- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- VoLTE/VoWiFi
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- Google Pixel topik
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
Divinity
őstag
Ezzel kicsit magad ellen is beszélsz. A Revolut az isten mert neked még nem fordult elő vele hibád, a Curve meg szar mert nálad szar volt. Ha valakinek a Curve jó mert nála még nem fordult elő hiba akkor ő a hülye. Te vagy a helikopter?
Emberek, egyik ilyen szolgáltatást se lesz tökéletes és mindenhol fordulhatnak elő hibák, egyszerűen nincs annyi fejlesztő és tesztelő amennyi kéne egy egy ilyen szolgáltatás atombiztos üzemeltetéséhez. Ezt el kell fogadni és kész. Simán lehet, hogy valakinél évekig nem jön elő semmi hiba (pl nálam se TW se Revo se Curve hiba nem volt még pedig nem ma kezdtem) valakinél meg lehet előjön valami, ezzel nem lehet mit kezdeni. Szólni kell nekik lehetőleg minél alaposabban körbe írni mi történt aztán úgyis kinyomozzák, lehet nem 2 nap lesz hanem 2 hét de nekik az ügyfél jelenti a pénzt így foglalkozni fognak vele. Attól meg, hogy valakinek A szolgáltatással nem jött elő hiba de B-vel igen attól nem lesz rosszabb B csak sikerült belefutni valamibe.
[ Szerkesztve ]
return Mono.fromCompletionStage(client::resolve).map { it.sign }
-
Brandynew
őstag
Nem, annak nem való, aki nem tudja, mit csinál. A leírt hibajelenségek többsége inkább user errorból fakad, sokan nem látják át, hogy mi mit jelent, csak kattintgatnak. Nyilván van olyan, hogy a szoftver a hibás, de az esetek többségében a felhasználó. Amikor leírja valaki a sztoriját a fórumba, nem látjuk a teljes képet, nem látjuk, hogy pontosan mit csinált, csak azt tudjuk, amit elmond, a másik oldalt nem ismerjük.
"amit azt se tudom melyik kártyához kért"
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Befutottak az első tesztek
- PlayStation 5
- Milyen egeret válasszak?
- Azonnali játékos kérdések órája
- Autószerelők, autószerelés
- Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- Call of Duty: Black Ops 6
- Milyen TV-t vegyek?
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Politika
- További aktív témák...
- Eladó egy szép, dobozos, zöld, 8/128 Samsung S23! 2027.02.25-ig garanciás! QuadLock MAG tok!
- BlitzWolf BW-V2 1080P Android projektor eladó!
- Eladó a címben szereplő Xiaomi 14T Pro Titan Gray (szürke) 12GB/512GB telefon! Bontatlan, új!
- Szép Dell Latitude 9420 x360 Érintős "Kis Gamer" Laptop 14" -70% i5-1145G7 16/512 Iris Xe QHD+
- GENESIS RADIUM 400 STUDIO MIKROFON
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest