- Mobil flották
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Szivárognak a Vivo X300 kameraadatai
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Huawei Watch Ultimate - dizájnultimátum
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
-
Mobilarena
Router gondok
Új hozzászólás Aktív témák
-
KicsiUbul
őstag
válasz
combonari #7522 üzenetére
Szia,
Pár konkrétumot írj le légyszi, mit tapasztalsz, ha kifagy.
-ADSL kodemen mi világít, mi nem, mi villog
-Ugyanez a roouteren
-A router admin felületén mit látsz?
-ha indítasz egy traceroute -t az hol akad el?
-először csak a routert indítsd újra, megoldja e?
-következő alkalommal csak a mondemet indítsd újra megoldja-e?
-nincs e olyan forgalom az internet irányába, ami nagyszámú egyidejű kapcsolatot eredményez? (torrent DC stb)Illetve milyen eszköz csatlakozik a modemre?
Pl egy 5000Ft os router nem biztos hogy alkalmas egy 100gépes hélózat netkapcsolatát kiszolgálni, érvényes ugyanez az ADSL vonalra is. egy 8-10Mbites vonalat 100 felé osztása már problémás lehet.Ha lepattintottak lehet azért volt mert a vonal szép és stabil, és csak a PPPoE session szakad meg.
-
válasz
combonari #7519 üzenetére
Szia!
1. Felhívod az ügyfélszolgálatot, és elmondod, hogy az internet folyamatosan megszakad, javítsák meg! Nem kell hangoztatni, hogy Te is tudod, mert ott dolgoztál, stb, ezt úgysem szeretik. Oldják meg, hogy működjön, és kész! Ha leráznak, kéred a felettesét!, Ha az is leráz, feljelented a "T"-t a fogyasztóvédelemnél, illetve hírközlési és média hatóságnál, vagy mi a fenének hívják most magukat...
2. Veszel egy saját modemet, és azt használod... Vagy vesz a céged ugyebár!
-
-
-
-
válasz
combonari #7470 üzenetére
Természetesen van net, mivel a WAN1 kapcsolat él... Nem ismerem a kérdéses TP-LINK router beállítási lehetőségeit, de elképzelhető, hogy a WAN2 kapcsolat csak Backup funkciót látna el, amennyiben a WAN1 kapcsolat nem működne... Illetve ha megfelelő sávszélességgel bír az elsődleges kapcsolat, akkor még "balanszolt" módban sem tűnik fel a másodlagos kapcsolat hiánya. Megpróbálhatod az újraindítást, de ettől függetlenül én továbbra is azt hiszem, hogy a hiba nem ebben a routerben van, hanem vagy kábel, vagy modemhiba lesz (vagy ISP), mivel ezen a másodlagos WAN kapcsolaton kívül minden működik. Inkább próbáld a PPPoE modemet reboot-olni, illetve a drótokat ellenőrizni. A szolgáltatótól kapott eszköz nem router, hanem az a DSL modem!
-
válasz
combonari #7468 üzenetére
Szia!
Mivel "Timeout"-ot ír az állapotnál, így láthatólag próbálkozik a csatlakozással... A kábeleket, modemet, stb... átnézted már? Esetleg egy PC-ről közvetlen csatlakozást kipróbálni a PPPoE vonalra? Ha az sem megy, akkor pedig hívd az ISP-t!
Update:
Ezt a képet szerintem mielőbb töröld le, a rajta lévő WAN IP címetekkel együtt!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Olvasd el az összefoglalót!
- TUF A15 FA507NUR 15.6" FHD IPS Ryzen 7 7435HS RTX 4050 16GB 512GB NVMe gar
- ThinkPad T16 Gen2 16" FHD+ IPS érintő i7-1365U 32GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Thin 15 B12VE 15.6" FHD IPS i5-12450H RTX 4050 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- Apple iPhone 12 Mini 64Gb, Szép Állapotban, Akku:91% 12 hónap Garancia, Fekete Színben
- Apple iPhone 13 Mini 128Gb, Újszerű Állapotban, Akku:100%, 12 hónap Garancia, Fekete Színben
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest