- iPhone topik
- A Z Fold7, vagy a Magic V5 a vékonyabb valójában?
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Macrodroid
- Légies iPhone halvány színei
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Mobil flották
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kotomicuki
senior tag
Hát pont ez az! A nem saját fejlesztésű kódokban lévő hibák javítása/javíttatása sokkal több időt - és ezért pénzt is - vesz igénybe, hiába 'eccerűbb' vele dolgozni. Ha a fejlesztőkörnyezet gazdája nem hajlandó foglalkozni a problémáddal - mer' pl. kevés zsét dobtál neki - , akkor jóval több meló megkerülni a hibás részt, mintha a sajátban kéne kotorászni, amit legalább ismernek és tudják - jobb esetben - mi, hol van benne.
Azért a több videó, hang és textúra is hibalehetőség - meg munka van vele - , még ha nem is fog hibaüzenetet küldözgetni, amikor nem jó.
A programozók és a technikák (pl. a DX, na ne?!) - esetleges - fejlődéséről meg mindent elmond az az egyre több hiba, amit egyre hosszabb idő alatt tudnak - ha egyáltalán tudnak - kijavítani a mostani játékoknál.
Ahogy a kiadók a fejlesztésen spórolnak (idő, létszám), úgy omlik össze a PC-s játékpiac is, mert az egyre ócskábbat - évente alig 1-2 normális (programozás szempontjából is) jelenik meg - , hiába nézne ki az jobban, már nem óhajtja megvenni senki sem azért a 10-20 óra játékidőért, amit nem szándékozik pár hónap múlva sem újrajátszani, ellentétben a régi, nagyobb címekkel. -
Kotomicuki
senior tag
Ha nem fejlődtek programkódírás terén a játékfejlesztők, akkor a nagyobb méretű kódban annyival több hiba lehet, mint a méretnövekedése a régihez képest. Ezenkívül, ha a méretnövekedéshez nem kapnak arányosan több fejlesztési időt, vagy annyival több programozót, akikkel az adott idő alatt is végezhetnének a megnövekedett tárhelyigényű munkával, akkor borítékolható a minőségvesztés és a hibák gyakoribb előfordulása a kisebb kódmérethez képest is. Ez a része nagyjából tiszta matematika.
Szerinted, fejlődtek a programozók, több időt, vagy létszámot kapnak a fejlesztésekhez a "válság" idején, hogy csökkenhessen a játékokban előforduló hibák száma?
Szerinted, a manapság megjelenő játékoknál kell több időt és patch-t kivárni, míg "tökéletes" lesz az, vagy a régebbi, 1 CD-seknél, és ennek lehet-e oka az indokolatlanul megnövekedett programkódméret? (Abu #88-s hozzászólásának utolsó 1,5 bekezdése segít a kérdés helyes megválaszolásában.)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A FLOPS az egy megfogható adat, de valójában csak azonos, vagy hasonló architektúrán belül összehasonlítható az elméleti maximális érték. Azon belül sok függ attól, hogy a lapka belül mennyire hatékonyan működik. Nyilván a lapka képes lehet arra, amit az elméleti adat lehetővé tesz, de kérdés, hogy az esetek nagy részében képes-e rá. Tehát túl sok abból, hogy x chip x GFLOPS-ot tud nem derül ki. Lehet jobb egy y chip kevesebb elméleti GFLOPS-sal. De mondom ez bonyolult. Senkinek sem ajánlom, hogy GFLOPS szerint vásároljon. Olyan urban legend ez, mint a több memória mindig jobb.
Igazából a PC-n is van kiút. Ha nem akar a fejlesztő a grafikával törődni, akkor lépjen be egy partnerprogramba. Az AMD, az NV és már az Intel is kínál erre lehetőséget. Lehet, hogy az AMD és az NV többnyire telített, de az Intelnél sincsenek hülye programozók, és biztos segítenek. A Modern Warfare 3 hivatalosan Game-On cím. Teljesen ok a gépigény és a grafika viszonya. A DX11 is számít nekik, hiszen az Ivy DX11-es. Lehet, hogy nem az extra effektek felől közelítik meg a kérdést, hanem inkább a gyorsításra gyúrnak, de ez is egy alternatíva.
Nem tudom, hogy szabad-e felfedni pár titkot, de van egy játék, amivel az Intel készül jövőre. Nyilván nem saját lesz, csak partnerprogramos. [link] - Itt van róla videó. Nem írtam alá semmilyen kussszerződést, így megosztottam.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egyszerűen a konzolra van igény. Innen senki sem fogja ezt megváltoztatni.
A befenyítés is sokat árt a piacnak. Értem a gazdasági vonzatát, hogy el kell adni a drága VGA-kat, de akkor ne mesterségesen növeljék a gépigényt, hanem legyen látható is, amiért odaadod a sebességet. Na meg az sem ártana, ha nem jönne ki hibás DX11-es kóddal egy játék, lásd az új Batman. Ha már egyszer nem fut jól, akkor vegyék ki, vagy tiltsák le és rakják bele később. A hibás kódból az jön le, hogy már megint a PC-seket szopatják.
Aztán meg a VGA-gyártók sírnak, hogy nem megy a piac. Hát persze, hogy nem, amikor majdnem minden nagy cím PC-s verziójával volt valami gubanc az ünnepi hajrában. Tisztelet a kivételnek persze.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Energiaital topic
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Alakul a SpaceX Starlink európai ellenfele
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Cyberpunk 2077
- OLED TV topic
- Renault, Dacia topik
- EAFC 25
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude E7270 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS Z390 i5 9500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA Thermaltake 500W
- Xbox Ultimate előfizetések
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 15" 2018 i9 9850HK 32GB 500GB 560X 4GB garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest