Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz Tigerclaw #143 üzenetére

    Én tudom, hogy rossz irányba mutat a döntéshozók hozzáállása, erről írtam.
    A pénzes vevőkör kiszolgálása az első években volt, mostmár gyártják a 3-ast, ami mondhatni népautó is lehet, de mindenképp látható, hogy ezzel elmentek afelé, hogy minél többet eladjanak, tehát a gyártásmennyiség növelésével plusz profithoz jussanak, egy idő után a fejlesztések megtérülnek, onnantól meg iszonyat pénz marad meg nekik.
    Amúgy egy 3-as performance tesla a maga 455 lóerjével, meg a fizetősben is kb 900Ft-os 100km költségével miért is ne lenne versenyképes jelenleg is? Bruttó 20M-ért már most is egy mindenes kocsit kapsz, aminek a szervizköltsége kb nulla, 2 liternyi benzin árát eszi meg 100-on, és egy csomó olyan dolgot tud, amit mások még midig nem, és ha kell, még megy is mellé, mint a barom. Persze én is azt mondom, bőven elég lenne egy 200 lovas összkerekes tesla x, de ha már van 800 lovas, inkább az lesz. Az eladási számok alapján nehéz azt mondani, hogy rétegigényt szolgálnak ki, nyugaton, meg északon, ahol persze támogatva vannak, már többet adnak el ezekből a 3-asokból, mint belsőégésűből.

    A Tesla, vagy csak az elektromos autó, mert ne ragadjunk le egy márkánál, olyan, mint régen a fekete- fehér után a színes tévé, a nagy semmi helyett a videomagnó, aztán a videomagnó, meg kazettás magnó helyett CD, meg dvd lejátszó, utána meg a fülkék, otthoni vezetékes készülékek helyett a mobiltelefon. Gondolj vissza, mindegyik a gazdagok kiváltsága volt a megjelenés után, és mindegyik bármi hasonlóhoz képest többszörösébe került.
    Ma meg akárki vehet ilyeneket, végül olcsóbb lett az új technika gyártása, mint a régié, kevesebbet kajált, jobb paraméterei voltak, és ma már mindenkinek van. Miért pont az elektromos autó lenne kivétel?

  • tasiadam

    veterán

    válasz Tigerclaw #145 üzenetére

    Nullatol tobbet? Ha tippelnem kene, varosi autok legalabb 5%a zoldrendszamos, plugin v rendes elektromos. Es ez par eve kb 1% volt.
    A varosi hasznalatra veszik ezeket. Valamiert az olcso dacia is elfogyott hamar, pedig elektromos. Van igeny elektromis varosi autora. Akinek kell, az tesz melle egy olcsobb, 1-2-3 millios autot ha utazni keszul. Azert h dolgozni jarjon 5-10km-re, netto nonszensz minden belsoegesu. Aki autoba csak akkor ul, amikor muszaj, es nagy tavolsagra, annal siman oke a benzin/dizel. De ez a hatotav kifogas kb 100 autobol 10et erint. Az 10%. Mindenki masnak eleg az amper.

  • tasiadam

    veterán

    válasz Tigerclaw #143 üzenetére

    Nemtom hol laksz, de en nem keves elektromos autot latok. Legalabb ugyan ennyi hibridet. Es ritka a tesla, megis hasznaljak az emberek ezeket varosba. Leaf van a legtobb. Eup es e-citygo is akad. Sot. Ha a skoda nem fogna vissza direkt ezeknek a gyartasat, elkelne mind akkor is. Varosba ezt veszik az emberek. Az is azt venne, akinek lenne ra. Ne ragadjunk mar le a lovaskocsiknal es ennel, hogy de szar h minden hang nelkul suhan. Leall 1 auto a lakas elott es kirohad az orrom. De gondolom ez a jo es szep.

Új hozzászólás Aktív témák