Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • remington2

    senior tag

    válasz zeoos #2319 üzenetére

    De igen, most hogy mondod, tényleg említik, hogy a jómadár mit keres a "pincében", de eddig egyszer sem találtam ott senkit sem, nem is értettem, kit őriznek . . . csak most, a 07-es patchnél találkoztam vele először, és most is rossz helyen van.

    Némi tapasztalat . . .
    Én a blowoutnál láttam némi bugzódást: a kordonnál húzódtam be a neutral base-be (elvileg stalker bázis), és egy lélek sem volt ott, pedig elvileg jelen kellene lenniük, csak behúzódva az épületbe. Aztán, amikor vége a kitörésnek, hopp, star trek transzporter működésbe lép, és megjelenik mindenki :DDD A dologhoz hozzátartozik, hogy maga a blowout garbage-en kapott el, csak nem álltam meg, a kordonhoz meg gondolom emiatt nem rakott embereket. Az ilyen váltások nagyon be tudják kavarni a játékot: legutóbb, amikor eljöttem garbage-ről, a stalkereké volt minden, pár perc múlva meg, már a banditák rajzottak mindenhonnan (bár csak a térképről láttam). A bázisuk is ép volt, és a fogadóállomást, meg a roncstelepet is bírták. De nem fokozatosan foglalták el, az azért időbe telt volna: sec-perc, egyik percben térképre nézek, még stalker-uralom, utána meg már bandita-banzáj.

    Katonaság, kordon: a 07-es patch itt is hozott változásokat. Azelőtt az AI ott simán kinullázta magát, gyakorlatilag béna volt, de legalább majdnem halhatatlan :DDD Gránát, 4-5 tárnyi lőszer (és mind guggolva, 10 méterről, testre, egy sem mellé) és talán méltóztatott meghalni. Most már más a helyzet: okosabb az AI, ha egyszer észrevesz (és jóval könnyebben, már csoportokban is), akkor fergeteges zárótüzet lövet: gyakorlatilag ész nélkül lőnek nagyjából oda, ahol vagyok, de legalább ha mozdulok, nem veszik észre (azonnal). A csoportos gránát-ajándékozás is szinte csak itt maradt meg, legalábbis sehol máshol nem tapasztaltam azt, amit a régebbi patcheknél, hogy 4-5 gránát esik az ember alá, és puff. Van még extra is: azt vettem észre: minél gyorsabban lőttem egy katonát, annál hamarabb halt meg. 15 golyó másodpercenként adagolva úgy tűnik, a tűréshatárán van a katonabácsiknak: de ha pl. 5 secen belül kapja, halálos. Lehet, csak véletlen, lehet, hogy saját hülyeségem. Jobban spawnolnak is, 07 alatt már nem tudtam normálisan kiírtani őket, mindig jött 2-2 új katona. Összességében kettősség alakult ki: bénák, vakok, és nem vesznek észre, ha 10 méterre állsz tőlük (felhúzódtam az épület emeletére), de ha egyszer igen, akkor gáz van. Nem tudom, miben más az a terület, de szinte külön fajként viselkednek az ott lévő npc-k.

    Korábban volt szó a Bulatról: jó kis katonaruha, magas bulletprooffal, kár, hogy a játék szerint nem lehet rá artifactokat rakni, fejlesztéssel SEM :( Így marad a jó öreg SEVA.

Új hozzászólás Aktív témák