- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyurma_13
aktív tag
Ha 30-szor nem futottam neki az utlosónak akkor egyszer se, de olyan botokat kaptam megint ellenfélnek, hogy esélyem se volt nyerni. Űridővel sem tudtam utolérni őket, pedig higgyétek el nagyon mentem utánuk.
Szemét ez az EA, nem tudom mi alapján tette ennyire nehézzé nekem. Másik havernál meg vánszorognak és simán utol lehet őket érni. Pedig ezen a pályán már több száz versenyt letoltam már a BMW-vel, 1:37-es időkkel, szóval azt sem mondhatom, hogy bénáztam volna.
Mindegy, kénytelen voltam rányomni az 55 aranyra, hogy meglegyen, de jól felment a pumpa.
Most majd megint nyomok vagy 50 ferraris futamot, hogy aranyban ugyan ott legyek mint voltam...De legközelebb már nem nagyon fog izgatni egy ilyen challenge, nem biztos hogy megéri a belefeccölt energiát.
Mennyi lett volna ez az Audi ha meg kellett volna venni? 250 gold?
-
NNME
csendes tag
Hát ezért a 30 mp-es reklámért ami semmi konkértat nem mutat arról, hogy hogyan versenyeztem és milyen helyszíneken, nem kellett volna ekkor felhajtást csinálni.
Most képzeljétek el, ha a valóságban történne, mekkora költségvetése lenne az egésznek, a stábot meg a sofőrt utaztatni a világ körül, egy rakás pályát kibérelni, a challenge-ek alatt kb 200-300 ezer R$-nyi fizetést kaptunk + arany és elég gyenge eredménye lett. Mutyi szagot érzek.
-
Lirion
addikt
Én a le mans-sal egy órát szoptam. A botok rendre kipöckölték az autó seggét és állandóan becsikorgott a gumi.. Viszont a drag race-t gold tuning nélkül is meg tudtam csinálni, viszonylag egyszerűen. A többi verseny nem nyújtott kihívást.
Viszont sajnos kellett kétszer is goldért szervizelnem, mert itt már nem működött a delorean, mint a le mans-nál és nekem ma 10-kor lejár, az utolsó napot meg csak most tudtam elkezdeni ma reggel.. Jó móka így meló előtt.
-
Micsurin
nagyúr
207-es kernelel nem lép ki
nekem meg 4 nap van az audiból, onnan szamolja amikor elkezdtuk? Adott 50 goldot welcome back nevel
-
thrill
tag
Szintén zenész. Éjfélkor nyílt meg az uccsó nap, szűk egy óra alatt ki is végeztem. Visszagondolva szerintem nem volt nehéz, pedig be voltam fosva rendesen (már majdnem tegnap feladtam a drag race-nél). De az is igaz, hogy rá voltam készülve rendesen, jó volt hogy akadt némi infó.
A szélvédőset harmadikra megcsináltam. Elsőre és másodikra is meglett volna, de mindig egy kimaradt amit nem vettem észre. Harmadikra már kicsit jobban összeszedtem magam és összejött simán (szerintem nem az a lényeg amúgy, hogy izomból nekimenj, hanem jó helyen kell eltalálni - nekem relatíve kis sebességnél is törtek) . Az elsőt leghamarabb taktika jött be nekem is. Ugyanakkor fel voltam készülve, hogy ha nem jön össze, visszafordulok, de nem volt rá szükség.
Éjszakai Le Mans is meglepően könnyen ment. Harmadikra ez is. Első két alkalommal kicsúszkáltam az első sikánban, de aztán utoljára sikerül elmenni mellettük. Kivéve egyet. Az első körben végig oda-vissza előzgettük egymást (én persze pianoban
aztán az első kör végén elmentem mellette és úgy leszakadt, hogy az első hosszú egyenesre 1 km(!) lett a távolság. Ezt kényelmesen tartva bekocogtam. Nem mentem nagyon lassan, 7:19 lett a vége (3:45-ös első kör., 3:33 körüli második).
A 21 lekörözés meg csalóka volt. Elsőre meglett, de azt hittem a másodikat is le kell. Majdnem utolértem, de nem lett meg (egy kör kellett volna még).
Azon gondolkodom, hogy könnyítettek-e vajon(esetleg reklamációk miatt), hogy ilyen egyszerűen ment, vagy szimplán az segített, hogy jó pár tuningot rátoltam?
Szóval ennyi. Ha valakinek hátravan még, ne parázzon. Nekem meg nyugodt éjszakám lesz.
-
NNME
csendes tag
válasz
Sordoran #1486 üzenetére
Nekem most lettek elérhetőek a challenge-ek, a szélvédőtörőst én elsőre megcsináltam, de úgy, hogy az 5. körig próbálkoztam, de mind nem sikerült. Szóval megfordultam, visszamentem az első kanyarig és vártam, hogy olyan autók menjenek el mellettem amelyiknek még ép a szélvédője és ekkor elkezdtem üldözni. Nekik letelt az 5 kör, de folytatták a körözést. Addig csináltam így amíg minden autó törött volt. Aztán szépen bekullogtam a célba. Ha első kellett volna lenni a versenyen akkor tuti szenvedés lett volna..
A Le Mans-i pályán törött autóval nem lehet győzni szerintem. Az hosszú egyenesig feljöttem a 9. helyre, aztán az első sikánig a teljes mezőny elment mellettem. Ekkor léptem ki, most javítok aztán vagy még éjjel, vagy holnap új autóval megpróbálom.
-
Gyurma_13
aktív tag
Nem tudom, hogy kinek milyen ellenfeleket dob a játék, de nekem most a 24h-s Le Mansi pályán nagyon szivat. Kronok írja, hogy 4,5 perc alatt óvatosan csinálta meg, ezzel szemben a második körömnél a paraszt kilökött az utolsó előtti kanyarban, és a vicc, hogy kb. 3:33-as idő körül kellett menni, hogy ne előzzön meg.
Lehet, hogy nézi a program, hogy milyen időket futsz azon a pályán.
A ferrarival a 4-kört 13:30 alatt csináltam és most iszom a levét, mert rohadt erős ellenfeleket ad. ( persze ott le lecsíptem az ívekből)
Kezdek begőzölni -
thrill
tag
válasz
Sunyista #1490 üzenetére
Szerintem meg holnap éjfél.
Aznap, mikor kezdődött én éjfél előtt pár perccel tudtam elkezdeni (majdnem lecsúsztam róla), így egy napos késében vagyok. Ma fog megnyílni az uccsó nap éjfél után. De ki hogy / mikor kezdte.
Amúgy "rohadjanak meg"
Egyrészt lehetett volna minőségibb is a dolog (szerintem ez a drag race nem direkt volt nehéz, hanem elbaszták a súlyozást). Másrészt lehetett volna ötletesebb. Nem a nehézséggel van a bajom, mert jó ha van kihívás. De most komolyan arra tanítják az embereket egy autós játékban, hogy menj a füvön meg törj össze másokat? A segítségeket kikapcsolása legalább tényleg adott kihívást (pl. ne csúszkálj) nekem aki helpekkel játszik. De a egy kört menj utolsó helyen aztán nyerj is jó ötlet. De a többi...
-
Gyurma_13
aktív tag
Ezt az utolsó napot meddig lehet csinálni, éjfélig?
-
Sordoran
addikt
válasz
Sordoran #1486 üzenetére
Na végeztem, és megmaradtak a tuningok nálam, direkt nem javítottam, nem tudom számít-e. Utolsó verseny amúgy csak papíron tűnik nehéznek, már 5. kör végén megvolt, a maradék 2 kör miatt 14 ellenfélre egy második kört is vertem. Nagyon gáz, hogy ennyire kiegyensúlyozatlan az egész. A tegnapi drag race rendkívül nehéz volt, itt meg a fenyegető utolsó verseny laza levezetés volt.
Legutóbb a Le Mans-i venet végén sokan reménykedtünk, hogy lesz még ilyen, nos ezután remélem hogy NEM. Legalábbis ez ami most volt szívás volt, kiegyensúlyozatlan, könnyű és nehéz versenyek, semmi harmónia. Legyen egyenletesebben kidolgozva. Egyik versenyt könnyen teljesíti az ember, a másikon egy órán át szenved... Miért nem lehet ezt szépen kidolgozni? -
Sordoran
addikt
Kis javítás/kiegészítés a mai, utolsó szakaszról (kiemelve ami hiányzott):
1. Elimination - Mount Panorama - Minden assist off.
2. Cup - Brands Hatch (5 kör) - Mind a 10 ellenfél hátsó szélvédőjét betörni és beérni célba.
3. Endurance - Dubai (6.1 km) - Vezess 15 másodpercet pályán kívül és nyerj.
4. Cup - Le Mans night (2 kör) - Nyerj csúszás és pálya elhagyása nélkül. Traction control off.
5. Cup - Suzuka (7 kör) - Nyerj és mind a 21 ellenfeledet körözd le.Amúgy köszi a leírásokat, a szélvédő összetörős valóban így ment könnyebben, hogy elölről kezdtem. Első kör volt kritikus, ha akkor megvan a 2 kocsi, utána sima ügy (körönként 2 autót lehet betörni lazán, többért izzadni kell és mázli). És a javítás is jó tanács volt, bár én Le Mans előtt rányomtam már, így ment 4 perc alatt az utolsó kör.
-
biker492ccm
csendes tag
Az utolsó event végén nekiálltam megjavítatni az autót, majd folytattam tovább. Ekkor ugye lejátszotta a videót, majd beadta a kocsit. Amikor a garázsban ránéztem, akkor ott egy full gyári kocsi volt alap PR-rrel, a szervíz menüpont alatt pedig a javítást jelző állapotsáv villogott, ahogy ilyenkor szokott, és a hátralévő időt mutatta. Meg a tuning PR- t. Amikor letelt a javítás ideje, akkor meg ott figyelt a gyári kocsi. Szerintem nem kellett volna az event végén egyből elindítani a javítást, akkor talán megmaradt volna a tuning. Így meg kb. 500000 RS meg 100 arany bánta. Persze a felhőből visszaállítást bukom, mert az event végén azonnal mentettem...
-
Kronok
tag
válasz
biker492ccm #1483 üzenetére
akkor szerencsém volt, vagy bug van a dologban, azért kíváncsi leszek hányaknak nem adja meg, de ez kb olyan mint az új Bugatti vkinek aranyért másoknak meg pénzért vehető meg
-
Sordoran
addikt
Egész pontosan nekem úgy rémlik azt írták: a fejlesztések megmaradnak, akár az eventtel kapod meg, akár később veszed meg. Tehát ha nem is teljesíted az eventet, de megveszed utána, akkor is meglesznek fejlesztések. Aztán hogy valóban így lesz-e...
Megéri amúgy költeni rá egy kis goldot, hiszen ha végigtolod eventet is jön gold, tehát nullszaldós leszel a végén, plusz a kocsi is ingyen jár.Micsurin: Az új 207-es végződésű frissítés óta SP-n nem dobál ki engem, szóval nem kell trükközni orosz dolgokkal feltétlen.
-
-
Micsurin
nagyúr
Eh szerk idon kivul vagyok
... Szedtem.le vmi gold modos orosz rr3-at es ez nem lepked ki sp-n -
Kronok
tag
válasz
Sordoran #1476 üzenetére
a Drag Race nagyon kemény volt... szerencsére a 8 órás fejlesztés + 2 aranyos meghozta a sikert
Stage 07
fel lehet kötni a nadrágszíjat...1. Endurance Mount Panorama - minden ki van kapcsolva ami létezik - ez volt a bemelegítés
2. Cup - 5 kör - Brands Hatch - 10 ellenfél - mind a 10-nek be kell törni a hátsó szélvédőjét -
jotanács: első próbálkozásnál a kocsi szerviz szintje lemegy gatyába, nem kell vele nagyon törődni, kritikus szinten 5. alkalomra sikerült, igaz már fel akartam adni mert nem tudtam, minden kocsi meg van e, én előre mentem az első kocsival kezdtem és engedtem előre a következőt, akkor van gáz ha kettő húz el, akkor lehet rohanni a másik után - ha sikerült nem érdemes szervizelni - olvastam, h ez lesz az utolsó állomásban ezért kezdtem csak el éjfél után játszani, amikor 5 kocsit kellett összetörni azt utáltam, de a Brands Hatch amúgy sem kedvelem
3. Endurance - 4,5km - ez egy levezető az előző agyrém után - ezután sem érdemes szervizelni
4. Cup - 2 kör - Le Mans éjszaka - nincs csúszkálas - nem szabad a pályát elhagyni - 3. kanyarban ha első vagy tied a futam, a második kört olyan óvatosan csináltam mint még soha, majdnem 4,5 perc lett de 1.000m előnnyel - 45e fizet
5. Cup - 7 kör - Suzuka - 45e fizet40 arany
A kocsi -
Sordoran
addikt
Nos, mit ne mondjak ez a Drag race egy szívatós kör volt... Kb. 100 goldot vertem bele kocsiba (végén már idegből több tuningot is rányomtam egyszerre), folyamat állítgattam időt javítás miatt, hogy még ma be tudjam fejezni, meg 8 órás pénzes fejlesztés is rámenjen (így jár az aki egész nap szórakozik és 7kor ül neki játszani
), de csak meglett, főleg így túlfejlesztve. De inkább erre költök goldot, mint hogy átugorjam. Aki abban bízott, hogy ez jó kis gold gyűjtés azt el kell keseríteni, minden gold belemegy kocsiba, ha teljesíteni akarod az eventet.
Végén már félve néztem, hogy mivel jóval több mint 5 kocsit köröztem le, nem-e fog belekötni, hogy pont 5öt kéne, de szerencsére nem.És most retteghetünk a holnaptól.
-
Kronok
tag
válasz
Sunyista #1473 üzenetére
mennyi pénznek és aranynak kell lennie, h az ember ilyen bannt kapjon?
amióta játszom 9 millió volt a legtöbb amit összegyűjtöttem, aztán fejlesztettem és lett belőle 5 millió,
4 millió alá nem szoktam menni, ilyen tartalék gyanánt, hát kell fejleszteni vagy meg lehet venni egy autót, az a baj most már csak aranyos kocsik vannak...ezeknél elfelejtettem odaírni:
4. 3 verseny Indianapolis Motor Speedway
Drag Race - aranyos fejlesztés nélkül teljesíthetetlen - ha teljesen ki van huzatva a fordulat akkor sikerül, ez kb 25. kísérletre vettem észre
5. Cup - 1 kör - Mazda Raceway Laguna Seca - ninics kormány rásegítés - a rajton tolatva kell áthaladni
6. Cup - 5 kör - Indianapolis Motor Speedway - 5 kocsit le kell körözni -
Sunyista
tag
válasz
charlie1975 #1465 üzenetére
Engem egyszer bannoltak, de akkor odaírták minden egyes belépéskor, hogy mennyi ideig tart még. De kb. 1-2 hét.
-
Kronok
tag
Stage 06
1. Endurance - Indianapolis Motor Speedway - nem lehet fékezni
2. Cup - 2 kör - Indianapolis Motor Speedway -257 kph-nál nem lehet gyorsabban menni
3. Cup - 3 kör - Mazda Raceway Laguna Seca - Konigsegg Agera R kell vezetni - első körben utolsónak kell lenni, aztán meg kell nyerni a futamot
4. 3 verseny ndianapolis Motor Speedway
Drag Race - aranyos fejlesztés nélkül teljesíthetetlen
Cup - 3 kör
Speed Record
5. Cup - 1 kör - Mazda Raceway Laguna Seca - ninics kormány rásegítés
6. Cup - 5 kör - Indianapolis Motor Speedway30 arany
-
NNME
csendes tag
válasz
Sordoran #1469 üzenetére
Most csináltam meg a második kihívást. Rögtön az első kanyartól az Eau Rouge aljáig sikerült 285-öt elérni (284 kellett), aztán fék és a dombra indulás eléggé lelassított, hogy ne csússzak ki. De ilyen lassan még soha nem mentem körbe Spa-ban, annyira óvatos voltam, nehogy valahogy elhagyjam a pályát.
-
Kronok
tag
válasz
Sordoran #1469 üzenetére
eddig feltoltam az összes pénzes fejlesztést, aranyat nem akarok rá költeni
299 lett a vége, elmentem a rajt előtti kanyarig nem sikerült, a rajt utáni le fel szakaszt követően van egy egyenes ami emelkedőn van és a végen S kanyar, na én ott megfordultam és a le fel legalján nagy nehezen megálltam és sikerültazon, h 2 pénzes fejlesztés után gold aztán újra pénzes fejlesztés van ezen már nem lepődöm, jobb ha hozzászoksz, a játék vége felé jól bevett szokás sajnos
-
Sordoran
addikt
Nem, te vagy lemaradva. Már Stage 5-nél járunk (kedden kezdődött, szóval ez az 5. nap).
2. kihívás szemét volt ma, ha nem költesz gold-os tuningot kocsira, nem teljesíthető (legalábbis én max. 283-at tudtam kihúzni belőle only pénzes tuninggal). Motorra rányomtam egy 10 goldosat, és poén, hogy az azt követő sima pénzért is megvehető. Na mind1, így pont kijött a 288 km/h (ha többször indítod más-más sebességet kér, 287-290 között ugrált nekem).
-
Kronok
tag
Stage 05
1. Head to Head - Catalunya - 320m előnnyel kell nyerni
2. Speed Record - Spa - /287 kph volt nálam/- pálya elhagyása esetén érvénytelen
3. Cup - 3 kör - farolás esetén érvénytelen
4. Éjszakai szekció a Circuit des 24 Heures
Autocross
Head to Head
Speed Snap
5. Cup -2 kör - Brands Hatch20 arany
-
Sunyista
tag
válasz
charlie1975 #1463 üzenetére
Itt nem arról van szó, hogy törlik a mentésedet, hanem arról, hogy most bannoltak téged a netes hozzáférésről, így nem eventezhetsz, nem menthetsz a felhőbe stb. és ha el akarod kerülni az esetleges későbbi bannt, akkor törölheted Te magad a csalásos mentésedet. De, ha letelt a bünti, folytathatod onnan, ahonnan abbahagytad.
-
charlie1975
aktív tag
válasz
charlie1975 #1460 üzenetére
Lécci segítsetek nem sxeretném előről kezdeni
-
Kronok
tag
Stage 04.
1. Cup - fék kikapcsolva
2. Endurance
3. Time Trial - óvatosan az idővel mert meg javítani
4. 3 verseny
Head to Head
Speed Snap
Autocross
5. Time Trial - meg kell javítani az előző idő eredményt
6. Cup - 3 kör10 arany
-
Kronok
tag
Stage 03
minden futam Suzukában
1. Cup - 3 autónak neki kell menni - bármilyen helyezés jó - fék kikapcsolva
2. Endurance - 282 kmh sebességet el kell érni
3. Hunter - autónak kell menni és elsőnek kell lenni - fék kikapcsolva
4. Cup - 2 kör - 5 autónak kell neki menni - nincs fék
5. Cup - 1 kör -
Kronok
tag
egyedül a Spirit of Ferrariban van ez a kocsi, de ha 100%-ra akarod megcsinálni mindenképp meg kell venni, mert ha nem használod ki a 20% kedvezményt 300 lesz az ára
Speed Demons-ban én megálltam a Porsce 911 RSR (2014) előtt, arra várok hátha lesz 50% vagy 40%-os akció és akkor szerzem be vagy a Porscge-t vagy Agera R-t, ha egy jó darabig nem jön ilyen akkor megveszem 20%-osan
Zenith, Vertex szériákban nagyon el vannak tévedve, 50-85 arany között mozognak a fejlesztések, elég beteg -
charlie1975
aktív tag
Nem enged egyik versenyen se indulni mi lehet a baj?
-
fatorzs
tag
válasz
Gyurma_13 #1455 üzenetére
5(?) futam, suzukában mind.
Nem nagyon emlékszem, de törni-zúzni kell benne.
Ilyesmik volt:
suzuka west, 3 autónak menj neki, mindegy, hányadik helyen érsz célbe
suzuka east, endurance, érj egyszer el legalább 282 km/h-t
szuzuka gp, menj neki 5 autónak és nyerj
utolsó csak egy sima cupHa valaki jobban emlékszik javítson
-
NNME
csendes tag
A Ferrari 599 GTO lesz-e még valamelyik kategóriában a Spirit of Ferrarin kívül? Megéri gyűjteni rá? Imádom azt az autót, de nem költenék rá 240 aranyat, ha nem muszáj. Enzoval sok aranyos upgrade nélkül végig lehet majd vinni annyira a kategóriát, hogy tovább engedjen a Zenithre?
A Speed Demonsban van a Zonda R, 911 RSR (2014) és az Agera R (mind aranyosak), viszont a Zenith végén is az Agera R van, így inkább arra gyűjteném az aranyat, praktikusabbnak tűnik úgy.Itt a Legend nehézségi szinten már jöhetnének a kategóriák %-os teljesítéséért az aranyak 100-200% növekedéssel is, mert az valahol vicc, hogy pl a Spirit of Ferrarinál 25%-nál 8 aranyat kapsz, miközben az autó ami ekkor unlockolódik az 30x többe kerül. :/
-
Kronok
tag
Stage 02
1. Elemination
2. Autocross - pályaelhagyás esetén érvénytelen a kör
3. Head to Head - 2 kör, az első kör végén az ellenfelet kell átengedni elsőnek
4. Cup - Mount Panorama - 2 kör
Cup - Melbourne - 2 kör
Elemination25 000 $
5 arany -
Kronok
tag
La Mans-it nem tudtam végig csinálni, elmentünk nyaralni kevesebbet játszottam, azt gondoltam majd be lehet fejezni a szériát, így a kocsit sem kaptam meg (nagyon boldog voltam)... ezzel nem szeretnék így járni
aki megkapta a kocsit az megkapta az Endurance Kings szériát is? -
Pompi
nagyúr
Elkezdődött az új 7 napig tartó special event. A tematika hasonló mint a LeMas-i eseményé is volt. Az első napi adag semmi extra, egy head 2 head, egy 1 körös verseny amit 205 méter előnnyel kell nyerni és egy 3 körös cup.
-
Kronok
tag
érdekes... mikor elkezdi lepörgetni aranyat és akkor lépsz ki meg kéne, h maradjon
nálam mükszik Nálad nem, ez kb olyan mint a reklámok Nálad nincsenek másnál meg igenmegjött az iOS update, hát...
750 arany a Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse,
Audi R8 V10 Spyder meg nem elérhető mert Speedrush TV challenge lesz, de mikor?
Career Goalsnak sok értelmét nem látom még -
NNME
csendes tag
most így csináltam én is ahogy leírtad, amikor szintet léptem és kiírta, hogy 25 arany a jutalmam, a continue-ra mentem majd kezdte lepörgetni az aranyat, azonnal kiléptem (home gomb, majd "kisepertem" a futó alkalmazások listából is), újra belépve viszont láttam, hogy nem írta jóvá az aranyakat. :/
viszont a managerek és a bónusz is megmaradt és a pénzt és a fame-et is jóváírta. -
NNME
csendes tag
válasz
Gyurma_13 #1444 üzenetére
az 50 egymás utáni győzelmet szeritnem a legelső versenyektől kezdve éri meg csinálni, elősorban head to head versenyekkel, autocross, speedtrap versenyeken futni a kategória legjobban felfejlesztett autóival. Azért ezekkel a versenyekkel mert rövidek és általában 100%-os a nyerési arány. Én kb 2 óra játékkal értem el, második próbálkozásra mert valahol a 30 győzelem után egyik drag versenyen valamiért nem bírtam győzni.. :/
-
NNME
csendes tag
ha elmegy a napi bónusz akkor a rendszer dátumát vissza kell vinni egy napot (ha 1 nappal csúszik el) és újra aktiválódik.
#1445 nem, általában online játszok, voltak már próbálkozásaim adblock appal, de nem használok semmi ilyesmit. de nem tudom miért nincsenek reklámok, pl. angry birdsben is elég kevés reklámmal találkoztam a tableten, telón viszont minden pálya után voltak.. '13-as Nexus 7-el játszok
-
Kronok
tag
egy csodálatos jelenség, Ferrari Classic - utolsó futam - rá kattintok, h race és kilép, vagy ha el is indul piros lámpák előtt dob ki, (próbáltam online, offline, be-kijelentkezve facebook) bármilyen más pályára lépek be ott simán tudok játszani.
valakinél produkált ilyet?
mi a tosz lehet? -
-
thrill
tag
Nálam semmi reklám, hirdetés nincs a játékban csak a kedvezményes autók tűnnek fel ritkábban
Már csak az a kérdés, hogy vettél-e valamit korábban, vagy csak mákod van?
Ez milyen trükk? 2x lehet megkapni így az aranyat vagy fame pontokat?
A napi bónusz és a managereket lehet így újra megkapni. Csak a speckó helyzetről volt szó, amikor közben szintlépés is van.
-
NNME
csendes tag
válasz
Claptonic #1434 üzenetére
Nekem most a Koenigsegg Agerát 2x is 20%-os bónusszal adta. Először a Supercar Elites unlock során épp 10 ezerrel volt kevesebb pénzem mint kellett volna, vertem is a fejem a falba.. Aztán gyűjtöttem egy kicsit és megpróbáltam a Speed Demonsnál (Supercar Elites alatt levő sorozat) és ott is felajánlotta szerencsére a bónuszt így meg tudtam venni.
Javaslatom, hogy unlockolás előtt készíts egy cloud save-et, aztán ha nem adja be a bónuszt akkor töltsd le a mentést újra. Kis időveszteség, de működhet a bónusz következő alkalommal és akkor már megéri.#1435 Nálam semmi reklám, hirdetés nincs a játékban csak a kedvezményes autók tűnnek fel ritkábban
#1436 Ez milyen trükk? 2x lehet megkapni így az aranyat vagy fame pontokat?
-
Kronok
tag
nem óvatosnak kell lenni hanem gyorsnak
ha vége a futamnak leszámolja a pénzt aztán a fame-t normál esetben itt szoktam kilépni, de amikor szint lépés van ezután jön még 1 ablak ahol közli, h szintet léptél ezért x arany jár, amikor itt elkezdi lepörgetni az aranypontokat akkor kell kilépni, ha ez előtt lépsz ki a játékból nem ad a szintlépésért aranyat -
thrill
tag
A kilépegetős, napi bónusz halmozós farmolgatással csak óvatosan, mert nekem nem adta meg a szintlépésért járó 30 aranyat. Most a supporttal küzdők érte.
Kérdés viszont, hogy az még mindig áll, hogy ha veszek valamit akkor nincs reklám? Inkább veszek pár aranyat, de ez a sok hirdetés már idegesítő.
-
Claptonic
csendes tag
Én most unlockoltam Accolade Opent, és megint nem adott a Viperre 2o%ot...
Ez eléggé idegesit. Jobban mint a zsinóron húzott ellenfelek akik kilöknek, -
Kronok
tag
a legelején mikor elkezdtem játszani megkaptam egy új szériát nem vártam meg a showcase-t megvettem a kocsit, és mikor oda értem felajánlotta, h megvehetem 20% kedvezménnyel de addigra már meg volt a kocsi..., na azóta mindig kivárom a showcase részt és fel is dobja a 20% kedvezményt
-
l4ci
tag
Ha már itt tartunk, akkor az hogyan van, hogy pl. a legújabb frissítéssel megjelent a Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse, ami ugye 750 Gold és ha eljutok odáig, akkor megvehetem 20% discount-tal. De ha nekem már minden széria fel van oldva, ahol ez az autó szerepel, akkor nekem már nem is jár a discount? Ez így egy kicsit unfair szerintem...
-
Claptonic
csendes tag
Köszönöm a válaszokat!
Nekem is elég következetes, és nálam volt olyan is, hogy egy bonus serieszel megszerzett kocsival (ami a fő series 2. kocsija volt) elkezdtem a seriest, és az első győzelem után megadta az első kocsira a 2o%ot.
Amúgy azért furcsa, mert amint unlockolom az új seriest, feldob egy buy now pop upot, mégsem megy be a kocsivásárláshoz.Most még nem zavar, classic americannél járok, de később a drágább cuccoknál jó lenne spórolni.
-
-
fatorzs
tag
válasz
Claptonic #1426 üzenetére
Egészen pontosan, akkor kapsz kedvezményt, ha feloldasz egy "showcase" seriest és még nincs meg az adott kocsi. Előfordulhat, hogy egy adott ligában a második kocsit már feloldottad (valamelyik bónusz sorozatban), és akkor azzal meg tudod szerezni az első autót is 20%-al olcsóbban
-
Claptonic
csendes tag
Sziasztok!
Valamelyik régi motoros meg tudja mondani, hogy amikor unlockolok egy új series-t, és az első kocsit nem adja 2o% kedvezménnyel, akkor az normális?
Köszönöm.
-
Kronok
tag
iOS-en még mindig semmi
-
tutuhawer
őstag
Szevasztok, bele-beleolvasok a topicba néha, és gondoltam , felteszem megint. Xperia SP-vel játszanék, és ha mindenféle moddolás nélkül kidob a játék, továbbra sincs semmi gondom vele, csak épp kipróbálom, hátha megy.
-
Lirion
addikt
Hát fogalmam sincs, hogy mi alapján dönti el, lehet a frissítés napján volt még érvényes a 2.5 millió R$ és egy hotfixel állították át goldra. Volt már erre példa korábban, a corvette esetében, amit megjelenéskor 150k R$-ért meg lehetett venni, aztán később már csak golddal. Én örülök, mert R$-ért megvettem..
-
l4ci
tag
Na, szép kis frissítés... Nekem csak goldért lehet megvenni a Veyront, mitől függ vajon, hogy R$ vagy Gold kell hozzá? Tele lett a bank R$-el a nagy Gold farmolás közben, most meg az új kocsik közül egyet sem tudok unlock-olni, mert megint farmolni kellene több mint 500 Gold-ot (ami a megemelt fame követelmények miatt kb 3x annyi idő lett) vagy megvárni azt a special event-et, amiről azt sem írják ki, hogy mikor indul... Hát kösz szépen!
Lehet, hogy lassan én is elkezdek vmi hacket keresni, mert hiába van 91 autóm meg 91%-os event statom, innen marha nehéz feljebb lépni... -
l4ci
tag
Na, szuper. Elmegyek Balatont kerülni családdal kerékpárral és máris itt az új frissítés!
Leglább már lesz helye a sok millió R$-nek, amit a Fame farmolás alatt gyűjtögettem...
Nekem is feltűnt, hogy a 91. autó (Porsche RSR 2014) megvásárlása után drasztikusan megnőtt a szint lépéshez szükséges Fame mennyiség, én meg azt hittem, hogy szintfüggő (215-216) vagy autómennyiség-függő, de akkor valszeg én is beszoptam azt a mini frissítést, ami múlt héten volt valamikor hétközben.
Már alig várom, hogy meghessem a 92. autómat ma este! -
Lirion
addikt
A legújabb frissítést felraktátok már? Androidra érhető el egyelőre kizárólag.. Elég semmilyen lett szerintem. Kaptunk 2 új kabriót (audi r8 v10 és bugatti veyron grand vitesse), egy új szériát az enzo ferraris széria alá és kész. Ez utóbbi nekem teljesen kimarad, mivel azt a ferraris szériát nem csináltam és nem is fogom megcsinálni, így nekem lényegében 6-8 új verseny + néhány új TT futamot jelent a frissítés..
Ebben a hónapban asszem ismét visszatérek a cheates mentésemhez, mert a classic ferrarit már kilőttem, ez a néhány futam meg nem idő és kihívás.
A veyron egyébként 2.5 millió R$, bár mások csak goldért tudták megvenni, ami 750 gold volt.Jah és az új bugattinál meg a mclaren p1-nél most már aktiv spoilerek vannak. Persze a többi régi autónál ezt nem tudták megvalósítani már...
-
Kronok
tag
válasz
Gyurma_13 #1414 üzenetére
mindkettőnek meg van a maga varázsa meg hátránya, a monoton körözgetés egy idő után unalmassá teszi a dolgot de a pénz és a fame pontok gyarapodása azért jó dolog
a l4ci féle trükközés szerintem nem annyira pofátlan, mint azok akiknek több 10.000 aranyuk és jó pár 100 milliójuk vanFerrari Classic-ban a kedvencem az éjszakai futamon mikor a 2. kanyarban kitörik vmelyik világításom, rosszabb esetben mind2 és akkor úgy csináld végig, néha elég egy oldalt kocc a másikkal és puff a világításnak
-
Gyurma_13
aktív tag
válasz
Gyurma_13 #1408 üzenetére
Jelenleg kb.108000 fame pont kellett a szintlépéshez a 87-ről a 88-ra való ugráshoz.
Jó megemelték...
Ez a terv:
Ferraris utolsó futam mégpedig úgy, hogy
1. futam, napi bónusz + 3 manager
2. futam, 2 manager (fame duplázós + szerelő)
3. futam, 2 manager (fame duplázós + szerelő)
4. futam simán
Ez 7 goldba kerül de mivel szintet lépünk 22-7= 15 gold + kb 670000 RS$ A jutalom
Amíg meg nem unom...L4ci módszere jobb, de én úgy akarom végig vinni, hogy nem trükközök
-
Kronok
tag
ezzel a technikával nem vagy egyedül
amikor előszór kipróbáltam attól féltem hiába megyek körbe a pályán a sebességrekorddal nem fogja megadni mert előtte szembe mentem a menetiránnyalaz Endurance online állapotban igen horribilis tud lenni néha
de viszont a Ferrari Classic utolsó futamán online állapotban sokkal egyszerűbb az első helyre kerülni és 500 - 1000m-es előnyre szert tenni mint offline, offline erősen szenvedek max 100 -150m előnyt tudok szerezni ha sikerül sokadjára végigmenni mert ha a hosszú egyenes előtt nem vagyok az első vagy a második esélytelen megelőzni az első helyen lévőt, napi bónusz + manager üzemben a 385e + 30e Fame szép summa értea PR mentesség alatt 50 autót sikerült megvennem 3 hét alatt, most 78 autóm van, és ugyan abban a dilemmában vagyok mint te, megjöttek az aranyos kocsik, Porsche 911 RSR 2013, Porsche 911 RSR 2014, Koenigsegg Agera R, Hybrideket és a Venonot nem is említem
-
Pompi
nagyúr
válasz
Gyurma_13 #1411 üzenetére
Nekem az a bajom ezzel a heti versennyel, hogy a toppon mindig cheaterek vannak, akik miatt irreálisan megnő az időkülönbség és gondolom a besorolás is. Amikor anno "beszálltam" ebbe a weekly time trialozásba, akkor elég sokat próbálkoztam, de nem tudtam B-nél tovább jutni, azóta nagyon nem vesződök vele, ismerősökkel küzdünk kicsit egymással, de mivel A-ba kerülés esélytelennek tűnik, azért nem fogom adott esetben goldokért fejleszteni az autót, hogy 5-10 ezer dollárral többet kapjak egy héten.
-
Gyurma_13
aktív tag
Egy titka van, sok-sok gyakorlás
Én sem nagyon tudtam bekerülni az "A" kategóriások közé, de két hete jött egy bug, ami miatt nem kellett várnom az időfutamoknál, lásd fentebb az 1388, és az előtte lévő hozzászólást, és nekiálltam javítgatni az időimet. A top 500-ba bekerülés, kb. az 50. próbálkozásra sikerült.
De tegnap a bug megjavult és már várni kell megint, hogy újratöltsön, így sajnos nem nagyon van kedvem próbálkozni.Bár te most látom a hetit kérdezted, de kb. gyan az vonatkozik arra is...
-
NNME
csendes tag
Jajj, nem olvastam nagyon vissza, hogy mennyire vagytok ti becsületes játékosok, és nem tudom mennyire spanyolviasz, de én néha ki szoktam használni a játék egyes "hibáit" pl. a Speed Record versenyeken rögtön megfordulok és a célegyenes elejéről kezdem el a gyorsulást és legtöbbször a végéig el is érem az első helyhez elegendő sebességet, és offline az Endurance versenyek csak 10 km-esek.
-
NNME
csendes tag
Húha, nem is tudtam, hogy van ilyen aktív magyar fóruma a RR3-nak. Azt figyeltem meg, hogy megközelítőleg havi rendszerességgel vannak nagyobb frissítések, az öreg Ferrarik pedig lassan 1 hónapja jelentek meg, így én már a következő újabb autókat, pályát és versenyeket várom és ebből a célból nézelődtem a neten, hátha kapok valami infót a következő frissítésről.. így találtam ide.
Tavaly október óta játszom én is a játékkal, most 123-as szinten vagyok és a Supercar Elites és a Speed Demons sorozatoknál járok és a tököm kivan a nagyon drága aranyos autókkal. Eddig mindig úgy számoltam, hogy ha egy mód van rá a 20%-os kedvezménnyel vásároljam meg őket, most gondban vagyok mert a Zonda R, a 2014-es Porsche 911 RSR és az Agera R is arannyal vásárolható meg, összértékük 20%-os akcióval is több mint 1000 arany körül van, nekem meg jelen pillanatban csak 55 áll rendelkezésre.. (épp a Ferrari F50-re költöttem el rengeteget, hogy tudjam 100%-ra teljesíteni azt a sorozatot).
Nagyon csalogatóak a heti Time Trial versenyek, most a B csoportban vagyok, 21 másodpercre az A-tól és a 100 aranytól. Itt van nektek valamilyen stratégiátok? Rengeteg Drive-ot elhasználtam már gyakorlásokra, de jobb időkre nem vagyok képes. Van köztetek olyan aki A csoportos? Mi a titok? -
Gyurma_13
aktív tag
Kiváncsi vagyok mennyi frame pont kell a szintlépéshez.
Most ugrottam 87-re, 1681840 pontom van, majd beírom ha 88-ra lépek. -
Kronok
tag
véget ért a jó világ...
visszatért a PR követelmény, és az az érdekes, h semmilyen frissítést nem töltöttem le,
d.e. mikor játszottam még sehol semmi, most, h beléptem a játékba nem engedett játszani néztem is, h mi van, aztán feltűnt a jobb felső sarokba minden CUP-nál kint ficeg újra a megadott PR szint
érdekes dolgok ezek... -
Robicska
újonc
szewasztok en kb jatszotam 2-3 hetet ezzen a jatekon nagyon megtetszet de a kicsitesomnak a kezebe adta es elorol kezdte az egeszet vagyis torolte az adatokat!!
vann meg eselyem fojtatni onnan mert mar nagyon sokat jatszotam keves ido allat es nincs turelmem elorol kezdeni!
segitetetk?
[
-
Pompi
nagyúr
Ez esetben köszi
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
Más. Ez részben volt már téma, ugye eddig is növekedett a szintlépésekhez szükséges fame pontok száma, de most elég látványosan változtattak rajta, számunkra negatív irányba, 15 ezer fame pont és alig megy arrébb a csík
Új hozzászólás Aktív témák
- Debreceni gyorsétkezdék, éttermek
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- Opel topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- World of Tanks - MMO
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- LEGO klub
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- XFX RX-69XTATBD9 Xfx Radeon RX 6900 XT 16 GB GDDR6 videókártya csere Rtx 4070Ti
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 5 4500-5600X +RX 9060XT/9070/9070XT +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA!!!
- AKCIÓ!!! DDR5 GAMER PC: RYZEN 5 8400F/9600X +RX 9060XT/9070/9070XT +16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!!!
- Asus X299 TUF / Beszámítás OK!
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 7 5700/5800X +RX 9060XT/9070/9070XT +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA!!!
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3050, 96% Akkumulátor
- Bomba ár! HP ZBook 15 G3 - i7-6820HQ I 16GB I 256GB SSD I Nvidia VGA I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3038, 94% Akkumulátor
- Samsung Galaxy S25 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3040, 96% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest