- Fókuszban a One UI 8 és a biztonság
- Mobil flották
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- One mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Google Pixel 7a - venni vagy nem venni?
- A OnePlus Nord 5 sem sokkal marad le akkuméretben
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Egyedülálló akkumérettel futott be a OnePlus Nord CE5
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen. Pont azért jött ki rá a patch, mert a DirectX 11-es módot nem akarták minden kódváltoztatásnál újraprofilozni a gyártók, így végül DirectX 12-re áttért a stúdió, csak ez a leképező később lett elérhető. Ezzel megoldást találtak arra a DirectX 11-es problémára, amit a régi API-val nem tudtak kezelni, mert nem befolyásolhatták a futószalagkreálást. Egyszerűen együtt kellett élni a random shader újrafordításokkal, amit szarnak tekintettek, mert túl sokszor történt meg. Ha játszod, és kipróbáltad a játékot DirectX 12 módban, akkor tapasztalhattad, hogy az első indítás sokkal tovább tart. Ez azért van, mert előre lefordítják a shadereket, hogy runtime fordításra ne is legyen szükség, ezáltal meg tudják javítani a DirectX 11-es leképező számukra kezelhetetlen gondját. Amúgy az Elex 2-nek nem kellene DirectX 12, de nyilván jó oka volt rá a fejlesztőknek áttérni, mert nem tudtak mit kezdeni a sok rendszertelen shader fordítással a régi API-n. Persze elfogadhatták volna, hogy ez van, ezt kell szeretni, de kerestek rá megoldást, és ez szerintem dicsérendő.
Teljesen jó a BF5 DX12 módja. Csak abban játszom. Egyszerűen gyorsabb.
-
#88750080
törölt tag
Nem vagyok nagy gémer, de azt gondolnám, igen (Hitman pl). A "béta" módú dx12 az kb. az API megjelenése utáni időkben volt jellemző, amikor a meglevő dx11-es kód alapján rittyentettek gyorsan egy dx12 path-t, nem törődve a két API implicit/explicit jellegéből adódó performanszbeli különbségekkel. Nem is emlékszem már, melyik játék (talán pont a Shadow of the Tomb Raider) fejlesztése kapcsán olvastam valahol, de ott pl. a dx12-es ágat "meghagyták" egyszálasnak (a dx11 alapján), amiből önmagában következik, hogy egy NV/AMD dx11 implementációnál csakis lassabb lehet, mert ők az API-hívások "backend tartalmát" háttérszálra szervezik ki (de pl. az Intel régi drivere nem). Ez tipikusan az a dx12-es megoldás, aminek értelmes ember neki sem állna, de gondolom, minél hamarabb virítani kellett vmivel a nagyvilág felé.
Mivel manapság a játékfejlesztés kb. a meglevő nagy motorok vmelyikére történő kontentpakolást jelent, gondolom, mostanra már konszolidálódott a helyzet, mert azokban az engine-ekben azóta kikalapálták a normál háttér- vagy többszálas API-meghajtást.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Állítólag megérte kitiltani az okostelefonokat az iskolákból
- Gumi és felni topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Revolut
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Építő/felújító topik
- Futás, futópályák
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Autós topik
- További aktív témák...
- GIGABYTE GeForce RTX 4070 WINDFORCE OC V2 12GB GDDR6X 192bit
- MSI RTX 2080 GAMING X TRIO 8GB GDDR6 Videokártya!
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3070 Ti OC 8GB GDDR6X 256bit videokártya
- Csere-Beszámítás! Sapphire Nitro+ RX 6700XT 12GB Videokártya!
- Inno3D GeForce iChill X4 RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X 256bit videokártya
- Honor Magic7 Lite 8/512GB, Kártyafüggetlen
- IPhone 15 128GB Zöld ÚJ! 12 Hó Jótállás!
- Csere-Beszámítás! Custom vizes számítógép játékra! I7 12700KF / RTX 3090 / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest