- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Milyen okostelefont vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ł-IceRocK-Ł
veterán
Nem látom túl sok értelmét, de hát AMD ék biztos tudják mit csinálnak
-
Tibor_560sec
aktív tag
Bővül a választék ... nem baj ... alapjárat jó kártya a tápcsati nélküli 7750 is
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A GPGPU alapvetően lehetővé teszi a GPU shaderein való feldolgozást mindegyik termék számára. A kulcs itt mindig a hatékonyság. Ma egyedül a GCN architektúrát tervezték úgy, hogy minden esetben a hatékonyság számítson. Ezen azt érdemes érteni, hogy lehet írni OpenCL-re egy HEVC kodeket, de nem biztos, hogy minden GPU-n gyorsabb lesz a feldolgozás, mint ha processzorral csinálnád.
Alapvetően a Larrabee-nek volt az a koncepciója, hogy extrém mértékű hatékonyságot érjen el a számításokban. Ez a rendszer persze elcsúszott a cache szervezésen. A GCN koncepcionálisan a Larrabee-hez hasonlít a legjobban. Ezért volt olyan blog, ahol azt írták rá, hogy Larrabee done right. Kicsit torzított, de találó szóhasználat. Valószínű egyébként, hogy az AMD is a Larrabee alapötleteire építkezett a tervezésnél. Persze sok dolog nem egyezik, de koncepcionálisan egységes volt a cél. Az AMD annyiban közelítette meg ezt másképp, hogy nem ragaszkodtak görcsösen az x86-hoz. -
Dagidög
senior tag
A HEVC feldolgozás nem lesz benne a kisebb Radeonokban?
(#77) Abu85: Sajnos nem értek eléggé a renderelési metódusokhoz, hogy ebbe jobban belemenjek.
(#82) gbors: Ha megnézed, a GI képen az árnyékok alapján meg lehet mondani, hogy jobbról jön a napfény, tehát a fénysugarak rávetülnek a falra, ami nem elnyeli őket, hanem bizonyos szinten és szögben visszaveri az autóra. Innen az extra fény.
Egyébként a játékokban a tűéles textúrák dobnának a legtöbbet jelenleg, az advanced lightingos képen a kocsi hátulja el van mosódva, a GI képen a fal, HDAO-nál a hajó. A talajt azért nem hoztam fel, mert nincs rá példa, amikor ilyen közelről látnád a játékban, az alap kameraállásokhoz teljesen el van találva a minősége.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem kötelező ezeket bekapcsolni. Csak a különbségeket mutattam.
(#82) gbors: A fényvisszaverésből jön az extra megvilágítás. A GI kicsit ray-tracinges. Persze nem ugyanaz, de megpróbálja szimulálni azt a hatást, hogy a fény a valóságban nem csak fényforrásból érkezik, hanem a felületről is visszaverődhet. Az extra fény onnan keletkezik, hogy szimulálva van egy bizonyos mértékig a fények felületi visszaverődése.
(#83) Teréz Atya: A GI egy hamarosan érkező patch-csel lesz hozzáadva. A korábbi DiRT játékok óta megváltozott a megvilágítási modell, így ahhoz hozzá kell igazítani a GI-t is. Mivel ez még nem történt meg, így az ki van szürkülve. Nyilván nem akarták, hogy egy beállítás miatt csússzon a játék megjelenése. Ellenben patch-csel hozzáadják. A képek az AMD-től vannak. Nyilván nekik már megvan a patch.
A HDAO minden felületen működik, nem csak a gumifalon. Egyszerűen ez csak egy példa.
Attól, hogy nem nézed az árnyékokat, még megpróbálhatják realisztikusan szimulálni azok kinézetét. Nyilván, ha nem érdekel, akkor kikapcsolod. A döntés rajtad áll. -
Teréz Atya
senior tag
No, gyakorlatilag az általad felsoroltakból játékban semmi, még egyszer mondom, semmi sem észrevehető az advanced lightningon kívül.
Global illumination jelenleg nincs.
Hdao - előbb próbáltam, de amikor kb egy-két tized másodperc különbség van a között hogy a gumifal még csak egy centi a képernyőn és a között hogy belerongyoltál, hát nincs időd még azt se mondani, hogy occlusion.
CSH - az eredeti posztban fél percig néztem hogy miaf@szt kéne észrevennem a két kis kép között. A szöveget elolvasva derült ki, hogy az egyiken elmosták az árnyékot. Lehet velem van a baj, de egy donut, de még drift közben sem néztem az árnyékok elmosódásának mértékét. Mással voltam elfoglalvaIlyen parasztvakítások helyett az ketch-up rendszert kalapálhatnák helyre, mert a játék végén iszonyatosan csal. Meg az is vicces hogy egy körön belül 2X tudok első és utolsó is lenni.
Meg persze azt se mondták, hogy van olyan pálya, hogy napszemüvegben kéne a monitor előtt ülnöm mert egy kanyarjában szó szerint f@szt se látni.Viszont az egész végén leszögezném, hogy maga a játék kegyetlenül jó! Ha az apróbb hülyeségeit kijavítanák, közel lenne a tökéleteshez.
-
MZperX75
addikt
válasz
planbmokus #80 üzenetére
1.8X HD7770-et
-
planbmokus
senior tag
Ez a 7770+ mit tud CFX-ben?
-
.mf
veterán
"2 esetben a 14-ből szignifikánsan nagyobb a különbség a GPU órajelemeléstől (16 és 18%), most te ezek után arra következtetsz, hogy memóriasávszél-szegény a 7770?"
Ebből az összehasonlításból nem lehet kiszűrni, hogy melyik tényező mennyivel járult hozzá a teljesítmény-növekedéshez. Ezért mondtam, hogy kéne olyan teszt, ahol egyszerre csak az egyiket változtatják.
"Ez butaság, természetesen emelkedni fog a teljesítmény (még ha csak nem is sokkal), de ugyanez igaz fordítva is, ha csak a GPU-t emeled, ugyanúgy nőni fog a sebesség, mivel egy teszt alkalmával gyakorlatilag hol az egyik, hol a másik a pillanatnyi szűkkeresztmetszet, mivel az sosem állandó. Akkor mondják igazából szűkkeresztmetszetnek, hogy ha döntő többségben az egyik az."
Szerintem viszont a sávszélesség olyan "kiszolgáló infrastruktúra" jellegű, mint a CPU. Ott is, amíg nem üt meg egy szintet, visszafogja a kártyát. De amint megüt egy szintet, már alig van hatása a teljesítményre, onnantól már hagyja a GPU-t kifutni.
Most így munka után már nincs sok kedvem nekiállni keresgélni, de biztos van olyan alsó-kategóriás kártya, ahol a 128-bitet lefelezték 64-re, ott biztos látszana. Vagy: azonos magórajelre beállított 4850 (GDDR3) és 4870 (GDDR5). Pl. ez, de emlékszem mintha valahol máshol is láttam volna egy részletesebbet, csak most nem találom.
Persze, játéka válogatja, hogy mennyire sávszél-igényes, de szerintem egy ilyen erős GPU-hoz egy mindössze 128-bites busz, elég aránytalan. Ha már az azonos órajelű 4850-4870 párosnál volt ennyi különbség, akkor a 4850-nél nem sokkal nagyobb sávszélesség, de egy bő másfélszer, talán majd' kétszer erősebb GPU, hát...
-
Dagidög
senior tag
Köszönöm, hogy kigyűjtötted.
Az advanced lighting "effekt" nekem úgy tűnik, hogy az autók (esetleg más fényforrások) fényszóróját kapcsolja ki-be. A global illuminationt eddig is szerettem, tényleg jól néz ki. Valamelyik AO meg manapság szerintem alap, viszont általában a HBAO és a HDAO között nem nagyon van különbség. Persze a DirectX 11 alatti gyorsítása jót tesz a futás sebességének. A CHS valóban realisztikusabb, bár ahhoz, hogy rendesen kamatoztatható legyen, a többi effektnek is fel kell nőnie hozzá, mert önmagában nem dob sokat.Látom nagyon kötözködősre sikeredett...
-
Dagidög
senior tag
Tudom, hogy mit kell nézni, de én azt mondom, hogyha már keresni kell, akkor az azért csak nem olyan drasztikus különbség, nem számottevő. Persze jó a sok extra, de ezekért az apróságokért ekkora erőforrással kell fizetni, mint ahogy fentebb említették és linkelték a tesztet? A nem látványbeli elemek felhasználása meg dícséretes (mint pl. gyorsabb algoritmusok, de az megint más tészta).
Megyek okosodni, ha megtettem, akkor jövök válaszolni a többire.
-
ez a teszt konkrétan semmit nem mutat - ha mindkét órajelet közel azonos mértékben emeled, akkor a teljesítmény is kb. annyival fog emelkedni - vagy ha nem, akkor valami egyéb gát is van a rendszerben. jól mondja .mf, olyan teszt kellene, ahol csak a VRAMot gyorsítják, onnan lehetne látni, mennyire szűk a cső. persze az lenne az ideális, ha lenne mindhárom verzió - csak core, csak VRAM és mindkettő, abból lehetne jól elemezni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha nem tudod hol kell nézni, akkor tényleg nehéz, de ha tudod mit keress, akkor látod a különbséget.
A GCN architektúra a lényeg. Igazából ez egy olyan GPU, ami inkább hasonlít egy széles vektorokkal telepakolt RISC processzorra. Erre lényegében bármi leprogramozható. Akár az HEVC feldolgozása is. A lehetőségek határtalanokká váltak azzal, hogy ennyire általánosan programozható lett a rendszer. Ez ugyan korábban is megvolt elméletben, de a hatékonyság már problémás volt. A GCN architektúra a hatékonyságra gyúr.
-
MZperX75
addikt
Miért mennyivel jobb ,hogyha más számozással adják ki ugyanazt a kártyát?
5770 up 6770
Vagy 8800GT-9800GT-GTX250 de még sorolhatnám.Azt viszont fel fogják tüntetni hogy UP 100Mhz,ill 7750-en ott fityeg majd a 6 tűs csoda,ez miért nem elég?
Nem akkor derül ki a számodra ,ha otthon kibontod.".7750-es pl abszolút nem versenyképes a 27-28 ezres bolti árával."
Miért mi a jobb vétel a kategóriájában ami olcsóbb ,kevesebbet eszik,van ilyen gyors és hangtalan?
-
Dagidög
senior tag
Na, ezt hiszem, ha látom. Eddig az a néhány játék, amit néztem nem mutatott jelentős különbséget, pedig van szemem az ilyesmihez. Több marketing van sokszor a dologban, mint látványelem.
(#67) Löncsi:
(#69) Abu85: Milyen plusz multimédiás képességekkel bír egy ilyen kártya egy belépőszintűhöz képest?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
bluemirage #66 üzenetére
Ezért tartják meg az eredeti modelleket is. Döntsd el mi a fontosabb neked. A fogyasztás, vagy a teljesítmény.
(#68) djculture: Ez az igényektől függ. Akinek a legjobb képességű rendszer kell, annak a HD 7750 passzívban az értékelhető opció. Ha nem kell ekkora tudás, akkor lehet lejjebb menni árban is.
-
djculture
félisten
válasz
bluemirage #66 üzenetére
Multimédiás célra van 3000 féle sokkal olcsóbb kártya.7750-es pl abszolút nem versenyképes a 27-28 ezres bolti árával.
-
Én nem örülök a Mhz növekedésnek és ezáltal a fogyasztás növekedésnek.
Én is a célcsoporthoz tartozom, azaz egy IGP-nél nagyságrendekkel jobb, a rendszermemóriát(!) nem használó, multimédiás céloknak megfelelő, hangtalan kártya.
Félő, hogy a megemelt adatokkal ez már nem lesz lehetségesA Powercolornak van már egy nem túl bizalomgerjesztő 7750 passzív megoldása és a Sapphire-nak egy 2 slotos passzív megoldása.
Már csak a passzív hűtés egy nagymesterében az ASUS-ban bízok. Tapasztalatom szerint azok sikerülnek a leghűvösebbre. -
MongolZ
addikt
Tessék:
Radeon 7770 vs XFX Radeon 7770: GPU: +12% MEM: +15,5%
Az összes különbség, sorban:
Battlefield3: 9%, 10,3%, 7,7%, 8,7%
Crysis 2: 8,9%, 10%
Deus Ex: Human Revolution: 9,4%, 16%, 8,5%, 8,4%
Dirt 3: 12,8%, 12,2%, 9,6%, 18,1%2 esetben a 14-ből szignifikánsan nagyobb a különbség a GPU órajelemeléstől (16 és 18%), most te ezek után arra következtetsz, hogy memóriasávszél-szegény a 7770?
Nem azt mondom, hogy a memória frekvenciájának növelésének nincs hatása, de ezekből totál nem az jön le, hogy az lenne a szűkkeresztmetszet.
"Kéne egy olyan teszt is, ahol konstans magórajel mellett csak a memória-órajelt emelik, ha változik a teljesítmény, abból már látható, hogy a memória fogja vissza."
Ez butaság, természetesen emelkedni fog a teljesítmény (még ha csak nem is sokkal), de ugyanez igaz fordítva is, ha csak a GPU-t emeled, ugyanúgy nőni fog a sebesség, mivel egy teszt alkalmával gyakorlatilag hol az egyik, hol a másik a pillanatnyi szűkkeresztmetszet, mivel az sosem állandó. Akkor mondják igazából szűkkeresztmetszetnek, hogy ha döntő többségben az egyik az.
-
bozont
veterán
Lehet, majd kiderül ha kijönnek az első összehasonlító videók, itt már gondolom jobban rágyúrtak a DX11-re minta Dirt2 esetében.
(#59) M@trixfan
Szerintem egy 7850/70-be érdemes beruházni, de én kíváncsi vagyok a GTX660-ra is, az is jó alternatíva lehet. A legtöbb játék vígan elszalad ezeken a kártyákon fullhd felbontás mellett is, a MP3-at is az élsimítás fogja meg, ahogy látszik a fentebbi linken. De én nem látok akkora különbséget az FXAA és 4xMSAA mellett (persze szebb valamivel az utóbbi), viszont az FXAA kevésbé erőforrás igényes.
-
M@trixfan
addikt
Köszönöm mindkettőtöknek! Esetleg az általam látott helyzetre valami felvetés, hogy érdemes-e most csúcs kártyára költeni?
-
.mf
veterán
1. A játékokban a skálázódás szinte sosem 1:1 lineáris
2. Ha a teljesítmény nagyobb mértékben emelkedett, mint a magórajel emelése, az már mutatja, hogy a memória a nagyobb korlát.
3. Csak egy játékban nézték meg.
Kéne egy olyan teszt is, ahol konstans magórajel mellett csak a memória-órajelt emelik, ha változik a teljesítmény, abból már látható, hogy a memória fogja vissza. Még 4890-nél is láttam különbséget, ha a RAM órajelét levittem (kishibás chip, a memio iszonyatosan melegszik 4000-nél ill. fölötte, ezért 3200-ra vettem vissza), pedig ez 256 bites, tehát nagyobb a teljes sávszél; és még 3 generációval régebbi egy korábbi architektúrával, tehát a GPU-ja gyengébb. -
M@trixfan
addikt
1080p-Ben mi kell a Max Payne 3-nak a 60 környéki de 30 alá nem eső fps-hez? Lehet ilyen 7700-at kéne vennem amíg nem jön a nextgen. Attól tartok aki "költséghatékony HC Gamer"
nem jár jól ha most vásárol igazán bika kártyát. Win 8, nextgen bejelentések, esetleg új DX verzió és azonnal elavulnak a mostani nagyágyúk kiaknázatlanul. Megköszönném ha erre tudnál adni valamilyen iránymutatást.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
djculture #53 üzenetére
A Max Payne 3-nak semmi gondja a Radeonokkal. Kimaxolva talán jobban kedveli a HD 7970-et, de a GTX 680 is hasonló teljesítményt ad. Ott egyelőre egál a helyzet. Igazából a Dirt Showdownnál sem a GCN optimalizáció jelenti a GCN előnyét, hanem az, hogy nagyon épít a program a DirectCompute-ra és az algoritmusok az LDS-re. A GCN architektúra shader memory teljesítménye a mezőny fölött van. Innen szedi össze a teljesítményt. Ahol erre építenek a játékok, ott a GCN elhúz majd a többiektől. Ha nem építenek erre, akkor az a teljesítmény várható, amit most látsz a programokban.
-
djculture
félisten
Tökmindegy amúgy mert amit meg az nvidiára optimalizálnak az meg döglődik ezen a kártyán és abból se két féle játék fog mostanában kijönni. Max payne 3 is nvidiás. Unreal Engine 3.0 dx11 es verziója is az nvidia támogatásával készült és még lehet sorolni.
-
-
csab991
senior tag
A 7750 támogatja a CF-et?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Attól szerintem nem félnek. Az alap 900 MHz-ről 1 GHz-re húzva is ~18%-kal lassabb a GT640, mint a 800 MHz-es Radeon HD 7750. [link] - Teljesen limitálja a terméket, hogy 8 pixelt küld a raszter 16 blendingre. Nincs meg az ideális 1:1 arány, ahogy a Cape Verde esetében 16->16. Ráadásul a HD 7750 esetében még le is van tiltva két CU, míg a GK107 a GT 640-en teljes értékű. A GDDR5 segíthet neki, de a HD 7770 távol van.
-
ZIL
tag
Ha a CCC memória limitet is megemelik, akkor részemről ok. Gyanítom amúgy, hogy a 7770-esek esetében úgyis csak a BIOS változik.
-
Solicidium
aktív tag
Hehh. Hát én titkon pont mást reméltem. Azt vártam, hogy jó szokás szerint a 7770-ből valaki kiad egy tápcsatlakozó nélküli "green-editiont", akár passzívban is vagy ennek alternatívájaként egy emelt órajelű 7750-et 75watton belül külön csati nélkül (bár ez megoldható egy mezei 7750 felpiszkálásával is) . Egyelőre ez akkor álom marad.
-
MongolZ
addikt
http://www.techpowerup.com/reviews/AMD/HD_7770/29.html
15% GPU-órajelemelés és 33% memóriaórajel-emelés mellett 17% a teljesítménytöbblet, szvsz nem a memória sávszélessége a szűkkeresztmetszet.
-
.mf
veterán
Hmm micsoda látszat-lépés. Eleve a memória-sávszélesség a szűk keresztmetszet, de az nem változik. Amilyen tempóban a 256 bites kártyák ára megy felfelé, remélem a következő generációban már lesz megfizethető 192-es vagy hogy minél hamarabb kijön a GDDR6 még magasabb frekvenciákkal.
-
fi:zi'k
nagyúr
Most itt át is terveztek vmit, vagy csak megadják azt a 7770 esetében alapból amit eddig OC néven árultak.
Ha jól rémlik a GPU 1100 MHz-ig bírja fesz.emelés nélkül, a memória meg 1250-ig.
Magyarán az új 70-eseket lehet még tovább is húzni anélkül, hogy a feszültséggel babrálnánk? -
DrJános
aktív tag
Pont a belépőszintre és az ilyen SE meg különböző betűkkel is megkevert verziókra gondoltam.
Ha már egyszer számokat használnak a különböző verziók megkülönböztetésére akkor adjanak neki olyan számot amiből tisztán látható az adott kártya ereje, (azonos évjáraton belül).
Amúgy az "átnevezgetősdit" mid a két oldalnál rühellem, de az NV szerintem sokkal rosszabb ebből a szempontból.
-
DRB
senior tag
Az, hogy van kis matrica vagy nincs kis matrica a dobozon semmit nem változtat a lényegen, egy erősebb kártyát adnak ki ugyan azon a néven. Nem azt mondom, hogy nem kéne jelölni valahogy(mondjuk a +8 wattra érzékeny réteg miatt
), csak azt akarom mondani, hogy még mindig jobb ez, mintha egy gyengébb kártyát adnának ki ugyan azon a néven.
-
p87
senior tag
És itt még csak a 12.4 whql driverrel teszteltek!
Én már teszteltem a legújabb 12.6 beta-val íme az eredmény, 7970 alapon, minden max.-on, 8xMSAA-val:
12.4 whql: min.61, avg.78
12.6 beta: min.66, avg.86Elég szép gyorsulás, így már 44%-al gyorsabb a GTX680-nál.
Jöljenek csak GCN-re a játékok. -
Dagidög
senior tag
Én is, csak az a baj, hogy az árcédula lehet kicsi, ha mindkét oldalát teleírják számokkal.
Fura, hogy ugyanazzal az árcédulával adják ki a HD 7750-et, de sebaj, jó ha van egy kis bónusz.
(#31) DrJános: Szerintem egész követhető az Nvidia is, csak az a durva, amit belépőszinten művelnek. Na meg az SE verziók...
-
DrJános
aktív tag
Szerintem nem rossz az, hogy az AMD a kártyákból kidob egy erősebb változatot is.
Viszont az jó kérdés, hogy egy kis matrica elég-e a meg különböztetéshez. Vagy ennél látványosabb megoldás kellet volna.
Az 7750+ 7770+ talán jobb megoldás lett volna. Vagy akár mehetett volna 7755 7775 néven is, így azért mindkét esetben tisztán látszana hogy van némi különbség az alap és az erősebb között, de alapvetően ugyanarról a termékről beszélünk.
Amúgy Szerintem az ilyen dolgokban az NV sokkal kevésbé követhető mint az AMD. Az AMD még a matricával is korrektnek mondható, legalábbis szerintem.
-
LordX
veterán
válasz
ZewaDeluxe #1 üzenetére
Az a 100 MHz százalékban 12,5%, ami nem éppen a "kicsi" kategória, szerintem..
-
Fáraó
őstag
Az AMD tanulhatna az nVidia-tól átnevezések terén.
-
T_Stark
őstag
Eleve így kellett volna kiadni, nem most kavarni hogy több kártya is lesz ugyanazzal a névvel
-
Retekegér
MODERÁTOR
Nem túloz, csak olvasni kell tudni:
Összehasonlításképpen leírjuk, hogy a korábbi tesztünkben a Radeon HD 7770 nagyjából 8-10%-kal lassabb volt a Radeon HD 6850-nél. Ez a legtöbb játékot tekintve valószínűleg így marad, de a GCN architektúrára optimalizált programokban az új generációs Radeonok komplex számításokban mutatott rendkívül hatékony tempója átrendezheti az erőviszonyokat.
-
Dilikutya
félisten
Szerencse, hogy a cikkben jelölt árakra rájön még vagy 50$ legalább, mire a magyar piacra eljutnak.
-
BoC1ka
senior tag
válasz
ZewaDeluxe #8 üzenetére
csak a 7750 hez nem kell plusz csati....a 7770 hez eddig is kellett...
-
MongolZ
addikt
válasz
ZewaDeluxe #8 üzenetére
+12,5% és +10% teljesítménynövekedés. A kihozatal javulásán kívül csökken a 7850 és a 7770 közötti teljesítménykülönbség. Valószínűleg ezek lehetnek a magyarázatok.
-
Löncsi
őstag
Az nVidia erre meg kidobja majd a GTX560 SE V2-t.
-
Taragas
aktív tag
válasz
csucsbicep #6 üzenetére
Hát... Én továbbra is a 6850-et választanám. Főleg amilyen árban dobálják mostanában...
Jah és tényleg +200-300MHz kéne, hogy a teljesítmény béli űrt valahogy kitöltsék a 7850-ig. Jelenleg most egy szakadék tátong... -
ZewaDeluxe
tag
Igen, lehet, hogy egy kicsit "túlreagáltam" a dolgot, de legyünk őszinték: mennyi változást fogsz tapasztalni ettől a "garantált, gyári teljesítmény"-től? ...Ami igazán értéke volt ezeknek a kártyáknak (ahogy a cikk is írja), a "limit alatti" fogyasztásuk, és az, hogy nem kellett plusz tápáram... Szóval felmerül a kérdés: ezért a (szerintem) értelmetlenül kevés teljesítmény-növekedésért megérte-e egyáltalán hozzányúlni...
-
smkb
őstag
No, csak nem ennyire jól sikerült a GK107?
-
válasz
ZewaDeluxe #1 üzenetére
Fele ennyi üres sorral, öttel kevesebb szmájlival pont ugyanezt tudtad volna leírni. Csak akkor nem nézne ki olyan gyermetegen, mint ahogy most. Bár a mondanivalója akkor is maradna 0.
Cikkhez: elbaltázott lépés ugyanazon jelöléssel piacra dobni.
-
djculture
félisten
válasz
ZewaDeluxe #1 üzenetére
Én inkább arról beszélnék minek kell ugyanolyan névvel kiadni módosított kártyákat... Matrica fog figyelmeztetni. Ja persze, A nagy dobozon egy nagyítóval látható felirat lesz vagy még az se ismerve egy -két gyártó hülyeségét.
-
malwy
senior tag
Azt hittem a régi Nexuizzal dobálóznak, de most látom az Nexuiz Classic lett, utódja egy remake Crytek motorral.
Elkapott a nosztalgia. -
MongolZ
addikt
Azért csak bevezethettek volna egy plusz jelölést... akár 7750+, vagy 7760, vagy valami hasonló...
ZewaDeluxe: Mivel itt garantált, gyári teljesítményről beszélünk és nem tuningról, ezért ez valóban igen nagy lépés.
-
ZewaDeluxe
tag
Hihhhetetlen számokról beszélünk, kérem! Hihhetetlenekről! Csak úgy kapkodom a fejem...
...Meg a levegőt is...
5-8 Watt, 100MHz...
Mit is szoktak mondani? Ki a kicsit túlbecsüli, a nagyot nem érdemli...
Vagy valami ilyesmi...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hobby elektronika
- Formula-1
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vicces képek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- DUNE médialejátszók topicja
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo ThinkPad 40AF docking station (DisplayLink)
- Nintendo Switch Pro Controller (19000 Ft / db)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RX 7600 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Erdély története I-II-III egyben 3990 ft
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest