- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Segal
veterán
válasz BlackDesert #4 üzenetére
Csak a ps plus nem ingyenes dolog.
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
#54625216
törölt tag
válasz BlackDesert #4 üzenetére
Jelenleg a Rift és a PSVR ára azonos, USA-ban $399. A nagy különbség a VR-ready PC és a PS4 Pro ára között van. Innentől már a szokásos PC vs. konzol vita: PC hardver drágább, a grafikai minőség viszont jobb, a PC játékok olcsóbbak, viszont szopni kell a grafkártya drivertől kezdve mindennel, a konzol meg plug and play, és így tovább, nem mennék bele, örök hitvita.
Ami a VR-nél igazából a PC felé billenti a mérleget, hogy a PSVR nem tud roomscale-t, azaz vagy ülsz, vagy esetleg állva hadonászol a "fagyikkal" (kb. mint a wii-vel), de nem tudsz igazán körbejárni a virtuális környezetben, megfogni tárgyakat, stb. mint a vive vagy a rift esetében.Ami a mobil vr-t illeti: ezek az eszközök első sorban üzleti célra készülnek. Ha van egy adott VR tartalom, amit elbír az arm hardver, akkor egy cégnek sokkal egyszerűbb egy ilyen cuccal kimenni ügyfélhez, kiállításokra stb. és ezen demózni, mint kitelepíteni egy PC-t meg installálni a szenzorokat, stb. Ráadásul ilyenből egyszerre többet is hordhatnak magukkal.
Az otthoni felhasználás szerintem olyasmi lesz, mint a kézikonzolok esetében: nagy előnyük, hogy megveszed, használod és nem kell hozzá semmi más körítés, el lehet vinni a haverokhoz, stb. Hátránya, hogy a játékok grafikailag gyengébbek. Szvsz ennek is lesz piaca, főleg ha lesz hozzá megfelelő tartalom.Ami a PICO-t illeti, a $750 csak a fejlesztői set ára, ez minden hardvernél magas (sőt a konzol fejlesztőkészleteké még magasabb), a lakossági ár szvsz nem lehet több $200-$250-nél különben bukta lesz.
A PICO versenyelőnye amúgy a 6DOF, mert a konkurens termékek (pl. Oculus Go), csak 3DOF-ot tudnak. Ha viszont sokat várnak a valódi starttal, addigra az Oculus vagy a HTC kijöhet a saját 6DOF megoldásával és mögöttük már ott van a széles tartalomkínálat.
Kérdés, hogy a hamarosan debütáló 3DOF mobil hmd-k mennyire lesznek sikeresek. Ha a közönségnek bejön a műfaj, akár üzleti, akár belépő szintű otthoni cuccnak, akkor hiába jön be később a PICO egy teljesen új platformmal, ha nem lesz 100% kompatibilis az elterjedt eszközökkel, nem fog labdába rúgni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...