Hirdetés
-
Friss videókon a Black Myth: Wukong
gp Ahogy arról már korábban szó volt, elsőként csak PC-re és PlayStation 5-re érkezik a játék, Xbox-ra később fut be.
-
Infrakamera a következő AirPods oldalán?
ma Állítólag az Apple infravörös érzékelőket szerelne az AirPods kiegészítők közül valamelyikre. Nem azért, hogy a fülünkből fotózzunk!
-
LG UltraGear 32GS95UE: egy igazán univerzális monitor
ph Munka, esti játék vagy esport: az LG OLED kijelzője a gyártó ígérete szerint minden területen megállja a helyét.
-
Mobilarena
Összefoglaló
Kérlek, kérdezés előtt olvasd el!
Firmware letöltése
XEH (független) - 2022-12-01 (Frissítés: 2022-12-19) [Android 11]
TMH (Telekom) - 2022-12-01 (Frissítés: 2022-12-20) [Android 11]
Felhasználók fotói az A70-nel
Galéria
Új hozzászólás Aktív témák
-
Prünyike
friss újonc
Sziasztok,
segítséget szeretnék kérni, hátha találkozott már valaki ezzel a problémával és tudja a megoldást.
Egy frissítés után nem töltött a telefonom, elvittük a szervizbe, megjavították. A telefont elhoztuk, szépen töltött is, viszont amikor hívtak, alig hallottak engem, szakadozott és én sem hallottam a másik felet, csak akkor, ha kihangosítottam. Skype hívásnál nem jelentkezett ez a probléma, nem kellett kihangosítanom, tökéletesen hallottam és engem is hallottak. Kicseréltettük a kártyát, de a probléma maradt. Azért nem gondolom, hogy a telefonnal lenne gond, mert más kártyát raktunk bele és azzal tökéletesen működött, ahogyan az én kártyám is működik más telefonnal. Ha visszatesszük a kártyát, jelzi, hogy nincs hálózat, hívni sem lehet engem, én sem tudok telefonálni. Nem értek hozzá, de olyan, mintha blokkolná a kártyámat a telefon. Hívtuk a szervizt, azt mondták, tesztelték mindenre és semmi baja a hangszórónak/mikrofonnak. Annak szerintem sincs, mert csak az én kártyámmal nem működik. Egyébként semmi baja, mindent lehet vele csinálni, csak telefonálni nem, amire elvileg tervezték. Mi lehet a probléma? Előre is köszönöm szépen a segítséget![ Szerkesztve ]
-
-
Prünyike
friss újonc
válasz csonkadavid #3910 üzenetére
Szia, mér azon is túl vagyunk. Beszéltünk a Telekommal, látjátk a hálózaton, nem tudják, mi lehet a baj. A szerviz pénteken adta vissza a telefont, szerintük hibátlan, mindenre tesztelték. Most a Samsunggal beszéltem, nincs olyan, hogy egy számot/kártyát blokkolna a készülék, ha lenne, mindet blokkolná. Nem tudják ők sem, hogy mi lehet a baj. Volte, új SIM, PUK, kikapcsolás, másik foglalat, hálózat visszaállítás...minden volt már.
Új hozzászólás Aktív témák
- Könyvajánló
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Lightyear - befektetési app
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Megjelentek a 9000-es Ryzenek árai
- EA Sports WRC '23
- 240 Hz-cel büszkélkedhet a Philips új, 4K-s QD-OLED monitora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen