Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kelly416

    veterán

    válasz Clay #10048 üzenetére

    Az nem rossz gondolat, ha ad le elég teljesítményt a rádió. De mivel tölt, így Te pont szerencsés vagy. :D

    Ano:
    Nálad viszont elképzelhető, hogy a töltők a gatyák (sajna lehet, hogy mindkettő), ha más autóban is ugyanilyen gyatra értéket produkálnak. Én hamarabb gyanakodtam volna az aljzatra, de mivel máshol is gatya, gyanús, hogy mégsem az a hibás.

    Adamul:
    Ha tiszta víz volt, akkor nagyon gyanús, hogy az előtte berakódott port "kötötte" meg, ki kellene öblögetni finoman, ha pedig ragacs volt az a folyadék, akkor még inkább ki kellene öblögetni.

    Wilika:
    Porszempálca? Súgd meg, mi az, mert sokszor szükségem lenne rá.

    Sajnos ez esetben nagyon gagyi kábelt kaptál, vagy a mágnes gyenge, esetleg öntéshibás. Ha az utolsó, akkor vizsgáld meg, mennyire érnek össze az érintkezők, és ahol jobban eltartja a műanyag, ott a töltő fejéről faragj le egy kicsit, hogy ne tartsa el. Ha a mágnes a gyenge, akkor azon talán tudsz segíteni egy erős mágnessel. Ha a kábel a gatya, ami a burkolat alatt van, nincs más hátra, mint szétszedni, újra kábelezni, és örülni, vagy kihajítani ívesen és venni egy másikat. De van opcionálisan a gyári kábelre dugható átalakító is, és dokkoló is. Igaz, nekem a dokkolón is kellett alakítanom, mert túlságosan kiemelkedett az aljzat és nem állt stabilan a dokkolóban, hanem oldalirányba billeget.

Új hozzászólás Aktív témák