- One mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Honor Magic V2 - origami
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz
tkondor #40006 üzenetére
Régebben az volt az álláspont, hogy először minden hajó alapverzióját készítik el.(az azóta bejelentett hajókkal nem tudom, hogy mi a helyzet) Ez után térnének rá a variánsokra. Egy-két hete volt egy másik műsor, akkor kicsit árnyaltabban fogalmaztak, hogy először egy-egy hajó alapverzióját készítik el, és utána jönnek a variánsok. Az én véleményem az, hogy nem változott az álláspont és továbbra is az összes hajó alapváltozatát meg kell várnunk.
-
-
Diopapa
addikt
válasz
tkondor #30473 üzenetére
Nem 4, hanem 400...
supercruise-ban azért ülsz eddig, mert az objectek "valós" távolságra vannak egymástól, szóval többszörös fénysebességgel is (lol) eltart egy ideig amíg odaérsz. Én pl észrevettem, hogy harmadszor megyek ugyan ahhoz a bolygóhoz és mindig máshol van, sőt a csillagok körül közel keringő aszteroida mezők elég szép tempóval orbitálnak.. De jah, egyébként tényleg elég üres (mint valószínűleg a valóságban is), nincsenek csillámpónik meg borgok..
Értem amit mondasz és azt sem állítom, hogy nincs igazad, de ezek nem bugok, hanem feature-ök.
Szóval van akinek bejön, mindenki másnak meg ott a mastercard... Az X sorozat meg megint elég más oldaláról közelíti meg az egész űrszim témát, azzal is kár összevetni. Én pl szeretem ezt a fajta "realistább" megközelítést és azon sem akadtam ki, hogy a Sagittarius A* nem látványosabb..
@ (#30474) TESCO-Zsömi: A Privateer kb az mint most lesz az SC csak a korának megfelelő színvonalon. Volt egy sztorija (ami egész érdekes volt) de alapvetően "sandbox" játék volt, leszállhattál (animáció keretében) az állomásra, küldetéseket vehettél fel, beülhettél a bárba, hajót fejleszthettél stb...
-
-
_Gugu_
tag
válasz
tkondor #29133 üzenetére
Inkább az a baj (vagy nem is baj, mert nekem tetszik az ötlet) hogy modul rendszer, a backerek folyamatossan a megkapják az uj tartalmat stb. Szóval az emberek jogossan várják a fejlesztéseket.
Ha csak simán fejlesztenének mint minden "normális" studió, akkor bőven elég lenne (még sok is) a heti videós kérdez felek, beszámolók stb.
-
válasz
tkondor #29133 üzenetére
meg azért mert régóta nem volt új tartalom, és ahogy egyre többen vagyunk, úgy egyre többen várnak folyamatos tartalomra. CR is elmondta, hogy az fps miatt (mivel úgy gondolták hogy ki tudják adni) kissé háttérbe szorult az AC patchelése, emiatt nem is volt vagy 3 hónapig semmi. Az emberek pedig folyamatos kipróbálható tartalom-csorgásra vágynak. Szóval túl sokáig volt csönd és és túl sokáig nem volt új letölthető tartalom, ezért is erősödtek fel a hangok. Majd tompulnak ha jön az fps, azt is patchelgetik, meg jön a nagy pálya, az AC 2.0, stb.
-
mrfire
őstag
válasz
tkondor #29127 üzenetére
Hát, Chris mellett nem nagyon lehet szóhoz jutni ezt már észrevehettük. Korábban is volt rész, ami Bennel csinált, de ha kamera előtt van, akkor nagyon bele tud lendülni a beszédbe, és ez vele nem úgy működik, mint a korábbi 10 For the részekben, pedig Ben is tudott volna beszélni erről. Sz'al ha már ott van, akkor valahogy úgy kellett volna ezt megszervezni, hogy kettőjük közt is legyen beszélgetés, ne csak dísznek legyen ott jóformán.
(#29129) Menthirist
Köszi, jó kis zene. Akár meg is lehetne osztani az sc.hu-n, de majd kiteszem, ha addig nem akarsz megelőzni veleMost ilyen tartalmakat is ki szeretnék tenni, képeket, videókat stb. Később meg rendszerezném őket az új oldalon.
(#29124) Yllgrim
Neked is még egyszer köszi, hogy összegezted Chris beszédét. Ma délután akartam írni róla, de majd inkább a tiédet osztanám meg, ha nem probléma, csak átjavítgatom, átrendezem kicsit ha kell, de legalább nem kell az angol szöveg alapján elkészítenem 0-ról. Így több időm lesz az oldalkészítésre. -
válasz
tkondor #29127 üzenetére
nyilván ugyanazt mondták el amit már többször is, de hátha ha a "nagyember" mondja, jobban odafigyelnek arra amit mond
Meg ugye lelkesebben is tud róla beszélni, Ben azért elég nagy szembeszéllel kellett szembenézzen az utóbbi hónapokban, nem csoda ha kicsit beleroggyant
-
duvi
nagyúr
válasz
tkondor #29071 üzenetére
"- mire vannak a NAV Beaconök? mármint mi értelme van annak, hogy random hajók ott kilépjenek a supercruiseból, vagy mi értelme van ott az ISSnek járőrznie? "
Tájékozódási és találkozási pontok egy rendszerben. Pl. kereskedő karavánok itt gyülekeznek és indulnak a közös útjukra. Éppen ezért a kalózok kedvelt célpontja, amiért is szükség van a fokozott ISS jelenlétre."- a harcok miért mindig üres térben vannak? gondolok itt a conflict zónákra... ki harcol az üres térért?
mármint miért nincsen konfliktus zóna egy állomásnál, vagy egy gazdagabb bányász területen, stb.?"
Nem mindig "üres" térben zajlanak a harcok. Volt már több közösségi quest is, ahol állomás mellett volt konfliktus. Lett is belőle jó kis random event, mivel az állomás meglőtt egy ott parkoló capital shipet amiután elszabadult a pokol. Bányász területeken (RES pontok) állandó a konfliktus."- az egész rendszer forgalom rendszertelen, tehát egy naprendszerben mindenki arra repül amerre akar, nincsenek kijelölt útvonalak/kereskedelmi vonalak/csomópontok, amit az ISSnek könnyebb lenne ellenőriznie, ha meg valaki letérne a kijelölt útról azt kérdőre vonnák (és csak engedéllyel tehetné meg mission/reputation által)....mármint elég gyenge nekem az, hogy az egyetlen dolog amitől egy Wanted személynek félnie kell az egy random ISS scan, ezt a problémát más játékokban az ugró kapukkal jól megoldják, de ha jól tudom akkor azok nem lesznek az SCben? Ha mondjuk legalább csak a központi/fontosabb rendszereknék lenne így, akkor még el is fogadnám"
Ez a teljes szabadság ára. Szerintem sokkal rosszabb lenne, ha lekorlátoznák a játékosokat, hogy fix útvonalakon közlekedjenek. Ez persze szubjektív, tehát van akinek tetszik, van akinek nem. "az egyetlen dolog amitől egy Wanted személynek félnie kell az egy random ISS scan" Ez nagyon nem így van. A wanted hajókat a legtöbb fejvadász játékos nagy előszeretettel levadássza, mivel jutalmat kap érte. A nagyobb állomásokat nehezebb megközelítenie, mivel az ott patrolozó ISS hajók kapásból megtámadják.Nem flamekeltés volt a szándékom! Amennyiben további kérdésed/észrevételed lenne, folytassuk az ED topikban
-
EFRM
tag
válasz
tkondor #28716 üzenetére
"azt mondod, hogy baj volt az hogy féléves késéssel hibákkal teli adtak ki egy akkor még alphának sem mondható modult, most meg az a baj, hogy azért nem adják ki az fps modult mert nem akarják mégegyszer elkövetni ugyanazt a hibát? ez eléggé irracionális pont"
erre hagy válaszoljak én is:
Nekem az a bajom, ahogy anno AC delayel is volt, hogy bemutatjak, ott jatszanak vele, es az ember azt hiszi, hogy az amit ott lat, megha bugos, lefagy bugos stb, ott az a produktum.- de kozben nem.
Az FPS multit is bemutattak, ment a multi kommandozas, kis zero g is stb, de vazze ez nem a produktum - nekem ez nem tetszett es ezt tartom hazugsagnak, szebben szova megtévesztésnekAzt tartottam volna korrektnek ha ott elmondják, hogy ezt itt bizony egy inhouse cucc épphogy műkszik, ilyen lesz amint megvan a jó kis custom netcode, mindenki nyugodjon le a .. és stay tuned!! írjuk ha jön, addig is minden héten/hónapban/ahogy tetszik bemutatunk egy 5-10seces klippet pl milyen uj cuccok/mozgasok/palyak/stb kerültek be.
+1 edit : és minek mondják, h kiadják? miért nem akkor mondják ha ténylegesen kiadható?
-
Diopapa
addikt
válasz
tkondor #28716 üzenetére
"azt mondod, hogy baj volt az hogy féléves késéssel hibákkal teli adtak ki egy akkor még alphának sem mondható modult, "
Nem, azt mondom, hogy az a gond, hogy december 19-én még azt mondták, hogy idén kijön, majd huszon valahányadikán (karácsony környékén) meg azt, hogy bocs, csúszunk néhány hónapot. Ne mond nekem, hogy nem tudták már októberben vagy novemberben, hogy az első alfa verzióhoz kell még egy rakat idő. Mi a fenének kell hazudozni?
-
Diopapa
addikt
válasz
tkondor #28706 üzenetére
Vannak találgatások és vannak tények. Leírtam már számtalanszor, én nem kételkedem benne, hogy az SC elkészül, nem gondolom, hogy scam. De a CIG-ben akkor megrendült a bizalmam, amikor december 20-ig vártak, hogy elmondják idén már nem jön ki az AC első verziója. Állítólag akkor majdnem készen volt. Ehhez képest fél évvel később jött ki és akkor is bugos volt mint a fene. (rubber banding hahó!) Most ugyan ezt eljátszák még egyszer az FPS kapcsán. Egy dolgot gyűlölök nagyon, a hazudozást. Ez tény, nem találgatás. Másik tény, hogy rengeteg felesleges munka ment pocsékba pl a fentebb említett damages states kapcsán. Leszarom, ha nem jön ki idén, vagy jövőre, de a maszatolást gyűlölöm. És igen kellenek valami sarokbpontok, időpontok, mert ez így nem jó. Ha beindul a hisztéria a médiában, nehéz lesz belőle arcvesztés nélkül jól kijönni. Leírtam annak idején is, hogy marhaság a Cryengine, kurvára nem erre való, le lettem hurrogva, hogy a CIG nyilván jobban tudja mit okoskodok bele. Azóta CR is bevallotta, hogy marhaság volt emellett dönteni. Megbízták ezt a tehetségtelen bandát (Illfonic) az FPS résszel, meg lehet nézni hol tartanak. Ég a ház, CR meg hónapokra eltűnik Angliában mert az SQ42-höz jeleneteket vesz fel. Értem én, hogy imádja a tévézést, de közben meg minden szétesik. Pl mi a fene van már a kanadaiakkal? Tényleg ennyire nehéz az org 2.0? Vagy megint arról van szó, hogy nincs mögé kitalálva a rendszer, ezért nem tudják implementálni?
-
77.PX_Drebil
aktív tag
válasz
tkondor #26057 üzenetére
A KONZOLOK (Pfujj-Pfujjj) AZ ÖRDÖGTŐL VALÓ GONOSZ SZERKEZETEK!!!! Mi PC elitisták nem csak lenézzük hanem meg is vetjük a konzolisták tömegeit.
Tréfát félretéve nem igazán találom értelmét konzolt beszerezni ha van PCm is mert ezen tudok mindent dolgozni filmet nézni stb stb.
-
válasz
tkondor #26063 üzenetére
wall of text:
arra is kell figyelniük hogy mit reprezentál a termékük. Biztos menne 640x480-on low textúrákkal egy 15 éves gépen is, de egyszerűen nem mutatja be a játékot méltó képpen. A star citizen és a squadron 42 pedig ugyan történetileg (és hálózatigény tekintetében) különbözik, de technológiailag egyáltalán nem. Tehát hiába "két külön játék" (ami amúgy nem, mint ahogy nem külön játék a battlefield 4 single és multi ága sem), ugyanazok a szabályok, rendszerek alkotják. Az SC játékosbázisát pedig nem kell minden áron az egekbe srófolni. Így is van róla bőven információ és hír a neten, aki gondolja megnézheti, és eldöntheti hogy be akar/tud-e szállni.
"és a SQ42n dolgozó csapat felszabadul? "
Az SQ42 csapata a chapter 1-en dolgozik. tippelj lesz-e még több" egy igazi gamer tudja, hogy a grafika számít a legkevesebbet egy játéknál...basszus, ha a StarCitizen úgy nézne ki mint a minecraft én akkor is most itt lennék...."
Tévedsz. Egyrészt a grafika elképesztően számít. Az immersion egyik fő építőköve. Ha belegebedsz, akkor sem tudod annyira beleélni magad egy minecraft szintű grafikába, mint egy csúcsba. Élvezni élvezheted, ettől még lehet baromi jó játék, de aki azt mondja hogy a grafika számít a legkevésbé, az jobb esetben téved, rosszabb esetben hazudik. Nem a legfontosabb dolog, de a fontosabbak között van. Én pl bevallom, nem lennék itt, ha a játék bűn csúnya lenne. Mert szép dolog az összetettség és a játékélmény, ha nem hozza nekem a wow faktort, akkor nem veszem meg. Pláne nem ölök bele ennyit. A Kingdom Come Deliverance az erdejével nyitotta ki az "erszényemet", Ott az volt az első pillanatbeli wow faktor, aminél nem kérdeztem többet. A Star Citizennél nálam a hangár és a hajó design-ok. A játék vizualitása, a látvány fogott meg (persze ahogy később belemerültem, több dolog is tetszeni kezdett, de megfogni a grafika fogott meg, és az hogy ebből ebből tényleg megpróbálják a legtöbbet kihozni minden téren, és azért fizettem be, hogy nosza, lássuk mire képesek ha ténylegesen nincs aki dirigáljon nekik)"éppen ezért az egy nagyon félrevezető hasonlat, hogy azt mondod, hogy Radeon 7870 van benne,"
Pedig azok. Lehet hogy jobban ki tudják használni mint pc-n dx11 alatt (sőt biztos), de ettől még az 1152 gcn mag az 1152 marad (768 xbox one esetén). Az 1,6/1,75 ghz-es 8 magos amd proci pedig ismét csak, tud amennyit tud. Az 1.3 / 1.8 tflops számítási teljesítmény pedig ennyi. Ugye ez az a mutató, ami azt mutatja, hogy fizikailag mennyit képes számolni legoptimálisabb esetben. Lehet a világ legjobb apija a kezedben, ezek a fizikai korlátok. Ez a fal. Nem végtelen a teljesítményük, hanem ennyi. És ez perpill egy csomó mai játékban is 30 fps-re elég. Nem kétlem hogy ahogy fejlődnek a technikák és a motorok, szebben fognak kinézni a játékok, esetleg pár becsúszhat megint 60 fps-re, de kétlem hogy 2-3-4 év múlva minden játék fullhd 60 fps lenne, úgy hogy szépülnek is a játékok. És jelen pillanatban a világ legjobb ps4 fejlesztő cége, a sony technikai csapata, a tudásbeli non-plus-ultra Naughty Dogs mondja hogy vért pisálnak hogy megpróbálják elérni a fullhd 60 fps-t az unchartedben. Ez azt jelenti, hogy aki nincs szinte korlátlan pénz, tudás és kontroll birtokában, ennél kevesebbre képes."mellesleg az Xone is akalmazni fogja a Dx12t,"
Igen, amire pl több fejlesztő is azt mondta, one-on hozni fog némi javulást, pc-n pedig elképesztően sokat. A one-t eddig is elég alacsony szinten programozták, és egyedül az esram az a rész, amit még nem lehetett istenigazából kihasználni. A one-ban van 8 giga 68 GB/sec sávszélességű memória és 32 megabyte esram, amiből a legoptimálisabb esetben ki lehet 200 GB-ot hozni (de ez inkább 120-130 környéke). A ps4-ben lévő gddr5 tehát a legtöbb esetben még az esramtól is gyorsabb a maga 176 gigájával, de a legfontosabb hogy nem 32 mega, hanem 256x annyi van belőle. Tehát ne legyünk naívak, a one nem sokat tud majd profitálni a dx12-ből a jelenlegi szinthez képest. Talán elérjük hogy stabilan 1080p legyen minden játék, néha belekóstolva a 60 fps-be, de leginkább 1080p@30 fps-t várnék tőle hosszú távon (a szokásos marketing körítéssel, hogy ez így filmszerűbb)
A ps4 libgnm-je pedig nem képvisel magasabb tudást mint a vulkan (a dx12-nél magasabbat, de ez ugye abból fakad hogy több eszközön kell mennie)Szóval eddig lehetett takarózni azzal hogy a konzolok sokkal többre képesek mint a pc adott hardverből, ami igaz is volt, mert pc-n a teljesítmény jó részét elvitte az api. Ez viszont már nem így lesz, és ez nem a konzolt gyorsítja majd lényegesen, hanem a pc-t.
Azt lehet tudni hogy a star citizent nem GTX760/770 szintű kártyákra tervezték (az ajánlatokban is 290X-et és 780-akat mondtak, igen akat, akár többet is, 8-16 giga rammal és ssd-vel). Ahogy fejlődik a játék, úgy ugyan lehet hogy optimalizálgatnak itt-ott, de a cryengine már alapból tartalmaz egy csomó optimalizációt. Tehát nem kell azt várni, hogy majd egy 7850-en, low level apival fullhd-ban magas részletesség mellett korrektül lehet majd játszani mondjuk egy város közepén (és ilyen intenzív jelenetek single playerben is lehetnek). Úgy van tervezve, hogy mire kijön, addigra egy csúcs kártya is szépen fogja tudni vinni mondjuk 1440-ben maxon low level api mellett, de vr-ra bőven elképzelhetőnek tartom hogy kelleni fog egy második kártya. Ahogy optimalizálnak a kódon és a modelleken, úgy nő a képernyőn lévő cuccok száma és minősége is (a felszabaduló kapacitást mindig fel tudja más komponens szívni).
