Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cheatergs

    senior tag

    válasz Plazmacucci #5387 üzenetére

    Egyrészt. A realitás közelítése azt jelentené, h a player könnyen hal, de az enemy is. Mondjuk ez megkövetelné a pontos testrészspecifikus sebzést is, ami perpill nem igazán érezhető (fejkendős militarysok ignorálják a fejlővéseket, nem beszélve a golyóálló patkányokról).

    Másrészt sok monsztából vissza kellene venni, mert ilyen feltételek mellett két csuklyás törpe instant halál lenne, nem beszélve a csalásszámba menő láthatatlan, szupergyors bloodsuckerről (egyébként nem értem, miért nem inkább kamuflázst v mimikrit használ a lény. Sokkal hihetőbb lenne, mert ilyenek léteznek a természetben). Pláne, amikor a kedves küldetés egy fészekalj közé vág...
    De kapásból a banditák likvidálása a gyárból egy szál pisztollyal, egyszemélyben nem rambo, hanem az agyament kategóriája lenne.

    Valszeg tudnám élvezni, de ha túlzásba vinnék a survival jelleget (ld. Skyrim egyes modjai), mert mondjuk másnapra megromlana a kaja v radioaktív területen áthaladva ihatatlan lesz a víz; akk rögvest idegesítővé válik, mert a sztorit, a fejlődést én en bloc a játékmenetet hátráltatja a nonstop kútfúrás meg kukákban turkálás konzerv után. Ez egy FPS végső soron, ahol a legtürelmesebb játékos is lövöldözni akar.

Új hozzászólás Aktív témák