- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Magisk
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#88750080 #11 üzenetére
Amely shader cache csak akkor hasznosul, ha már egyszer megtörtént a fordítás, és cache-selve lett az eredmény, amit majd később le lehet hívni. Tehát először mindenképpen akadást fog okozni.
Az a trükk, amit leírtál addig működik, amíg az egyik gyártó nem jön a meghajtójával, ami megakadályozza azokat a rajzolásokat, amiket erre a trükkre használ a fejlesztők. És jellemző, hogy jönnek ezek a meghajtók, mert jobb eredményeket lehet velük kihozni egy gyors benchmark alatt. Aztán, hogy hosszabb távon szopás? Hát, a hardvereket 5 perces programfuttatások alatt mért eredmények adják el, addig kell csúcssebességet elérni.
DirectX 12-ben sem tökéletesek erre a megoldások. Nyilván nem egy kedvező dolog, hogy xy DX12-es játék előre lefordít mindent, ami gyakorlatilag driverfrissítésenként 10-15 perces kávézás. Van már erre is terv, hiszen valaki lefordítja az adott hardver és szoftverkombinációra, amit a driver megfoghat, és feltölthet egy szerverre, és a játékok akár onnan is leszedhetnék a kódot. Az kérdés, hogy ki mikor élesít egy ilyen megoldást publikusra.
-
waterman_
aktív tag
eddig is létezett a mesh shader, de nvidia írta az első verziót ( VK_NV_mesh_shader ), ami rosszul teljesített minden más gyártó hardware-én. most összehoztak egy megvalósítást ami kb minden gyártónál használhatóan fut, tehát mostmár a vulkan api része lehet, ami nem gyártó specifikus, a neve is más lett ennek ( VK_EXT_mesh_shader )
ezen kívül nem csak az a különbség hogy DX12 api-t portolhatnak linuxra, hanem a teljes grafikai pipeline kapott egy update-et. csak pár dolog ami extra teljesítményt adhat: meshletenkénti culling, a fixfunkciós tesselatorok helyet programozható funkciók. meshletenként lehet compute szerű shadereket is indítani.
Egy leírás a mesh shaderről - [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- FÉL ÁR ALATT! Lian Li UNI FAN SL120 RGB 1db-os és 3db-os ventilátor szett garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B550M R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RX 7700 XT 12GB DeepCool CC560 Seasonic 650W
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Külföldi csomagszállítás Packeta csomagpontokon keresztül!
- Xiaomi Redmi A3 64GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest