- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Friss koncepciót hoz a Nothing Phone (3)
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kansas
addikt
válasz
SindaNarmo #76 üzenetére
Aha, így már tisztább az ügy, érteni vélem, mire gondolsz...
-
Kansas
addikt
válasz
SindaNarmo #74 üzenetére
"nem Radeon Rays 4.0-ra portolnák" - vagyis még nincs portolva
Persze csak akkor éri meg így nyelvtailag elemezni, ha Abu szabatosan fogalmazott itt és nincs benne pongyolaság... -
válasz
SindaNarmo #54 üzenetére
igen ez így tökéletes meglátás.
Annyiban kiegészíteném, hogy maga az implementáció, azért egy technológia, egy fontos dolog , mert egy apin belül így van rászabhatósági lehetősége a gyártónak és a fejlesztőnek ha szabvány, ellenkező esetben csak ahhoz van hozzáférése amit enged a konkurencia aki hozzáfér a szabványhoz. Úgy gondolom ez azért necces egy operációs rendszernél. Mint írtam nem baj ha veszít teljesítményt az Nv, a fontos a jövő és a kiszámíthatóság, ami most elég káosznak kezd tűnni.
Kansas : Nem, egyáltalán nem olyan. Teljesen más.
Ez olyan mint ha azt mondanád,az AMD nek hogy az az RT-t csak úgy ültetheti be illetve szabhatja rá a kártyáira a Windowsban ahogy Nvidia szeretné és engedi, mivel nem lát rá teljesen.
Így meg mindenki úgy üteti be ahogy Microsoft szeretné.Nincs előnye egyik gyártónak sem és hátránya sem. AMD kihasználhatja a sok Vramot és a gyorsítótárát sőt azt is hogy a konzolokban benne van. Nvidia meg majd fejleszt a következő gennel ehhez valamit és pakol elég vramot a kártyákra. Mindenki nyer. -
válasz
SindaNarmo #47 üzenetére
A probléma nem a működése, hanem az hogy nem fér hozzá két másik gyártó teljesen . A Godfallnál is látod hogy ha nem lehet / nem akarják dinamikusan egy játékban beállítani a LOD -ot akkor 12 GB Vram kell ami az AMD kártyáknak optimális az Nvidiának nem .Ezt ha akarja a fejlesztő vagy AMD akkor így valósul meg , tehát könnyen optimalizálható AMD re míg Nvidiára Intelre nem, félig nyitott szabványként kb amit kapsz azt eszel dolog. Innentől mint írtam az elején ,egy lépés kell ahhoz, hogy kiszálljon Nvidia az egész mögül és saját utat válaszon, ez benne a rizikó és ettől félek a legjobban amúgy. A többivel ( is) egyetértek veled.
-
Kansas
addikt
válasz
SindaNarmo #47 üzenetére
"Mondjuk rá én kíváncsi lennék hogy pl az Xbox által használ Dx12 és a PC-s között van-e ilyen téren különbség." - biztos lehetsz benne, a konzolos API-kat sokkal közelebb illesztik a hardverhez, mint a PC-seket, ráadásul az architektúra is más(pl. nincs külön VRAM és SysRAM).
Azokat a funkciókat, amiket az MS áthoz onnan PC-re, valamelyest generalizálni kell, hogy ne támasszanak olyan feltételeket, aminek csak a konzol hardvere felel meg. -
válasz
SindaNarmo #26 üzenetére
A konzol nem egyenlő a Playstationnal. A Sony exkluzív címeknél igazából mindegy, mert azt úgy sem látjuk PC-n ,a multiplatform címeknél viszont nekünk nem mindegy hogy playstation verziót hozzák át ami csak radonokon fut radeon rays támogatással, vagy pedig a Dx 12 traversal alapút ami fut Xboxon, Radeonon és Nvidián . A Microsoft azért hozta ezt be, hogy elkerülje az első verziót és a széttöredezését a platformnak.
-
válasz
SindaNarmo #23 üzenetére
A Radeon Rays : Nem szabvány és kizárja kizárja a PC piac legnagyobb részét RT szempontból.
Ebből könnyen jöhet az hogy Nv is akkor elengedi a Dx 12 szabvány funkciókat és készít saját kizárólagos megoldásokat a fixfunkciós Rt magokra építve. ha ez elkezdődik már erőlködhet MS. Majd lesz Pc játék ami csak AMD-n meg lesz olyan PC játék ami csak NV-n fog RT-t használni. EZ nem jó senkinek. Szabvány kell.
Nvidiának el kell engedni az RT magokat AMD nek meg a Konzolportolást és a kettő közötti utat választani.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AKCIÓ! Dell Optiplex 5050 SFF asztali számítógép - i5 7500 8GB DDR4 256GB SSD HD630 Win10
- 130+131+132+133 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Acer Predator Triton Neo 16 15 notebook - Ultra 9 185H 32GB RAM 2TB SSD RTX 4070 WIN11
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest