Hirdetés
- iPhone topik
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Vivo X300 Pro – messzebbre lát, mint ameddig bírja
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Töltő már van a Galaxy S26 Ultrához
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mozgás közben is megtalálhatod az Apple új nyomkövetőjét
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hun'reeth
őstag
válasz
remington2
#2321
üzenetére
Lehet, hogy a játék szerint nem
de valójában 2 helyet csinál a fejlesztésekkel.
Az 1.5.0.7-el még nem voltam kordonnál katonákat mészárolni kiv. vagyok tényleg ennyire más lett-e.
(#2329) zeoos: ez nem ide való téma meg egyébként sem kéne marhaságokat beszélni
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
remington2
#2321
üzenetére
jaja, mondtam, hogy az AI mostmár nem kétbites, azaz a kód kicsit bonyolultabb az eddigi: if player.shot() then {if (AI.hostile(current, player) && AI.inside.shootingrange==TRUE ) then AI.shot(current, player)}, illetve AI.hits(player) {if rnd()< skill.valuable[0.2, 0.3, 0.4, 0.5] then hit} függvényeknél. mert lehet, hogy kódban másként néztek ki, de gyakorlatban ennél sokkal több sorból az ai észlelése és találati rátája hótziher, hogy nem állt
lefordítva magyarra: ha meglősz egy ellenfeles egységet, a lőtávban lévő AI mindenképpen rádlő, valamint az AI fix százalékban fog eltalálni mindentől függetlenül (legnehezebben 50% az arány)avagy: az AI nem lát át a bokron. az AI nem lő át a bokron, ha nem lát. az AI ha kizárt, hogy lásson, mert nincs éjjellátója, max erőltetett tüzel. az AI már tud erőltetett tüzelni. ha a játékos és AI közé átlőhetetlen és naggyonbonyolult tereptárgy kerül (téglaház ojjektum már eszméletlen bonyolult...), az AI képes megkerülni, és nem ragad be a falat fixirozva... az AI képes mellédobni a gránátot. apróságok ugyan, de a játékélményt nagymértékben növelik, hogy immárom nem infralátó autohites T101esek nyüzsögnek embernek álcázva a pályán (melyekről lepattogtak a golyók, ld lejjebb)...
ja és rendberakták az eddigi hiperbugos sérülésmodellt is (ami csak ugye szegény játékos életét nehezítette meg, azét viszont nagyon). magyarul nem csak animációt dob be, hanem egyszerre el is fekszik az ellenfél. sőt, képes olyanra is, hogy halálanimáció és elfekvés, avagy Dragunov sniperlőszerrel vs bandita 100méterről fejtalálattal, avagy cigánykerék/szaltó akrobatika fekvésben végezve.
-
zeoos
tag
válasz
remington2
#2321
üzenetére
Nincs is jobb a SEVAsuitnál ... az végső fejlesztéssel (fosztogatóknál) már hasonló paraméterekkel rendelkezik lövés ellen is mint a külsőváz-ruha, azzal a kis plusszal, hogy megmarad a gyorshaladás lehetősége és a maximális artifakt használat.
Új hozzászólás Aktív témák

- LG 65G4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
- Lenovo Tab M10 HD 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! LENOVO ThinkPad P17 Gen1 - i7 10850H 32GB DDR4 1TB SSD Quadro T1000 4GB WIN11
- Garmin USB ANT Stick jeladó eladó
- DELL PowerEdge R730xd 16LFF 160TB+400GB 2U rack - 2xE5-2683v4 (16c/32t),256GB RAM,2x10G NET,HBA330
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
de valójában 2 helyet csinál a fejlesztésekkel.
lefordítva magyarra: ha meglősz egy ellenfeles egységet, a lőtávban lévő AI mindenképpen rádlő, valamint az AI fix százalékban fog eltalálni mindentől függetlenül (legnehezebben 50% az arány)


