Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • judas13

    addikt

    válasz #101 üzenetére

    Nem tudom, hogy törvényerőre emelkedett-e a tervezet már, mert ha ugen akkor igaz, hogy 500 watt lett/lesz a plafon (van egy kis mozgástér amúgy), nyártól kellene már rá matrica is ahogy írtad, valamint 20 km/h-ra vitték le a max seb.-et. (25-el nem mentem gyakran vele, de azért nyílt utakon nem lett volna rossz ha marad).
    Kérdés, hogyan fog ott majd működni ez az egêsz, működik- e már egyáltalán? De ismerjük a németeket, ez bárhogyan is, bármikor is, de valahogyan mégis működni fog:)

  • judas13

    addikt

    válasz Bog #6 üzenetére

    "Viszont errefele nincs bicikliút, járda sem mindenhol, ahol van, ott is szűk, szóval kénytelen vagyok az út szélén haladni."

    Ezért lenne elképzelhetetlen - számomra legalábbis - ott ez a közlekedési forma. Sajnos.
    Napi szinten rollerezek-rollereztem Bécsben. (Gondolom lehetnek jó páran mások is ezzel). Például a centrum Kartner str.-től a zsúfolt Operától indulva a Ringen át mondjuk ki a Práterig stb. Tényleg itt ez egy élmény. Nem egy kompromisszumokkal teli szenvedés ha valaki uram bocsá netán egy alternatív, környezetbarát közlekedésre váltana. Túlzás nélkül bárhol is jártam öröm haladni a mindenhol kiépített v kijelölt jó minőségű (kerékpár) utakon. A para faktor azért a bárhonnan bekanyarodó villamosok, a sokszor csak fényjelzést használó eset kocsik, vagy éppen az úttest közepén kijelölt sávok jelentik:)
    De stressz oldónak ott vannak a mindenhol jelen lévô zöld területek, a parkok, fák, bokrok.
    Ennek a kulturáját még tényleg mindenütt tanulni kell és valamiféle egységes EU-s szabályozásra is szükséges lesz szerintem a közlekedés, parkolás, biztonság tekintetében.

Új hozzászólás Aktív témák