Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tasiadam

    veterán

    válasz tool #194 üzenetére

    Ezert szokas mellerakni egy par panelt. Es magyarorszag aramellatasanak kb 70%a lowcarbon (viz, atom, szel es napelembol szarmazik). Jobb mint a lengyel ahol 5% sincs a lowcarbon. Aranylag jo helyzetben vagyunk paks miatt es az osztrak zoldenergia import miatt

  • tasiadam

    veterán

    válasz tool #184 üzenetére

    Ajanlom hogy ulj le BP belvarosaban es hasznald a BOLT alkalmazast. Tegyel meg 20 utazast es beszelgess a soforokkel, a rendes felhasznalokkal es kerdezt meg, mennyit es h romlott az akksi. Megeri azt a par forintot.
    Tesla p85: szinte semmit 2 ev alatt, csak gyorstolti
    Uj leaf: neki MAR JO az akkso hohaztartasa. Napi 2 gyorstoltest kibir, es ha a homerseklet engedi, harmadik gyorstoltes is mehet. 3 ev alatt 2% romlas.
    Zoe: hasonlo
    Tesla model3: itt sem volt akksi amortizacio

    Nem kell hozza totalcar teszt. 1 app es 1 napot raszanni.
    Sot, az akksi veszelyes, de a 10 ezer km-enkent 5-7 liter eszter alapu motorlaj az jot tesz a kornyezetnek. Az akksit sem elassak. Akinek teslaja van es akksocseres, az ugy kap uj akksit, h a tesla elviszi a regit es ok dolgozzak fel. Es gyanitom h nem Pista, 48 eves videki villanyszerelo csereli a leafekben sem. Olajat is az viszi el, legjobb esetben, aki feldolgozo helyre el tudja juttatni.

  • Noukoum

    veterán

    válasz tool #184 üzenetére

    De mit jelent a gyökeres átalakulás? Most komolyan mit vársz, hogy 10 év alatt csoda történjen és minden második autó elektromos legyen Magyarországon? Arra kár várni. De ha már gyökeres átalakulás. 10 évvel ezelőtt senki nem tudta hogy léteznek elektromos autók, most meg mindenki hallott róluk. 10 éve fogalmunk nem volt róla hogy városi használaton kívűl alternatíva lehet a hagyományos autókra, most meg már alternatíva. 10 éve fel sem merült hogy ez a jövő, most meg tudjuk hogy ez a jövő. Ez nem gyökeres átalakulás?
    Bizony elképesztően szennyező az akkumulátorgyártás, na mennyire az az elképesztően? Vagy csak idáig jutott el az információ? 10 év telt el, nincsenek tönkrement aksik. A jelenlegi akkumulátor technológiához minden nyersanyag a rendelkezésre áll bőséggel. Hangsúlyozom a jelenlegihez. Van már olyan töltő, igen találni mindent lehet. Biztosíts engem hogy más témához mielőtt hozzászólsz kicsit utána nézel a dolgoknak. Igen a gyorstöltés meg eléggé csökkenti az aksi élettartamát, mondjuk azt nem tudom mi az eléggé. Elhiszem hogy te megszoktad, én meg megszoktam hogy hosszú utazás közben pihenőket tartok mert így normális. 45 perc igen is sok, ez kb egy evésidő. Igen már leírtad hogy árt az aksinak csak azt nem hogy miért és hogy mennyire. Ja várj eléggé. :)

    Tartsd meg a fake információkon alapuló véleményedet, ha ennyire akarod.

  • Noukoum

    veterán

    válasz tool #179 üzenetére

    Akkor arra lennék kíváncsi ha ebben nem látod a karriert akkor miben? Hagyjuk már hogy csak városi használatra alkalmas. Nyilvános helyen nem drágább a töltés mint a tankolás. Nem is kell végezni a töltéssel 5 perc alatt, annyi idő alatt egy mosdót nem intézel el. A nagyobb hatótávolságú autók pont olyan drágák mint a belsőégésű társaik. Az autó nem befektetés. Nagyobb autó általában többet fogyaszt.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés