- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
- = Zk = -
félisten
én az irányítástól félek nagyon...
billel elbohóckodtam még régebben.. de most, kontrollerrel nem sikerül olyan élvezhetőre csinálni a belövéstét egyik újabb NFSnek sem, mint mondjzk egy Forza HOrizon... azt simán belövöm élvezhetőre, de az NFS-t?!.. áh.. felejtős..
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
yagami01
aktív tag
Szerintem tudomásul vették a 2015-ös hibáit. Ez látszott a Payback-nél. Ahol persze újabbakat követtek el... de reméljük abból is tanultak. Szerintem azért több lesz, mint a 2015-ös. Kiemelték, hogy 25. évforduló. És nagyon úgy tűnik az eddigiek alapján, hogy az eddigi részek bizonyos elemeit igyekeznek összegyúrni. Reméljük úgy, hogy az működik is ( elméletben működik amúgy ).
- Lesznek legális versenyek nappal. ProStreet. Nem csak ezért, a trailerben lévő pályarész is emlékeztett PS pályákra. Plusz az aszfalton szerepel a Pro Street korona:
- Visszatér a kocsi "életcsíkja" a Rivals-ból és a trailer-ben is láthattuk, hogy talán komolyabb szerepet kap a törés.
- Visszatér az off-road a Payback-ből. De ha minden igaz csak a homokos parton és nem kell hozzá külön autó ( legalábbis a trailerből nézve ).
- Visszatér a Rhino rendőrautó. Most Wanted pl. ( Szintén a trailerből. )
- Visszatér a Heat level ( MW - Rivals )
- Visszatér a tuning. Ráadásul estére korlátozódnak az illegális versenyek. Underground/Carbon A kreatív director tegnapi cikkben olvasni, hogy nyilatkozta, hogy ezúttal mélyebb lesz a testreszabás ( és a karaktert is testre tudjuk szabni, mi több ha minden igaz választhatunk is, így nem muszáj a csajjal menni ). Konkrétan ha jól vettem ki olyan testreszabási lehetőségek, vagy tesztek is visszatérnek, amiket az UG óta nem lehetett látni. Legalábbis én nem emlékszem rá. Erre gondolok ( a második kép a trailerből, az első UG ):
- Visszatér a 2015-ös testreszabási rendszer. ( És a vizes utak. ) NFS 2015Emellett....
- A kreatív emberke több autót ígér, hiszen a rajongók ezt akarták.
- Elvileg nem lesznek lootboxok.
- A rendőrök nappal kevésbé zargatnak, mint éjszaka.
- Át"aludhatod" a nappalt a garázsban.
- Visszatérnek a klasszikus rendőrüldözések ( heli, freeroam stb. )
- Új vezetési modellt dolgoztak ki, ami elmondásuk szerint immár jobb.
- Egy "rossz" zsaru lesz, aki vadászik rád. ( Mercer ) Tán Cross-ra akar emlékeztetni. Akár működhet is.
- Többen húztak még Carbon-párhuzamot. Van egy kanyar a trailer-ben ami nem sima és egyesek szerint kanyonra utalhat. És ott van a Palm City - Palmont City párhuzam.Lehet van amit kihagytam, de rossznak egyelőre nem tűnik. Hétfőn okosabbak leszünk.
[ Szerkesztve ]
-
- = Zk = -
félisten
nah, hát pont ettől tartok....
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
yagami01
aktív tag
Jaja, reméljük. El kéne már.
LeventeV: Voltak akik szerették a 2015-ös részt. Én bevallom törtben próbáltam volna ki, az online miatt ezt nem lehetett. Szerencsére volt trial originen. Még mindig több, mint a fele megvan annak a 10 órának. Sajnos akkor sem volt és most sincs még SSD-m, így elő jött az a probléma, hogy beestem az út alá, így még azt az időt se tudtam kijátszani. Akkor mondtam azt, hogy köszi elég volt. Plusz az akkori 7870-emen voltak olyan részek, ahol nem ment a legsimábban.
Sajnos nem volt makulátlan. Nagyon vártam én is és engem is hosszú idők után megcsapott újra a nosztalgia. Örültem, hogy visszahozzák a tuningot, ami ráadásul nagyon jól festett. Az élő átvezetőknek is örültem. Az első teaser-je a legjobb NFS előzetesek közt van szerintem. Azóta is többször megnéztem, nagyon eltalálták azt a 30 másodpercet. De többek közt az átvezetők nem voltak olyan jók, mint MW-ben, de még annyira sem, mint Carbon-ban... sokkal rosszabb színészek jöttek és.. valahogy nem működött. A tuning is felemásra sikeredett. Volt-volt, de nagyon kevés választható alkatrésszel.
Nálam viszont pont, hogy az utolsó szebb emlékű, tuningos rész az Undercover. Emlékszem akkoriban volt pár kritika felé, hogy komplett pályarészeket emeltek át az MW-ből meg ilyenek, de én mégis szerettem. Nem tudom nálatok jelentkezett-e ez a bug, de többszöri neki futásra is, amikor újra elővettem tapasztaltam, hogy repülnek az autók. A monitor sarkában fenn a magasban egy-egy... vagy épp eléd csapódik be az égből. Vicces volt.[ Szerkesztve ]