- Yettel topik
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Szilícium-szén teleppel készül a Galaxy S26
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- One mobilszolgáltatások
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Új hozzászólás Aktív témák
-
gusthy
veterán
Az a kis Casalini kéne
-
-
<Adamsky>
nagyúr
Tessék! Az autó, ami mint befektetés is megállja a helyét.
A cikk kulcsmondata: "Igazából pont olyan autókra és olyan áron lenne szükség az elektromobilitás előretörésének érdekében, mint amilyen a Citigo e-iV ... "
És, igen! Nem k. nagy villany SUV-okat kellene fejleszteni, meg fejletépő gyorsulásra gyúrni, hanem egy, a mindennapokban használható autóra.
Ez az autó ilyen. És annak ellenére, hogy nem különösebben vagyok oda az elektromos autózásért (a mai formájában pláne), egy ilyet simán elfogadnék. -
Bog
HÁZIGAZDA
válasz
moleculez #65 üzenetére
Hát azért van ám egy olyan probléma is, hogy minden teszthez felszállási engedélyt kéne kérni
(akárhogyan is: nincs rá emberünk és nem látom a megtérülést, illetve nem szeretnék ezért bárkit kivenni a classic tartalom vonalából.)Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
Nem vagyunk hozzá elég felkészültek és nincs benne elég tapasztalatunk. Az autókkal is lépésről-lépésre haladtunk a fedélzeti rendszerektől a komplett termék irányába, de továbbra is kizárólag a tisztán elektromos modellekkel merünk foglalkozni pont azért, mert ott a történet jelentős része IT és elektronika.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Mercel
senior tag
Jó cikk lett, köszönjük és ami külön tetszett, hogy nem csak és kizárólag a fedélzeti rendszerrel foglalkoztatok hanem úgy az egész autóról mint autóról IS képet kaptunk.
Még több ilyet! :-)
Ui. Nem lehetne, hogy a Drónokat is felvegyétek a "kínálatba" ?
Annak a témának is hatalmas követőtábora van és nagyítóval kell vadászni a rendes írott tesztekért..
Talán nektek is megérné..;)Marcel
-
Hunter2
addikt
Pláne hogy a működése sem mindig garantált, a play áruházban nézz rá az értékelésekre és látni fogod.
Nekem egy időben elkezdte azt hogy nem mutatta az autót meg hogy aktíváljam miközben persze aktiválva volt. A porsche hungaria supportal való levelezés meg arra futott ki hogy megkérdezték a gyári supportot és a válasz ag volt hogy telepítsem újra az alakalmazást. Mi dezt azután hogy azzal kezdtem hogy ez már megvolt illetve a cache törlés is és mindez 2 különböző telefonon.
Szóval nem csak az ID sorozat szoftverével vannak gondok. -
-
Ja, ezért írtam hogy ha értelmes a gyártó.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz
Williamgrant #54 üzenetére
I am aware of that
A lényeg az, hogy ha már ott a SIM, akkor a gyártó ráül-e valami extra fícsörrel, vagy hagyja a francba és csak a segélyhívások miatt tartja.Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Ma már minden EU-ban üzembehelyezett új autóban van sim és emergency call rendszer, ha értelmes és élelmes a gyártó, ad hozzá valami appot fícsörökkel. Mivel valszeg ugyanannyiért kapja a telefonálós simet valami fika nettel. A prémium kategóriás autókban is kb edge szintű sebességgel megáldott net van, de legalább van.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz
moleculez #52 üzenetére
By default van a kocsiban SIM és azon valami net (gondolom valami fing adatcsomaggal), a telefonos appon át pedig elérek bizonyos funkciókat és információkat. Nincs extra költsége, az alap-fapad Citigo is tudja. Tök király.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
LamerGyuri
senior tag
A haverod fodrászának egyik vendégének, vagy a boltosJózsi egyik állandó vevőjének MINDIG kevesebbet fog fogyasztani az autója, mint a tiéd; ez belsőégésűnél is így volt, most sincs másképp.
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Hunter2
addikt
B-ben használom, a lehető legritkábban használom a fék pedált akkor is úgy hogy még a vissza termelés működjön. Mondjuk én rövid távokat megyek és akkor fullon megy a fűtés, mire felfűtené az autót addigra oda is érek ahová indultam, ez megdobja a fogyasztást.
Nyáron a klíma sokkal kevésbé emeli meg a fogyasztást mint télen a fűtés. -
suste
veterán
Ezek a különbségek a vezetési különbségekből jönnek szerintem.
Akik régebben normális oktatóval tanultak, azokba beleverték, hogy a kanyarba motorfékkel és visszaváltva érkezel nem fékkel. Meg messzebb nézel mint az autó orra, és nem nyomod a gázt a pirosnál vagy ha lassítanak előtted....
Ez benzin/dízelnél is nagyon sokat számít fogyasztásban, csak azt hamar letudod a kúton.
Nálunk is asszony mindegyik autóval legalább +1 literrel jár átlagban.
De fék használaton is meglátszik, pl Nissan Navaránkon amit 0km-esen vettünk, 150.000-nél cseréltem betétet, pedig ott van súly, és a szervízben mondták, hogy átlagban 20-30K körül szokták cseréltetni mások.
Még nincsen sajnos elektromosunk, de nagyon kiváncsi leszek normál vezetéssel mit tudok majd kihozni belőle..... -
Bog
HÁZIGAZDA
Hát az van, hogy kamera, meg elöl-hátul radar van az eddigi autómban, ami jóval nagyobb + lépcsőshátú és igen, hozzászoktam, én is a klímapanelre nézek by default tolatáskor, aztán megfordulok és jobban látok hátra, mint kamerával. Ez a kocsi baromi kicsi. Ugyanaz a feeling, mint a bakancs Micránkban volt. Azt sem vertük oda sehová.
De értem, hogy hozzá lehet szokni a radarhoz, persze. Ettől függetlenül tökre nem hiányzik, a Stlye csomag többi eleme pedig pláne nem.
11 kWh/100km elég gyakori, de a minap elvitte Autoroom Legendd egy órás forgatásra a Citigót és ő is 10,8-at hozott vele össze, pedig rohadtul nem figyelt oda, hogy spórolgasson a naftával. Ha fűtök, akkor több, nyilván.Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
tasiadam
veterán
Es hany videken lako szamara lenne ez az auto opcio, pl aki napi 50km-t ingazik, mint pl muterom. 25 evesen ilyen autot akarok magamnak BP-re. (GreenGO-bol kiindulva) van benne jo hang, furge, egyszeru vele parkolni, eleg arra, hogy BP-n belul eljussak barhova. Es nem kicsi lenne erre az igeny, de nem kapni....
Még mindig másodrangú állampolgár
-
BatchMan
senior tag
[link] 10 db eladó...
-
válasz
moleculez #40 üzenetére
Úgy tartom karban magam, hogy rendszeresen elviszem a párom sx4-esét tankolni, mosni.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
Hunter2
addikt
-
moleculez
veterán
Nekem egy Nissan Pulsarom van Tekna felszereltség (akkori fulk extra), 360 kamera + radar, el vagyok kapatva rendesen
Aztán amikor át kell ülni vmi gyengébb képességű autóba, reflexből nézek a... radiora... klímára... bármi ami ott van ahol nekem a kijelző
Pedig fapados manuálison tanultam vezetni. Azóta sem volt se manuálisom, se fapados...Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
-
HThomas
őstag
Az korrekt teljesen. Csak azt nem értem, hogy az alap miért ennyire fapad... ha ennyire spórolni akarnék, akkor már inkább használt, de normális felszereltséggel.
Parkradar vagy kamera szerintem is must have. Néha nézem az utcán milyen parkolásokat adnak elő régebbi kocsikkal, amikben még láthatóan nincs... a hideg ráz néha amikor utcán kell hagynom a sajátomat...
#36 moleculez: igen, a tempomat nélkül tudnék élni, főleg, ha nem adaptív...
-
Hunter2
addikt
A style felszereltségben ezek mind vannak. Nekem a 1.5M-es állami támogatással 5.3M volt.
Pont ma láttam hogy ag egyik kereskedés hirdeti hogy va nekik 10db eladó 8.5M-ért.A parkradar nagyon hasznos , mondom ezt 1 év használat után. azt hogy a 11kwh-hogy hozta össze azt nem tudom, nekem hasonló csak nyáron sikerült. A téli hideg nagyon megdobja a fogyasztást.
[ Szerkesztve ]
-
moleculez
veterán
Mire elkezdenek ezek hiányozni, már vége is az utadnak
Parkradart azt adom, akármilyen kicsi az autó, van, hogy benézi az ember. Főleg ha van valmilyen mozgásérzékelő (?) (Moving Object Detection az én Nissanomban), mentett már macskát, kutyát nálam
[ Szerkesztve ]
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
-
HThomas
őstag
Nincs benne tempomat, parkradar, könnyűfém felni... kézzel állítható tükrök... értem én, hogy alapfelszereltség, de azért 2021-ben ezek picit fájnak egy új autóban... mondjátok, hogy legalább az ablakemelő elektromos
-
Igazi cuki rohangálos városi cirkáló , nagyon tetszik.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
nexus6
aktív tag
nagyon korrekt cikk lett, én is néztem-nézem most is. nagyon skoda párti vagyok (fabia volt 3 is a családban, meg cégnél megyek octaviával), és ez talán jobban is tetszik mint az up. sajnos én nagyon ritkán használnám és ezért jobban jövök ki egy alacsonyabb bekerülési értékű kis használt autóval. az ilyen elektromos autókat szerintem mindig hosszabb idő távon kell értelmezni, mivel a magasabb bekerülési érték (alacsonyabb az értékvesztésük is) és alacsonyabb fenntartási költségek (benzin-villany, karbantartási költség) kiegyenlítik egymást normál használat esetén. kaptam most pont hirdetést hogy a palota skodánál van 10 darab ilyen autó, de már 8,3 millió (sajnos az euro is más mint 2019-ben)... így meghagyom másnak, pedig nagyon szeretnék egy ilyet
Ezért szeretem a fórumokat, ezerszer jobban értenek az agytrösztök a dolgokhoz, mint egy helpdesk vagy az információ :)
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz
Tigerclaw #30 üzenetére
Minél lassabban megyek, annál inkább tudok a saját tempómban menni
De akárhogy is, ha én elszüttyögök a külsőben 110-zel és van egy busz előttem 100-zal, akkor azért be merek menni a belsőbe, hogy 130-ra gyorsulva megelőzzem úgy, hogy ne tartsak fel különböző fittipaldikat. És nem okoz pöcs-csökkenést, ha ezt nem azonnal teszem meg, hanem mondjuk bruttó másfél perccel később azért, hogy tényleg beférjek a belsőbe és ne is tartsak fel senkit. Szerintem ez simán egy kis odafigyelés és vérmérséklet kérdése, ha versenyezni akarok, akkor elmegyek gokartozni.Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
.Szaki.
addikt
Értem. Mi a különbség a két autó közt? Én úgy láttam semmi, és még 8,8 millióért is a legolcsóbb új elektromos, tehát a teszt releváns, csak azt kell az olvasónak figyelembe venni, hogy bizony 2,3 millióval már többe kerül. Ebből én továbbra is azt vonom le, hogy az autó kapható.
De mindegy, nem kötözködés, csak másképp fogjuk fel a dolgokat.
-
Tigerclaw
nagyúr
Addig nincs gond, amig a sajat tempodban tudsz menni. Akkor van ha rakenyszeritenek valamilyen olyan manoverre amihez jo lenne nemi extra gyorsulas, vagy ideiglenesen nemi extra sebesseg. Azert az sem idealis ha a kulso savban tul lassan mennek, foleg ha csak ket sav van, mert akkor a fosodor folyamatosan a belso savban van es akkor jon hogy a gyorsabbak meg csalingaznak, meg ledudaljak a belso savban levoket, stb.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Bog
HÁZIGAZDA
Pláne, mert hazai viszonylatban ez a kis bigyó leginkább az M0-ra mászik fel. De le lehet menni vele a Balatonra is, azt a 100-120 kilométert meg simán hozza a pályán és én is számos villanyautóval gurulgattam már a külsőben 110-zel, az amúgy meglepően stresszmentes, mert kb nem kell megelőzni senkit, mégis odaérsz, maximum 5 perccel később, ójaj.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
-
Tigerclaw
nagyúr
Kar hogy csak kvota auto, az utodja meg miniautokent ugyanugy extrem draga, mint ahogy az also-kozep modellek 10 felett indulo arcedulaja. Amugy ez tipikusan masodik, varosi "bevasarlo" autonak van predesztinalva. Az hogy 130 a vegsebessege, mar szinte alkalmatlanna teszi autopalyazasra. Ott azert nem art ha van nemi tartalek a normal utazosebessegen felul, bizonyos kozlekedesi szituaciok eseten.
Ha hiszunk abban hogy az akkuk folyamatosan eso ara elobb vagy utobb tukrozodik majd listaarakban is, talan 5 ev mulva visszaterhet az eredeti arszintjere, egy kicsit egzotikusabb next gen WV bogar formajaban. A Fiat megmutatta, hogy a retro milyen kelendo.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
.Szaki.
addikt
Igen, az világos, de még mindig az egyik legolcsóbb (lehet nem is egyik, hanem A legolcsóbb) új elektromos autó. A fél mérettel nagyobb Zoe 10,6m Forintról indul, így én a Citigo eltűnését és a szögre megegyező, de 2,3m Forinttal többe kerültő e-Up!-ot egy áremelkedésként könyvelem el, ami reális is, ha figyelembe veszem azt, hogy a belsőégésű autók is - ha nem is ekkora mértékben - de jelentősen drágultak.
-
moleculez
veterán
Én BP-en GreenGoval csapattam tavaly nyáron kb 2 hétig, ami a testvérmodel eUP. Nagyon rendben volt, mint egy dodzsem. Pedig Angliában élek, és vezetek (másik oldalon minden), de ebbe csak beültem, és semmi dráma, nehézség.
Városi rohangálós kocsinak nem is kell több. Mi négyen használtuk, hátul 2 gyerekkel, simán jó volt azokra a fél órás utakra.
Magamnak vennék is egyet, csak nem tudom itthon tölteni, így meg nem buli.[ Szerkesztve ]
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
-
.Szaki.
addikt
-
.Szaki.
addikt
Valószínűsíthető, hogy az lesz a vége egyébként, hogy a legtöbben az Android Car felé fogják venni az irányt. Ha jól emlékszem nem csak a Volvo tette ezt, hanem a Ford is ebbe az irányba halad. Viszont én a Volvo-t és a Polestar-t egy lapon említem, hiszen ugyanaz a tulajdonosuk (Geely) és pont Karotta töltött fel egy videót egy Polestarról, amin már Android Car van, sokat dicsérte, de tagadhatatlanul bétás volt még az is. Persze nyilván idő kell ezeknek a technológiáknak a kiforrásához, számomra csak az érthetetlen, hogy akár egy VW-csoport, akár a Stellantison (akit inkább hagyjunk, mert iszonyat mérges vagyok rájuk, hogy mit művelnek a Jeep modelljeivel jelenleg) belül a Peugeot, miért a felhasználókat teszik ki béta-tesztelőnek, akik kiadtak nem kevés pénzt ezekért az autókért.
-
Noukoum
veterán
-
Bog
HÁZIGAZDA
Ez van akkor, ha egy autógyártó azt gondolja, hogy pusztán X ezer fejlesztő alkalmazása megoldja az IT jellegű kérdéseket. Hát egy francot. De a VW-csoportnál legalább mintha próbálkoznának, előbb-utóbb összeáll a csapat és a platform, de a Stellantis az kívülről nézve még nagyobb káosz, mert ott a tényleg faramuci logikájú és bugos Pug-Citroen rendszerhez érkezett az Opel konzervatívabb, kevésbé látványos, de legalább működő felülete megfejelve a Fiat alapszintű bigyóival, na, aztán ebből rakjál össze valamit, ami nem okoz agybajt... És a végén majd egy csomó gyártó bekopog a Google ajtaján, hogy srácok, ez az Android Car végül is nem is olyan rossz, ahogyan azt a Volvo is csinálta.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
.Szaki.
addikt
Mondjuk az infotaiment-be tolják is a csillió dollárt, számomra elképesztő, hogy egy olyan csoport hogy a francba tud ilyen selejtes rendszereket kiadni az autóiba, akinek az eddigi rendszereiről ódákat zengtek eddig a tesztelők. A Superb, Octavia, Passat, Golf rendszerét is a legjobbak közé sorolták, most meg 4-ből 3 tesztautóban vacakol valami, és gyanítom az Octavia is csak azért volt jó, mert alig volt náluk és nem volt ideje "kibontakozni". A Formentor, az I.D.3, a Leon, mindnek volt valami nyűgje.
-
Bog
HÁZIGAZDA
Minden villanyautó valahol kvótaautó... a szabályozás lökdösi a gyártókat erre a területre, csak nem mindenki akar azonnal túladni a teljes készleten, akár bukóval is.
Viszont pont azon lamentáltunk Szentkutival, hogy lehet csillió dollárt beletolni új platform és infotainment, meg menő karosszéria fejlesztésébe, de talán mégiscsak gazdaságosabb egy tökre meglévő, nagy példányszámban gyártott modellbe valahogyan belegyömöszölni az akkupakkot, hogy normális árfekvésű eredmény szülessen. Lásd még Kia e-Niro.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz
LamerGyuri #11 üzenetére
Hát izé, simán eljárok 10-11 kWh/100km-es hatásfokkal, de a nejem is ennyit hoz anélkül, hogy különösebben odafigyelne. Ez egy e-autó, itt kissé másképp skálázódik a hatásfok, mert ha túl nehéz a jobb lábad, akkor a feleslegesen ellőtt elektronok egy része legalább visszajön, amikor lassítasz. A városi araszolásos tempomathoz kéne egy adaptív megoldás is, azt viszont nem ebben a 4-5 milliós kategóriában várom el. Aki meg fix 70-nel akarja csapatni az Árpád-hídon, az rendelhet bele tempomatot, szóval ezt a kritikát tényleg nem értem, az alapmodellben nincs, ha kell, akkor kérsz bele, ennyi. A könyöklő meg egy 20-30 ezres extra tétel, végtelen számú opció van a neten, pohártartóba rakható és felcsavarható is, pont olyan dolgokon akadsz fent, amik megoldhatók és amúgy nem létszükséglet egyik sem. Engem tényleg jobban zavart, hogy nincs szőnyeg, nincs kapaszkodó, nincs rendes burkolat a csomagtérben, nincs tükör egyik napellenzőben sem, a beépített audio elég satnya, az övcsat meg odaverődik a burkolatlan B oszlophoz. De még mindig ott tartunk, hogy ennyiért ugye...
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Noukoum
veterán
Mivel egy kvótaautóról van szó ezért teljesen felesleges más villanyautókkal összehasonlítani.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
gusthy
veterán
Ami a városi autó vs. tempomat kérdést illeti, a dugóban araszolásnál az adaptív tempomat irtó kényelmes ám. De az tény, hogy az extra általában.
-
juuzer
addikt
Szerintem korrekt kis autó lett, nekem különösen tetszik, hogy analóg órákat kapunk, nem egy hatalmas kijelzőt, ami sötétben kiégeti a szemedet.
Vamos a la playa.
-
LamerGyuri
senior tag
Nem csak a belvárosi araszolgatásból áll egy városi közlekedés; oda meg ráadásul illene a távolságtartó is.
Külterületen 60-70, lakóparkban (néhány bizony nem 2 háztömbből áll) 30-20. Sokkal kényelmesebb rábökni, hogy most ennyi, aztán hátradőlni és...bazz, bevertem a kezem, nincs könyöklő
A legrosszabb hatásfoka a usernek van; folyton összevissza nyomkodja a pedálokat, energiát pazarolva."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Bog
HÁZIGAZDA
A menetválasztó kar úgy néz ki, mint egy váltó
Direkt így fogalmaztam, hogy ne legyen ebből félreértés, de azt tényleg nem akarom magyarázni minden egyes villanyautós anyagban, hogy ez műszaki értelemben nem egy váltó, maximum úgy néz ki. Ami annyiban nem baj talán, hogy azoknak is egyértelmű a használata, akik nem ültek mindenféle e-autókban, főleg carsharing szempontok alapján ez baromira számít is, mert ha 10 percnyi bérlési idő arra megy el, hogy mit kell nyomni, hogy menjen előre a cucc, akkor nyilván jobb, ha kap a júzer egy PRND felosztást, oszt jóvan. A B meg ott van a tulajoknak
[ Szerkesztve ]
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
waccamár
senior tag
lassan ki kell találni egy új szót akkor addig, amíg nem terjednek el még jobban az elektromos autók és nem lesz evidens, hogy ebben nem kell váltani
Váltókart is előválasztókarnak hívják hivatalosan, de az marad úgyis váltó szintén mindenkinek
Talán, Váltótlan autó?
Nekem priusom van, ott ugyan ez a helyzet, hivatalosan automata, de ugye nincs minek váltani, eCVT "váltó" van benne. -
waccamár
senior tag
válasz
LamerGyuri #5 üzenetére
Idézek a cikkből: "Ez egy városi autó." Ezért nincs tempomat.
-
.Szaki.
addikt
Tökéletes városi kisautó, immáron tisztességesebb hatótávval.
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz
LamerGyuri #5 üzenetére
Tempomat opció (de városba minek?), könyöklő vásárolható utólag. Automatának meg nem nevezném, mert nincs benne váltó, ahogyan az egyébként is meglehetősen ritka az e-autókban.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
LamerGyuri
senior tag
Új, automata, tempomat és könyöklő nélkül. De van mobilapplikáció és sárga cérna. Ez ám a feljődés. 2021.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
beef
őstag
Kíváncsi lennék arra a 80 ezerbe fájó szervizre, hogy mit cserélnek egy e-autón?
-
Tschubi
tag
E-megy.
A nem érintős középső konzolért és a könyöklő hiányáért kár, de amúgy tényleg rendben van.[ Szerkesztve ]
-
jUUh
addikt
Szerintem ez egy teljesen korrekt ajánlat, ár-érték arányban adja. Szívesen vennék szerintem sokan, de nincs...
Samsung Galaxy S23+
Új hozzászólás Aktív témák
ma A legolcsóbb villanyautók egyike — de már nem lehet kapni. A testvérmodell e-Up! viszont még ott van a palettán, de már korántsem ennyire kedvező árfekvésben.
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest