- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Végre bemutatkozott a Google Pixel 4a
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Telekom mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
A warez minden formában tilos a topicban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mikk2000
őstag
válasz #19617792 #13865 üzenetére
z garbage collection, nem használt osztályokat, objektumokat, amikre nincs már hivatkozás, pl. ami látóhatárodon / chunk loaderen kívül esik, azt ki kellene dobnia RAMból, de nem teszi.
Egyszer az életben nézd meg az F3-as képernyő jobb felső sarkát, meg fogsz lepődni. Mihelyst elér egy értéket, azonnal ürít és ismét nőni fog. Szóval nemhogy "nem teszi", hanem állandóan azt csinálja. Minél kevesebb a ram annál, inkább rá van kényszerítve hogy folyton ürítsen, tehát pont a kis beállítás okozhat lagot inkább, mert mire betölti ami kéne, ó már elértük a maxot? és már dobálja is ki és kezdi elölről
Akinek gyenge a procija az a látótávot vegye le, bár az alvilágban ez se használ sokat, mivel a világ felépítése miatt rengeteg a látható objektum.
Nekem 1GB szokott lenni megadva 4GB memória mellett, és nem tudom hogy csinálja de ezzel memória általában full tele van, virtuális memória nélkül el is hasalna.
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- LEGO klub
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Futás, futópályák
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- A gyári kábelek fontosságára hívják fel a figyelmet az új GeForce-ok gyártói
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- PlayStation 5
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest