Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • helixP

    nagyúr

    válasz helixP #2821 üzenetére

    Megjött a standard válaszom:

    "A készülék kijelzője külső mechanikai hatás következtében megsérült, mely sérülés nem kezelhető jótállás körében.
    A fentiek ellenére és az eddig tapasztalt kellemetlenségek miatt, valamint kérését figyelembe véve méltányossági javítást szeretnénk felajánlani Önnek készülékére, amely egyszeri alkalomra szóló díjmentes javítás.”

    Nekem úgy tűnik, hogy csak meg kell írni a fellebbezést, ha a belső kijelző kapcsán visszajön a szerviztől. Valószínűleg az Oktogon szerviz nem dönthet erről saját hatáskörben, a Samsung Hungarynek meg dokumentálnia (engedélyetetnie?) kell ezt a fajta javítást.

    Szóval most épp örülök, gondolom kb. 2 hét, mire kész lesz.

Új hozzászólás Aktív témák