Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • synar

    őstag

    válasz #101 üzenetére

    Végignéztem a linkelt videót, nagyon élveztem és irigyeltem is őket. Másrészt viszont sokszor a fejemet fogtam néhány veszélyes helyzetnél, pl a két srác bukása, csak a szerencsén múlott, hogy a vétlen gördeszkást nem pont egy autó elé lökték ki. Ilyen szinten ez más súrolja az extrém sport kategóriát, aminek viszont nem a közutakon a helye. A 20 km/h korlátozás a reális szint lenne szerintem is. Amúgy 55 éves vagyok, de nagyon gondolkodom egy ilyen roller beszerzésén, munkába járás céljából. Bár itt Pécsett elég rosszul vagyunk ellátva kerékpáros közlekedésre alkalmas utakkal, kevésbé dimbes-dombos települések biztos jobban állnak ilyen szempontból. A mountainbike-ok megjelenése után kezdett elterjedni nálunk is a kerékpározás és még azóta sem tudtunk igazán felzárkózni. Az utóbbi időben "építettek" ugyan néhány kerékpárutat, de ezt jellemzően sárga festékkel oldották csak meg. Több helyen az egyirányú utcában forgalommal szemben jelöltek ki kerékpársávot, ez szerintem fokozott kockázati tényező, még kerékpárral sem szívesen járok arrafelé, nemhogy elekromos rollerrel.

  • judas13

    addikt

    válasz #101 üzenetére

    Nem tudom, hogy törvényerőre emelkedett-e a tervezet már, mert ha ugen akkor igaz, hogy 500 watt lett/lesz a plafon (van egy kis mozgástér amúgy), nyártól kellene már rá matrica is ahogy írtad, valamint 20 km/h-ra vitték le a max seb.-et. (25-el nem mentem gyakran vele, de azért nyílt utakon nem lett volna rossz ha marad).
    Kérdés, hogyan fog ott majd működni ez az egêsz, működik- e már egyáltalán? De ismerjük a németeket, ez bárhogyan is, bármikor is, de valahogyan mégis működni fog:)

  • Zé.

    tag

    válasz #101 üzenetére

    Nemcsak sík utak vannak, lejtősebb részeken lakóknak kell a még értelmezhető
    sebesség, fölfelé. Nemcsak a 20 éveseké a világ! A középkorú, és idősebb, 100 kg
    közeli embereknek, dombon fölfelé áldás ez a lehetőség, de azért nem csigatempóban, --
    erre való az említett kategória. Ez lenne az értelme, a valós használati értéke! Ezek a
    fiatalok simán felfutnak a domb tetejére, -- gyalog! Mindenben van extrém kuriózum,
    pl. vannak traktor gyorsulási versenyek, de belátható, hogy a traktor nem erre kell.
    Kerékpárral is föl lehet hajtani a hőségben parton, de kérdezze csak meg a középkorú, testesebb hölgyeket erről...

  • CB

    senior tag

    válasz #99 üzenetére

    Forgalmit azt szerintem nem. Segédmotoros kerékpároknak sincs, és a rollerek azér nem tudnak annyit (még).
    Biztosítás viszont biztosan lesz rájuk, már csak az a kérdés, hogyan lesznek megkülönböztetve egymástól. Egy matricával azért nem fog működni.
    Viszont egyre több gyártó van, így ezeket össze kell hangolni, azt meg már nem egy ország ügye, hanem EU.
    Bár valaki írta előttem, hogy valamelyik országban már van kötelező biztosítás rájuk, így gyanítom, hogy ilyen (innét) jogszabály lesz átvève.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés