Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kashim

    őstag

    válasz stevve #50 üzenetére

    Az átlag felhasználóra kell rendszert gyártani... a felhasználót nem érdekli a háttér: Merül? Igen. Akkor javítsák. Engem se érdekelne a duma, ha nincs megoldás.

    Az átlag felhasználó alatt a szokásosnál is átlagosabb hozzá nem értő réteget értem, aki gyakorlatilag s*gg az ilyen eszközökhöz, szóval ebből tartom hülyeségnek az adatgyűjtést és a közvélemény kikérését, mert marhára nem kapnak normális eredményt és hiába kutakodnak, úgysem fognak egy ilyen problémát megoldani, aminek ennyi oka lehet. Nyilván ez sovány vigasz ez bárkinek is, de épp ezért mondom, hogy nem tanakodni kell miközben a user fogja a fejét, hanem visszahívni a sok rosszat, aztán ha mindenki boldog, okoskodhatnak a problémán a háttérben.

    Ezt azért nem lehet komoly alternatívaként felhozni. Ha nem tudják pontosan behatárolni, mi a baj, miért vennék vissza mindet kicserélve újra? Meg úgy eleve, miért tennének ilyet? :S

    Kevés telefont érint? Igen. Többi jó? Jó. Akkor adjanak a többinek is jót a rossz helyett és meg van oldva. Elemezgessék személyesen a visszakapott rossz példányokat, vagy fordítsák hasznosabbra az ezen nyert emberi kapacitást.

    Ha nem (nagyjából) általános hiba lenne, nem biztos, hogy így felkapták volna. Ezt nem csak 1% érzi.

    Ha Apple-ről van szó, akkor a legkisebb problémát is felkapják, szóval azt azért nem jelenteném ki, amit írtál.

    Davey7
    Ha mobilnet, wifi, meg egyéb olyan funkció ki van kapcsolva, ami miatt egyáltalán érdemes iPhone-t vagy okostelefont venni, plusz naponta kétszer ránéz a lockscreen-re, hogy mennyi az idő, akkor azért elég hosszú ideig bírja. Egyébként meg kamu. Nekem csak úgy megy napokat, ha pénteken lerakom mikor hazajövök és szombat-vasárnap nagyon takarékosan wifi mellett használom. De ez is csak úgy, ha hétvégén alig nyúlok hozzá. Még így is vasárnap estére már max 10-15%-on van. Normál hétköznapi használat mellett este, vagy legkésőbb másnap délelőtt töltés.

  • Kashim

    őstag

    válasz joey04 #35 üzenetére

    Az a baj, hogy az iPhone felhasználórétege erősen konvergál az átlaguser irányába. Ekkora eladott mennyiségnél ez cseppet sem meglepő, teljesen érthető és innen is a siker, hogy bárki elboldogul vele. Azonban pont emiatt marhára nehéz behatárolni a pontos hibát, mert a sok hozzá nemértő tapasztal valami kis gebaszt, aztán rögtön ennek tulajdonítja, holott teljesen más áll a háttérben.

    A 3GS-emnél nekem is volt olyan 2x is, emlékszem, hogy reggel ébredve csutkára le volt merülve a teló, holott este szokás szerint repülő módba tettem az ágyam mellé 95%+ töltöttséggel. Megesik, gondoltam. És így is volt, mindenféle hasonló hiba nélkül használtam másfél éven és 3 iOS verzión keresztül, és az új gazdája sem panaszkodott.

    Na most simán el tudom képzelni, hogy egy-egy ilyet tapasztalva vannak, akik rögtön ugranak a supportért és belekeverednek a szerintem a szintén elhanyagolható mennyiségű hardveres hiba eredetű panaszok közé.
    Sok millió készülék tulaj közül ha pár százalék ilyen túl aggódó egyént veszünk, az is marha sok és innentől lehet kibogarászni a megoldást és a valós okokat. Valószínű itt tartunk most.

    (Ahogy írtam, szerintem jelentősen felgyorsítaná a téma lezárását, ha egyszerűen mindenkinek kicserélnék a telefonját, de sok szempontból a hírverés hasznosabb lehet...)

  • Kashim

    őstag

    Nem látom túl sok értelmét ennek a szavazásnak ebben a formában, de az a baj, hogy sehogy nem oldható meg, hogy viszonylag valós eredményt kapjunk. Annak ellenére, hogy van olyan opció, amivel csak a szavazást lehet megnézni, ahogy a fórum tagokat ismerem (tisztelet a kivételnek) gyanítom még így is egy csomóan a nem javult opcióra nyomnak (iPhone nélkül is), csak hogy verjék a mellüket...

    Egyébként a személyes véleményem a témáról: Mivel jelentős mennyiségben 4S típusoknál érzékelhető az akksi probléma, simán megtörténhetett hogy kinyomtak egy rossz szériát, hardveres hibával és megint próbálják szoftveresen orvosolni, mint anno az antennát. Megkockáztatom az i4-ekből is az újabban legyártottakat érintheti, vagy az olyanokat amiknek már korábban is bajuk volt. (mondjuk az a baj ekkora mennyiség miatt belekeveredhet a statisztikába valóban szoftverhibából eredő gebasz is, vagy csak egy beragadt régen frissült program egy átlag usernél)
    Lényeg, hogy ezeket a hibás készülékeket egyszerűen ki kellene cserélni. Ha valós az a hibaszázalék, amit átlagban ki lehet olvasni ezekből a felmérésekből, marhára nem vágná földhöz a vállalatot és úgyis a beszállítókon vernék le az egészet. Lehet csámcsogna rajt a média egy sort, de legalább meg lenne oldva, így meg csak húzódik az egész ügy. (persze vannak szempontok amik alapján utóbbi sem rossz... khm. reklám... az Apple-t ismerve lehet ez többet nyom a latba)

    Az üzemidő linkelgetős meg írogatós postokból meg már az iPhone topicban is herótom van.
    Tényleg van értelme egy tök egyedi használatból eredő eredményt mutogatni... csak félrevezeti a hozzá nem értőket, aztán megy a jajgatás hogy nekem nem bír annyit. Leeshetne már mindenkinek, hogy baromira nem reprezentatív ez a módszer.

Új hozzászólás Aktív témák