Hirdetés
- Korábban érkezhetnek az új hajlítható Samsungok
- Minden téren tudott fejlődni a Motorola Razr 60 Ultra
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- One mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- iPhone 16e - ellenvetésem lenne
Új hozzászólás Aktív témák
-
sztikac
őstag
válasz
töttöröö #2309 üzenetére
hát igen egy csomó progi sajnos nem takarít maga (memory leak), mondjuk azt sajnos nem tudom hogy a symbiannak milyen a GC mechanizmusa (ha van neki egyáltalán)... Mondjuk eddig azt tapasztaltam hogy az Operán kívül semelyik progi nem panaszkodik memóriahiányra még 8 Mb szabad RAMnál sem. Ennyi rezidens proginál meg nem nagyon tudsz mit csinálni (főleg ha mindre szükséged van).
hallottam egy olyan urban legendet hogy a köv. szoft.-nál +1,5-2 Mb szabad memóriával több lesz -
sztikac
őstag
-
-
CharlieDrop
veterán
válasz
töttöröö #2244 üzenetére
hja, pedig annyira nem is panaszkodhatnék.
vacak percdíjak, drága előfizu díjak
és nem csak a levegőbe beszélek, van külföldi prepaides kártyám, az másodpercalapú számlázás, ott netezek is mert nem drága, 4-6 hónapig elvagyok kb. 600 Ftnek megfelelő feltöltéssel, igaz túl sokat nem használom, de mondjuk 1 hónapra bőven elég lenne mindennel -
-
válasz
töttöröö #2129 üzenetére
''en azt gondolom es le is irom hogy tekintve hogy ez egy okostelo es milyen szoft fut rajta es milyen mennyisegu softot lehet ratolteni, egyaltalan nem furcsa es elfogadhatatlan a lefagyas. hanyszor kuzdottel a szamitogepeddel? ugyanaz csak kicsiben.''
Hát szerintem nagyon nem. Nagyon nem ugyanaz hogy lefagyott a pc-den a need for speed, vagy tárgyalsz egy ügyfeleddel telefonon és egyszer csak kush lesz mert fagyi van. Persze biztos bennem van a hiba, én azt se nagyon szeretem, ha a számítógépem fagy, mondjuk elég ideges is lennék ha fél napi munkám veszne oda emiatt. Inkább szerintem a felhasználás célja a különböző: minthogy nem akkora gáz ha újra kell játszanod egy pályát egy game-ben, az se akkora gond ha akkor fagy a telefonod ha a haveroddal beszéled le a hétvégi programot. Mind a kettő akkor idegesítő, ha fontos dologra használod, vagy kellemetlen ha bekövetkezik a fagyi. Az E50 vegyük észre tényleg egy üzleti telefon, aminek szinte már-már közismert típushibája a kihangosítós fagyás. Üzleti telefon lévén ezt komoly felhasználásra szánták, és ott valóban elfogadhatatlan az ilyesmi. Egy 7e ft-os műanyagteló ilyen jellegű problémái esetén senki nem kapja fel a fejét. De azért az rettentő kínos ha egy üzleti tárgyaláson bele akarsz szólni a telefonba hogy bocs de majd visszahívlak, erre ott üvölt a teremben a hívó fél (pl a feleséged hogy már megint nem dobtad bele a szennyes ingedet a szennyestartóba). Egy ilyen malőr karriernek vethet véget
Jah, még annyi, hogy ha egy telefont arra terveznek, hogy rá lehessen tenni többféle programot, akkor úgy oldják meg hogy ezt a -rendeltetésszerű- használati módot a telefon korrektül tudja lekezelni. Ez a dolga, ezért tették bele ezt a funkciót.
[Szerkesztve] -
sztikac
őstag
válasz
töttöröö #2128 üzenetére
Akkor voda még nem hagyta jóva az újabb szoftokat, gondolom úgy vannak vele hogy ezt a bugot elbírják a júzerek
. #2127-re: nincs semmi különös oka csak hátha így kicsit konkrétabban meg tudjuk állapítani hogy minden E50 bugos vagy csak bizonyos modellek... Pl. 10 tulaj visszaírná hogy fagy/nem fagy és az adott telcsi pr.codeját akkor máris tudnánk hogy mi a nagy helyzet.
-
Puma4
tag
válasz
töttöröö #2108 üzenetére
Csak szervízbe ne vidd, mert az enyém azóta csinálja mióta Nokia szervízben garanciális hangszóró csere és szoft frissítés volt...
Egyébként nálam csak akkorjön elő a probléma, ha egyszerre nyomódik le hívás fogadáskor a menü+felvevő gomb. Figyelj oda, nem ettől van-e. Én a beállításoknál a minden gomb fogad hívást jelöltem, így a könyebben megtalálható joyval veszem fel, és így a kihangosító gomb is közelebb.
Egyébként jellemformáló az E50, önmérsékletre tanít...
No és rendkívül okos. Mivel ide csak pozitívumokat lehet írni, így én is ezt teszem. Szóval ülök a wc-n, egyszer csak csörög a zsebemben a vezetékes telefon vezeték nélkülije. Kérdik, hogy akció, én meg nem vagyok elérhető?? Mondom, dehogy nem, itt a teló a zsebemben. Kiveszem, aztán a térerő nulláról szépen kúszik felfelé a maximumig...Gondolom nem akart zavarni...
Mielőtt rám förmednétek kijelentem, hogy Nokia telefonon kívül nekem még más nem volt, 3210-es volt az első, majd 3310, 6100 és ez új csoda. Térerő problémája soha egyetlen egynek sem volt...
Mindezek ellenére szeretem az E50-et... -
Scalpel
senior tag
válasz
töttöröö #2056 üzenetére
Dehogynem baromság, de voda... Egyébként szerintem ezüst fekete kell hogy legyen. Vagy egyszerűen hívd fel őket, hogy milyen van nekik. A múltkor a honlapon ezüst-fekete volt a képen is.
Don't worry!
Florens: Lehetséges, nem próbáltam, nincs mem karim, és nem is lesz nagy valószínűséggel. A nagy szivacs csak csillapító funkciót lát el (gyak a helyén tartja az akksit), az tuti. A kicsit nem tudom mire való.
[Szerkesztve] -
Scalpel
senior tag
válasz
töttöröö #2032 üzenetére
A voda honlapján ezüst-szürke színkombináció olvasható, és a kép is arról árulkodik, hogy a fekete élű modellt árulják most. Tudom régebben csak fehér élű volt nekik...
A joystick a franc se tudja meddig bírja, de 1300 Ft a speedshop. Ameddig ennyibe kerül, addig nem érdekel. Csak egy 6 tollú csillagcsavarhúzó (nem tudom pontosan hogyan nevezik) kell a megfelelő méretben.
A MM szlogenjeitől, és reklámjaitól már a falra mászok...
Nokia szervízek közül ajánlom az Europarkit, és esetleg az Erkel utcait. A westendi felejtős... Mivel már mindhármat megjártam.
MoLeS: Üdv a Klubban!
Zoli329: Te egy nagy mázlista vagy.
[Szerkesztve] -
Gebriel
veterán
válasz
töttöröö #2004 üzenetére
Ha jól olvastam akiknek elöjött ez a kihangosito-lefagyos dolog azok nem vodas készülékek voltak.
Szerintem érdemes a márka szervizebe vinni a telokat mert a szolgáltatok is oda visszik(idő nyertek vele)
Paragrafus ide vagy oda ha ezt a kihangosito-lefagyos dolgot megtudják csinálni sw.-vel akkkor nem fogják azt kicserélni még ha 3x is visszed vissza.Kivéve ha nem hadveres a probléma.
Mikor át veszitek a telefont akkor érdemes ott többször is kiprobálni.Mert ha elvisszitek a telefont és utána vissza akkor ujra kezdödik a szerviz idő...
media markt plakátja: Aki nem ünnepel velünk, az hülye! szlogennel. NA ehez már no komment.
Ja ezt néztem én is ezért elég durva
[Szerkesztve] -
ploteus
aktív tag
válasz
töttöröö #2014 üzenetére
ez sajnos felháborító, de így van. Nekem állandó problémám ez. A szolgáltató dublán számláz. Nem baj, fizessem ki, majd legközelebb levonják ! leszarom sítlus, hogy esetleg a pénz kellhetne máshova is.(kedves T ügyfél orientáció) Pénz kifizetése? Úgy kell vergődnöm, hogy hello, nekem kell szólni, hogy fizessenek ki egy hónap után? És a többi ipar mágna csodája. Azt hiszem lassan elérjük azt a szintet, amikor fizetünk és csak egy szembeköpést kapunk.
Pl: media markt plakátja: Aki nem ünnepel velünk, az hülye! szlogennel. NA ehez már no komment.
Én már nem merem frissíteni a telefonomat, mert félő, olyan probléma tengert indítanék el, amely még a magyar gazdaságot is megingatná. PEdig gyári rajta a softver, és szeretném frissíteni, de már nem merem. -
Monya78
veterán
válasz
töttöröö #2014 üzenetére
Szia!
Nekem már a Voda boltban mondták a készülék vételekor hogy ha baj van egyből a Nokia szervízbe vigyem...
Amúgy enyémet 1 hétig csinálták Békéscsabáról->Bp.-re küldték de közben ott volt a 4 napos szünet is, úgyhogy viszonylag gyorsan végeztek...
Bár csak szoftver probléma volt...úgyhogy fel is rakták az újabb 06.41.3.0-ast -
Scalpel
senior tag
válasz
töttöröö #2010 üzenetére
Kár, hogy a fogyasztó kishazánkban kevésbé van védve, mint kéne. Mondjuk az is túlzás, ami az USA-ban van. Ott 3 hónapon belül visszaviszed a cuccot, akkor szó nélkül visszakapod az árát. Senki nem kérdi miért. Visszavitted, kész. Valahol a kettő között kéne meghatározni a jogokat, és kötelezettségeket.
Rezi: De jó hírt mondasz nékünk!
Holnap, akarom mondani ma telepítem is. Bár lehet inkább telepíttetem. Beugrom odafelé a szervízbe. Sajna rosszalkodik az adatkábelem és/vagy a pop-portom, és inkább a szervíz csessze el a telefont, mint én. Úgy könnyebb lesz kicseréltetni!
Nem kell hozzá majd semmilyen rendelet. Kíváncsi vagyok!
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ma Az E sorozat jelenlegi legkisebb modellje szerintünk hatalmas siker lesz.
- Apple IPhone 13 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 256GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy S24 128GB,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
- Xiaomi Redmi 9 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A71 128GB Kártyafüggetlen, 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest