Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BakyG

    csendes tag

    válasz Womb #253 üzenetére

    Sikeresen leadtam a szervizbe. Direkt nem a vásárlás helyére vittem vissza, mert onnan is ideküldték volna (plusz idő). Mondtam, hogy szeretném ha kicserélnék a telefont, de azt sajnos nem lehet. Ők először kicserélik a belsejét vagy ha a gyártó jelezte nekik, hogy ezeknél a problémáknál cserélni kell az egész készüléket, akkor adnak egy lapot amivel vissza kell menni a vásárlás helyére és adnak egy újat. Azt ígérték, hogy 5 nap múlva meg lesz (hiszem ha látom), így akkor újra jelentkezem.
    A szerviz a Telemax, ahol már a biztonsági őrnél is le lehet adni a készüléket egy lap (adatok, hibák, ...) kitöltésével, ami gyorsan történik ez nagy előny. Jelezték, hogy ha a hiba újra felmerül a javítás után akkor vegyem fel a kapcsolatot a márkaképviselettel és ott kérvényezzem a készülékcserét, de akár már most is felvehetem a kapcsolatot velük. Én első körben azért megvárom a szerviz eredményét.

Új hozzászólás Aktív témák