Szóval mindezek ismeretében szerintem ténylegesen csak megalkuvással lehetne konzolokra lehozni a cuccot. 1-2 évvel a pc-s megjelenés után, amikor már tucatnyi új dolgot beépítettek a motorba. Mindezt miért? újabb vásárlókért? Ha a játék jó, a hír úgyis eljut hozzájuk, ha meg nem, akkor feleslegesen fáradoznak.
-
válasz
tkondor #26057 üzenetére
rendes technikai okokat is mondhatunk. hajónként több tucat sőt száz mega nagyfelbontású textúra, több millió polygon, full 64 bites motor, olyan shaderek amik csak a csövön kiférnek és mindenféle csúcstechnika alkalmazása. Ezt egy Radeon 7770 és 7790 közötti (xbox one) vagy egy 7850 és 7870 közötti (ps4) gépen? Ne vicceljünk már, mi erőfeszítés kellene ahhoz hogy ezeken 30 fps-sel fusson nem szarrá butítva mindent. xbox one-on a ramból falatozik még a windows és a bridge os is, egy csomó olyan funkció bekerüléséről kellene vitázni ami a játék mechanikájába való belenyúlással járna (ki-be ugrálás, stb).
Ez nem pc master race dolog, a star citizent sokunk azért támogattuk, mert azt ígérték a legdurvább, legtöbb, legfejlettebb technológia lesz benne, az abszolút csúcs amit a csúcs hardverekből ki lehet hozni. A konzolok pedig már ma sem csúcs hardverek.
arról nem is beszélve hogy milyen patch és content megkötésekkel járna az egész, amiket nem a CIG hoz meg, hanem egy külső cég nekik. Onnantól jönne a belepofázás hogy ezt csináljátok ilyenre, azt csináljátok úgy, stb.
Szóval nem, ezt nem elitista énem mondatja velem. Kiadni konzolra ezt a játékot olyan, mint egy 1-2 évvel ezelőtti játékot kiadni xbox 360-ra is. Egy újabb vasmacska lenne a csúcsratörésben. Egyszerűen minden döntésükbe bele kellene kalkulálni innentől azt is, hogy feltétlen futnia kellene egy xbox one-on, 4-5 giga rammal egy 7770-es szintű vga-n. Mert aki one-ra veszi, az el is várja hogy fusson rajta, míg ha pc-re veszi, ott a user általában tudja hogy esetleg frissítenie kell egy-két komponenst. Konzol behívása esetén nem lehetne azt mondani hogy bocs, vegyél erősebb vga-t vagy több ramot. Onnantól ha a fene fenét eszik, futnia kell azokon a hardvereken is.
A konzolnak megvan a helye és feladata, számtalan játékot teljesen jól el lehet vele játszani. Itt viszont olyan játékról beszélünk, amiben rifttől voice attackon át, akár 1-200 ezer forintnyi joy van célozva. Ez nem az ülök a kanapén és unalomból lövök kettőt haverokkal játék.
-
mrfire
őstag
válasz
tkondor #26057 üzenetére
Én szeretem a konzolt, egyik legjobb játékélményeimet nyújtotta a Last of Us, Beyond, Uncharted, Heavy Rain olyan dolgokat, amiket PC-n egyáltalán nem láttam. Nem játszom sokat rajta, de 100%-ig megérte így is az árát a szememben. Csak azt mondtam, hogy a CIG hozzáállását ismerve a dologhoz, nem lesz konzol port, és látod az emberek többsége ki is akadna miatta.
-
Yllgrim
őstag
válasz
tkondor #26045 üzenetére
En alapvetoen elutasitom azt hogy akar egy bit-je is atkeruljon
Nem volt konzolom, nincs es nem is szeretnek. Egyszeri befektetes, a jatekok ott is idovel olcsok meg van meg biztos sok mas elonye de nem.
A jatekos tarsadalmat mar elegge megosztotta az a 2-3 ceg hogy PS meg MS only jatekok, es vegyel azert egy dobozt amit nagyon masra ugysem tudnek hasznalni, minden generacio valtasnal vegyem meg ujra a jatekot (meg ha most a Sony megoldja a regi jatekokat felhoben).
Ez PC ONLY-nak volt reklamozva. Pont.
Az hogy a CIG kesobb segget csinal a szajabol az mar egy mas kerdes, ha egy konzolosnak tetszik a jatek, vegyen PC-t.
Azert mert valaki vesz maganak egy gyenge, csak egy dologra alkalmas "PC"-t az az o dontese, en sem fogok sirni ha par jatek nem jelenik meg PC-re, pedig tetszik, meg viszket ra az ujjam, ertem is hogy ez a celjuk azoknak a cegeknek, de erre csak annyit mondok
kapjak be. -
mrfire
őstag
válasz
tkondor #26043 üzenetére
Reverse the Verse - 40. rész Egy részét ugye már halhattátok tőlem is, meg Zsömi is linkelte. De a legfontosabbakat, hogy Alexis midnenkit t*kön lő még nem biztos.
(#26043) tkondor
Alapvetően nem lenne hülyeség, de nem tudom milyen technikai dolgok kerülnének az útba. Ugye a teljes SC-t nem nagyon lehetne. De egy lebutított SQ42? Majd kiokosít minket valaki, aki jobban ért hozzá. Kontrollerrel játszható a játék, így az biztos nem lenne gond. Amúgy sztem akár lehetne, akár nem, a CIG nem foglalkozna a dologgal. -
-
Jack@l
veterán
válasz
tkondor #22580 üzenetére
Ha jobban belegondolunk és nem az egy hajó 5 variánsát nézzük (ami gyakorlatilag tök ugyanaz) akkor elég szerény a hajó felhozatal is még.
De nem kell egyből nekemesni, tudom nem vagyok elég elvakult az SC közösséghez, próbálok a földön maradni. Befizettem én is a játék árát előre, elvárom hogy érdemben is virítsanak valamit abból a több évnyi fejlesztésből és sok milla dollárból amit összekalapoltak. -
-
GypsFulvus2
őstag
válasz
tkondor #22066 üzenetére
Azokon igen. Fizetségért. Gond akkor lehet, ha te térképezel fel egyet. Illetve lesz néhány olyan is, amelyekhez nem lesz fix itiner, változtatják majd az alakjukat. Méretbeli különbségek is lesznek; több közülük nem lesz járható capital ship-pel, néhányon meg csak egyszemélyes gép csusszanhat át.
-
-
Szőrös
veterán
válasz
tkondor #21671 üzenetére
Aha , azt azért sztem Te is látod hogy az SC meg e között van egy picike - de tényleg csak "picike" - különbség a grafikai minőség terén. Már önmagában ez egy elég komoly korlátozó tényező. Hogy az SC-ben lévő damage modellről ne is beszéljünk.
Nem véletlen hogy komolyabb rep.szimeknél sincsenek több száz fős csaták ( pl CloD-ban azt hiszem 100 a limit de lehet hogy csak Team fusionnnal ). -
válasz
tkondor #21673 üzenetére
persze, de azért nem mindegy, hogy az egyikből még csak két promó videót láthattunk, míg a másikat effektíve hónapok óta első kézből láthatjuk. Ötletnek jó, de erősen kételkedem a valóban átlátható és teljes kontroll alatt lévő csatákban, miközben futkosol a posztok között
-
-
mrfire
őstag
válasz
tkondor #21429 üzenetére
Ha a 300-as sorozatban van versenyvariáns, akkor az Avengerből is nyugodtan készíthetnek. Szép áramvonalas hajó az, nem lesz univerzumromboló azzá tenni, de remélem veszik a fáradtságot és alakítanak a szerkezetén, mert ha megmarad a raktér, az olyan lenne, mintha az Omegába betették volna a Bétába került lakrészt mondjuk. Engem az is zavar, hogy a 350r-nek papíron 0 raktere van, belül meg ugyanúgy néz ki, mint a többi 300-as, vagyis a hely megmaradt...
De inkább legyen minél több versenyhajó, így nem fogok nagyon panaszkodni, ha csak skint változtatnak most is. Azért remélem később erre is lesz idejük, szerintem fontos lenne. Az Omegánál megoldották, így remélem tartják magukat ehhez a vonalhoz.(#21430) Volfram42
Jelenleg nincs mit kikövetkeztetni ebből. Teljesen más üzlet az AMD kártyák felé építeni a játékot, mint az, hogy csináltak egy kis reklámot, meg eladtak pár kupont.
(CR kommunikációjából meg azt lehet sejteni, hogy nvidia karik vannak a gépében.) -
Volfram42
senior tag
-
-
-
válasz
tkondor #20225 üzenetére
most voltam túl a fogadáson, hajnali 3:15-re lett vége. Nem akarom befejezni még
Mondjuk szerintem nekem nem fog 90-ig tartani, tippre olyan 55-60 körül befejeződik, még úgy is, hogy tolom a mellékküldiket is (eddig is sokat toltam). Elkezdek majd sárkányokat öldösni, meg felfedezgetni még ezt-azt... 15-ös vagyok perpill (ami elég vicces más játék szemszögéből, hogy 45 óra után még csak 15-ös az ember
)
Egyből újrakezdeni nem fogom, de várhatóan a witcher 3-ig újra ki lesz tolva
-
GypsFulvus2
őstag
válasz
tkondor #20095 üzenetére
Úgy látom, elsiklottál a smilyk felett, illetve kimaradhatott életedből eme örökbecsű klasszikus.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz
tkondor #20088 üzenetére
Csak neked, lesz olyan küldetés a SQ 42-ben, amelyben kővel kell ledobni egy hornetet.
Én már a Mass Effect 3. részében is kaiakadtam azon a kiborg csávón a kardjával. Ott állok én, Shepard, a galaxis királya, a szuper páncélommal, felülmúlhatatlan biotikus képeségeimmel, brutális tűzerőmmel, erre jön egy csávó, és LEKARDOZ vazze... -
mrfire
őstag
válasz
tkondor #20064 üzenetére
Király cucc.
(#20063) vaakuum
Engem az érdekelne, hogy távolsági AH-zás lesz-e? Ok, hogy elavult adatok alapján lehet venni eladni, ugye minden infó késve jön és késve megy, de egy ilyen modern civilizációban miért kéne elmenned mindenhova személyesen, ha venni szeretnél valamit? Pl. az kereskedésen kívül azt is meglehetne tenni, hogy megveszem olcsón valahol a krumplilövőt és nyitok egy küldetést, hogy szállítsák ide hozzám, mert nekem más dolgom van pl. Ez azt hiszem egész hasznos lenne.(#20062) Volfram42
Immersion oldalról számomra is nagyon gyenge volt az EVE. Én rövid úton abba is hagytam pedig vagy 3x-4x elhatároztam, hogy játszani fogok vele / nekifutottam mert imádom az ilyen űrhajós sci-fiket és MMO-ban már nagyon vágytam játszani egyel, de az EVE annyira nem az én játékom volt, hogy még így sem tudtam hosszabb távon benne maradni. -
duvi
nagyúr
válasz
tkondor #20064 üzenetére
Ismételten
Ez a Crossbow a Crysis 3-at juttatta eszembe. Biztos a CryEngine szerves részét képezi, ezért nem lehet kihagyni fejlesztéskorNem tudom, hogy a távoli jövőben milyen létjogosultsága lehet egy crossbownak, de ennek ellenére baromira tetszenek ezek a fegyverek (is)
-
mrfire
őstag
válasz
tkondor #20017 üzenetére
Engem ez az átlag életkor dolog érdekelt volna eléggé, de ma megtaláltam rá a választ. És ezt inkább az íróktól kérdeztem volna meg. A héten volt a producereknek a kérdés, és az ő topic-jukat hagyták meg az írókét meg bezárták?
Lehet fölösleges is megkérdezni már, legalábbis én nem nagyon akarom, mert hiszek a PVE utak létjogosultságában.
(#20015) MichaelSD
De MichaelSD, amúgy meg nem teljesen mindegy, hogy a vérpistikék, hogy szedik szét egymást a határon és fulladnak bele a pénzükbe, amíg megvan a lehetőség arra is, hogy a belső területeken tiszta PVE küldetésekben a csúszka védelme alatt élvezzük a játékot? Ha jó a játék, akkor ez a része akkor is élvezetes lesz, ha nem innen dől a legtöbb lé. Nem mindig azt kell nézni, ki milyen előnyre tesz szert. De mint mondtam az előző hsz-emben, simán meglehet, hogy itt is egész jól lehet majd keresni. Még azt is mondták, hogy az ismert űrben is sok felfedezni való vár majd ránk. Nem csak a PVP zónában lehet ezzel foglalkozni. -
mrfire
őstag
válasz
tkondor #20001 üzenetére
Írtam, hogy lehet kitalálnak valami hasonlót, mármint hasonló ilyen modern cuccot, akár fejre tökmindegy. A bilincsben meg a klasszikus szóval utaltam a sima láncos verzióra, és azért írtam, hogy nem biztos, hogy az kerül be.
De akármit találnak ki, nekem úgy is jó. Ha a klasszikus bilincs kerül be, vagy ahhoz hasonló a kézre, az sem zavar, mert az SC univerzumának primitívségébe (semmi negatív, szeretem ezt a retro stílust, ami benne van) tökéletesen belepasszolna.
-
Yllgrim
őstag
válasz
tkondor #19992 üzenetére
Nagyon jo kis eszkozei lesznek a kis fejvadaszomnak a celpontok elfogasara, kellene ilyen elektromos halo, sokkolo, altato lovedekes cucc, kis dronok scannelni, kamerazni... Mulegy kameraval, erzeklovel...
Mar latom sokat kell gyakorolni hogy hatekonyan fogdossam el a kis rosszalkodokat
Jok a kepek, asszem egy elofizetest meger nekem is
-
válasz
tkondor #19882 üzenetére
Dehogy, van egy X65f gázkarom, amellé kerül, mert most a hotas x joy-a volt párban a gázkarral. Szóval most majd otthon letesztelem a hotas x joy-át a t-16000m-mel, esetleg a gázkarokat is, de amúgy az x65f gázkara mellé fog kerülni a 16000-res. A hotas x-et meg várhatóan eladom.
(amiket amúgy többek között előre backeltem, az az SC, ED, Torment Tides of Numenera, Wasteland 2, Song for Viggo, Shadowrun Returns, Divinity Original Sin és most gondolkodom a kingdom come deliverance-on. Ezen kívül jó pár játékot vettem meg előre, pl Arma 3)
-
-
válasz
tkondor #19877 üzenetére
Első körben (magában tesztelve, mert még munkában vagyok), kicsit furán mozog a hotas x-hez képest, ahogy itt egy elég nyílvánvaló gömb van középen, ami kenve van. És zölden világít, amit ugyan tudtam, de nem szimpatizálok vele. A középpontból kissé erőfeszítéssel mozdul ki (mondom, a hotas x-hez szokott kezemmel), de nem érzem hogy lenne holtjáték (ott volt). Amire kíváncsi leszek, az a HALL szenzor, meg hogy 256 helyett 16 ezer fokozatban érzékeli a teljes kilengést (tehát pl teljesen jobbrától teljesen balráig). A Warthog 65k fokozatban.
Amúgy elég határozottan "visszacsattan" középre, kevés magán a joy-on a gomb és a kétkezesség miatt nem is esik mind kézére jobb kézzel (cserébe ballal sem lenne annyira szar). A talpazatán lévőket csak úgy lehet elérni persze, ha valamelyik kezemet elengedem a joy-ról vagy a gázkarról. -
válasz
tkondor #19860 üzenetére
Nem azt mondtam hogy a felsoroltak ne lennének jók, de most komolyan, nyújt bármi újat a DA:I? A mordor? a konzolos játékok? Van bármi új, eredeti ötlet, amivel nem találkozhattál még eddig? Ugyanazt adják, kicsit szebben, kicsit nagyobb (vagy kisebb) mennyiségben.
A wasteland 2 pont a részletekre való törekvésben, illetve a stílus erőltetésében újdonság manapság. Hogy meg merte lépni (persze előzetes támogatásokkal), hogy egy régi, klasszikus, manapság elfeledett összetettségű játékmenettel lépjen elő. De igen, a Divinity-t is említhetnénk, ott a régi összetettséget keverték még új ötletekkel is. Az hogy neked a Wasteland 2 nem jött be, egy dolog, elvégre nem minden játék tetszik mindenkinek. Nekem nagyon bejött, és nagyon remélem hogy Fargo-ék újra előveszik a Falloutot is. Ha már jön jan közepén a Grim Fandango
A lényeg amit mondani akartam az egésszel, hogy a soktíz vagy százmillióból fejlesztett játékoknál a piacmaximalizáció nevében olyan langyos termékeket hoznak létre, amik megpróbálnak mindenkinek megfelelni, ezáltal a "széleken" lévőknek kevésbé felelnek meg. Mert a COD-ok sem fognak szakítani a tucattermékek ízével, amíg első nap visszahozzák az ötszörösét a teljes feljesztési költségnek (konkrétan milliárdokról van szó)
A double fine-nal meg különösebb problémám nincs. A stacking, mountain, brütal legend ami megvan, ezek teljesen szórakoztatóak voltak, és a space base-el pedig szemezek. Amúgy természetesen a közösségi finanszírozás sem csodafegyver, elvégre bármi amit sokan sokfélén csinálnak, az sokféle eredménnyel is zárul. Csak nem hordozza feltétlen magában a kockázatkerülést, mint a nagy fejlesztések. Mert ameddig nem feltétlen a játékosoknak, hanem sokszor leginkább a részvényeseknek kell megfelelni, addig nagyon sok döntést hozhatnak meg úgy, hogy megintcsak, nem a játékosok számára van meghozva, hanem a részvényesek számára.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 ajánlható?- Puskill PSK-D5M6400BH-16G
- One mobilszolgáltatások
- Okos Otthon / Smart Home
- Sorozatok
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- E-roller topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Napelem
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- További aktív témák...
- CONTAX ZEISS AUTOFÓKUSZOS OBJEKTÍVEK SoNY E vázakhoz
- PRÉMIUM switchek - billentyűzet kapcsolók - TÖBBFÉLE (linear, tactile, silent, clicky)
- Honor Pad X8a 64GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- MakulátlanGaranciális MSI Cyborg GAMER 15,6"144Hz!i5 13420H(12X4,6Ghz)RTX 4050 6GB VGA,16GB DDR5 RAM
- LG OLED evo C2 65 4K TV Media Markt Garancia
- 119 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!) (ELKELT)
- Samsung Galaxy A54 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude 3340 Core i3-4005U CPU hibás laptop
- Csomagfeladás Foxpost automataba XS/S/M/L/XL - 2390 Ft egységesen
- Villámgyors internet, egyetlen kártyával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest