11 Pro Garancia
- ÁRCSÖKKENTÉS - RITKASÁG: MSI Big Bang Z77 MPOWER
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 13600K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
- iKing.Hu - Apple iPhone 15 Plus - Black - Használt, karcmentes
- Motorola G72 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest