Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • coccolino

    aktív tag

    válasz bluemirage #59 üzenetére

    Félreértettél, az adott részben a Sony ügyfélszolgálatára gondoltam, melyre a készülék megvásárlásával jogot formáltál, ezen felül a szolgáltató a szolgáltatásnál is biztosít hasonlót, a T-Mobil a 2-t egyesíti

    Megint félreértettél, a felárra céloztam ami a rövid távú fedezetlen követelések kockázataiból ered
    Amíg a nagy elektronikai áruház 1x sarcol meg a bújtatott kamattal, addig jelen esetben megveszed a drágább telefont és mellé a havi díjas szolgáltatást 2 év teljes kiszolgáltatottsággal
    És ha pl. az autószerelőmnek aláírnám, hogy x évig ide hordom a kocsimat javíttatni (pl.: márkaszerviz kötelezettség a garanciás évek alatt), mely idő alatt x alkalommal megsarcol, lehet azt mondaná hogy hagyjam a részleteket, ez is és a következő szerviz is ingyen volt

    Egy publikus mérlegből túl sok következtetést Én nem vonnék le, de vegyük ténynek, így is le merem fogadni, hogy a bolt és a T-Mobil beker árai jelentősen eltérnek

    Szerinted az a hülye aki hagyja, nem aki kapja, szerintem mindkettő :))

  • coccolino

    aktív tag

    válasz bluemirage #45 üzenetére

    Nállunk erősebb - és egyre több gyengébb - gazdasággal rendelkező országokban szolgáltató cégek a részletfizetés helyett ingyen odaadnak egy telefont, csak csatlakozz hozzájuk 2 évre és add meg a lehetőséget nekik, hogy minnél több dolgot eladjanak neked ez idő alatt

    A részletfizetési teóriáddal véleményem szerint annyi a probléma, hogy egyik szolgáltató sem kínál éven túli lejáratú kölcsönt, így ezek költségei nem indokolnak ilyen mértékű többlet felárat

    A másik dolog az árazásban, hogy van új ügyfél és régi ügyfél
    A két csoport között a különbség ég és föld, míg az új ügyfél esetén megértek egy bizonyos többletet a kockázatok miatt (nem fizeti az előfizetést, a készülék részleteit, előre nem látható költségeket generál, stb.), addig a régi ügyfelek esetében 2 év után már illik rendelkezni olyan adatbázissal, amivel minimalizálhatóak az előző csoportól eredő kockázatok

    Azt is vedd figyelembe, hogy a shop ahol vetted a telefont, egy kis szereplője a piacnak, nem fog a gyártótól x-xx ezer telefont berendelni, kisebb árréssel kénytelen dolgozni (és még így is 10e forintal olcsóbban adta el a telefont neked), és ebben az árban is benne van az ügyfélszolgálat, a szervíz, a terméktámogatás, stb.

    A szolgáltatóknak véleményem szerint a szolgáltatás a fő tevékenységi körük, új ügyfelek szerzése a cél, és ehhez eszközökre van szükségük, amit közvetlenül nem az ügyféllel fizettetnek meg

    Az is egy dolog, hogy amíg megveszed a kártyafüggetlen készüléket, és nem kötsz hűségnyilatkozatot, addig a Te előfizetésedet egy rövid távu kontraktusnak felel meg, melyre építeni nem lehet, így az ebben rejlő kockázatot is árazni kell valahol
    Majd akkor fogsz egy hasonló aspektusú levelet írni - mint amilyenekre reagáltál - mikor hír arról szól, hogy az előfizetésed +10%-al drágult

  • coccolino

    aktív tag

    Már egy ideje figyelem a szogláltatói árakat, mint 15 éve Vodafone-s előfizető (komoly számlaforgalommal), így naivan gondoltam jelent valamit
    2.000,- Ft kedvezményt webes rendelés esetén, és további 6.000,- Ft kedvezményt a lojalitásomért cserébe, amennyiben 2 évre újra aláírok 2 év tarifamegtartás mellett

    konkrétan emlékszem, hogy Karácsony előtt a HTC Desire X - esetemben - kb. 40e Ft-ért elhozható lett volna az adott kedvezmények nélkül, adott feltételek mellett
    ez a mai napon kb. 70e forint lenne, ugyan azokkal a feltételekkel, a kedvezmények nélkül
    Karácsony volt, rendben, aki figyelmetlen vegye meg dupla áron, nagyjából mindenhol a kamuakciók, és a túlárazott termékek látens akciójával kecsegtettek
    Azt sejthetné az ember, hogy január 04.-e van, még szinte semmi sem történt, így bízom benne, hogy az árak realizálódnak
    Ha így marad még az osztrák T-Mobile-nal is érdemesebb előfzetést venni, ahol 30-40 Euróért 1000 perc és SMS jár az ingyen One X mellé, és lehet jobban jön ki az ember roamingben :R
    Ja igen, kockzázati árazás, a kartelbe bújtatott konkurenciakövető ármagatartás, a birka megkopasztása számomra is egyértelmű, de ebben az aspektusban nem csak benzinért éri majd meg kijárni Ukrajnába

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés