Hirdetés
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- One mobilszolgáltatások
- Minden téren tudott fejlődni a Motorola Razr 60 Ultra
Új hozzászólás Aktív témák
-
LaciGSM
aktív tag
Ha minden igaz, holnap érkezik nekem is a Coral blue Note 7
-
laci0530
senior tag
válasz
RaveForce #1198 üzenetére
Ja.
Nekem kb. a Nokia e66 volt az arany középút, az elég volt jobbára mindenre, amire hirtelen kellett, de nem volt olyan jó semmiben, hogy jobban lekötött volna a kelleténél. Persze ezeket a telefonokat is le lehet tenni.
Az asztalnál tényleg túlzás a telefonbújás szerintem is.
-
RaveForce
veterán
-
RaveForce
veterán
válasz
laci0530 #1189 üzenetére
dühít. engem is. de ha bármi most érni fog negatívan, én rájuk borítom az asztalt a Dunavirág utcán (az Ő, és több százezer (talán millió)user nevében) mert egy samsung simán tudna befektetni egy saját szervízháló létrehozásán, ha már a szerződéses partner egy igazi patkány banda, és a cordonhoz méri magát(na, akkor lennétek öngyilkosok kb ha sonytok lenne
)
-
laci0530
senior tag
válasz
RaveForce #1187 üzenetére
Ha most is így lenne, elégedett lettem volna.
Ma reggel is hívtam a 0680PREMIUM vonalat, hogy - mint mostanában sajnos hetente párszor - érdeklődjek, hogy "mivammán", erre felveszi egy ügyintéző, hogy most nincs szabad ügyintézőjük "wtf?!" ,adjam meg a telefonszámom, nevem, visszahívnak.
Megadtam az ügyem nyilvántartási számát is, azóta se csörrent meg az okosóra (Samsung (ez is) Gear S, abban van a sim kártyám most, merül, mint a betonba öntött tégla). Prémium. Vagy a kész átverés show. Még nem láttam magam ugyan a tv-ben, de lehet, tudtomon kívül minden ismerősöm a térdét csapkodja.
-
majestic
őstag
Hát én még mindig rohadtúl hezitálok, hogy átvegyem-e. Hétfőig el van rakva, addig kivárok.
-
RaveForce
veterán
válasz
anadroid #1182 üzenetére
komolyan... én nem tudom miért kell elmenni fillérbaszó mentalitásba... imádtam amikor több mint 1 éve bejelentettem online a note4-re a hibát, MÁSNAP(!) jött a szaki, vizsgált, jóváhagyott, és egy akksi csere(amire elég volt annyit mondanom, hogy egyre gyöngébb-ami egyébként igaz volt), mérés nélkül, mellett kaptam egy full új telefont, ekkor csentittentem, hogy igen, EZ PRÉMIUM és MEGÉRI A FELÁRAT, és éreztem hogy a vásárló az ELSŐ...
-
-
anadroid
senior tag
válasz
#45553408 #1173 üzenetére
A Samsungokkal érdemes megpróbálkozni a XIII. Váci út 30-ban (a Westend Nyugatitól távolabbi végével szemben) levő márkaszervizben. Helyben javítanak, volt már olyan, hogy reggel 9-re bevittem a telefont, és délután jött az SMS, hogy mehetek érte. Bár most egy kicsit "megvicceltek", mert a Note 4 bejelentett egyik hibája fölött elsiklott a szerelő, és másnap még egyszer mehettem érte.
-
RaveForce
veterán
válasz
laci0530 #1178 üzenetére
mint írtam múlthéten, igénybe kellett vennem újra a garanciát.
1. a my.samsung.hu-n tudtam igényelni a futárszolgálat mellett, HELYSZÍNI JAVÍTÁST.... igényeltem is, másnap telefon...háát azt már nem lehet a note4-re, kérdem én, akkor miérrt van a lehetőségek között? mutogatás a samsungra... (oké, Magyarországon vagyok még), aztán... cserekészülék TERMÉSZETESEN MOST SiNCS, leghmarabb 3 HÉT MÚLVA(!) igénylem-e így is? mondom nyílván... kérdem, akkor tartható az 1-2 nap javítási idő? Válasz: max 4-5...érdekes... Jön a postakocsi... búcsúzóul odaveti: "általában másfél-2hét és kész lesz"....ANYÁD!
-
laci0530
senior tag
válasz
#67656192 #1179 üzenetére
Teljesen igaz a mostani helyzetre, egyszerűen a prémiumnak mondott szervizháttér és szolgáltatás vaskosan kifizetett feláráért gyakorlatilag rosszabb szopórollerre kerültem, mintha egy sufni gsm-ben vettem volna. Tiszta szégyen. És még rootolni se lehet így, garanciamegvonás nélkül.
-
#67656192
törölt tag
válasz
laci0530 #1176 üzenetére
Visszaviszed a sufniba, oldja meg,vagy adjon egy másikat. Ha meg azt mondja, hogy megcsináltatja akkor addig adjon valamit amivel telefonálhatsz.
135 körül van egy uj sufnis s7. Ha beszarik vagy ha ledobod, elmész és veszel egy másikat, neadjisten beszámoltatod a rosszat /töröttet. Még mindig nem buktál akkorát mintha hitelre vetted volna 2 év rabsággal vagy esetleg teli áron a hülye azért nem vagyoknál.Én is Samsung gari párti vagyok de régebben mindig Alival csereberéltem, soha semmi bajom nem volt (egész addig amig nem akasztott rám egy knoxos alphát.
Anno ugy nézett ki a matek, hogy pl amikor megjelent az s5 akkor szépen bevittem hozzá a szintén nála vásárolt egy éves s4-et, ráfizettem kb 70-et és mentem haza boldogan. Ez mostanság jóval többre jön ki, ami nem is lenne akkora baj ha legalább ehhez a pluszköltséghez társulna komolyabb szolgáltatás is. -
laci0530
senior tag
-
laci0530
senior tag
válasz
#67656192 #1175 üzenetére
Pont ezen gondolkoztam én is. Viszont a fő hibája az S7 edge-nek, amivel beküldtem, eléggé zsebbenyúlós lett volna, a kijelzőm megjelent egy rózsaszínes árnyalatú függőleges pixelsor, állítólag gyártási hibás volt. Inkább egy megbízható, ügyfélközpontú szerviztámogatás kellene, korábban a házhozmenős szerviz ilyesmi lehetett.
Mondjuk, ha a sufni gsm is javíttattja, vagy rábírható,,akkor kit érdekel a javítás ára.
Megbántam, hogy márciusban kiadtam rá 270-et. Most pont kb. egy kijelző árával olcsóbb, ahogy írod.
-
laci0530
senior tag
+ 1173 Bodrik:
Pont ez az, mostanában - kényszerből - olvastam utána ennek a szerviznek, külön cikkek vannak róla a Homár blogon, de itt is van topikjuk. Ha 100 esetből egyszer-kétszer nem sikerül a javítás, az talán még oké, na de ennyi panasz és a legfelsőbb árkategóriás termékek sem képeznek kivételt.. Milyen telefont, elektronikai cikket vehet akkor az ember, hogy ezt a szervizt biztosan elkerülje?!
Nekem a Samsung csúcskategória teljesen megfelelt eddig, a Note 3-at imádtam, nem is akarok váltani, de ez a lutri veszély borzasztó. Hogy a fenében van még mindig talpon és ilyen palettával egy ennyire gáz teljesítményű szerviz, nem értem. Ez óhatatlanul rombolja a márkába vetett bizalmat is.
Emellett örülök, hogy többeteknél jól muzsikál a cucc, remélem, én is ebbe a körbe tartozom majd hamarosan.
-
anadroid
senior tag
válasz
#45553408 #1167 üzenetére
Eddig 19 óra 15 percet ment a telefon, tegnap 94%-ig töltöttem, most 33%-on áll, és a kijelzőidő 4 óra 25 perc.
Telefonáltam vagy 10 percet, böngésztem rengeteget, TeamViewerrel piszkáltam az otthoni PC-t kb. 20 percet 4G-n, utazás közben. Lement egy teljes Antutu is (134515 lett). Nincs energiatakarékos módra állítva.
A szintén 6.01-et futtató Note 4-et minden szempontból (merülés, kijelzőidő, sebesség) többszörösen lekörözi. A note 4-ről egyébként minden át lett emelve, tehát ugyanaz fut rajta.
-
laci0530
senior tag
válasz
#45553408 #1167 üzenetére
Jól hangzik eddig, használd egészséggel, reméljük, ez lesz az általános!
A magam nevében tudok nyilatkozni, én is előrendeltem, nálam a lemondás oka a prémiumnak mondott, de a valóságban számomra katasztrofálisnak bizonyuló szervizháttér és azok a neten (angol nyelvű fórumokban) írt tapasztalatok, amiket az S7 edge-ből okulva egyelőre szeretnék inkább elkerülni. Később nem kizárt, hogy veszek majd, de egyelőre kivárom az S7 edge szervizes kálváriájának a végét.
-
anadroid
senior tag
Akinek Mobiltárcája van, Telekomos, és kapott új NFC-s nanokártyát a Note 7 mellé, ha használni akarja a Mobiltárcát, ne aktiváltassa az új kártyát! Azzal ugyanis letiltódik a virtuális bankkártyája, amiért egyszer fel fogják számítani a kártya megszüntetési díjat, és utána az új kártya létrehozásának a díját, ami együtt kb. 5000 forint. (Sajnos a nanokártya vékonyabb, tehát a körülvágás nem megoldás, mert beszorulhat.)
Az OTP mobiltárcás rendszere egyébként döglődik, még 13 órájuk van a megcsinálására, ugyanis augusztus végére ígérték. Már vagy egy hónapja nem lehet új virtuális bankkártyát igényelni. Most veszkődtem vagy 20 percet az ügyfélszolgálattal, a legjobb tanács, amit adtak, hogy hívjam őket egy hét múlva.
A Paypass kártya persze abban a pillanatban letiltódott, amikor a T tegnap aktiválta az új kártyát, tehát a régi telefonban levő régi kártya érintgetése sem megoldás. Letiltott kártyát pedig nem lehet feloldani.
Reméljük, hogy a Samsung Pay hozzánk is elér, és nem ilyen kreténül túlbiztosított rendszere lesz.
-
laci0530
senior tag
Igen. GG5 könnyű karcolódás, lag, akksi gyors merülése, hirtelen összeomlás.. nem akarok úgy járni még egyszer, mint az S7 edge-dzsel. Ilyen horror árak mellett főleg, bár nem kenyérre kell hálistennek, de nem is arra, hogy újbóli pech esetén idegeskedjek a kéthavi átlagfizuba kerülő előszériás hibahalmaz miatt és három hét után se tudjam, mi lesz az ügy vége, mert náluk ez az "akár egy nap alatt kijavítjuk" prémium szolgáltatás. Inkább élek Note7 nélkül egyelőre, de pár nappal/héttel tovább.
-
Jolet
őstag
válasz
Karoly.r.hor #1163 üzenetére
A vissza gomb visszavisz csak nyomogatni kell
-
Karoly.r.hor
újonc
Azt tudom, csak hogy van e olyan beállítás, hogy ha hosszan nyomvatartom mondjuk a visszagombot akkor visszanyitja a legutóbbi alkalmazást. Pl megy a fb, kapok egy emailt, megnyitom válaszolok stb, de visszamennék a fb-ra, csak hogy ne kelljen mindig lejátszani ezeket a köröket, tök jó lenne ha lenne rá egy "gyorsgomb"
-
Jolet
őstag
válasz
Karoly.r.hor #1160 üzenetére
Alkalmazás váltó gomb alul bal oldalt, megnyomod és választasz
-
laci0530
senior tag
válasz
nagy@gmx.com #1157 üzenetére
Én az edigital.hu-nál vettem, de ott is kaptam egyszer vissza pénzt, bár néhány kört feleslegesen le kellett futni egy külső akkumulátor miatt. Nálam a részben javítatlanul visszaküldött S7 edge 5 napon belüli javítást úgy "oldotta meg" a telemax szerviz, hogy egyszerűen letagadták, hogy a hiba tapasztalható. (öt hibát jelentettem be, az ominózus jelenséget - a hátlap kamera bal oldalán lévő illesztési hibáját és enyhe nyomásra a hátlap kattogását - a leadás előtt videóra vettem, a panaszomhoz azt is kiegészítésként mellékeltem).
Az elszomorító az, hogy én is a prémiumnak ígért garanciális szolgáltatások miatt vettem meg a telefont a 270 ezres nyitó áron, eddig hálistennek egy Samsung csúcskategóriás telefonomnál sem volt rá szükségem. (Volt előtte S III és Note 3 is, kifogástalanul működtek gari lejárta után is). Ez a helyzet viszont duplán is rossz, hiszen ha megveszem bolti garanciával olcsóbban, akkor ott van közvetlen kontaktszemély, akit adott esetben felelősségre vonhatok (nyilván nem fizikailag gondoltam). A "prémium" Samsung szervizes partnere, a telemax viszont a hibát cinikusan nem ismeri el, a Samsung rájuk mutogat, a panaszomon ülnek Pesten egy publikus, ügyfélelérhetőséggel nem rendelkező Samsung Központi Iroda megnevezésű helyen, nekem meg Nyíregyházán tele a hócipőm az egésszel. Na, ma reggel ezért töröltem inkább a Note 7 megrendelésemet, pedig útban a kifizetett fólia, tok is már hozzá, de már annyira unom ezt az egészet, hogy ha egy hibás készüléket kapnék ismét, valószínűleg elöntene a méreg és még földhözvágnám.
Ja, és a "prémium" Samsung egy cserekészüléket sem tud biztosítani az "akár egy napon belüli javítás" idejére, majd az ügyfél megoldja. (Mint én, már három hete nincs telefonom a jóvoltukból, és fogalmam sincs, mikor lesz, szóval számomra ez a "prémium" szolgáltatás nem az, amiért a mai napon a márciusi 270 ezer forint után újabb 290 ezret leperkálnék..) Dühít, mert egyébként nagyon szerettem az összes Samsung csúcskategóriás telefonomat.
Bocs, hogy hosszú lett, remélem, más nem jár így és sokáig örülhet a Note7-nek, én is szerettem volna.
-
Karoly.r.hor
újonc
Sziasztok, nekem is volt lehetősègem hozzájutni, és engem lehet majd utálni, mert a hülye iphoneos megtért és már nemérti, uh előre is bocsi 😁😁
1. Milyen kombo vagy megoldas van arra, hogy a legutóbb megnyitott appra visszalép?mintha a tesztekben lattam volna ilyet de nem ugrik be. Valami ketszerkatt, vagy nyomvatart?
2. Milyen launchert ajanlotok?melyik amelyik nem zablja le az aksit?
Leginkabb valami miui ikonpack kene(tudom tudom akkkr vegyek olyan telefont)
Elore is koszi -
anadroid
senior tag
válasz
baladam86 #1156 üzenetére
Volt olyan, hogy még a T-től vásárolt készüléket is szürkeimportnak nézte a rendszer (GC100-as kamera), és nem adott rá 1 év hosszabbítást, vagy például az Alditól itthon vásárolt TV-t nem fogadta be (nem is ismerte a típusszámot), amúgy elvben élnie kellene a 12 hónap hosszabbításnak. Szóval elképzelhető, hogy laza trehányság, de az is lehet, hogy egyszerűen szabadulni akarnak a második 12 hónap kölöncétől, és ezt ilyen trükkösen vezetik be. A T-től kapott garanciafájlban egyébként 12 hónap szerepel, bár a honlapon 24 hónap teljes körű garanciával hirdetik ezt is és a Note 4-et is. Annak a garanciájában is csak 12 hónap szerepel, ott viszont nem volt meghatározva a regisztrációnál az altípus.
-
baladam86
aktív tag
válasz
anadroid #1153 üzenetére
A saját biztonságod érdekében azt javasolnám, hogy ezt a regisztrációt töröld, szerintem hamarosan lehet a T-s verziót is a TMH végződéssel regisztrálni, mert ha így hagyod és szervizre lenne szükséged, nem fogják elfogadni. Korábbi készülékeket is lehetett regisztrálni más piacról származó IMEI számmal például, mert a rendszer nem ellenőrzi regisztrációkor. Aztán aki ily módon regisztrált, annál jött a pofára esés, amikor gariztatni szerette volna.
-
Ateszpapa
addikt
válasz
laci0530 #1150 üzenetére
Döbbenet.
Akkor sokat romlott a szinvonal mióta igénybe vettem őket.
Ez elszomorító, mert anno a gari miatt is vettem Samut.Remélem egyszer a fejükre koppintanak.
SonyNex7:
Igen, mert a T-ben vagy 2 éve nincs szerviz.
Ha otthagyod akkor ők küldik tovább, de gyorsabb ha egyből a Samu szervizbe kerül. -
anadroid
senior tag
Működik a Samsung oldalán a termékregisztráció. Ugyan T-től vásárolt készülék, és ez a variáns nem választható, de az SM-N930FZKAXEH választásával elfogadja.
-
válasz
#45553408 #1147 üzenetére
Ez a szervízt védi mert ők megcsinálják 5 napon belül csak a forgalmazó ül rajta hetekig akár.Tehát ha médiában vetted akkor beviszed ők átveszik aztán ki tudja mikor átküldik szervízbe,azok megcsinálják 5 napon belül és vissza is küldik(a munkalap mellé adott papíron különben rajta van mikor vették át a szervizesek és mikor küldték vissza)de az áruház lehet csak 2 hét múlva értesít addig a raktárukban porosodik.
-
SonyNex7
senior tag
válasz
Ateszpapa #1143 üzenetére
Most vittünk vissza T-hez egy edget 3 napon belüli cserére,ott kicserélték, de ha garanciális gond van nem hogy viheti a Samsunghoz hanem oda is kell vinni, mondta az ügyintéző.
(Pécsett Extrém Digital mellett hogy ne pazaroljátok az időt)Tommy:nekem 1+3 van de én meg utálom hogy mindig kikapcsol. Állandó always on-ra állítanám.Van ilyen Samsung app is . Galaxy button lights
-
laci0530
senior tag
válasz
Ateszpapa #1143 üzenetére
Pont ezt a házhozjövő futárt vettem igénybe. Helyszíni javítás nincs, amikor az összegányolt, részben javítatlan telefont hozta a futár, át sem vettem, leírtam az indokait és küldtem vissza. Augusztus 10-e óta "prémium" szervizelődik. Persze panaszt is tettem, azt a (közvetlen eleérhetőséggel nem rendelkező) Samsung Központi Iroda vizsgálgatja aug. 16-a óta. Egy rossz vicc ez az egész.
-
janeszgol
félisten
válasz
Ateszpapa #1143 üzenetére
+ boksz és beyruth82. Köszi a választ. (Még sosem vettem igénybe Samsung szervizt, de jó tudni. Az öcsémnek is megmondom. Amúgy az LG-ben is ezt komáltam. Akár hol - persze hivatalos helyen - vettem a telót, elvihettem közvetlen hozzájuk. És hát nagyon jó szervizük van.)
-
Ateszpapa
addikt
válasz
janeszgol #1142 üzenetére
De, viheti.
Nem kötelező a Samsungnál vásárolni.
Aki szolgáltatótól veszi, az is viheti egyenesen az Samuhoz.
Sőt, jobb ha regisztrál, akkor házhoz is jönnek és elviszik, ha kész akkor vissza viszik, még a szervizbe sem kell elmenni.Régebben jobb volt, mert a házhoz jövő szervizes ott helyben megcsinálta el sem vitte.
-
válasz
laci0530 #1138 üzenetére
Ezért kell samsung storeban venni a samsung telefonokat és nem a speedshopból rendelni főleg,hogy ugyan annyiért adják.Nekem anno note 3 pixelhibás kijelzőt Budapesten az Aradi utcai samsung szervízben 3 nap alatt kicserélték garanciálisan és még a hátlapot is lecserélték ingyen mert a munkalap szerint szabad szemmel nem látható mikrokarcolások voltak rajta.
-
laci0530
senior tag
válasz
nagy@gmx.com #1128 üzenetére
Asszem, ez volt az utolsó löket, hogy visszamondjam az előrendelést. A gyári garanciás S7 edge-em már három hete a szervizben van a "prémium" szolgáltatásuk keretében, javarészt ugyanúgy hibásan akarták visszaadni, nem vettem át és azóta ülnek a panaszomon. Cserekészülék persze nincs nekik. A "prémium" ügyfél meg oldja meg, ahogy akarja, közben persze fizesse a havidíjat netre, hívásra, ahogy kell. Hihetetlen, hogy ilyen (270.000-290.000 forintos) árkategóriában nem lehet biztos az ember abban, hogy hibátlan készüléket, vagy ha már azt nem, villámgyors orvoslást kap, sűrű elnézések közepette. Kíváncsi vagyok, meddig húzzák még az ügyemet. Rengeteg Samsung termékem van, a mysamsung oldalon rendesen görgetni kell a lap aljáig. Nem a gyártót hibáztatom ezzel elsősorban, ha nem csalódok, ez a telefon is meglenne (már 17-én előrendeltem), de ez a színvonal.. elkeserítő.
-
ToMmY_hun
senior tag
Két kérdésem is lenne azokhoz, akiknek már meg van a készülék. Az egyik, hogy tapasztalták-e a GG5 kevésbé karcálló tulajdonságait? Tehát van-e olyan, akinek már karcos a készülék normál használat mellett?
A másik kérdésem az lenne, hogy a Telekom-os rom-ban lehet-e állítani a fizikai gombok háttérvilágításának idejét? Én szeretném always off-ra állítani.
-
anadroid
senior tag
Telenorra és Vodafone-ra van frissítés a SamMobile-on.
-
leslien
nagyúr
kíváncsi vagyok h melyik kamera szenzor van benne?!
aki már megkapta megnézné? ezzel lehet megnézni 2 lehetőség van.. -
nagy@gmx.com
tag
Én meg kijelzőhibát véltem felfedezni.
A bal felső résznél enyhén rózsaszín foltos.
Ma megy vissza a Speedshop-ba, VR-ostul.
Gondolom cserélni nem tudják, mivel nincs készleten. -
real99
csendes tag
Hali
Az első szembetűnő szoftveres bug már meg van
S7 edge készüléken használtam egy a play-en vásárolt programot nevezetesen a weather live-ot.
Már majdnem beleköltöztem, mikor gondoltam beállítom az élő hátérképet. Ekkor jött az első meglepetés. A beállításnál csak a gyári, vagy egy sajátot tudok kiválasztani vagy a hülye téma áruházból tudok letölteni háttérképet. Az élő háttérkép nincs ott ahol kellene lennie.
Akár hogyan próbáltam sehol nem tudtam beállítani, amit az S7 Edge-én kb. 3 mp alatt sikerült.
Na akkor elő gugli barátom és láss csodát minden fórumon megy az 'anyázás' emiatt. Aztán az XDA-n találtam egy 1/2 megoldást. Le kell tölteni egy "live wallpapers" progit ami látja a háttérképet és be is tudja állítani, de csak a kezdőképernyőre.
Tehát jelenleg: Élő háttérképet a "lock screen"-re sehogy sem lehet felrakni!!!Ez azért elég elszomorító.....
Elég hülyén néz ki így
Always on óra, majd bekapcsolom jön a gyári kiválasztott kép, majd az élő háttérkép..... -
thebear007
aktív tag
válasz
ForRedGlory #1120 üzenetére
A tok felnyomja a szélét,és nem fed teljesen,látszik,hogy rajta van.Csúnya.
-
#24536576
törölt tag
X-Pronál is megjelentek a Note7 fóliák. Nekem az üveggel nem volt jó tapasztalatom Note3-nál, de lehet, hogy a sima fóliák jobbak...
-
majestic
őstag
válasz
#24536576 #1121 üzenetére
Igen én voltam, akkor valaki azt válaszólta, hogy van ilyen alkalmazás külön, letőlthető. Én a kiállított darabra le is tőltöttem és telepítéskor azt írta ki, hogy egy már rendszeralkalmazás szeretnék-e frissíteni. Miután igenre klikkeltem, nem engedte telepíteni...
A Playen nincs meg ez az alkalmazás de az APKMirroron sincs fent....
Megszoktam az Apple lancher, ahogy te nevezed. Sokkal kényelmesebb, mint külön az Alkalmazások ikonra klikkelni, szerintem. De nem nem ez volt a kérés, hanem az, hogy működik-e rajta...
-
#24536576
törölt tag
válasz
majestic #1119 üzenetére
Régebben is te voltál ki ezért a funkcióért?
Irigyellek, hogy ilyen problémáid vannak. Azon meg csodálkozok, hogy a Play-en nem nézel utána az ilyen faék launchereknek... Ne vedd beszólásnak, inkább csak viccesnek találom, hogy van aki szereti az apple féle launchert.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
thebear007 #1118 üzenetére
Mi a gond vele?
-
majestic
őstag
Na nekem is megjött a Media Marktba. Nem vettem át eggyenlőre, inkább kipróbálgattam előtte mind a telefont, mind pedig a szemüveget.
A szemüveg nagyon gáz, kb. 5-10 évvel ezelőtti képminőség, semmit sem ér.
A telefonon valami demo szar futott folyamatosan, lehet, hogy azért laggolt de nagyon brutálisan. Volt rajta valami gagyi szar fólia, talán azért szinte lehetettlen volt rajta kipróbálni a görgetést...
Lenne egy nagy kérdésem azokhoz, akiknek már kézben van a telefon: az S7 Edgében volt egy olyan beállítási funkció, hogy az összes ikon jelenjen meg a főképernyőn (Galaxy Labs beállítás a Speciális beállítások menüben). A Note-ban NINCS eredetileg ez a funkció (legalábbis sehol sem találtam). Megtenné valaki, hogy leszedi és felrakja, hogy működik-e? Nagyon hálás lennék!
-
thebear007
aktív tag
A gyári fólia volt csak a speedshopban,holnap megy a kukába.
-
Jolet
őstag
Nekem hibátlan, már átköltöztem rá
Egy dolog bosszantó csak, hogy a VR-en lévő csatlakozó csak ehhez jó
Reméltem, hogy a gyerekek tudják a Note 4-et használni benne -
Cat02
csendes tag
válasz
#67656192 #1108 üzenetére
"Telepítés" során nem ajánl fel bejelentkezést. Wifit próbálja checkolni, hogy milyen, kiírja, hogy nem jó és utána már csak Samsung akkountot ajánlja fel. Ellenben beraktam az ajándék domino kártyát, benyomtam rajta a napinetet és úgy már sikerült belépni, utána már pl wifin keresztül szinkronizált a gmail, illetve küldeni is lehetett, de pl a play store még mindig nem megy (kapcsolat túllépte a megadott időkorlátot). Úgy néz ki, hogy akkor a netemmel van valami gebasz, köszi mindenkinek a segítséget.
-
#67656192
törölt tag
Nem, szerintem nem a telefonnal van a baj hanem Te nem csinálsz vmit jól. Fr után kezd el előlről. A Google fiokba először be kell jelentkezned ha van ilyened, ha nincs akkor kell egyet csinálnod.
Aztán bejutsz a play áruházba majd a beállításaidat átnézed ill lefrissited a telefont ha felajánlja.
A play áruházat nem kell apk mirrorror letölteni mert rajta van a telefonon. A legelső a Google bejelentkezés.
Esetleg ha van simed akkor mobilnettel is megpróbálhatod. -
Cat02
csendes tag
válasz
#67656192 #1104 üzenetére
apkmirrorról töltöttem. Play-t ha megnyitom pörög pörög és 3-4 perc után iírja, hogy "Hiba történt a Google szervereivel való kommunikáció során". Szoftverfrissítésnél ugyanúgy valami timeoutra utaló hiba volt.
Ellenben a SIM úgy néz ki nem számít, kipróbáltam vele és annyi történt, hogy letöltött ~7 telekomos alkalmazást de más nem történt (futótárs, műsorújság és társai).
Holnap megnézem másik wifi hálózaton (upc van itthon), ha ott se jó, akkor visszaviszem, csak cserélik
-
Cat02
csendes tag
válasz
#67656192 #1100 üzenetére
Van kapcsolat, az internet megy rendesen (beépített böngészővel). De ha bármi Googles dolgot próbálok megnyitni akkor feljön ez a "Kapcsoalt ellenőrzése..." rész és nem megy tovább. Próbáltam már recoveryből meg simán is fr-t de nem segít. Az lehet probléma, hogy nincs benne SIM?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ma Az S szériához közeledő Note7 kijelöli a csúcs Galaxyk csapásirányát: ívelt kijelző, retinaszkenner, 64 GB tárhely, Android 7 stílusú TouchWiz – ja, és víz alatt működő S Pen, hogy az egyéniségből is maradjon.
Friss infó
A Samsung hazai ügyfélszolgálatán megerősítették az újabb visszahívást. Ahol vásároltuk a készüléket, ott kell jelentkezni és jelezni a pénzvisszafizetési igényt a készülék visszaszolgáltatása mellett.
A tartozékokat is vissza kell juttani a vásárlás helyszínére és ott igényleni a visszavásárlást!
A készüléket peddig ki kell kapcsolni addig is! Ezt külön leírták. Amennyiben a forgalmazó nem kellően partner ebben, azt jelezni kell a Samsung ügyfélszolgálatán!
- Nem tudja garantálni a TSMC a tiltólistás cégek kizárását
- E-roller topik
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Windows 11
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Eredeti játékok OFF topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Yettel függő, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X260 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- AKCIÓ! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB GDDR6 Rampage Shiva Zalman 500W
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest