- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Mobil flották
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen. Pont azért jött ki rá a patch, mert a DirectX 11-es módot nem akarták minden kódváltoztatásnál újraprofilozni a gyártók, így végül DirectX 12-re áttért a stúdió, csak ez a leképező később lett elérhető. Ezzel megoldást találtak arra a DirectX 11-es problémára, amit a régi API-val nem tudtak kezelni, mert nem befolyásolhatták a futószalagkreálást. Egyszerűen együtt kellett élni a random shader újrafordításokkal, amit szarnak tekintettek, mert túl sokszor történt meg. Ha játszod, és kipróbáltad a játékot DirectX 12 módban, akkor tapasztalhattad, hogy az első indítás sokkal tovább tart. Ez azért van, mert előre lefordítják a shadereket, hogy runtime fordításra ne is legyen szükség, ezáltal meg tudják javítani a DirectX 11-es leképező számukra kezelhetetlen gondját. Amúgy az Elex 2-nek nem kellene DirectX 12, de nyilván jó oka volt rá a fejlesztőknek áttérni, mert nem tudtak mit kezdeni a sok rendszertelen shader fordítással a régi API-n. Persze elfogadhatták volna, hogy ez van, ezt kell szeretni, de kerestek rá megoldást, és ez szerintem dicsérendő.
Teljesen jó a BF5 DX12 módja. Csak abban játszom. Egyszerűen gyorsabb.
-
#88750080
törölt tag
Nem vagyok nagy gémer, de azt gondolnám, igen (Hitman pl). A "béta" módú dx12 az kb. az API megjelenése utáni időkben volt jellemző, amikor a meglevő dx11-es kód alapján rittyentettek gyorsan egy dx12 path-t, nem törődve a két API implicit/explicit jellegéből adódó performanszbeli különbségekkel. Nem is emlékszem már, melyik játék (talán pont a Shadow of the Tomb Raider) fejlesztése kapcsán olvastam valahol, de ott pl. a dx12-es ágat "meghagyták" egyszálasnak (a dx11 alapján), amiből önmagában következik, hogy egy NV/AMD dx11 implementációnál csakis lassabb lehet, mert ők az API-hívások "backend tartalmát" háttérszálra szervezik ki (de pl. az Intel régi drivere nem). Ez tipikusan az a dx12-es megoldás, aminek értelmes ember neki sem állna, de gondolom, minél hamarabb virítani kellett vmivel a nagyvilág felé.
Mivel manapság a játékfejlesztés kb. a meglevő nagy motorok vmelyikére történő kontentpakolást jelent, gondolom, mostanra már konszolidálódott a helyzet, mert azokban az engine-ekben azóta kikalapálták a normál háttér- vagy többszálas API-meghajtást.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- LG 65C3 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Apple iPhone SE 32GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- BESZÁMÍTÁS! HP Victus 16-D0655NG notebook - i5 10400H 16GB DDR4 512GB+1TB SSD RTX 3060 6GB WIN10
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest