Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    válasz vader108 #68 üzenetére

    Értem amit mondasz de én megvédeném a Prohardvert.
    Hogy a globális dolgozóinak 5% elküldi az AMD költség optimalizálás címén:
    Itt tényleg nem írtak róla,viszont az SG.hu-n IGEN.A prohadver 6 honlapból álló lapcsaládnak a része,szerintem ez az oka annak hogy nem itt írtak róla,a vállalati politika/eseményekről ott szoktak írni,prohardveren hardver-szoftver fejleményekről,Gamepodon konzolról stb.

    Én nagyon sokáig odavoltam a Maxvellért,mert játékok alatt erős,DX12 barát(vagyis időtálló), és keveset fogyaszt.Igen ám csak kiderült hogy mégse annyira DX12 barát,pedig most vezetik be ezt az új technológiát,aki ilyenkor DX11 kártyát vesz,főleg úgy hogy a másik oldalon már 1 évvel korábban kijött, ugyanekkorra összegért,ugyanilyen erősségű kártya,annak csak gratulálni tudok.Mondjátok itt sokan hogy kit érdekel a DX12,hol van az még,meg nincsen teszt meg bla-bla-bla stb.Ha annyira nem számít a DX12 akkor miért vettetek GTX970-et?Vehettetk volna 780TI-t az majdnem 980,de a 970-nél erősebb,az nem vitás és pénzbe is ugyanannyiba kerül!Fogyasztást meg hagyjuk már,
    azért van akkora különbséga 2 kártya között hogy a teljesítményt előtérbe helyezzem a fogyasztással szemben,amúgy se hallottam még olyat hogy valaki észrevehető különbséget tapasztalt volna villanyszámla ügyileg.Szerintem a DX12 miatt választottátok és nagyon helyesen tettétek!!.Zárójelben jegyezném meg hogy akin esetleg már most meg akarja venni az Oculus Rifet,az szintén jobban teljesít 290/X mint 970-en,bár, igaz a FURY-X nevezhető ténylegesen Occulusra felkészített VGA-nak no de az olyan drága hogy kevesen engedhetik meg maguknak,szóval most igazából csak kötekedek.Arra akarok kilyukadni hogy ebben az évben nem remekelt valami hű de nagyon az Nvidia.
    Mindenesetre én is kíváncsian várom hogy jövőre mit alkot a két gyártó. ;]

  • janos666

    nagyúr

    válasz vader108 #68 üzenetére

    Én ma a hardware-es tesszellátor dicsőítésével jegyzem a korszakváltó pontot (azóta is nagy vesszőparipám a tesszellás), de szerintem igazából már hamarabb megtörtént az, csak késve vettem észre, és nem is nagyon emlékszem már azokra az időkre, oly rég volt és olyan fiatal voltam. :DDD

    Ja, és mielőtt elfelejteném... a másik a DX10.1 -> Azóta is várom, így nyakunkon itt a DX12-vel, hogy a 10.0-hoz képest 10.1-el legyen végre újra normális MSAA deferrend rendering-el is, mert az is csak az AMD-nél volt akkor. ;]

    #69) MK VII

    A tálalás sem mindegy azért, mert elő lehet ezt adni úgy is, hogy async compute nélkül is lehet szép és érdekes játékokat készíteni, ahogy még DX11.1-el is, amiben nincs is ilyen, illetve úgy is, hogy enélkül már a tetris sem megy és az aknakereső is szaggatni fog Maxwell-el. És ha sok cikk szól az async compute-ról, akkor joggal hiszi azt az olvasó, hogy ez egy nagyon nagyon fontos (tényleg ilyen pasziánszhoz is esszenciális...) dolog lehet.

  • MK VII

    veterán

    válasz vader108 #68 üzenetére

    Értem,. hogy mit írsz, de ez a cikk csak a szőrszálhasogatóknak billen egyik oldalra..
    Simán csak tényeket közöl és megoldást.. Ebben megint mi az elfogult?

    Tényleg nem értem, hogy miért kell állandóan ezen ugrálni minden Abu cikk alatt...
    Ez már ilyen busójárás szerűen minden cikk alatt előjön... Akkor is, ha semmi indok rá..

    Nem védem Abut semmi közöm hozzá illetve annyi, hogy elolvasom a cikkeit, de most ebben a cikkben mi a részrehajló?
    Tényeket írt le.. Pont...

    Na mindegy.. Ne vedd magadra, mert úgy összességében írtam, csak a Te hozzászólásod ihlette a fogalmat a fejemben amit leírtam.. :R

Új hozzászólás Aktív témák