- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
- Google Pixel topik
- Egyesíti a Google az Android és a ChromeOS rendszereket
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- VoLTE/VoWiFi
Új hozzászólás Aktív témák
-
tool
tag
válasz
tasiadam #190 üzenetére
Félreértés ne essék nem vagyok e-autó ellenes, szándékozom is venni hamarosan egy városi példányt. Az akksi nem 2-3 évesen megy tönkre, de biztosan nem vennék 7-8 évesen használtat, ha gyíorstöltőn töltötték. A motorolaj is nagyon káros, tisztában vagyok vele, de azzal is. hogy az elektromos áram kizárólag megújuló forrásból való előállítására nagyon kevés ország képes. (talán Norvégia?)
-
válasz
tasiadam #163 üzenetére
Anno suliban a kémia-tanárunk körbeadogatta, hogy szagoljuk meg milyen szúrós. Nekem ekkor pont allergiaszezon volt, szóval nagyon be volt dugulva az orrom, így a kézzel söprögetős szaglással semmit nem éreztem. Aztán direktben beleszagoltam és azonnal kidugult az orrom.
-
#16820480
törölt tag
válasz
tasiadam #159 üzenetére
Igen, csak ez nem úgy működik, mint SIM city-ben, hogy megnyomod a projekt gombot, kicsengeted az árát és voila, ott a működő terméked. A jelen állás szerint még simán az is benne van, hogy akármennyi pénzt dobsz rá és égetsz el, nem lesz belőle használható technológia.
vzsryl: 100 évvel ezelőtt azt felfogtad volna milyen hálózat lehet az, amivel olajat vagy földgázt lehet egy kontinensnyi régióban teríteni és célállomásokra juttatni?
De amúgy már sokszor leírta sok ember, hogy ezt nem úgy kell elképzelni, hogy mindenki ugyanabban az időben naponta 1-100-ra töltené az autóját.lezso6: Voltak, de hát azért az ammónia sem éppen egy barátságos anyag
Még talán az a hidrogén géles projekt a leginkább előremutató, mert ott sem nagy nyomás, sem nehezen kezelhető gáz sincs, csak kérdés, hogy előállítani mennyire működik, illetve felhasználáskor meg előállításkor milyen egyéb anyag kerül bele és az mennyire szennyező.
-
#16820480
törölt tag
válasz
tasiadam #156 üzenetére
És a helyi kompresszorhoz honnan veszed az energiát, ami 700 bar nyomásra összetolja neked? Vagy azzal mit kezdesz, hogy a földgáz a csövek illesztéseinél szivároghat kicsit, a hidrogén meg a cső anyagán keresztül (igen, a fémen keresztül)? Sokkal kisebb a molekula, mindenfelé szivárog, sokkal szigorúbb előírásoknak megfelelő eszközökkel lehetne csak égetni, nem hogy a jelenlegi gázkazánokban
Autókban sem "elégetik" leginkább, hanem üzemanyagcellás megoldást használnak.
-
Rick4
félisten
válasz
tasiadam #150 üzenetére
A hidrogén se lenne rossz, ötlet, csak épp van kb 100 ellenérv vele szemben, amik a villanyos oldalon nincsenek.
A néhány egyszerű pl az, hogy hogy az üzemanyagot valahogy be kell gyűjteni, tárolni, el kell juttatni oda, ahol azt az autóba töltjük, ezt mind lehet szintén hidrogénüzemű járművel, de attól, hogy nincs kipufogó oldali szennyezés, még van fáradt olaj, ezáltal ugye az olajtermelés is tovább működik, a megsemmisítés oldaláról nem is beszélve, a belsőégésű meg kb 50% max hatásfokot tud a legeslegjobb megoldásokkal, és kampó.Euto1 OHV motor, nade pont erről beszélek, a szigorúság lehet simán meghozott törvény, amit be kell tartani, és lehet a másik oldalon egy olyan szabály, mai ezen az oldalon nem hogy belekényszeríti a gyártókat, hanem utat mutat nekik egy jobb lehetőség felé.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz
tasiadam #144 üzenetére
Az hogy nullatol tobbet latsz, meg nem jelenti hogy sok van. Az eladasi statisztikak jol mutatjak az aranyokat, de a jelenlegi dinamikus fejlodes par ev mulva ellaposodik majd. Ja es ez is csak a mesterseges artamogatas miatt van. Az egyik oldalt milliokat adnak hogy vegyel, a masik oldalt meg milliokkal sarcolnak meg, hogy ne vegyel. Igy nem csoda hogy beindul a dolog... csakhogy ez se nem fenntarthato anyagilag az orszagoknak, egy par ev mulva meg kifogynak a penzesebb vevok is, foleg ha a fejletlen es fejlodo orszagokat nezed. Az autogyaraktol nem varhato arcsokkentes, hiaba sokkal gazdagagosabb volumenben gyartanak, mert kozben olik bele a penzt a fejlesztesbe es nem csak az elektromos auto teruleten, de az onvezetest is tekintve, ami egy feneketlen godor jelenleg. Egy atlagembernek nem fogja bevenni a gyomra, hogy tamogatassal vehet miniautot 4-5 millioert, vagy 6-8-ert kicsit nagyobbat, jellemzoen eleg kicsi hatotavval, nem beszelve az olyan modelleket amik total fapadosra lettek tervezve hogy emesztheto arcedulat kapjon, de kozben az mar tenyleg csak varosi bevasarlasra idealis 80-as eveket idezo gyorsulasi ertekkel. Ha nem emelnek kozben a benzines autok arat, eselyuk se lenne, mert borzalmasan sok kompromisszumot kell megkotni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Lenovo Gamer Laptop: Ideapad Gaming 3 (i5 12500H, RTX3050, 32GB RAM)
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új RYZEN 5 4500-5600X +RX 6700XT 12GB +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ!
- GAMER PC! i7-10700K / RTX 3060 Ti / Z490 / 32GB 3200MHz / 500GB NVMe / 750w! BeszámítOK
- Yamaha MX 630 (végfok)
- Lemezes PlayStation 5 + 2 kontroller
- LG 42C4 - 42" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix RTX 3070Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Microsoft Surface Pro 7 - Újszerű, dobozban, gyári töltővel, billentyűzettel
- Fotó állvány eladó
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest