Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • InfiniteReality

    őstag

    válasz julius666 #96 üzenetére

    A HD4000 sajnos már legacy kategória az AMD szerint, könnyen lehet hogy ez okozza Win8 alatt a problémát. Talán azért kijavítják...

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz julius666 #98 üzenetére

    Ja igen ... azt elfelejtettem mondni, hogy a 4:3-as felbontásnál nem egyezhet a vertikális pixelszám a natív felbontáséval. Az alatt kell lennie. Ezért megy ez csak a 800x600.
    Ez mindig így működött. Ez egy limitáció, amit az MS ellenőriz. Abban mindenki egyetért, hogy ez egy rossz limitáció, de az AMD nem szeretné kétszer fizetni a WHQL aláírást, ezért minden ponton követik az MS szabályait.

    A frissítés azért lassult le, mert a HD 8000 megjelenésére minden újítást be akarnak építeni a driverbe. A 13.2-es béta, ami hamarosan megjelenik az lesz lényegében az a driver, ami funkcionális szempontból optimálisan működik a GCN architektúrán. Ezzel az első driverhez képest átlag 15-25%-os pluszban lesznek a teljesítményben, de nyilván ez játékonként változó. Ezen dolgozott most sokáig mindenki. Bétákkal egyébként elég sűrű volt a drivermegjelenés.
    A régiekhez legacy támogatás van. Csak akkor jön hozzá új driver, ha egy játék hibásan működik ezekkel.
    A szoftveres csoport 2012-ben speciel pont a sokszorosára bővült, persze ez a Gaming Evolved részleget érinti főleg. A sales és a marketing ahol megy a leépítés és az átszervezés.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz julius666 #96 üzenetére

    Állítsd be a felbontást 1024x768-ra, és akkor válaszd ki a centerezést. Utána állítsd vissza a natívra. Ez Windows 7-ben működik. Win 8-ban nem tudom, hogy megy-e.
    Az AMD csak összevonta a driveres részleget. Régen két csapat volt, ma egy nagy csapat van, és annak vannak alrészlegei a mobil, a legacy és a Linux támogatásra. Valójában most egy drivert kétszer annyian készítenek, mint régen. A korábbi megoldással az volt a baj egyébként, hogy a két csapat felváltva dolgozott, vagyis előfordulhatott olyan, hogy az egyik driver javított valamit, majd a következőben visszakerült a hiba, mert a másik csapat nem kapta meg időben a javítást. A havi frissítés közel három hetes WHQL teszt mellett tarthatatlan volt. Legalább két havira kellett volna váltani, de jobb az NVIDIA-féle lesz amikor kész és közte béták.
    Még mindenki készül Windows 8 driverrel. Az Intel is. A stabilitásról tudnak a gyártók, de ezek egy része egyenesen megy az MS-hez, hogy legyen rá javítócsomag. Főleg azok a hibák, amelyek grafikus alrendszertől függetlenül összeomlasztják a WDDM-et.

Új hozzászólás Aktív témák