- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Íme az új Android Auto!
- Motorola Moto Tag - nyomom, követ
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Fókuszban a One UI 8 és a biztonság
- One mobilszolgáltatások
- Mobil flották
Új hozzászólás Aktív témák
-
#74018560
törölt tag
Nem véletlen írtam a quad SLI-t
Kell az új fícsör, hogy eladhatóak legyenek az új kártyák
-
#16939776
törölt tag
Mivel a jelenlegi W10 koncepció nem vág egybe az én céljaimmal, sőt akadályozza azokat. Csak remélni tudom hogy lesz majd olyan verzió, ami ezt az egyszerű feladatot botladozás nélkül ellátja, és ismét teljes kontrollt ad a működése felett.
Követem hogy mi történik, várok.
-
kikikirly
senior tag
Megnéztem ezt a csoda tech demót. Semmi eget verő fény árnyék jelenséget nem látok benne.Nem csoda mert még az alapkód sincs kész, év végére ígérik. És akkor se lesz még olyan, véges számítási kapacitás miatt butítva lesz.Ha lesz mellette Nvidia PhysX-es(Eddigi Metrok mindegyikébe volt), nem sír a szám,de ha képesek voltak lecserélni erre, akkor jó nagy idióták. Nvidiát ismerve 1070-es Pascalomon úgyse tudom majd bekapcsolni, maguk mondták hogy a TitanXP-is kevés lesz hozzá.Volta Architektúrás kártyát igényel a móka...Szóval jól beszélsz Crytek testvér, magam se tudtam volna jobban elmondani.
-
Crytek
nagyúr
GDC 2018 Tech Demo - NVIDIA RTX Real-Time Ray Tracing in Metro Exodus
Fikizára már nem tellett? Gyak. orkán van de a halom száraz levél "egybeolvadva" egy kupacot alkot és meg se moccannak a levelek... A fű "rugózása" is rettentő gyenge..
Ezekkel a dolgokkal nem volna rossz ha kezdenének valamit. 2018-at írunk...de ez sokszor nem látszik.
-
Dtomka
veterán
"Sokszor nem tudod mi csak egy szoveg es mi az amire ra lehet nyomni."
Nekem ilyennel sem volt még gondom. Ebből kiindulva szerintem hagyjuk rá...Neki van igaza, "sz@r" a W10.(#60) Duracellm...
Eszem ágába sem volt nevettetni...A videó lényege az volt, hogy régebben rosszabbul futottak a játékok w10-en mint 7en. Régen, azaz megjelenéskor.
Ha neked megfelel a win7 használd megelégedéssel. De ha az aláírásodba szereplő konfig-gal rendelkezel, (1800x + 1080TI) akkor a w10 jobb lenne.
-
arn
félisten
En azt utalom a w10ben a legjobban, hogy keptelenek eldonteni, hogy most milyen layout legyen... mi a fenet keresnek tipikusan mobilos dolgok a desktop gepen? Miert van x fele ablak render? A 2000es evektol mostanaig lathato mindenfele meg a rendszer alkalmazasok kozott is. Miert lehet vmit xfele keppen elerni? A control panel es a win10 beallitasok kozott atfedesek vannak, de nem valtja ki egyik a masikat. Miert van egyaltalan meg control panel? Csomo funkcio csak ilyen oldschool win98/winxpre hajazo alkalmazasbol erheto el.
Katyvasz az egesz... az elmult 25 ev windowsai kozul talan a winxp es a win7 volt a legkiforrottabb indulaskor. A win10 a mai napig nem az. Bar maga a keret valoban gyorsabb, es hatekonyabb, nem lassul ugy be x ido utan, mint a korabbiak.
-
#16939776
törölt tag
Ne röhögtess, vaj simán futnak W7-el a játékaim, miután kikapcsoltam az energiagazdálkodást minden hardveren. W10 enterprise!4! ezt is leszarja és össze vissza frame-dropp-ol* ha úgy gondolja.
Kaptam W7-en egy nem támogatott CPU, frisítsek W10-re üzenet, mióta azt kilőttem regisztriben, olyan stabil 0:05-től FPS-em van hogy ihaj.Amúgy elégedett W10 felhasználó vagyok, de Offline FPS-hez még mindig lóf@sz.
*Nemrég volt hír hogy egy Workstation-barát W10 verziót is meg lehet majd vásárolni, ami a feldolgozási késleltetés ingadozásokat minimalizálja, MERT tényleg kikapcsolható benne, az energiagazdálkodás.
-
Dreimus
senior tag
Amennyiben jól beállítod akkor nem indítja újra magát a rendszer frissítés miatt, nekem volt hogy egy hónap után vettem észre hogy a 0-24ben üzemelő gépem frissítést szeretne telepíteni. Semmi USB problémám nincs pedig megjelenése óta használom a WIN10-et, illetve semmi akadás nincs a rendszerben, vagyis a legelső hetekben volt amikor is kiderült, hogy a LAN driver-t a cég fejlesztői szarul írták meg és egy kisebb terhelés esetén is megakasztotta a rendszert, de cseréltem és azót nincs ilyen gond sem. Kértem, hogy magától ne frissítsen drivert, nem teszi. Kikapcsoltam az adatvédelem alól minden számomra nem kellő dolgot és azóta sem kapcsolta vissza magát önkényesen. Az átláthatóság szubjektív, nincs vele gondom, vezérlőpultból ha kell valami akkor onnan előkeresem. Az ablakos módra nem tudom melyik program indul számodra így, mert nekem minden játék vagy program megfelelően teljes képernyős üzemmódban indul, semmi gond nincs itt.
Szerintem akinek nem működik valami jól, ott driver hiba van a háttérben a legtöbb esetben arról sem az MS, sem az operációs rendszer nem tehet, de ez minden operációs rendszer rákfenéje volt az eszköz/alkalmazás gyártók oldaláról.
-
ted_tris
tag
Nekem meg az tetszik, hogy figyel arra mikor illik frissiteni es nem all az ember utjaba.
Ja nem.
A masik kedvencem, hogy minden keretnelkuli ablakban indul el a kep bal felso sarkaban, de akkora felbontason mint a kijelzo nativja.
Attalitom akkor a kep egesz lesz, de az eger bent marad a keretnelkuli foson belul.
Taskmanagerbol kell kiloni a cuccot ha sehogysem sikerul bezarni. Foleg ha nem kapcsolom be a billentyut, meg az egeret mert mondjuk kontrollert hasznalok es nem kell.
Ezt is szeretem.
Ja nem.
Azt kulonosen szeretem, hogy a sok insidernel tapasztaltakkal igy foglalkoznak.
Ja nem.
Az meg igazan szuper, hogy igy ertenek hozza.
Ja nem.
A legnagyobb kedvencem a gephaz amit szinte minden frissitessel atrendeznek.
Sokszor nem tudod mi csak egy szoveg es mi az amire ra lehet nyomni.
A vezerlopult gephazat nyit a gephaz meg valamikor vezerlopultot.
Imadom.
Ja nem.
Es a designja egy csoda.
Ja nem.
Es olyan atgondolt.
Ja nem.A vilagegetemben letezett legidiotabb, legosszehanytabb, leg atgondolatlanabb kupleraja a windows 10.
Ha lenne konkurenciaja, annyira lenne piackepes mint egy darab fika. -
Dtomka
veterán
válasz
Interceptor #56 üzenetére
Igen jól optimalizált rendszer, ez is 1 érv mellette!
És már az sem igaz, h a windows 7 jobb játékra mint a 10
Windows 7 VS 8.1 VS 10 For Gaming -
-
lacc984
csendes tag
A W10-et is ugyanúgy ki lehet gyomlálni, mint anno a 7-et, az internetkapcsolatodat pedig belövöd a hálózati beállításokban "metered network"-re, és soha semmilyen frissítést nem fogsz kapni, ha nem akarod
Én egy A8 5600K-val használom, ami nem mai darab, mégis minden pikk-pakk megy, soha nem gondolkozik fölöslegesen a gép, pedig már 2,5 éve ugyanazt az oprendszert nyúzom.
Nem is beszélve arról, hogy W7 alatt mire minden drivert felpakoltál a PC komponensekhez, szerencsésnek mondhattad magad, ha nem kékhalállal indult a gép.. -
Duddi
aktív tag
válasz
Interceptor #41 üzenetére
Van trükk rá hogy megkerüld
A legegyszerűbb az, hogy a tükreid valójában "kijelzők" és egy a tükör síkjába pozicionált fix és láthatatlan kamera szereplővel "actor" összekapcsolod. így a kamera által rögzített képet kivetíted a kijelzőre (mintha a karaktereddel a biztosáig kamerán át néznéd magad.)
Hogy miért nem ezt használja mindenki a tükrökhöz azt csak tippelni tudom bár a sugárkövetésnél nem lehet erőforrás igényesebb -
Interceptor
addikt
válasz
kikikirly #49 üzenetére
Meglehetne normálisan is csinálni csak sz@rnak bele. Ennek oka lehet az is, hogy a kiadó nem ad elég időt meg az is, hogy lusták vele dolgozni. Senkit sem érdekel rajtunk kívül. Pl iszonyat jó sebzési, sérülési rendszerek is vannak link2, már nagyon régóta, de sehova nem építik be.
-
Jack@l
veterán
4K 30 fps raytracelve teljesen jó, az fullhd 100+ fpst jelent
-
Crytek
nagyúr
" Viszonylag sok sebességet lehet egyébként azzal nyerni, ha relatíve kevés animált objektum van a játéktérben."
Hoho akkor beköszönt a Raytracing-es walking simek fénykora
-
AusWolf
őstag
válasz
Interceptor #30 üzenetére
Az a baj, hogy a karakterek hitelességét sokminden rontja. Alacsony poligonszám, gyenge textúrák, rossz hajlások, torzulások, a haj kidolgozatlansága, plusz szexuális jelenetben a bőr finomságait is meg kéne valahogy jeleníteni, ami a fejlesztőknek a próbálkozások ellenére még mindig nem megy. Ezzel szemben egy csempés szobába beállított fényes tárgyakat mutogatnak minden techdemóban már tízen akárhány éve.
Tomb Raiderrel (még) nem játszottam sokat, pedig megvan Steamen.
-
FeRRaR1
őstag
Nem szidom a microsoftot, mivel sok dolgot szeretek tőlük, az office csomagot, és a W7-et többek között. Soha nem volt vírusom, ellenőrzöm rendszeresen, van komoly vírusirtó + tűzfal jól beállítva + védett DNS kiszolgáló, és tudatos felhasználó vagyok, tudom mire szabad és mire nem kattintani. Ez nem pech, szerintem a 10 trágya. Ezt nem csak én állítom, itt is találnál a fórumon jó pár embert, és a közvetlen környezetemben, tőlem független emberek is mondták ugyan ezt. A beállításokat szintén tény hogy megváltoztatja, elég rákeresni YT videók, google, találsz ezer dolgot róla. Azt is megértem és elfogadom, ha valakinek kellenek / bejönnek a szolgáltatásai. Amit nem tudok elfogadni, hogy nincs választásod. Mindenképpen lenyomják az egészet a torkodon, akár szeretnéd akár nem. Nekem egy letisztult, egyszerű, semmit nem csinálok a háttérben felület kéne, hogy használhassam azt a kb 20 programot ami fent van. Csak biztonsági frissítések, egyszer jól beállítom és csak használom évekig. Ne indexeljen, ne füleljen, ne akarja kitalálni mit hova és hogyan akarok. Ilyen opció pedig nincs, csak ha órákon át turkálsz a lelki világában jó mélyen. Nem olyan jó használni mint a W7-et, nem gyorsabb, nem egyszerűbb...
Utolsó off, nem a topik témája.
Privátban írhatsz ha van még észrevételed. -
Dtomka
veterán
-
arn
félisten
Szoval egy 3000 euros kartyan eldocog... epp mint 25 eve. A titan v szamitasoknal keresztbe lenyeli az amdket, nem tudom mire szamitanak.
-
Interceptor
addikt
Köszi, eddig annyi volt világos(amit olvastam), hogy dinamikus valós idejű és nem utólag lerenderelt. A tükör nagyon jó példa volt
Végül eljutunk a mátrix világig, és meg lehet majd kérdőjelezni a miénket is
Régen az nfs3-ban milyen trükkel oldották meg az üvegen való dinamikusnak látszó tükröződést? Bár úgy emlékszem volt játék amiben láthattuk a karakterünk tükörképét és ahogy mozogtunk előtte úgy változott az is. Gondolom ez is valami fél megoldás trükk.
-
Duddi
aktív tag
válasz
Interceptor #7 üzenetére
Főként valósághűbb megvilágítást tudja nyújtani a sugárkövetés.
Gondolom ismerős hogy ha egy játékban van egy tükör ami nem külön játékelem mint a falloutban a karakterkreálás akkor az általában 2 fő kategóriába esik.
1. névelegesen tükör de nem tükröz vissza semmit
2. egy a környezethez képest gyengébb tükörképet ad amiben a játékos karakter nem látszik.Ez azért van mert míg a világ fényeit relatíve jól tudják utánozni (árnyékok textúrák jól visszajönnek) ugyanakkor a tükröződést már nehéz megcsinálni. Normál esetben a tükröződéshez a jelenetet fixen le renderelik még a készítése közben (bake) és ezt látod a tükörben ha ezután mondjuk törölsz egy bútort a jelenetből az a tükörképről nem tűnik el ahhoz újra kell "sütni"
A sugárkövetés (raytracing) ezt csinálja "valós" időben. Végigköveti egy fénynyaláb útját a forrástól az elnyelődésig beleértve a visszaverődést is. ezért lehet vele valósághűbb fényes felületeket és élethűbb megvilágítást csinálni.Kb ez. remélem segítettem.
-
Dtomka
veterán
Pár éve váltottam win 10 -re. De nem igazán tapasztaltam azokat amiket felsoroltál. Én vagyok a szerencsés, vagy Te a peches? Átállítja a rendszert? Én nem vettem észre pedig frissült már párszor."a semmitől homokozik a gép 10-15 másodperceket, az USB " Lehet éppen frissítést tölt le. Lehet nem ártana 1 vírusellenőrzés. Főleg manapság amikor már mindenki használná a gépeinket a bányászásra. Én is beszívtam már 1-2 coinminert. De miért a win10 lenne a hibás emiatt?
A win7 nem volt rossz, de nekem egy cseppet sem hiányzik. Igaz 2 éve sem hiányzott. Kicsit sajnálom már azokat akik "sírnak" (sry a kifejezésért,) a win7 miatt...
Sajnálom, ha neked nem vált be!
Tudom divat szidni a Microsoftot, és a win10-et, de én majd csak akkor fogom, ha tényleg lesz rá okom.
Aki a DOS-sal kezdte az látja a fejlődést, legalábbis remélem vannak még itt olyanok akiknek ez a véleménye.Hogy on is legyek:
Ilyen vga árak mellett a VOLTA ára sem lesz alacsony. Tehát sokan maradnak azaz nem fognak váltani. A másik mire ezt az effektet látni fogjuk játékokban (ill a DX12 gyorsabb lesz) addig még eltelik pár hónap...
De örülök, hogy egyre realisztikusabbak, szebbek a játékok. És az ilyen fejlesztéseknek köszönhetjük.
PL ETS2 + hungary map + realistic mod = wow de élethű(6700k + 1070 = van amikor 40-re leesik az fps
)
-
ted_tris
tag
Beszeltem kozben koderrel, o a hybrid megoldasokat tartja realisnak.
Azaz az arnyekok, reflection, blur, depth of field, szamitasra.
De mondja hogy mar nalunk is a reflection valamilyen szintu raytracing csak nem world space, hanem screen space.
Szerinte ha a tobbi apiba nem kerul bele illetve ha marad nvidia tortenet, akkor nem kell tul komolyan venni a az egeszet. -
GreatL
őstag
Raytracing... 20 év múlva is elég lenne nekikezdeni fejleszteni.
-
Egyszóval van itt még mit optimalizálni... ja, hogy ez nem egy szó?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen. A cikk csak arra vonatkozik, hogy ha az AMD is a szoftveres layeren menne, akkor a Vega 64 sem lenne sokkal kedvezőbb egy Titan Xp-nál. A Luxmark alapján beszámolod azt a +30%-ot, de legyünk nagyvonalúak és számoljunk csak +20-szal, és nem vagy sokkal előrébb. A valóságot viszont nem tudni, mert nincs adat arról, hogy a DXR-en belül az AMD meghajtója mit fog gyorsítani, ez mennyit jelent, és azt sem tudni, hogy az aszinkron compute szempontjából mik lesznek a különbségek.
Ez amúgy tényleg egy hosszabb távú projektje az MS-nek. Nem számolnak azzal ők sem, hogy ez reálisan elterjed az aktuális évtizedben. Kicsit beteszi ide-oda a lábát, de ennyi. Valahol viszont el kell kezdeni, majd aztán lesznek erre igen combos hardverek 2020 után, és akkor tényleg olyan szinten alkalmazható lesz, hogy nem is kell az egyes effekteknek raszterizációs verziót csinálni. -
ted_tris
tag
Most nem azert, de az elozo cikknel pont azon vitatkoztam hogy nem a jovoheten jonnek ilyen jatekok meg nem is 2 ev mulva.
De sokan mar tapsikolva ugrabugraltak itt mint a plazapics@k... -
Rayyy
senior tag
Nem csak a padlónak van tükröződése, hanem a karakter bőrének, ruhájának is >>> tehát a karaktereket is fejlesztik.
A játékokban lévő karakterek kidolgozottsági szintjét a piac is nagyban befolyásolja. Ha egy játékot nem csak olyanoknak akarnak eladni, akiknek 4 db 1080ti van sli-ben, akkor vissza kell fogni a dolgokat. + Ha hagynák a marketingesek/sales-esek, satöbbik, hogy a fejlesztők rendesen optimalizálják a játékokat (hagynának rá ésszerű időkeretet), akkor feljebb lehetne nyomni a szintet. Egy összegereblyézett szoftver, amit novemberben találtak ki, de karácsonyra mindenképpen meg kell jelennie, az biztos, hogy szarul fog futni. -
Interceptor
addikt
"míg a szexuális jelenetek hitelességét a legmodernebb játékokban is elrontja a karakterek műanyagszerűsége" Mondjuk a Tomb Raider Lara Croftját szerintem igen jól megoldották ebből a szempontból. Ráadásul a különböző pózoknál, mozdulatoknál sem jönnek elő fura torzulások a szokásos pontokon mint könyök, térd, csukló, csípő(persze vannak sufni modok más korábbi játékokhoz is ahol hasonlóan hibamentes karaktereket készítenek, csak elég ritka). Mondjuk egy ilyen szintű kidolgozást eltudnék viselni egy TES6 open worldben is.
-
Taranti
senior tag
Csak csendben jegyzem meg, létezett játék 640*480 felbontáson is...
Ami vicces, hogy rengeteg népszerű cím még directx 9/11-re épít (Rocket League, PUBG, DotA2, CS:GO, stb.)
-
#16939776
törölt tag
8 év alatt mind a felbontás, mind a textúrák minősége, mind a frame/s léphet pár szintet felfelé, az hogy addigra FHD-ben képesek lesznek valós időben - különösebb hiba nélkül - rendelni 60fps-el, az nem lesz nagy szám.
Pont olyan lelkesedés övezi, mint a dx12-t. És milyen dinamikusan is fejlődik, ahogy ontják bele a munkát a fejlesztők.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mivel ma is kb. ~30%-kal gyorsabb a Vega 64 egy gyártófüggetlen raytracing programban a Titan Xp-nél, így nyilván nem fog senki padlót azon, hogy még némi gyorsítással is az lesz.
Azt nehéz meghatározni, hogy az aszinkron compute még mennyit segíthet, mert DirectX 12-ben ugye a sugárkövetést tisztán be lehet rakni aszinkron parancslistába, és ez is a Vega 64-nek előnyös, mert olyan átlapolásra kényszeríti a hardvert, amire a GCN-t tervezték. A Pascal másfajta átlapolást szeret, olyat, ami DXR mellett nem igazán hatékony, bár nyilván ennek a módszernek is megvan a maga előnye, csak nem itt. -
.LnB
titán
Igazad van, jelen pillanatban nem. De egyszer, majd ha a RT már általános effekt lesz a játékokban, akkor úgy is az lesz a lényeg. Mert végtére is a VGA-kat, nagyrészt játékra használunk. (És nem bányászatra).
Szóval akkor azt mondod, hogy már csak maga a driver jelenléte azt fogja eredményezni, hogy a Vega64 gyorsabb lesz a TitanXP-nél a RT számolásában?
-
AusWolf
őstag
Csak annyiban függ össze, hogy olyasmit fejlesztenek tovább, ami már a jelenlegi játékokban sem néz ki rosszul, miközben ahol lenne igény fejlődésre, ott nem történik semmi.
Pl. a környezet szerintem már a legelső Mass Effectben, vagy a Crysisban is tök jól nézett ki, míg a szexuális jelenetek hitelességét a legmodernebb játékokban is elrontja a karakterek műanyagszerűsége.
(#24) Interceptor:
"alapvetően a modellezést és a textúrákat tartom gyengének a mai gamekben"
+1 -
Interceptor
addikt
Mondjuk még a megvilágítás is nagyon számít, sokat tud dobni a karaktereken a környezeten, de alapvetően a modellezést és a textúrákat tartom gyengének a mai gamekben. Az új kingdom come-ra már azt mondom elmegy ezen a téren, bár még ott is lap lombozat van, gondolom ezt tudja megjeleníteni a motor használható sebességen a mai hardverekkel
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Itt nem az a lényeg, hogy játék vagy sem. A munkafolyamat szempontjából a Luxmark sugárkövetés, tehát olyasmi terhelést fejt ki, amit a DXR. Nem számítanak a hardvernek az egyéb részegységei, mint a setup, a raszterizáló, a ROP, a különböző trükkök. Nyersen az ALU és a sávszél a lényeg, illetve az, hogy az ütemezés szempontjából mennyire hatékony az architektúra a munkafolyamatok aszinkron átlapolásában. Mivel ezekben ismert, hogy a Vega nagyon erős, így természetesen olyan munkafolyamatban, ami ezekre épít, szintén erős lesz, függetlenül attól, hogy milyen API van a szoftver és a hardver között. A driver kérdése itt csak azért lényeges, mert a Radeon kap drivert, míg a Pascal már nem, tehát az AMD innen még némi gyorsítást is be tud iktatni, de ennek mértékét senki sem tudja. Szóval itt nem csodadriverről van szó, hanem egyáltalán a meghajtó jelenlétéről. A fallback layerrel ugyan minden compute shadert futtató hardver kompatibilis, de ilyenkor a Microsoft által kialakított szabványos úton kell dolgozni, ami nem feltétlenül optimális.
-
Rayyy
senior tag
Szerintem több dolgot is keversz. A raytracing eleve nem hozzáad a látványhoz, hanem másféle látványt biztosít. Az, hogy fejlesztik az árnyékok, tükröződések megjelenését befolyásolja a karakterek megjelenését is. Az, hogy valamit hogyan animálnak, nem függ össze a render technológiával. Szóval az, hogy szerinted egy karakter úgy néz ki, mint egy műanyag öntvény, nem igazán függ össze a raytracing technológia fejlődésével. (Persze minden összefügg mindennel.)
-
.LnB
titán
Ja ne is mond, ez a Luxmark nagyon jó játék, minden Vega-s haverom ezzel tolja...
Szerintem nem szerencsés még akkor sem egy Titan XP-hez hasonlítani egy Vega 64-et, ha szerinted, majd egyszer, egy újabb "csodadriver" által elérheti annak a szintjét, egy! Azaz egy! Effekt számításában. Amíg máshol, a végfelhasználásra szánt helyén, ergo valódi játékokban egy 1070Ti felveszi vele a versenyt.
Lehet, hogy valami csoda folytán majd most tényleg beválik a jóslatod, de amíg nem, addig nem kell ennyire előreszaladni a kijelentésekkel. -
AusWolf
őstag
válasz
Interceptor #18 üzenetére
Ez tény, de szerintem többet adna a látványhoz, mint a ray tracing. Ha már lezabáljuk a gépet, akkor ne csak a kés nézzen ki jól hátulról a negyedik asztal sarkán, meg a padlófényezés, hanem a karakter is, akivel éppen beszélek. A növényzet is jó példa, ott is van mit csiszolni.
Szilárd tárgyakat ezelőtt 10 évvel is tudtak szépen animálni. Az, hogy egy picit szebb lett, nem nagy dolog (szerintem).
-
Duck663
őstag
"a Microsoft számára azért is jó, mert így a maradék Windows 7-hez ragaszkodó játékost is át tudják erőszakolni Windows 10-re"
Sok sikert hozzá! Nem tud a M$ olyat kitalálni, hogy áttérjek a Win7-ről Win10-re, egyszerűen feláll a hátamon a szőr attól a rettenettől. Pedig a minap is feltettem, itt van Win7 mellett, de 10-15 percnél tovább nem bírom rajta.
-
Interceptor
addikt
Komplexebb meshekkel és nagyobb felbontású textúrákkal, sokkal komolyabb előrelépést lehetne elérni látvány ügyben, csak nyilván az is gépzabáló lenne. Leginkább a fák bokrok lombozatától vagyok kiakadva, hogy még mindig lapokból rakják ki, de nyilván ez is a f*s hardverek miatt szükséges.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A gyorsításra való implementációtól függ. Valószínűleg a Titan Xp-n is lehetne bizonyos dolgokat gyorsítani (ki tudja milyen mértékben), csak az NVIDIA nem készít hozzá meghajtót, így ez a hardver a fallback layerre hagyatkozhat csak, ami szabványos compute shader.
Gyorsítás nélkül pedig a hagyományos raytracing eredmények számítanak. Például Luxmark. Alapvetően a DirectX raytracing nem igazán különbözik ettől, csak a munka kevesebb. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Mivel a Vega gyorsítást fog használni, míg a Titan Xp nem, így nyilván nem egy súlycsoportban lesznek. De a szoftveres layerrel igazából a TFLOPS-ok és a GB/s-ok számítanak. Ha a Vega nem használna gyorsítást, akkor ott lenne teljesítményben, ahol most van a Titan Xp. Azt nem tudni, hogy az AMD meghajtója mely folyamatokat fogja gyorsítani, tehát ennek az előnyei még nem határozhatók meg.
-
.LnB
titán
Jó, odébb van ez még. Még a Dx12 is csak úgy van. A játékosok nagy része akkor futtatja a játékokat DX12-ben ha nincs más opció. Aki teheti még mindig DX11-gyel játszik. Az AMD-seknek meg ott a Vulkan néhány esetben.
"Radeon RX Vega 64 sem teljesítene nagyon másképp, mint egy Titan Xp"
Biztos, hogy egy Titan XP-hez kell hasonlítani a Vega 64-et?
-
FeRRaR1
őstag
válasz
Ra's al Ghul #8 üzenetére
Bár nem engem kérdeztél, leírom: Nekem muszáj volt váltanom, mert a Ryzen ugye nem támogatott driver téren csak mókolással, azt meg kipróbáltam egyszer, nem lett jó és nem volt kedvem szórakozni vele, ment fel a W10. Szerettem a Win 7-et, semmi de semmi gondom nem volt vele, mindig is csak lecsupaszítva használtam, igazából csak egy eszközként hogy futtassam a programjaimat amiket szeretnék.
Na most a Win 10 olyan mint ha önálló életet élne. Samsung 960 Pro-n is képes belassulni néha, fura akadásokat produkálni. Nem tudod csak a biztonsági frissítéseket kérni, jön minden magától, ha kéred ha nem. Át állítja a jól beállított rendszert, működő USB-s dolgok vállnak használhatatlanná, és a privát szférádat hiába véded jó beállításokkal és portok blokkolásával, ezt magától vissza állítja, ami nem egyszer történt már meg. Lépten nyomon azt érzem hogy lenyomják a torkomon amit nem akarok. Kiveszik a döntést a kezedből. Feltettem egy classic shellt, meg mire kigyomláltam a cortanát meg minden felesleges retket megőszültem. És így is produkál olyan furcsaságokat néha hogy csak pislogok, eltűnik a nyomtató, a semmitől homokozik a gép 10-15 másodperceket, az USB kapcsolat a telefonommal nem stabil, néha újra kell csatlakoztatnom, mert 1-2 kép átmásolása után egyszerűen megáll a csík, és vár a csodára. W7 mellett semmi ilyen nem volt, napokban is elkezdtem gondolkozni hogy még egyszer megpróbálok drivereket integrálni W7 telepítőbe, és vissza térni rá, mert semmi de semmi előnyét nem érzem a W10-nek. Mindent helyettem akar kitalálni, megoldani, és nekem erre semmi de semmi szükségem. Se a hulladék frissítésekre, amik átállítják a fél rendszert. Nem csodálom hogy sokan makacsul ragaszkodnak a W7-hez, én is köztük lennék ha nem váltottam volna gépet.
-
AusWolf
őstag
Furcsa, hogy ennyi erőforrást beleölnek az árnyékok és tükröződések valósághű szimulációjába, de az emberek (vagy egyéb humanoid karakterek) már tizenéve úgy néznek ki minden játékban, mintha műanyagból lennének kiöntve.
-
Televan74
nagyúr
Akkor ha jól veszem ki az írásból az AMD minden GPU családhoz a megfelelő tudású meghajtót fogja kínálni,a Nvidia Volta alatt meg csak fallback layert alkalmaz, tehát Nvidia -t választom mindenképp Voltát kellene vennem,ha ki szeretném használni a jövőben a Raytracing megfelelő sebességen.
Bár kérdéses még hogy fog futni AMD -s kártyákon.Mert erről ugye még nincs semmilyen adat. -
GypsFulvus2
őstag
válasz
Ra's al Ghul #8 üzenetére
Nem szeretnék itt off-topic flame-et gerjeszteni, ezért inkább privában.
-
Ra's al Ghul
senior tag
válasz
GypsFulvus2 #6 üzenetére
Szia!
Megkérdezhetem, hogy mi a gondod a Windows 10-zel? (Nem kötekedés miatt kérdem, tényleg kiváncsi vagyok)
-
Interceptor
addikt
A témában full laikus felhasználók(mint én) mire számíthatnak ezzel a technikával majd látványban a mostani megoldáshoz képest? Miért jó ez nekünk? Megnéztem néhány tech demot, de sokkal okosabb nem lettem tőle.
-
GypsFulvus2
őstag
"A DirectX 12 terjedését is felgyorsíthatja, ami a Microsoft számára azért is jó, mert így a maradék Windows 7-hez ragaszkodó játékost is át tudják erőszakolni Windows 10-re."
Ezzel?? Ne nevettess. Ahhoz pisztolyt kellene tartaniuk a fejemhez. A Win10 -ben alapvető változtatásokra lenne szükség, hogy ezt fontolóra vegyem, és nem a DirectX 12-re gondolok...
-
Dr. X
aktív tag
Az Nvidia most bejelentett RTX megoldásáról lesz írás? Mert nem nagyon értem mi is az egész.
-
kikikirly
senior tag
Kell vele dolgozni a fejlesztőknek.Abu irta előző topikba hogy Microsoft szerintmég legalább 8 év mire lesz olyan hardver ami kiszámolja az egész jelenetet trükközés nélkül.Addig lesz vele meló bőven, véges számítási kapacitás miatt trükközni kell(Gondolom 4 év múlva el szeretnék kezdeni használni gyakorlatba is). Szóval nem csak nekünk drága, nekik is az.
Abu85:
Mindenképpen extra fejlesztési költség lesz, mert szükség lesz ugyanannak az effektnek a raszterizáción keresztül működő verziójára. Akkor lesz kedvezőbb a költségek tekintetében, amikor már a raszterizációs fallback nem kell, de ez a Microsoft becslése szerint is minimum 8 év.
A közeljövőben még az is problémát fog okozni, hogy DirectX 12-höz van kötve, amire nagyon sok motor csak most kezd átállni. Ráadásul a jó sebességhez tényleg át kell írni a motort, vagyis egy opcionális DirectX 11-es leképező innentől nagyon magas költséggé válik (ettől valószínűleg búcsúzni fognak a fejlesztők, mert túlzott költség lenne fenntartani). Tehát az elején ez semmiképpen sem lesz ingyen ebéd. -
kikikirly
senior tag
Ez se mostanában fog bekerülni.Viszont a fejlesztési büdzsét fordíthatnák egy általános fizikai motor létrehozására.Azt is futtathatnák Async Copute-be GPU-n, am jól láthatóan a CPU-val számolt mókába nincs további potenciál(amúgy is számolhatna jobb AI-t, ha sok a törmelék ki kell adni a rajzolási parancsokat,szvsz van mit csinálnia a procinak fizika számolása nélkül is.)Microsoft így is nyerne, és mi játékokosok is csóválhatnánk a farkunkat. Szvsz meghaladja a tudományomat ez a Ray Tracing őrület.
-
#16939776
törölt tag
Szóval mindenki jól jár vele, fogy majd a volta GPU, fogy a Win10, és a játékfejlesztőknek sem kell ennyit dolgozni.
LOL
Szerintem nem sokan nyitják ki a pénztárcájukat lakberendezési demókat nézni FHD-ban.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Epson Expression 12000 XL Nagyformátumú A3 szkenner
- Xiaomi Redmi 9A 32GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude 5400 - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 8/16/32GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép PC Játékra! R5 8400F / RTX 3070Ti / 32GB DDR5 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest