Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • priti

    addikt

    válasz Kotomicuki #174 üzenetére

    Szerintem a DLC rendszerben befejezett játékgyártást kéne preferálni. Alapjáték egy minden funkciót bemutató teljes, játszható, 100%-os de rövid játék, kvázi demo hosszúságú, de a demoval szemben teljes, és a jelenlegi gyakorlattal ellentétben ez a teljes verzió legyen az ingyenesen letölthető.
    Az újságírók és játékkritikusok által letöltés után kritizálandó és a minden szinten népszerű alapjátékokhoz kiadni az igényes folytatást, ami kvázi a teljes játék pénzért, csak most DLC-nek hívjuk aztán kész. Így kisebb lenne a kockázat a bukásra és nagyobb lenne a beruházási kedv.
    Annó amikor rövid ideig volt egy XBOX360 slim nálam a Just Cause 2-nek volt egy olyan ingyenes bemutatója a live-on, hogy egy pályarészen azt csináltál amit akarsz, csak egy időlimit volt és x perc után visszalépett a főmenübe. Teljesen korrekt. Az alapján el lehetett dönteni, hogy tetszik vagy nem. Piackutatásnak kiváló.
    Tessék kikutatni mire van igény ami még nem jött ki PC-re szép graffal. Egy lődözős FPS-re COD, BF ráfeküdt, pedig rengeteg van egy autósra Dirt sorozat ráfeküdt, pedig rengeteg van, Diablo felülnézetes hentelős, elvileg jön az három, pedig rengeteg van, Witcher2 nézetes szeletelős most jött ki, pedig rengeteg van és ahogy ezeket felsorolod jönnek a kérdőjelek meg az ezerféle stratégiai játék amiből ha egyet láttál mindet láttad ugyanúgy mint a többiből, legalábbis én a dune2000-ret meg a warcraftot még végigtoltam aztán a többit azóta már nem, mert dögunalom mind, belekezdtem párba, de már egyszer sem kavart fel annyira egyik sem hogy kitanuljam. Ízlések és pofonok, de szerintem ebből is van szép már száz. Szóval nemtom mitől haldoklik bárki szerint a PC játékipar, szerintem igazából nem haldoklik, csak abból jön gyakran új amiből több kell, mert nagy rá az igény. Az ötlettelenség... hát van benne valami, de nem könnyű újat kitalálni...
    Egy új ötletet láttam az utóbbi években Mirrors Edge néven. Volt benne fantázia, csak nagyon lapos lett, de arrafelé lehetne valamit nézegetni, az irány nem volt rossz. A Splinter Cell féle történettől a Borderlands-ig mind az FPS megerőszakolása, van ezeknek hely, de igazából nem mondanám új ötletnek. A rengeteg online gém a kockákat felszívja és ott élik a kis életüket a lvl95 szintű karakterüket pöckölgetve, meg a peteiket etetgetve vagy az Isten tudja. Igazából mi kéne ha volna? Ott a darkspore amibe már összegyúrták a diablo-t a spórákkal. Szerintetek mi kéne még? Igazából már a PC-sek nem tudják hogy még mit akarjanak. Egyszer azt mondjátok, hogy nem a grafika a lényeg, de ha nem az akkor egy műfajt mondjatok amiből nincs jó PC-s, minden van.

  • hallari

    tag

    válasz Kotomicuki #174 üzenetére

    Az NFS miért hányadék? Szerintem semmivel sem rosszabb, mint bármelyik más. Lehet, hogy arcade-szerűbb, és emiatt divat fikázni, de a megcélzott közönség kedveli pl. én is. Aki valódi szimulátort akar, az vegye a Forzát. Másról szól, ennyi. Ráadásul a World az eklatáns példa az eredeti témára, hiszen nálam is integrált VGA-n megy (minimumon, néha riccenve), tehát feleslegessé teszi a low-end kártyák fejlesztését. És a zsebem csak örül ennek, mivel ez a konfig 75 pénz volt (adatlapon rajta). :K

  • Jack@l

    veterán

    válasz Kotomicuki #130 üzenetére

    Szerintem valaki valamit félreértett, nem a programkód nagyságáról beszéltünk, hanem magáról a játék méretéről, amibe a legnagyobb részt a videók, hangok, textúrák nyomják, semmivel nincs konkrétan azokban több hibalehetőség, mint ami régen volt.
    A programozók igen, fejlődnek, ahogy a technikák is, minél öregebb a motor és a vele foglalkozó emberek, jobb esetben annál kiforrottab lesz valami.
    Mostanában a gyorsan olcsón a fő irány, kár lenne tagadni, de ez nem a kóderek hibája, hanem a kiadóké, vezetőké(nameg a kapzsiság)...

    UI: lehet kevesebb kód van egy mostani játékban, mint egy régi doom3-ban vagy quake-ben, mert full API-kat használnak már szinte mindenhez, nem kell kézzel fizikát, megjelenítő cumókat írni.

  • Jack@l

    veterán

    válasz Kotomicuki #51 üzenetére

    A játékok nagyságával és hibalehetőségét butaságnak tatom, a többi nagyjából okés, (bár nemtom, de szerintem az xbox maradt szépen dx9, mert a chip felépítése nem változott, be is rosálna a dx11-től...)

    Auz ok viszont rohadt egyszerű, kezdik felfogni a kártyagyártók is, hogy ha nincs erősebb kártya, már a hülyék se vesznek újat mert minek, a fejlesztők se fejlesztenek szebb játékokat mert nincs hozá hardver.
    Régen ha cseréltél 1-1,5 évenként vga-t, az tudott legalább 1,5-2x annyi fps-t a régihez képest, és örültél(középkategóriában is). Az utóbbi két évben semmi másról nem szólt a piac, mint "optimalizáció", "de ez energiahatékonyabb", "cseréld le a kártyádat, mert DX11". Miközben egy ősrégi 4870-es kari lenyomja a 6770-et azokban a játékokban amik elindulnak rajta. Ezenkéne kicsit elgondolkodnia a chipgyártóknak, és végre csinálni is valamit. (tudom válság van :)), így inkább leépítünk, mint ujat csináljunk a mottó, az a biztos... )

  • Kotomicuki

    senior tag

    válasz Kotomicuki #51 üzenetére

    A szöszbe is, kimaradt pár sor, grrr...

    Tehát: a "A HD 4770, ~3 évvel ezelőtti bevezetése óta, csak most váltanának kisebb csíkszélességre 'a' GPU-gyártás terén..." részhez a cikkbéli "A legérdekesebb része a Radeon HD 7000M és a GeForce 600M sorozatnak, hogy nem csak az új 28 nm-es lapkákból állnak majd, így az aktuális generációból is visszaköszön majd egy-egy, úgymond öregedő GPU. A notebookgyártóknak ez a helyzet nem igazán tetszik, ugyanis a frissítés pont az olcsóbb kategóriákban marad el, ami a legtöbb eladást generálja." részt hozzáadva jön elő a miért is nem tetszik minden gyártónak a VGA-k új generációja -> már megint elmarad a várva-várt változás, pedig már nagyon esedékes lett volna, így csak a tudatlanokat - a netbook- és tábla-mizériával már többször átvágott és emiatt egyre "óvatosabbá" váló vásárlókat már kevésbé - tudják termékmegvételre akció, azaz profitkiesés nélkül rávenni.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés