Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Balázs1986

    őstag

    válasz WOT-H-A-C #10815 üzenetére

    A hangnemet nem tudom, nem hallottam. Ha úgy van, ahogy mondod, és nem megengedhető, természetesen az rossz pont a szerviznek. De ha te tudtad, hogy létezik egy ilyen (továbbra is sufni) megoldás, és meg is csináltad, akkor egyáltalán minek telefonáltál be nekik? Elég trollkodás-szagú.
    Ha én egy hivatalos szakszervizben dolgozom, és tudom, hogy a kérdés megoldásának nincs hivatalos útja, akkor igen, azt mondom, hogy ilyen nem létezik. Ellenkező esetben, ha azt mondaná a szerviz, hogy "xy fórumon írnak egy leírást amiben össze tudsz házilag dobni messze nem támogatott dolgokat", majd elbarmolod a telefont, jogosan jönnél, hogy "de a szerviz meg azt mondta, hogy...". Aztán meg fentről a szervizest veszik elő, rendszeres ügyek esetén meg netán az LG mondja azt, hogy "köszi, akkor ti eddig voltatok a mi szakszervizünk".
    Ha magánemberként, a saját számomon keresel meg, az már más kérdés (elhiszem, hogy az illető ott sem tudott volna érdemi választ adni), de itt nem is ez történt.
    Gondolkozz a szerviz fejével is, ne csak azt vedd figyelembe, mi oldható meg házilag / közösség által, nem szakszerű úton.
    Plusz, az is kérdés, hogy konkrétan melyik szervizhez is kapcsoltak, mivel emlékeim szerint van néhány, és nagyon eltérő minőségben dolgoznak (ez gondolom, a hozzáértés szintjére is kivetíthető).

Új hozzászólás Aktív témák