- Samsung Galaxy Ring - gyűrű-kúra
- Tasker
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Akciófigyelő: Bálint-napi ötletek a Foreotól
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Leica fotós markolat iPhone-ra
- Vivo V40 5G - az első benyomás fontos
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz
moleculez #65 üzenetére
Hát azért van ám egy olyan probléma is, hogy minden teszthez felszállási engedélyt kéne kérni
(akárhogyan is: nincs rá emberünk és nem látom a megtérülést, illetve nem szeretnék ezért bárkit kivenni a classic tartalom vonalából.)Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
Nem vagyunk hozzá elég felkészültek és nincs benne elég tapasztalatunk. Az autókkal is lépésről-lépésre haladtunk a fedélzeti rendszerektől a komplett termék irányába, de továbbra is kizárólag a tisztán elektromos modellekkel merünk foglalkozni pont azért, mert ott a történet jelentős része IT és elektronika.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz
Williamgrant #54 üzenetére
I am aware of that
A lényeg az, hogy ha már ott a SIM, akkor a gyártó ráül-e valami extra fícsörrel, vagy hagyja a francba és csak a segélyhívások miatt tartja.Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz
moleculez #52 üzenetére
By default van a kocsiban SIM és azon valami net (gondolom valami fing adatcsomaggal), a telefonos appon át pedig elérek bizonyos funkciókat és információkat. Nincs extra költsége, az alap-fapad Citigo is tudja. Tök király.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
Hát az van, hogy kamera, meg elöl-hátul radar van az eddigi autómban, ami jóval nagyobb + lépcsőshátú és igen, hozzászoktam, én is a klímapanelre nézek by default tolatáskor, aztán megfordulok és jobban látok hátra, mint kamerával. Ez a kocsi baromi kicsi. Ugyanaz a feeling, mint a bakancs Micránkban volt. Azt sem vertük oda sehová.
De értem, hogy hozzá lehet szokni a radarhoz, persze. Ettől függetlenül tökre nem hiányzik, a Stlye csomag többi eleme pedig pláne nem.
11 kWh/100km elég gyakori, de a minap elvitte Autoroom Legendd egy órás forgatásra a Citigót és ő is 10,8-at hozott vele össze, pedig rohadtul nem figyelt oda, hogy spórolgasson a naftával. Ha fűtök, akkor több, nyilván.Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz
Tigerclaw #30 üzenetére
Minél lassabban megyek, annál inkább tudok a saját tempómban menni
De akárhogy is, ha én elszüttyögök a külsőben 110-zel és van egy busz előttem 100-zal, akkor azért be merek menni a belsőbe, hogy 130-ra gyorsulva megelőzzem úgy, hogy ne tartsak fel különböző fittipaldikat. És nem okoz pöcs-csökkenést, ha ezt nem azonnal teszem meg, hanem mondjuk bruttó másfél perccel később azért, hogy tényleg beférjek a belsőbe és ne is tartsak fel senkit. Szerintem ez simán egy kis odafigyelés és vérmérséklet kérdése, ha versenyezni akarok, akkor elmegyek gokartozni.Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
Pláne, mert hazai viszonylatban ez a kis bigyó leginkább az M0-ra mászik fel. De le lehet menni vele a Balatonra is, azt a 100-120 kilométert meg simán hozza a pályán és én is számos villanyautóval gurulgattam már a külsőben 110-zel, az amúgy meglepően stresszmentes, mert kb nem kell megelőzni senkit, mégis odaérsz, maximum 5 perccel később, ójaj.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
Ez van akkor, ha egy autógyártó azt gondolja, hogy pusztán X ezer fejlesztő alkalmazása megoldja az IT jellegű kérdéseket. Hát egy francot. De a VW-csoportnál legalább mintha próbálkoznának, előbb-utóbb összeáll a csapat és a platform, de a Stellantis az kívülről nézve még nagyobb káosz, mert ott a tényleg faramuci logikájú és bugos Pug-Citroen rendszerhez érkezett az Opel konzervatívabb, kevésbé látványos, de legalább működő felülete megfejelve a Fiat alapszintű bigyóival, na, aztán ebből rakjál össze valamit, ami nem okoz agybajt... És a végén majd egy csomó gyártó bekopog a Google ajtaján, hogy srácok, ez az Android Car végül is nem is olyan rossz, ahogyan azt a Volvo is csinálta.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
Minden villanyautó valahol kvótaautó... a szabályozás lökdösi a gyártókat erre a területre, csak nem mindenki akar azonnal túladni a teljes készleten, akár bukóval is.
Viszont pont azon lamentáltunk Szentkutival, hogy lehet csillió dollárt beletolni új platform és infotainment, meg menő karosszéria fejlesztésébe, de talán mégiscsak gazdaságosabb egy tökre meglévő, nagy példányszámban gyártott modellbe valahogyan belegyömöszölni az akkupakkot, hogy normális árfekvésű eredmény szülessen. Lásd még Kia e-Niro.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz
LamerGyuri #11 üzenetére
Hát izé, simán eljárok 10-11 kWh/100km-es hatásfokkal, de a nejem is ennyit hoz anélkül, hogy különösebben odafigyelne. Ez egy e-autó, itt kissé másképp skálázódik a hatásfok, mert ha túl nehéz a jobb lábad, akkor a feleslegesen ellőtt elektronok egy része legalább visszajön, amikor lassítasz. A városi araszolásos tempomathoz kéne egy adaptív megoldás is, azt viszont nem ebben a 4-5 milliós kategóriában várom el. Aki meg fix 70-nel akarja csapatni az Árpád-hídon, az rendelhet bele tempomatot, szóval ezt a kritikát tényleg nem értem, az alapmodellben nincs, ha kell, akkor kérsz bele, ennyi. A könyöklő meg egy 20-30 ezres extra tétel, végtelen számú opció van a neten, pohártartóba rakható és felcsavarható is, pont olyan dolgokon akadsz fent, amik megoldhatók és amúgy nem létszükséglet egyik sem. Engem tényleg jobban zavart, hogy nincs szőnyeg, nincs kapaszkodó, nincs rendes burkolat a csomagtérben, nincs tükör egyik napellenzőben sem, a beépített audio elég satnya, az övcsat meg odaverődik a burkolatlan B oszlophoz. De még mindig ott tartunk, hogy ennyiért ugye...
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
A menetválasztó kar úgy néz ki, mint egy váltó
Direkt így fogalmaztam, hogy ne legyen ebből félreértés, de azt tényleg nem akarom magyarázni minden egyes villanyautós anyagban, hogy ez műszaki értelemben nem egy váltó, maximum úgy néz ki. Ami annyiban nem baj talán, hogy azoknak is egyértelmű a használata, akik nem ültek mindenféle e-autókban, főleg carsharing szempontok alapján ez baromira számít is, mert ha 10 percnyi bérlési idő arra megy el, hogy mit kell nyomni, hogy menjen előre a cucc, akkor nyilván jobb, ha kap a júzer egy PRND felosztást, oszt jóvan. A B meg ott van a tulajoknak
[ Szerkesztve ]
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz
LamerGyuri #5 üzenetére
Tempomat opció (de városba minek?), könyöklő vásárolható utólag. Automatának meg nem nevezném, mert nincs benne váltó, ahogyan az egyébként is meglehetősen ritka az e-autókban.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
Új hozzászólás Aktív témák
ma A legolcsóbb villanyautók egyike — de már nem lehet kapni. A testvérmodell e-Up! viszont még ott van a palettán, de már korántsem ennyire kedvező árfekvésben.
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest