- Vodafone mobilszolgáltatások
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- MG4 menetpróba
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Mobil flották
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Launch trailert kapott a Stellar Blade
gp A teljes kiadás hivatalosan a mai naptól elérhető lett PlayStation 5-re.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mobilarena
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaGa59
őstag
válasz rétisün #12023 üzenetére
Megjegyzem, az, hogy a falon jönnek-mennek a fizikai modell hibája, egyben lenyűgöző részletessége is. Érzékeli a játék, hogy az ott egy akadály, meg azt is, hogy függőlegesen viszont egy sík, amin járni lehet. Más programokban ilyen esetben vagy megakadnak és ott trappolnak orrukkal a falnak nyomódva egy helyben, vagy szimplán átgyalogolnak a falon.
Igaz, itt is láttam olyan négylábút, ami teljes erővel vágtázott egyhelyben, úgy, hogy semmi látható akadály nem volt előtte, én simán át tudtam ott sétálni.A motor fejlettségére a kedvenc példám az erőműben a szarkofág alatt az az ajtó, amit az alapjátékban a dekóder nyit, de ha nincs nálad, fel lehet feszíteni egy puska csövével. Azaz a motor tudja, hogy a cső fizikailag alkalmas arra, hogy beférjen az ajtó zsanérja mögé és kifeszítse, majd ki is támassza.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing