Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gusztáv

    addikt

    válasz bluemirage #93 üzenetére

    Ok, ez lenne a logikus lépés. De a valóság az, hogy a telefonvásárlók nagy rész (90%) ezt nem fogja megcsinálni, hanem bemegy a szolgáltatóhoz, vagy esetleg megnéz 1-2 nagyobb, ismertebb elektronikai boltot (jellemzően akiknek bedobják a szórólapját). A netet biztos nem áll neki túrni napokig. Persze, aki mondjuk Mobilarénát olvas, az valószínűleg komolyabban utánanéz, de ez azért az erős kisebbség. Amikor én is utoljára telefont vettem, én is így tettem és a végén egy német boltból rendeltem meg az új telefonomat.

  • Gusztáv

    addikt

    válasz bluemirage #59 üzenetére

    Megnézve az oldalt, amit ajánlottál azért nem olyan rózsás a helyzet, mint amit leírtál. Elvétve találni olyan készüléket, ami olcsóbb lenne mint pl a T-Mobile 2 éves sima hűséges árai. Persze 1-2 akciós készüléknél ez összejöhet, de általában drágább 10-15%-al és csak egy év forgalmazói garancia van rájuk a 1-1 év helyett.

  • coccolino

    aktív tag

    válasz bluemirage #59 üzenetére

    Félreértettél, az adott részben a Sony ügyfélszolgálatára gondoltam, melyre a készülék megvásárlásával jogot formáltál, ezen felül a szolgáltató a szolgáltatásnál is biztosít hasonlót, a T-Mobil a 2-t egyesíti

    Megint félreértettél, a felárra céloztam ami a rövid távú fedezetlen követelések kockázataiból ered
    Amíg a nagy elektronikai áruház 1x sarcol meg a bújtatott kamattal, addig jelen esetben megveszed a drágább telefont és mellé a havi díjas szolgáltatást 2 év teljes kiszolgáltatottsággal
    És ha pl. az autószerelőmnek aláírnám, hogy x évig ide hordom a kocsimat javíttatni (pl.: márkaszerviz kötelezettség a garanciás évek alatt), mely idő alatt x alkalommal megsarcol, lehet azt mondaná hogy hagyjam a részleteket, ez is és a következő szerviz is ingyen volt

    Egy publikus mérlegből túl sok következtetést Én nem vonnék le, de vegyük ténynek, így is le merem fogadni, hogy a bolt és a T-Mobil beker árai jelentősen eltérnek

    Szerinted az a hülye aki hagyja, nem aki kapja, szerintem mindkettő :))

  • coccolino

    aktív tag

    válasz bluemirage #45 üzenetére

    Nállunk erősebb - és egyre több gyengébb - gazdasággal rendelkező országokban szolgáltató cégek a részletfizetés helyett ingyen odaadnak egy telefont, csak csatlakozz hozzájuk 2 évre és add meg a lehetőséget nekik, hogy minnél több dolgot eladjanak neked ez idő alatt

    A részletfizetési teóriáddal véleményem szerint annyi a probléma, hogy egyik szolgáltató sem kínál éven túli lejáratú kölcsönt, így ezek költségei nem indokolnak ilyen mértékű többlet felárat

    A másik dolog az árazásban, hogy van új ügyfél és régi ügyfél
    A két csoport között a különbség ég és föld, míg az új ügyfél esetén megértek egy bizonyos többletet a kockázatok miatt (nem fizeti az előfizetést, a készülék részleteit, előre nem látható költségeket generál, stb.), addig a régi ügyfelek esetében 2 év után már illik rendelkezni olyan adatbázissal, amivel minimalizálhatóak az előző csoportól eredő kockázatok

    Azt is vedd figyelembe, hogy a shop ahol vetted a telefont, egy kis szereplője a piacnak, nem fog a gyártótól x-xx ezer telefont berendelni, kisebb árréssel kénytelen dolgozni (és még így is 10e forintal olcsóbban adta el a telefont neked), és ebben az árban is benne van az ügyfélszolgálat, a szervíz, a terméktámogatás, stb.

    A szolgáltatóknak véleményem szerint a szolgáltatás a fő tevékenységi körük, új ügyfelek szerzése a cél, és ehhez eszközökre van szükségük, amit közvetlenül nem az ügyféllel fizettetnek meg

    Az is egy dolog, hogy amíg megveszed a kártyafüggetlen készüléket, és nem kötsz hűségnyilatkozatot, addig a Te előfizetésedet egy rövid távu kontraktusnak felel meg, melyre építeni nem lehet, így az ebben rejlő kockázatot is árazni kell valahol
    Majd akkor fogsz egy hasonló aspektusú levelet írni - mint amilyenekre reagáltál - mikor hír arról szól, hogy az előfizetésed +10%-al drágult

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés